Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ζήτημα στο οποίο δόθηκε έμφαση κατά τη σχολική χρονιά Ανάγκη για μείωση της τροχαίας κυκλοφορίας εντός των περιοχών και προώθηση της ποδηλασίας,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2011.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2012.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Ρύπανση και Προστασία του Περιβάλλοντος Διδακτική Ενότητα: Φυσικό Περιβάλλον Γ’ τάξη.
Βιολογία Γυμνασίου.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι... Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Τίμης Α΄ τάξη Εκπαιδευτικός: Χριστιάνα Νικολάου Μέντορας: Γεωργία Δημητρίου

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι… Χρονική Διάρκεια μαθήματος: 4 x 80 Μάθημα: Ζήτημα της Αειφόρου Περιβαλλοντικής Εκπαιδευτικής Πολιτικής του σχολείου: Οι καταναλωτικές συνήθειες των μαθητών του σχολείου και η αειφόρος διαχείριση των απορριμμάτων που παράγονται σε ατομικό, οικογενειακό και σχολικό επίπεδο. Τίτλος μαθήματος: Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι… Χρονική Διάρκεια μαθήματος: 4 x 80 Μάθημα: Αγωγή Ζωής Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Στόχοι από την πολιτική του σχολείου: Να κατανοήσουν τη σύνδεση μεταξύ της παραγωγής απορριμμάτων, του τρόπου ζωής και της κατανάλωσης αγαθών. Να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη υιοθέτησης σωστών καταναλωτικών συνηθειών. Να αναπτύξουν κριτική στάση απέναντι στις καταναλωτικές τους συνήθειες και στον τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων τους. Να φτιάξουν ενημερωτικά φυλλάδια για τη διαχείριση των απορριμμάτων και να τα διανέμουν με στόχο την ενημέρωση των μαθητών του σχολείου και των κατοίκων της περιοχής. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Σκοπός της Δραστηριότητας: Να προβληματιστούν για την ποσότητα των απορριμμάτων που παράγουν σε προσωπικό επίπεδο και να κατανοήσουν τη σύνδεση που υπάρχει ανάμεσα στις καταναλωτικές τους συνήθειες και την αύξηση του όγκου των απορριμμάτων. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Θεματικές Ενότητες του Α. Π. της ΕΑΑ / ΠΕ που αξιοποιήθηκαν: Θεματικές Ενότητες του Α. Π. της ΕΑΑ / ΠΕ που αξιοποιήθηκαν: Παραγωγή και Κατανάλωση, Απορρίμματα. Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα Παραγωγή και κατανάλωση: Γνωριμία με προϊόντα που εισάγονται στην Κύπρο και προβληματισμός για τις χώρες προέλευσης και παραγωγής τους. Συνειδητοποίηση της ανάγκης για παραγωγή και κατανάλωση τοπικών προϊόντων. Συνειδητοποίηση της ανάγκης για υιοθέτηση σωστών καταναλωτικών συνηθειών. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Εντοπισμός ανθρώπινων ενεργειών που δημιουργούν απορρίμματα. Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Απορρίμματα: Εντοπισμός ανθρώπινων ενεργειών που δημιουργούν απορρίμματα. Εντοπισμός και κατηγοριοποίηση διαφόρων ειδών απορριμμάτων. Εισήγηση τρόπων μείωσης απορριμμάτων στο σχολείο και στο σπίτι. Συμμετοχή σε εκδηλώσεις που αφορούν στη μείωση απορριμμάτων στο σχολείο και στο σπίτι. Συνειδητοποίηση της ευθύνης που ο καθένας φέρει στο πρόβλημα της αύξησης των απορριμμάτων μέσα από την εξέταση των δικών του καταναλωτικών συνηθειών. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Καταιγισμός ιδεών, μελέτη πεδίου, συζήτηση Οργάνωση της τάξης: Διδακτικές Τεχνικές: Καταιγισμός ιδεών, μελέτη πεδίου, συζήτηση Οργάνωση της τάξης: Μικρές ομάδες των 3 – 4 παιδιών   Πεδία μελέτης: Σχολική αυλή Υπεραγορά Αίθουσα οικιακής οικονομίας Προϋπάρχουσες γνώσεις: Κύκλος ζωής ενός προϊόντος Τρόποι διαχείρισης απορριμμάτων έννοιες: παραγωγός, καταναλωτής, ανάγκες, προϊόντα, απορρίμματα Διαχωρισμός βασικών αναγκών από τις ανθρώπινες επιθυμίες Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Πορεία Εργασίας: Αφόρμηση: Η εκπαιδευτικός ανακοίνωσε στους μαθητές πως την ερχόμενη εβδομάδα θα επισκεφθούν την τάξη τους τα παιδιά του νηπιαγωγείου που θα πάνε δημοτικό την επόμενη σχολική χρονιά. Τους πρότεινε να οργανώσουν ένα πάρτι καλωσορίσματος. Μέρα 1 Οι μαθητές έφτιαξαν λίστες των αντικειμένων / τροφίμων που θα χρειαστούν για το πάρτι σε ομάδες. Ανακοίνωσαν τις απαντήσεις των ομάδων στην ολομέλεια της τάξης και συμπλήρωσαν το φύλλο εργασίας. Έγινε συζήτηση για εναλλακτικές επιλογές που έχουν ως αποτέλεσμα λιγότερα απορρίμματα. Αποφασίστηκε τι αρμοδιότητες θα έχει ο κάθε μαθητής. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Εντοπισμός ανθρώπινων ενεργειών που δημιουργούν απορρίμματα. Εισήγηση τρόπων μείωσης απορριμμάτων στο σχολείο και στο σπίτι. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Πορεία Εργασίας: Έγινε συζήτηση, στις ομάδες, σχετικά με τις προσκλήσεις του πάρτι και αποφάσισαν με ποιο τρόπο θα καλέσουν τους φίλους τους, ώστε να παραχθούν λιγότερα απορρίμματα. Εντοπισμός ανθρώπινων ενεργειών που δημιουργούν απορρίμματα. Εισήγηση τρόπων μείωσης απορριμμάτων στο σχολείο και στο σπίτι. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Εντοπισμός και κατηγοριοποίηση διαφόρων ειδών απορριμμάτων. Πορεία Εργασίας: Ακολούθως προσπάθησαν να μαντέψουν τι απορρίμματα θα παραχθούν και αποφάσισαν πως θα τα διαχειριστούν. Εντοπισμός και κατηγοριοποίηση διαφόρων ειδών απορριμμάτων. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Πορεία Εργασίας: Μέρα 2 Η εκπαιδευτικός πρότεινε στους μαθητές να φτιάξουν, οι ίδιοι, το φαγητό για το πάρτι. Οι μαθητές στις ομάδες τους έφτιαξαν τη λίστα για την υπεραγορά. Στην ολομέλεια της τάξης συζητήθηκε τι πρέπει να προσέξουν στα προϊόντα που θα αγοράσουν. Επίσκεψη στην υπεραγορά: Πήραν μαζί τους την οικολογική τσάντα για τα ψώνια και αγόρασαν τα απαραίτητα για το πάρτι. Επέλεξαν τα προϊόντα σύμφωνα με τη χώρα παραγωγής τους, τη συσκευασία τους και την ποσότητά τους. Ετοίμασαν το φαγητό για το πάρτι. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Γνωριμία με προϊόντα που εισάγονται στην Κύπρο και προβληματισμός για τις χώρες προέλευσης και παραγωγής τους. Συνειδητοποίηση της ανάγκης για παραγωγή και κατανάλωση τοπικών προϊόντων. Συνειδητοποίηση της ανάγκης για υιοθέτηση σωστών καταναλωτικών συνηθειών. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Πορεία Εργασίας: Μέρα 3: Ήρθαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου, παρακολούθησαν μάθημα και ακολούθησε το πάρτι. Έγινε η συλλογή και η διαχείριση των απορριμμάτων και απαντήθηκε το ερώτημα: Γιατί χρησιμοποιούμε, στην καθημερινή μας ζωή, προϊόντα μιας χρήσης ενώ είναι ρυπογόνα; Μέρα 4 Αξιολόγηση: Δημιουργία οδηγού καλής καταναλωτικής συμπεριφοράς και καλής πρακτικής για μείωση των απορριμμάτων στο σχολείο. Διανομή του οδηγού στους μαθητές του σχολείου και στην κοινότητα. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Εισήγηση τρόπων μείωσης απορριμμάτων στο σχολείο και στο σπίτι. Συμμετοχή σε εκδηλώσεις που αφορούν στη μείωση απορριμμάτων στο σχολείο και στο σπίτι. Συνειδητοποίηση της ευθύνης που ο καθένας φέρει στο πρόβλημα της αύξησης των απορριμμάτων μέσα από την εξέταση των δικών του καταναλωτικών συνηθειών. Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Όλοι μαζί μπορούμε να μειώσουμε τα απορρίμματα που παράγουμε, με τις επιλογές που κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπορούμε να φέρνουμε στο σχολείο παγουρίνο για το νερό. Μπορούμε να φέρνουμε το φαγητό μας μέσα στο ταπεράκι μας. Μπορούμε να έχουμε μαζί μας μαντηλάκι. Να μην αγοράζουμε πράγματα που δε χρειαζόμαστε. Φέρνουμε στο σχολείο την ποσότητα φαγητού που μπορούμε να φάμε. Προτιμούμε να αγοράζουμε προϊόντα σε μεγάλες συσκευασίες αντί σε μικρές. Προσέχουμε την ημερομηνία λήξης ώστε να μη χαλάσουν τα προϊόντα πριν τα χρησιμοποιήσουμε. Προτιμούμε τα τοπικά προϊόντα. Αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε προϊόντα μιας χρήσης. Δεν σπαταλούμε το χαρτί της τουαλέτας.   ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου

Σας ευχαριστώ πολύ! Το πάρτι Χριστιάνα Νικολάου