«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Quiz για το διαδίκτυο !.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
Αντανάκλαση Συναισθήματος
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
2η ημερίδα Διοργάνωση Επιμορφωτικής ημερίδας καθηγητών με θέμα:
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι υπολογιστές στη ζωή μας Συμβόλαιο χρήσης διαδικτύου.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

Συμμετέχουν: με τη σειρά που προστέθηκαν στο πρόγραμμα  Ομάδα Αγωγής Υγείας Γυμνασίου Σκύρου Ευβοίας Ομάδα Αγωγής Υγείας ΓΕΛ Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας Ομάδα Αγωγής Υγείας ΓΕΛ Βασιλικού Ευβοίας Ομάδα Αγωγής Υγείας 3ου ΓΕΛ Χαλκίδας Ομάδα Αγωγής Υγείας Γυμνασίου Κανδήλας Αιτωλοακαρνανίας Ομάδα Αγωγής Υγείας Γυμνασίου Αμαρύνθου Ευβοίας Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση Μία φορά τη βδομάδα…. Θα επικοινωνούμε Θα εκφραζόμαστε Θα προβληματιζόμαστε Θα χαμογελάμε Θα δημιουργούμε Θα αμφισβητούμε Θα προτείνουμε Θα επαναστατούμε […] Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση Μέσα από… Το διάλογο Το παιχνίδι Το τραγούδι Τον χορό Την μουσική Την εικόνα Την συνεργασία Το διαδίκτυο […] Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση Θα συγκεντρώσουμε… Τα συναισθήματά μας Τις επιθυμίες μας Τους φόβους μας Τις προσδοκίες μας Τις αμφιβολίες μας Τις αγάπες μας Τα θέλω μας […] Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση Και… Θα ενεργοποιήσουμε την φαντασία …και την δημιουργικότητά μας να αποτυπώσουμε την εφηβική ηλικία μας σε ένα τραγούδι – βίντεο κλιπ […] Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 1η Συνάντηση (1) Κάθε τι καινούριο προκαλεί συναισθήματα, όχι σπάνια αντιφατικά μεταξύ τους. Το παρόν πρόγραμμα Αγωγής Υγείας αποτελεί «μία αρχή». Αυτή η αρχή περικλείει χαρά και προσδοκίες, αλλά και φόβους με αμφιβολίες. Υποθέστε ότι σήμερα ξεκινάμε ένα ταξίδι όχι σε μία, αλλά σε πολλές «κρυμμένες» χώρες. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 1η Συνάντηση (2) Υπάρχει περίπτωση να χαθούμε στους δρόμους των νέων χωρών; Υπάρχει περίπτωση να μην μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε; Άραγε οι γλώσσες και οι κώδικες θα είναι παρόμοιοι; Τι περιμένουμε εμείς από το πρόγραμμα; Τι περιμένετε εσείς; Πως πρέπει να είμαστε άραγε; Τι πρέπει να κάνουμε; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

1η Συνάντηση (3) Καθημερινά ερχόμαστε σχολείο… Μιλάμε – επικοινωνούμε … Άραγε γνωριζόμαστε πραγματικά; Ας γνωριστούμε… Το μικρό μας όνομα, Πως πήραμε το όνομά μας, Κάτι ευχάριστο που περιμένουμε να μας συμβεί ή που θα θέλαμε να μας συμβεί. (10 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

1η Συνάντηση (4) «Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Τι σας έρχεται στο μυαλό διαβάζοντας και ακούγοντας αυτές τις λέξεις; (10 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

1η Συνάντηση (5) Παρουσιάστε τις προσδοκίες σας στην ομάδα. Είναι αλήθεια ότι θα υπάρξουν πολλά περιθώρια για συζήτηση και προβληματισμό. Θα συζητήσουμε ζητήματα επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων, που απασχολούν τους νέους της ηλικίας σας, με αφορμή προσωπικές εμπειρίες και καταστάσεις. (40 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

1η Συνάντηση (6) Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να ισχύουν, ώστε ο καθένας να νιώθει άνετα να εκφράζει εκείνα που σκέφτεται και αισθάνεται στις συναντήσεις της ομάδας; (5 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

1η Συνάντηση (7) Στις συγκεκριμένες συναντήσεις θα αισθανόμουν άνετα να μοιραστώ με τους άλλους εκείνο που σκέφτομαι εάν: Είμαι σίγουρος ότι όταν πω την άποψή μου για κάποιο θέμα δεν θα με ειρωνευτούν Ξέρω ότι οι άλλοι ΔΕΝ θα με πιέσουν να μιλήσω όταν δεν θα έχω κάτι να πω Αυτά που θα πω ΔΕΝ θα μεταφερθούν σε άλλους (καθηγητές, Δ/νση, γονείς, άλλους συμμαθητές). Νιώθω ότι οι άλλοι με ακούνε και με προσέχουν όταν μιλάω Δεν μιλάμε όλοι μαζί Ξέρω ότι κανένας δεν θα κάνει κριτική στις απόψεις μου Ξέρω ότι η συζήτηση θα γίνεται σε κλίμα ηρεμίας χωρίς φωνές ή φασαρία Ξέρω ότι θα δίνεται ο λόγος σε όλους Ξέρω ότι δεν θα διακόπτουν όταν μιλάω Γνωρίζω ότι δεν θα βαθμολογηθώ γι’ αυτά που λέω Ο καθηγητής δεν μας κάνει κήρυγμα (5 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση