Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Gate2Start Role Model: Πέτρος Σκάλκος CD-ROM Copy Protection Gate2Start Awareness Seminar, 5 Μαρτίου 2007.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Επιχειρηματικό σχέδιο
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A Δημήτρης Λακασάς Μ.Β.Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A.E Αντιπρόεδρος Σ.Ε.Β.Ε. Μέλος Δ.Σ. Σ.Β.Β.Ε Copyright, 1997 © Dale Carnegie & Associates, Inc.

Καινοτομία ‘’Αποτελεί εκείνο το επιχειρηματικό μοντέλο απόκτησης κερδών που επιλέξαμε για να κυριαρχήσουμε στον κλάδο μας για την δεκαετία που έρχεται’’

Η φιλοσοφία μας ‘’Έχουμε κάθε δυνατότητα στην Ελλάδα να αναπτύξουμε καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα, να παράγουμε Ελληνική τεχνολογία αιχμής και να την εξάγουμε στο εξωτερικό’’.

Λίγα λόγια για μας. Ίδρυση 1979 από τον Ν. Λακασά & Π. Αρβανιτίδη. 130 εργαζόμενοι. Εξαγωγές σε 72 χώρες. 1981 Φωτισμός ασφαλείας. 1985 Πυρανίχνευση. 1986 Κυρίαρχο μερίδιο αγοράς. 1989 Εξωστρέφεια 1997 ISO 9002 TUV 1999 ISO 9001 TUV 2000 BSI 2005 EFQM

SWOT Ανάλυση

Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα

Πιστεύουμε ‘’στον άνθρωπο’’ ‘’στην καινοτομία’’ ‘’νεες ιδέες’’ ‘’φαντασία’’ ‘’δημιουργικότητα’’ Το ‘‘κάτι παραπάνω’’ ‘’στον άνθρωπο’’ ‘’στην καινοτομία’’

Η αντίληψη μας για την καινοτομία. ‘’Νέες ιδέες που φέρνουν κέρδη’’.

Εξέλιξη του πολιτισμού μας

Τα βήματα της καινοτομίας Σχεδόν όλοι γνωρίζουν ότι η ανάγκη υπάρχει Τότε κάνει κάποιος το πρώτο βήμα Τότε η καινοτομία εμφανίζεται Το προφανές μετατρέπεται σε standard

Εφαρμογή του Marketing της καινοτομίας Ακούμε όλες τις ιδέες (brainstorming) ακόμη και από ανθρώπους που μας κάνουν να αισθανόμαστε άβολα. Επιβραβεύουμε την επιτυχία & την αποτυχία. Πατάσσουμε την απραξία Ένστικτό & Ψυχή.

Σημαντικοί ρόλοι

Το χωνί της καινοτομίας Brainstorming Value map Revenue model Instinct Scenarios Καινοτόμο προϊόν R&D Filters Risk analysis

Η καινοτομία για εμάς αποτελεί τρόπος ζωής. ‘’out of the box’’ ‘’ευελιξία’’ ‘’λύσεις που επιλύουν ακριβώς το πρόβλημα’’ ‘’απλές και ξεκάθαρες διαδικασίες’’ ‘’σκληρές αποφάσεις’’ ‘’η χαρά της δημιουργικότητας’’ ‘’ανοιχτοί σε νέες ιδέες’’ ‘’μείωση του φόβου για κάτι καινοτόμο’’

Η ιδέα & Τα χαρακτηριστικά Η ιδέα ‘’Να εισάγουμε τον φωτισμό ασφαλείας στο σπίτι’’. ‘’3 σε 1’’ Ευρωπαϊκό design ‘’plug & play’’ Φιλικό προς το περιβάλλον Led’s – 11 χρόνια ζωής Έως και 14 ώρες αυτονομία i-light

Value map Νοικοκυριά b2c Businesses b2b έσοδα Home Light By olympia electronics Σημεία πώλησης Funding πώληση Τιμή πώλησης 30€/piece Home Light Olympia Electronics Νοικοκυριά b2c Businesses b2b προϊόν(home lightr) 30€/piece κεφάλαιο & λειτουργικό κόστος Financing έσοδα

Οι ανταγωνιστές ‘’αισθανθήκαμε δέος όταν αντιληφθήκαμε ότι οι πραγματικοί ανταγωνιστές ήταν οι κεροπώλες’’

Το target group Α. Μεσαία – ανώτερα εισοδηματικά στρώματα. Β. Οικογενειάρχες με παιδί/παιδιά όπου το αίσθημα της ασφάλειας είναι ενδυναμωμένο. Γ. Τελικοί καταναλωτές που είναι ανοιχτοί σε καινοτόμες ιδέες (gadgets) και αγαπούν την τεχνολογία.

Διαδικασία υιοθέτησης στην αγορά

Διαδικασία που ακολουθήθηκε

Συνέργιες μεταξύ Ακαδημαϊκής & Επιχειρηματικής κοινότητας

ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Update 01/01/05 ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ 2. ΔΙΑΛΟΓΗ ΙΔΕΩΝ Η ιδέα του προϊόντος συμβαδίζει με τους στόχους, τις στρατηγικές και τους πόρους της εταιρίας? 1. ΓΕΝΝΗΣΗ ΙΔΕΑΣ Αξίζει να ασχοληθούμε με τη συγκεκριμένη ιδέα προϊόντος 6. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Το προϊόν που φτιάξαμε είναι αξιόλογο από τεχνική και εμπορική άποψη? 8. ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Οι πωλήσεις των προϊόντων ικανοποιούν τις προσδοκίες μας? 9. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Οι πωλήσεις του προϊόντος ικανοποιούν Προετοιμασία Ανάλυση αγοράς Ανάλυση κόστους Να ξαναστείλουμε πίσω την ιδέα για ανάπτυξη προϊόντος? Θα εξυπηρετούσε αν τροποποιούσαμε το προϊόν ή το πρόγραμμα μάρκετινγκ? ΑΠΟΡΡΙΨΗ Εντοπισμός: 1. Παραγόντων της εταιρίας 2. Των συντελεστών βαρύτητας Ανάπτυξη εναλλακτικών ιδεών προϊόντων Πρόταση: 1. Για τιμή 2. Διανομή 3. Προώθηση Διεξαγωγή: 1. Τεστ μηχανών 2. Τεστ προτιμήσεων καταναλωτή 3. Διαλογή μάρκας 4. Συσκευασία Περιορισμένης κλίμακας παραγωγής, προετοιμασίας διαφήμισης Αγορά μηχανημάτων και έναρξη πλήρους παραγωγής και διανομής Ναι Όχι 5. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Το προϊόν αυτό θα ικανοποιήσει τους στόχους των κερδών? 4. ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΚΤ Μπορούμε να βρούμε μια στρατηγική Μάρκετινγκ συμφέρουσα και οικονομική? 3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΔΕΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ Μπορούμε να βρούμε μία καλή ιδέα για το προϊόν που οι καταναλωτές λένε ότι θα δοκίμαζαν? 7. ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ Συντονισμός παροχής κινήτρων και έρευνα για ιδέες στο εξωτερικό περιβάλλον και ανάμεσα στα στελέχη της εταιρίας ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Το μέλλον Οι επιχειρήσεις που θα δομήσουν την ανάπτυξη τους με βασικό πυλώνά αυτόν της καινοτομίας θα κυριαρχήσουν στην δεκαετία που έρχεται. Το μοντέλο που σας ανέφερα δεν είναι χάρτης αλλά πυξίδα.