Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όλοι γνωρίζουμε ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο δουλειάς, διασκέδασης και επικοινωνίας. Υπάρχει όμως και η επικινδυνότητά του και δεν.
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Theories On The Net ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
-Τσιγάρο ; - Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 3
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Εξάντας Ελλήνων Οργάνωση Εχθρός του άγχους η τάξη και η οργάνωση. Αντώνιος Περιπατητής.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Φιλία.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Η ΘΡΗΣΚ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Η ραββινική παράδοση θέλει την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνη με εκείνη των γονιών του. Συμβουλεύουν όμως τους παιδαγωγούς.
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Πληροφοριακές ανάγκες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Dr. ΜΙΧΜΙΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
«Παιχνίδια» εξουσίας στο νηπιαγωγείο
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
5 η διάλεξη: 30/3/2015 Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
 Σήμερα θα ασχοληθούμε με θέματα ταυτότητας.  Αλλά τι είναι η ταυτότητα; Τι εννοούμε με τον όρο/ έννοια ταυτότητα;  Σε τι αναφερόμαστε όταν μιλάμε.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Κοινωνιοδυναμική Συμβουλευτική (ΚΣ) για τη Σταδιοδρομία.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Ερμηνευτική προσέγγιση
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΖΗΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Σχεδιασμός εκπαιδευτικών στόχων
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Oι μικρές στιγμές της καθημερινότητας μας είναι πράγματι μικρές; Δήμητρα Σταύρου Ψυχολόγος

Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας Μάθηση: Ο ρόλος της σχέσης στη μάθηση (Βιγκότσκι) Η Διαμόρφωση γούστου και του τρόπου ζωής μέσα από την κοινωνικοποίηση (Bourdieu) O ρόλος του δικτύου στην εξάπλωση μίας συμπεριφοράς (Χρηστάκης)

Οι θετικές όψεις της ρουτίνας Οργανώνει τη ζωή στην καθημερινότητα (Τάξη). Η ρουτίνα κάνει τις μέρες μας να μοιάζουν (οικειότητα). Σημαίνει επαναληπτικότητα και σταθερότητα μέσα στον χρόνο. Ξεγελά τον χρόνο Συμβάλλει στο αίσθημα ασφάλειας.

Η ρουτίνα απαρτίζεται από συνήθειες Απαρτίζεται από μικρά πράγματα, τις μικρές προσωπικές τελετουργίες, τις συνήθειες….

Να πώς περνούμε οι περισσότεροι Έλληνες σήμερα τον καθημερινό χρόνο μας

Η δύναμη της καθημερινότητας στην Ελλάδα από την έρευνα της P & G

Έτσι, ο τρόπος ζωής των παιδιών διαμορφώνεται Όχι από τις «μεγάλες» πράξεις των γονιών

Από τις μικρές καθημερινές πράξεις αλλά Από τις μικρές καθημερινές πράξεις

Αυτό σημαίνει ότι διαμορφωνόμαστε Με τρόπο ανεπαίσθητο, ασυνείδητο, που δεν έχει υποστεί σε γνωστική επεξεργασία Η οικειότητα και σταθερότητα που εγκαθιστά η ρουτίνα θεωρείται δεδομένη και άρα σχήματα συμπεριφορών επαναλαμβάνονται και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά.

Τα διαφορετικά μοντέλα καθημερινότητας καθορίζουν: την ταυτότητα το στυλ ζωής τις επιλογές μας

Οι μικρές στιγμές της ρουτίνας μας περνούν από γενιά σε γενιά και διαμορφώνουν τον τρόπο ζωής τον δικό μας (σήμερα) Των παιδιών μας (σήμερα) Των εγγονιών μας (αύριο).

Δηλαδή… αναπαράγουμε Το οικείο Ανεξάρτητα από το ωφέλιμο

Και ποιο είναι το ωφέλιμο;

Οι δραστηριότητες της καθημερινότητας που σχετίζονται με ικανοποίηση είναι Η ύπαρξη ουσιαστικών ανθρώπινων σχέσεων Η ύπαρξη ελεύθερου χρόνου για περισσότερη κοινωνική επαφή με τους αγαπημένους μας Σχετικές με το «μαζί», με το «εμείς»

Πράξεις που μας κάνουν ευτυχισμένους μέσα στη μέρα

Κι αν κάτι άλλαζε στην καθημερινότητα αυτό θα ήταν:

Αντικείμενα της καθημερινότητας προσαρμόζονται αλλά και σχετίζονται με τον τρόπο ζωής μας

Το ίδιο γίνεται και με την επιλογή των προϊόντων

Τα μικρά μεγάλα της ρουτίνας Είτε στο ρόλο της μητέρας, είτε στον ρόλο της κόρης Αναγνωρίζετε τον εαυτό σας σε κάποια από αυτές τις εικόνες;

Σκεφτείτε λίγο τις παρακάτω ερωτήσεις Πώς τα υιοθετήσατε; Τα περνάτε στα παιδιά σας; Υπάρχει κάποια διαφοροποίηση; Ποιες είναι οι δικές σας ιδιωτικές καθημερινές τελετουργίες που πιστεύετε ότι εντυπώνονται στη μνήμη των παιδιών σας;

12 Μαΐου Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!