Η μοναδικότητα του ανθρώπου ως (δαρβινική) πλάνη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλφαβητισμός, εκπαίδευση και αγωγή στα μέσα επικοινωνίας: Ορισμοί και διευκρινίσεις Μπετίνα Ντάβου Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

Το Κάπνισμα.
Έφη Τσόγκα, α5/γ Ελληνογερμανική Αγωγή
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
ΗΛΙΚΙΑΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ (AGEISM)
Πατήστε το πλήκτρο > για να ξεκινήσει η παρουσίαση Step key > in order to begins the presentation.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΚΥΤΤΑΡΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Δαρβίνος-ο δημιουργός της θεωρίας της Εξέλιξης
PARROTS Αγγελική Προβατά.
Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ Τέσσερα παιδιά από την Στ τάξη των Εκπαιδευτηρίων Χουρδάκη παρουσιάζουν.
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 3
Συμμετέχουν Μπίκης Γιώργος Μπίκης Γιώργος Μπακαλούμη Κωνσταντίνα Μπακαλούμη Κωνσταντίνα Μπεκίρη Ερσίντα Μπεκίρη Ερσίντα Μπούσμπος Πέτρος Μπούσμπος Πέτρος.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
Βασικές πεποιθήσεις.
Ερωτηματολόγιο για την ζωή της Μαρίας Κιουρί Παρακάτω θα δούμε τα αποτελέσματα των 9 ερωτήσεων του ερωτηματολογίου που δόθηκε σε άτομα ποικίλων ηλικιών,
…διάλλειμα για διαφημίσεις
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
Εξάρτηση των ανθρώπων από την ενέργεια
ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
Διάλεξη 22 Πληθωριστικό Σύμπαν: Λύση στα Προβλήματα Επιπεδότητας, Ορίζοντα και Μονοπόλων Βοηθητικό Υλικό: Liddle κεφ Ryden κεφ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΟΝΙΔΙΩΜΑΤΟΣ & ΕΞΕΛΙΞΗ
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Κατάκτηση της γλώσσας από το παιδί Ο γενικευτικός και αφαιρετικός χαρακτήρας της γλώσσας Το νόημα = σημαινόμενο του γλωσσικού σημείου συγκροτείται στη.
Οι πεποιθήσεις για τη νοημοσύνη και τη σχέση της με τη σχολική επίδοση.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
Μάθημα :”Ζωική Ποικιλότητα”
Ανθρώπινη γλώσσα και συστήματα επικοινωνίας ζώων
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΚΥΤΤΑΡΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ
Η οργάνωση των έμβιων όντων Τα οικοσυστήματα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΚΥΤΤΑΡΟ 2ο ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
Η έννοια της επιχείρησης
Σύνδρομο μετά ΜΕΘ νοσηλεία
ΕΞΕΛΙΞΗ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η θεωρία της εξέλιξης των ειδών που διατύπωσε ο Κάρολος Δαρβίνος άργησε να γίνει αποδεκτή Ένας από τους λόγους είναι ότι δεν μπορούν.
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
Οδηγίες…. Για να παίξουν τα video που υπάρχουν στην παρουσίαση, πρέπει πρώτα να τα κατεβάσετε από το site και μετά να τα ενσωματώσετε στη διαφάνεια ως.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΙΣΧΥΟΝΤΩΝ Α.Π. ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Α.Π.
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η μοναδικότητα του ανθρώπου ως (δαρβινική) πλάνη

αρνητική προσέγγιση θα εξετάσω τα σχεδιαστικά σφάλματα στη δομική και λειτουργική οργάνωση του ανθρώπου, κάτι που αποδεικνύει ότι δεν υπήρξε κάποια ειδική μέριμνα για το είδος μας (η εξέλιξη δεν μεριμνά) θετική προσέγγιση όλα τα «ανώτερα» χαρακτηριστικά που μας κάνουν ανθρώπους υπάρχουν σε μικρότερο ίσως βαθμό, πάντως υπάρχουν, και στα ζώα, γεγονός που αποδεικνύει την κοινή μας καταγωγή.

Η εξέλιξη επιλύει εκ των υστέρων, με περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένο τρόπο, τα προβλήματα χωρίς να προσφεύγει σε de novo σχεδιασμό, χωρίς να ξεκινάει από την αρχή, όπως θα έκανε ένας αληθινός σχεδιαστής

«ΣΦΑΛΜΑΤΑ»

Ο χιασμός της πεπτικής και της αναπνευστικής οδού - και γιατί πνιγόμαστε όταν τρώμε

«Δεν ουρώ πια, στάζω»

Διποδισμός Αυξημένη φλεβική πίεση Ιγμόρεια και ιγμορίτιδες Αυχενικό σύνδρομο και οσφυαλγία

Τα κύτταρα του εγκεφάλου δεν αναγεννώνται

Ο εγκέφαλος είναι ενεργειακά ακριβός και το μόνο καύσιμό του είναι η γλυκόζη - Τα νευρικά κύτταρα είναι εξαιρετικά ευάλωτα στην έλλειψη οξυγόνου

Ιδιοκεντρισμοί Εγωκεντρισμός Ανθρωποκεντρισμός Ιδιοκεντρισμός της φυλής (ρατσισμός, εθνικισμός, τοπικισμός) του φύλου (σεξισμός, άκρατος φεμινισμός) της θρησκείας της κουλτούρας

Ομοιότητες Όλες οι βασικές ιδιότητες που μας κάνουν ανθρώπους προέρχονται, μέσω μιας διαρκούς εξελικτικής διεργασίας, από τραχύτερα γνωρίσματα που υπήρχαν σε μια προγονική ομάδα πρωτευόντων. Τα πρωτεύοντα αυτά είχαν κληρονομήσει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματά τους από λιγότερο προικισμένα ζώα, ως μέρος μιας προοδευτικής διεργασίας που ανάγεται στις πιο πρώιμες εκδηλώσεις της ζωής.

Oι ομοιότητες είναι εντυπωσιακές και αποτελούν τεκμήριο της κοινής καταγωγής, ενώ οι διαφορές είναι το αποτέλεσμα της εξελικτικής πίεσης για την επιτέλεση διαφορετικών λειτουργιών

σύστημα ανταμοιβής υπεύθυνο για τις αισθήσεις της ευχαρίστησης και της ηδονής που συνδέονται με το φαγητό, το ποτό, τον έρωτα τη γονική αγάπη το σεξ, την ομορφιά και, δυστυχώς, τις ουσίες που προκαλούν εξάρτηση

Τα ζώα έχουν στοιχειώδεις μορφές επικοινωνίας οι μέλισσες τον σπαρταρισμό ή σεισοπυγικό χορό τα κελαηδήματα των πουλιών οι παπαγάλοι διεκδικούν κάποια γλωσσική ικανότητα τα δελφίνια και οι φάλαινες διαθέτουν ακόμη πιο αναπτυγμένους τρόπους επικοινωνίας, μερικά πρωτεύοντα εμφανίζονται ικανά ακόμη και για συμβολική επικοινωνία.

«Ο άνθρωπος δεν είναι παρά ένας κάλαμος, ο πιο αδύναμος της φύσης, είναι όμως ένας κάλαμος σκεπτόμενος» Μπλεζ Πασκάλ Η παραδοχή ότι είμαστε και εμείς προϊόν της ίδιας διεργασίας που έδωσε κάθε άλλη μορφή ζωής είναι παραδοχή καθοριστικής σημασίας για τη σχέση μας με τον λοιπό άβιο και έμβιο κόσμο, το μέλλον του απειλούμενου πλανήτη μας και, τελικά, την επιβίωσή μας ως είδος Η βασική διαφορά μας από τα άλλα ζώα, ο μεγάλος εγκέφαλος, δεν αναπληρώνει μέχρι έναν βαθμό μόνο τις άλλες αδυναμίες μας, δεν μας δίνει μόνο τα πλεονεκτήματα εκείνα που μας επέτρεψαν να κυριαρχήσουμε έναντι των λοιπών έμβιων όντων αλλά γεννά και υποχρεώσεις που πρέπει να αναλάβουμε όλοι μας.