Coursera!.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Οικονομική Κρίση & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
MOOCs - Massive Open Online Courses.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Εκπαιδευτικό ταξίδι στο Stanford University Σαπουντζή Ελένη Σιγανός Μάριος Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
TEL-ME-MOR The European Library: Modular Extensions for Mediating Online Resources Ευρωπαϊκή Βιβλιοθήκη – Σπονδυλωτές Επεκτάσεις για Μεσολαβητικές Επιγραμμικές.
ΟΜΑΔΑ Μ Βουλγαράκης Δημήτρης Ζαμίχος Αλέξανδρος Ζαφείρης Δημήτριος Ραδουνισλής Αναστάσιος Σουλίδης Άγγελος Σούτης Βασίλειος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Διδακτική Πληροφορικής
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Moocs - Καλές πρακτικές Ευγενία Τόκη Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ Ηπείρου, MSc, PhD Σπυρίδων Χρονόπουλος Επιστημονικός.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Τμήμα (Επιστήμης Υπολογιστών)
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Coursera!

Ομάδα Ξ Δασκάλου Φώτης Δεληγιάννη Ισαβέλλα Κουκάκης Γεώργιος Μπάλτσου Γεωργία Νιζάμης Αλέξανδρος Τρίγκας Άγγελος Χατζηνώτας Γεώργιος

Τι είναι το Coursera? Online πλατφόρμα μάθησης (MOOC) Stanford University, University of Michigan, University of Edinburgh , University of Toronto, École Polytechnique Fédérale de Lausanne, Hong Kong University of Science and Technology, University of California at Berkley κ.ά.

Τα μαθήματα Προσφέρει δωρεάν πανεπιστημιακά μαθήματα σε γνωστικούς τομείς όπως: Μαθηματικά, Ιατρική, Βιολογία, Επιστήμη Η/Υ, Ανθρωπιστικές & Κοινωνικές Επιστήμες, Οικονομικά κ.ά. Κάθε μάθημα περιλαμβάνει διαλέξεις σε video Παραδίδονται assignments συνήθως κάθε εβδομάδα Δυνατότητα έκδοσης πιστοποίησης παρακολούθησης & ολοκλήρωσης μαθήματος

Σύντομο Ιστορικό Ιδρύθηκε από τους Andrew Ng και Daphne Koller, καθηγητών πληροφορικής του Stanford University. Συνεργάζονται έπειτα με διάφορα πανεπιστήμια και καθιστούν κάποια από τα μαθήματα τους διαθέσιμα,online και δωρεάν, για ένα αρκετά μεγάλο κοινό. Όχι αργότερα από τον Οκτώβρη του 2012 περισσότεροι από 1,755,551 φοιτητές από 196 διαφορετικές χώρες, συμμετέχουν σε τουλάχιστον 1 μάθημα.

Ξεκινά ως κερδοσκοπική επιχείρηση. Εγκαθίσταται στο Mountain View της California. ‘’Εκτοξεύεται’’ μετά την Udacity, και λίγο πρίν την edX, όπου: Udacity: επίσης κερδοσκοπικός οργανισμός online εκπαίδευσης, δημιούργημα του πρώην καθηγητή του Stanford, Sebastian Thrun. edX: ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός online εκπαίδευσης, με πρωτοβουλία των Mit, Harvard και Berkeley.

Online Εκπαίδευση (1) MOOC – Massive Open Online Course - Αποτελεί ένα γεγονός - Ανοιχτή πρόσβαση - Μαζική συμμετοχή - Δια βίου μάθηση

Online Εκπαίδευση (2) Ιστορία των MOOC - 2007, πρώτο MOOC, Utah State University, ~50 συμμετέχοντες από 8 χώρες - 2008, κατοχύρωση του όρου από τον Dave Cormier - 2011, 160.000 συμμετέχοντες σε μάθημα τεχνητής νοημοσύνης

Το μέλλον Η online μάθηση κατέχει ήδη ένα μεγάλο μέρος της διαδικασίας εκπαίδευσης. Λόγω του ότι αυτή προσφέρεται δωρεάν και σε πολύ μεγάλο αριθμό εκπαιδευόμενων ταυτόχρονα, το ενδιαφέρον γι’ αυτήν αναμένεται να αυξηθεί. Τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα βασίζονται όλο & περισσότερο σε συστήματα εκμάθησης που επιτρέπουν διαφορετικό περιεχόμενο για κάθε μαθητή αναλόγως των δυνατοτήτων του.

Εργαλεία που ήδη άρχισαν να δημιουργούνται στα περισσότερα συστήματα θα βοηθούν στη μεταμόρφωση των συστημάτων από πλατφόρμες σε ρεαλιστικά περιβάλλοντα εκμάθησης. Προσπάθεια για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων. Μεγαλύτερη έμφαση στον τρόπο αξιολόγησης των εκπαιδευομένων.

Πλεονεκτήματα Άμεση επαφή και ευκολότερη εξοικείωση με την τεχνολογία Αύξηση της κοινωνικότητας Ευελιξία στην μάθηση Διευκόλυνση σε άτομα με κινητικά προβλήματα

Διαθέσιμο το υλικό του κάθε μαθήματος ανα πάσα στιγμή Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξατομικεύει το εκπαιδευτικό υλικό επιτρέπει στο μαθητή να είναι ελεύθερος και να ακολουθήσει τον δικό του τρόπο και ρυθμό μάθησης Επαφή με διαφορετικής διδακτικής νοοτροπίας και μόρφωσης καθηγητές και σπουδαστές

Παρόμοια Προγράμματα •Khan Academy •Udacity •edX •Και άλλα λιγότερο γνωστά: 2tor, Showme, Udemy, Grockit Lynda, Straighter Line

ΔΙΑΦΟΡΕΣ •Το Khan Academy λειτουργεί περισσότερο σαν βοηθητικό εργαλείο στη μάθηση προσφέροντας υλικό για περαιτέρω εξάσκηση (ασκήσεις, βίντεο). •Το Udacity που είναι ο κύριος ανταγωνιστής του Coursera μοιάζει αρκετά με αυτό, προσφέρει και αυτό on-line διαλέξεις από καθηγητές και επιπρόσθετο υλικό για εξάσκηση, καθώς επίσης και τα 2 έχουν εξετάσεις στα μαθήματα για να πάρεις πιστοποίηση.

•Ωστόσο τα μαθήματα που προσφέρει περιορίζονται στο Computer Science και συνεργάζεται με μεμονωμένους καθηγητές σε αντίθεση με το Coursera που συνεργάζεται με πανεπιστήμια. •Το edX είναι ένα πρόγραμμα που σε αντίθεση με τα προηγούμενα δεν ιδρύθηκε από ιδιώτες αλλά από το πανεπιστήμιο του ΜΙΤ (πλέον συνεργάζονται 2 ακόμα πανεπιστήμια) προσφέροντας δωρεάν on-line μαθήματα με τη δυνατότητα εξετάσεων και πιστοποίησης.

ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ •Coursera, Udacity και edX δημιουργήθηκαν μέσα στο ίδιο στενό χρονικό διάστημα. •Αν και τα μαθήματα και οι απλές πιστοποιήσεις είναι δωρεάν και τα 3 προγράμματα έχουν δηλώσει τη θέλησή τους να εισάγουν αντίτιμο για βέλτιστες υπηρεσίες σε premium users, καθώς και να συνεργαστούν με ιδιώτες ώστε να προσφέρουν εργασία στους πιο ικανούς μαθητές τους.

Πηγές http://en.wikipedia.org/wiki/Massive_open_online_course http://www.youtube.com/watch?v=eW3gMGqcZQc https://www.coursera.org/ http://en.wikipedia.org/wiki/Coursera  http://www.upenn.edu/provost/coursera http://www.fastcompany.com/3000042/how-coursera-free-online-education-service-will-school-us-all

Ερωτήσεις/Απορίες?