Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Στο διάλειμμα.
Παρουσίαση του βιβλίου Το ασημένιο μενταγιόν
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ένατη Εκπαιδευτική Εβδομάδα. • Τέλος η θεωρία, τα tutorials, τα παραδείγματα και οι ασκήσεις.
Τα δικαιώματα των παιδιών
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Του Ιάσων Θεοδώρου Ο Ρώσος Γιούρι Ρούσκι είναι ένας συγγραφέας βιβλίων. Του αρέσει να γράφει για πολέμους. Όλα τα βιβλία του είναι υπέροχα. Μία μέρα.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚAI ΓΡΑΦΗΣ «Η ΡΟΠΗ»
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Στην τάξη μου.
Καμιά φορά κάθομαι και σκέπτομαι..
Στην τάξη μου.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δεν ξεχνώ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
Εμψυχώτρια Εκπαιδευτικός Χατζοπούλου Βασιλική Σχ
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
…Και αφού διαβάσαμε το βιβλίο και τρομάξαμε και γελάσαμε και ταυτιστήκαμε με τους ήρωες, μάς ήρθε να τραγουδήσουμε. Έτσι, λοιπόν, γίναμε στιχουργοί και.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Φανή Λαζάρου - Τρανού Δ ο πρότυπο δωδεκαθέσιο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσ / νίκης Π. Τ. Δ. Ε.- Α. Π. Θ.
ΑΕΠΠ 3ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο.
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή! Καλό πτυχίο! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Άκου τι είπαν.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Απόσπασμα από το βιβλίο : «Ο ταύρος που έπαιζε πίπιζα».
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
TO ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΞΕΝΕΡΩΤΗΣ 9
Γεια σου!!!! Είμαι η χελώνα Καρέτα – Καρέτα!
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Προσωπικές αντωνυμίες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο και γράφουν στο τετράδιο αυτό που ζητάει η δασκάλα.

Μερικές φορές, εγώ δεν θέλω να γράψω στο τετράδιο. ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΤΩ ! Μερικές φορές, εγώ δεν θέλω να γράψω στο τετράδιο. Όταν δεν θέλω να γράψω, πετάω τα τετράδια, τα μολύβια και τα βιβλία μου κάτω. Τότε η δασκάλα μου θυμώνει και στενοχωριέται, και τα παιδιά στενοχωριούνται.

Θα προσπαθήσω, όταν δεν θέλω να γράψω, να αφήνω τα τετράδια, τα βιβλία και τα μολύβια μου στη θέση τους. Μπορώ να πω στη δασκάλα μου «Δεν είμαι έτοιμος να γράψω ακόμα». Τότε όλοι θα είναι χαρούμενοι μαζί μου.