Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Advertisements

“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Η ιδέα της Creative Ideas ξεκίνησε το 2006, από τον χώρο του διαδικτύου (με την σχεδίαση ιστοσελίδων) και εξελίχθηκε σε μια οντότητα όπου δραστηριοποιείται.
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Google docs Google docs forms
© 2007 Gov2U Η Ηλεκτρονική Δημοκρατία και η Συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Κοινωνία. Βασίλης Κουλολιάς, Πρόεδρος, GOV2U.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τεχνολογία TCP/IP TCP/IP internet είναι ένα οποιοδήποτε δίκτυο το οποίο χρησιμοποιεί τα πρωτόκολλα TCP/IP. Διαδίκτυο (Internet) είναι το μεγαλύτερο δίκτυο.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Google docs Google docs forms
Κακόβουλο ονομάζεται το λογισμικό που εκ προθέσεως δημιουργήθηκε για να βλάψει ένα υπολογιστικό σύστημα. Τα ψηφιακά αρχεία κινδυνεύουν να αλλοιωθούν,
Social Media Apostolos Sinioris.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Τι είναι το Επαναληπτικό μάρκετινγκ; •Το Επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένας τρόπος εμφάνισης των διαφημίσεών σας σε άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας αλλά δεν έχουν εκτελέσει μια επιθυμητή ενέργεια, για παράδειγμα την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς ή την εγγραφή τους στον ιστότοπο •Αποτελεί έναν ισχυρό τρόπο διατήρησης της συμμετοχής του κοινού στόχευσης και μπορεί να βελτιώσει ριζικά την απόδοση της επένδυσης για τις καμπάνιες σας μάρκετινγκ Τι είναι;Συμβουλές επιτυχίας ΣυμπέρασμαΤρόπος λειτουργίας Πλεονεκτή- ματα

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Επαναληπτικού μάρκετινγκ; Μεγαλύτερη σχετικότητα, περισσότεροι πελάτες Το επαναληπτικό μάρκετινγκ αυξάνει τη σχετικότητα των καμπανιών σας. Στοχεύετε τα κατάλληλα άτομα με το κατάλληλο μήνυμα Ευρεία κάλυψη Το Δίκτυο εμφάνισης Google προσελκύει εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες του Διαδικτύου από όλον τον κόσμο Εξέλιξη μηνυμάτων Με το Επαναληπτικό μάρκετινγκ μεταφέρεστε από τα γενικευμένα στα προσαρμοσμένα μηνύματα όταν οι πιθανοί πελάτες επισκεφτούν τον ιστότοπό σας και εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους Τι είναι;Συμβουλές επιτυχίας ΣυμπέρασμαΤρόπος λειτουργίας Πλεονεκτή- ματα

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Τρόπος λειτουργίας Κάποιος χρήστης επισκέπτεται τον ιστότοπό σας αλλά δεν πραγματοποιεί κάποια αγορά ούτε ολοκληρώνει μια ενέργεια Το Google τοποθετεί ένα "cookie" στο πρόγραμμα περιήγησης αυτού του χρήστη για να φαίνεται ότι έχει επισκεφτεί τον ιστότοπό σας Ο χρήστης αποχωρεί από τον ιστότοπό σας και πλοηγείται μέσω άλλων ιστότοπων στο Δίκτυο εμφάνισης Google To "cookie" ενεργοποιεί τη διαφήμισή σας προκειμένου να εμφανίζεται σε αυτούς τους ιστότοπους του GDN (Δίκτυο εμφάνισης Google). Με αυτόν τον τρόπο έχετε άλλη μία ευκαιρία να διαφημιστείτε σε αυτόν τον χρήστη Τι είναι;Συμβουλές επιτυχίας ΣυμπέρασμαΤρόπος λειτουργίας Πλεονεκτή- ματα

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Το κοινό σας πριν από το Επαναληπτικό μάρκετινγκ •Οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο •Προβαίνουν σε αξιολογήσεις και συγκρίσεις κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, επομένως είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι θα έχετε κάποια παρουσία τη δεδομένη στιγμή Τι είναι;Συμβουλές επιτυχίας ΣυμπέρασμαΤρόπος λειτουργίας Πλεονεκτή- ματα

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google •Μπορείτε να στοχεύσετε σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας στο παρελθόν αλλά δεν έχουν εκτελέσει μια επιθυμητή ενέργεια •Για κάθε νέο ιστότοπο που επισκέπτονται, παρακολουθούν ξανά τη διαφήμισή σας, η οποία τους υπενθυμίζει την επιχείρησή σας καθώς συνεχίζουν να περιηγούνται στον Ιστό Το κοινό σας με το Επαναληπτικό μάρκετινγκ Τι είναι;Συμβουλές επιτυχίας ΣυμπέρασμαΤρόπος λειτουργίας Πλεονεκτή- ματα

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Πώς μπορώ να το εκμεταλλευτώ εγώ; •Το κλειδί είναι να έχετε πολύ στρατηγικά μηνύματα, τα οποία θα προσελκύουν τους πελάτες στον ιστότοπό σας με μια συναρπαστική προσφορά •Στοχεύστε χρήστες που έχουν περιηγηθεί στον ιστότοπό σας αλλά δεν έχουν κάνει μετατροπή •Στοχεύστε πελάτες που έχουν ξεκινήσει αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη συμπλήρωση μιας ηλεκτρονικής φόρμας Τι είναι;Συμβουλές επιτυχίας ΣυμπέρασμαΤρόπος λειτουργίας Πλεονεκτή- ματα

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Συμπέρασμα Γιατί να χρησιμοποιήσω το Επαναληπτικό μάρκετινγκ; Το Επαναληπτικό μάρκετινγκ φέρνει αποτελέσματα. •Γενικά, οι νέοι πελάτες δεν κάνουν μετατροπή κατά την πρώτη τους επίσκεψη •Στοχεύστε ξανά τους σωστούς χρήστες με το κατάλληλο μήνυμα και αυξήστε τις μετατροπές Τι είναι;Συμβουλές επιτυχίας ΣυμπέρασμαΤρόπος λειτουργίας Πλεονεκτή- ματα

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Σας ευχαριστούμε (+30)