Πρεσβευτής του τόπου μου Δημιουργία Blog και ανάρτηση σε αυτό ψηφιακού υλικού με θέμα την πόλη μας, την Πάτρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
ΣΤ΄ Τάξη 42ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTIMEDIA. 1.ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ  Πολυμέσα στον χώρο της τεχνολογίας πληροφορίας (information field) σημαίνει “πολλαπλοί μεσολαβητές” μεταξύ.
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. Το σύνολο των προγραμμάτων που συντονίζουν τις λειτουργίες του υλικού και αξιοποιούν τις δυνατότητές του.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Δημιουργώ, Διερευνώ, Ανακαλύπτω
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΣΤΟΣ-ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΗΜΟΝΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ 7 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
1. 1ο Πανελλήνιο βραβείο στο Πρόγραμμα: Δια Βίου Μάθηση/ “ Etwinning” ( Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση Σχολείων) για την υλοποίηση.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
6ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Μουσικό Σχολείο Πατρών
Ρομαντισμός.
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Ιστότοπος προγράμματος
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
A Virtual Tour of London
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρεσβευτής του τόπου μου Δημιουργία Blog και ανάρτηση σε αυτό ψηφιακού υλικού με θέμα την πόλη μας, την Πάτρα

Παρουσιάζουμε τα αξιοθέατα, τις φυσικές οµορφιές και µέρος των πολιτιστικών δραστηριοτήτων της πόλης μας, της Πάτρας, κατασκευάζοντας ένα ψηφιακό οδοιπορικό.

Κατασκευάσαμε μια ηλεκτρονική περιήγηση. Περπατήσαμε στους δρόµους της πόλης, τραβήξαμε βίντεο και φωτογραφίες, πήραμε συνεντεύξεις, συγκεντρώσαμε πληροφορίες και εικόνες µε τη µέθοδο της ιστοεξερεύνησης, στη συνέχεια, παρουσιάσαμε τις εργασίες μας µε τη χρήση εκπαιδευτικών λογισµικών

Για να γίνει η µάθηση πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική, χρησιµοποιήθηκαν λογισµικά για την κατασκευή των εργασιών απολύτως συνυφασµένα µε το περιεχόµενο της εργασίας.

 φυλλομετρητής GOOGLE CHROME: με τον οποίο περιηγηθήκαμε για να συγκεντρώσουμε πληροφορίες.  PICASSA: λογισμικό οργάνωσης -- διαχείρισης φωτογραφιών και δημιουργίας βίντεο Τα λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν:

 AUDACITY: πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου με το οποίο ηχογραφήσαμε την αφήγησή μας και δημιουργήσαμε ταινίες για την πόλη μας.

 Επεξεργαστής κειμένου MICROSOFT OFFICE: με τον οποίο επεξεργαστήκαμε τις πληροφορίες  MOVIE MAKER: πρόγραμμα μετατροπής των φωτογραφιών που τραβήξαμε σε βίντεο

Tο blog που δημιουργήθηκε για το σκοπό αυτόν,στο οποίο αναρτήσαμε τις εργασίες μας:

ΤΕΛΟΣ