Ομαδική εργασία πάνω στη θεματική προσέγγιση: Οι κατοικίες και η εξέλιξη τους- Η γειτονιά του προνηπιακού τμήματος (κ.Κατερίνα)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
…από μικρούς συγγραφείς
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Καλοκαίρι Η αγαπημένη μας εποχή!.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Η γειτονιά του Αγίου Ιωάννη στην Λάρνακα
Από την : Κωνσταντίνα Κουκούτση
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
ΒΙΟΝΤΙΖΕΛ 2ης Γενιάς: «Το τηγανόλαδο που έγινε χρυσάφι»
2ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας Α1
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
Τι έπαιξα στο Λαύριο Διονύσης Σαββόπουλος.
ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.
Οι ταξιδιώτες του Β2 «….Βγαίνοντας από το σχολείο»
All things in time Αφήνω το γόνο να γίνει γονιός 1 ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου Δ τάξη Εκπαιδευτικός: Σοφία Κουζούλη
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
Λογοτεχνία Μέσα στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας οι μαθητές και μαθήτριες της Β1 και Β2 έγραψαν τα δικά τους χαϊκού. (ιαπωνική ποιητική φόρμα.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Τα παιχνίδια στην αρχαία Ελλάδα και τα παραδοσιακά παιχνίδια
P 1 Cover Mister Bird's StoryΗ Ιστορία του Κύριου ΠουλήPiret Raud.
Μία φανταστική βροχή… Εμπνευσμένη από το παραμύθι «Πινεζοβροχή» του μαγευτικού Παραμυθά, Ευγένιου Τριβιζά Γράφουν και δημιουργούν τα παιδιά της Α΄1 τάξης.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Κοζάνης Σχολικό έτος
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Ο άνθρωπος που προσπάθησε να πετάξει Παρασκευή Γιάννη Ανδρέας Παύλος.
Μαρία Φ, Ελισσώ Π, και Μαγδαλία Α.
Στοματική υγιεινή.
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Τα δάση που τόσο αγαπάμε !!!
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ»
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα Της Μαργαρίτας Γεωργίου.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Άννα Φράνκ ΤΖΟΤΖΕΦΙΝ ΠΟΥΛ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΠΑΡΕΤ. Δέκα χρόνια μετά τον πόλεμο πολλοί άνθρωποι είχαν χάσει τις δουλειές και τις περιουσίες τους. Η Άννα Φρανκ ήταν.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Υγρότοπος και άνθρωποι. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μία γαλάζια λίμνη, που μέσα στα νερά της κολυμπούσαν τι ;
Το παραμύθι της καρδιάς μας Προνηπιακό τμήμα 2016.
Νils Ηolgersson Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη
Η/Υ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Αξέχαστα....
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Ο κύκλος του νερού. ήλιος σύννεφα θάλασσα νερό άνεμος.
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομαδική εργασία πάνω στη θεματική προσέγγιση: Οι κατοικίες και η εξέλιξη τους- Η γειτονιά του προνηπιακού τμήματος (κ.Κατερίνα)

Συγγραφική ομάδα: Αστεράκια Εικονογράφηση: Αστεράκια 2014 Εκδοτικός οίκος: Η χώρα του παραμυθιού

Σημείωση: Πριν την ανάγνωση του παραμυθιού, κλείστε τα μάτια και ονειρευτήτε τα παιδικά σας χρόνια, τα χρόνια του ελεύθερου παιχνιδιού όχι στις αυλές, μα στους δρόμους...!!!

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα παιδί που ονειρευόταν συνεχώς αυτό που του έλειπε... Τι? Η γειτονιά του...

Ονειρευόταν μια γειτονιά χρωματιστή

Με σπίτια μικρά, χρωματιστά και όχι γκρίζα σαν αυτά που βλέπει κάθε μέρα.

Μπροστά απο το χρωματιστό σπίτι έχει λουλούδια.

Ενώ δίπλα υπάρχει μια λίμνη μικρή, γεμάτη νούφαρα και κύκνους.

Ο ουρανός είναι πάντα γαλάζιος Ο ουρανός είναι πάντα γαλάζιος. Τα πουλιά, πετούν παρέα με τις φίλες τους, τις πεταλούδες.

Τα παιδιά της γειτονιάς μαζεύονται κάθε μέρα για παιχνίδι, κούνιες, τσουλήθρες, κυνηγητό, κρυφτό. Χωρίς τους γονείς, μόνα τους.

Και κάθε μέρα κολυμπούν στο κολυμβητήριο της γειτονιάς, για να είναι δυνατά.

Δίπλα στη γειτονιά, έχει ένα δάσος που ζουν ζωάκια,όχι φυλακισμένα, μα ελεύθερα.

Και τα ψαράκια κολυμπούν σε καθαρά νερά Και τα ψαράκια κολυμπούν σε καθαρά νερά. Η θάλασσα, δεν είναι πολύ μακριά, αλλά να εκεί απέναντι απο το χρωματιστό το σπίτι. Τα παιδιά πηγαίνουν και ψαρεύουν το καλοκαιράκι!

Μα αυτό που του αρέσει πιο πολύ, στη γειτονιά, τη φανταστική, είναι το μανάβικο της γειτονιάς. Που πάει μόνος του για ψώνια, χωρίς το φόβο οτι θα τον αρπάξει κάποιος ξένος!!!

‘Ετσι, φαντάζεται ο φίλος μας, κάθε βράδυ τη γειτονιά του ‘Ετσι, φαντάζεται ο φίλος μας, κάθε βράδυ τη γειτονιά του. Εσείς, πώς τι φαντάζεστε? Χρωματιστή ή μονόχρωμη? Όπως κι αν είναι, σας ευχόμαστε να περνάτε ευχάριστα όπως ο υπναράς ο φίλος μας που όλο ονειρεύεται....

ΤΕΛΟΣ