Διαμαντούλα Νάκα Σχολ. Βιβλιοθήκη 2 ου Γυμνασίου Κοζάνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
Η περιληψη.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Που και πως ψάχνουμε.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Μάθημα 8ο Ζητήματα γραφής και επιμέλειας κειμένου-εργασίας
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαμαντούλα Νάκα Σχολ. Βιβλιοθήκη 2 ου Γυμνασίου Κοζάνης

Το καλό γράψιμο εξαρτάται από την οργάνωση του υλικού. Χωρίς αυτή ο αναγνώστης θα μπερδευτεί και δε θα καταλάβει τίποτε απ’ όσα γράφετε. Αλλά και αν ακόμη καταλάβει, είναι πολύ πιθανό να μην ευχαριστηθεί από το γραπτό σας. Το καλό γραπτό πρέπει να κάνει το διάβασμα εύκολο και απολαυστικό. Θέσεις

Έχετε σκεφτεί πάνω στο θέμα σας Έχετε συγκεντρώσει όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε για το σκοπό σας το επόμενο βήμα σας είναι να οργανώσετε τις λεπτομέρειες σε μια λογική σειρά κάτω από τις κατάλληλες παραγράφους

Κείμενο Γιατί νομίζετε πως έτσι η έκθεσή σας γίνεται πιο όμορφη κι εύκολο διαβαστεί ; Το κάνετε σε κανονικά διαστήματα Γιατί βλέπετε το θέμα σας ως ένα όλο που αποτελείται από μέλη και χρησιμοποιείται παραγράφους για να δείξετε αυτά τα μέρη Γιατί σας το ζητούν ;

 Αν χωρίζετε το γραπτό σας σε παραγράφους για τους δύο πρώτους λόγους που αναφέραμε, οποιοσδήποτε πετυχημένος χωρισμός του γραπτού σας σε παραγράφους είναι εντελώς συμπτωματικός.  Μα αν το κάνετε για τον τρίτο λόγο - αν για κάθε γενική ιδέα σας χρησιμοποιείτε και μια καινούρια παράγραφο - τότε βρίσκεστε στο σωστό δρόμο και έχετε πολλές ελπίδες να γίνετε ένας καλός συγγραφέας.

 Ένας καλός συγγραφέας άσχετα από το τι γράφει - μια πραγματεία, κάποια ανταπόκριση, ένα διήγημα - έχει στο μυαλό του καθαρή την ιδέα όλης της διαδικασίας, προτού αρχίσει την τελική φάση του γραψίματος.  Έχει μελετήσει προσεκτικά το σκοπό του,  Έχει ταξινομήσει τα περιστατικά και τις ιδέες  Και έχει ταχτοποιήσει το υλικό του, έτσι πού να μπορεί ο αναγνώστης εύκολα να παρακολουθεί τη σκέψη του, καθώς κινείται από τη μια ενότητα του θέματος στην επομένη.  Με άλλα λόγια έχει ένα σχέδιο στο μυαλό του.

 Υποθέστε πως σας ζητούν να γράψετε ένα κείμενο 600 λέξεων με θέμα τα κόμικς

 Συζητήσεις στο σπίτι, στο σχολείο  Αντιδράσεις θετικές ή αρνητικές γονέων και δασκάλων  Άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες  Απόψεις φίλων  Η προσωπική σας γνώμη για το θέμα Αν αρχίζατε να γράφετε, χωρίς να κάνετε προηγουμένως ένα σχέδιο - καταγράφοντας απλώς τις σκέψεις σας έτσι όπως σας έρχονται -, θα μεταφέρατε στο χαρτί την αταξία που επικρατεί στο μυαλό σας. Το αποτέλεσμα δε θα ευχαριστούσε φυσικά ούτε εσάς ούτε, ακόμη περισσότερο, τους αναγνώστες σας,

 Προτού αρχίσετε το γράψιμο, ταχτοποιήστε τις ιδέες σας.  Δεν πρέπει να γράφετε όλα, όσα ξέρετε για το θέμα, με μιας και χωρίς σειρά.  Πρέπει να εξετάσετε πρώτα ποιά είναι τα κύρια σημεία ( οι κύριες ιδέες ) πού θέλετε να διασαφηνίσετε και πώς μπορεί να γίνει αυτό όσο το δυνατό καλύτερα.  Πρέπει να δείτε ποιές ιδέες ταιριάζει να γραφτούν πρώτα και ποιές να μείνουν για αργότερα. Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να γράψετε κάτι, πού ό αναγνώστης να μη μπορεί να το καταλάβει καλά, γιατί δεν κατατοπίστηκε από την αρχή γι ' αυτό πού επρόκειτο να ακολουθήσει.

 Μην ανυπομονείτε να αρχίσετε το γράψιμο.  Σκεφτείτε καλά το θέμα εξετάζοντας το υλικό που έχετε συγκεντρώσει και καταγράψει.  Έπειτα διαλέξτε τις ιδέες πού πρέπει κατά τη γνώμη σας να χρησιμοποιήσετε.  Μη σκοτίζεστε από τώρα για τη μορφή, τη διατύπωση ή τη σειρά πού θα πρέπει να πάρουν.  Στο στάδιο αυτό είναι αρκετό να τις καταγράψετε απλώς, όσο μπορείτε πιο περιληπτικά με τη σειρά που σας έρχονται στο μυαλό.

Οι σημειώσεις σας θα έχουν μια τέτοια μορφή

Μελετήστε τον κατάλογό σας προσέχοντας ποιες ιδέες αναφέρονται στο ίδιο θέμα. Γρήγορα θα δείτε πως το υλικό σας θα πάρει σιγά σιγά την οργάνωση πού χρειάζεται, δηλαδή θα διαιρεθεί σχεδόν μόνο του σε μικρά σύνολα, ένα για κάθε κύριο θέμα. Έτσι το ανοργάνωτο υλικό σας για τα κόμικς θα οργανωθεί μόνο του γύρω από τα έξης κύρια θέματα :  1. Μαρτυρίες υπέρ των κόμικς  2. Μαρτυρίες εναντίον των κόμικς  3. ' Η λύση τού προβλήματος  4. Γιατί τόσος θόρυβος γύρω από τα κόμικς  5. Τα δεδομένα των ερευνών Αυτά τα κύρια θέματα θα αποτελέσουν τις βασικές επικεφαλίδες στην έκθεσή σας. Κάτω από αυτά, σαν σε υπότιτλους, θα βάλετε τα διάφορα υποθέματα

 Πρώτα κοιτάξτε τα κύρια θέματα. Αν τα πάρετε με τη σειρά πού βρίσκονται τώρα, το γραπτό σας δεν θα είναι πολύ πειστικό. Θα δώσετε βέβαια στον αναγνώστη σας μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις, άλλα δε θα τον βοηθήσετε πολύ να καταλάβει εντελώς το θέμα σας.  Αν όμως κατατάξετε τα κύρια θέματα σε μια λογική σειρά, μπορείτε να μού δείξετε πού τον οδηγείτε.  Για να βρείτε ποιά είναι ή λογική σειρά, εξετάστε ποιός είναι ό σκοπός σας.  Αν ο σκοπός σας είναι να διηγηθείτε μια ιστορία ή να εξηγήσετε πώς γίνεται κάτι, θα πρέπει φυσικά να κατατάξετε τα θέματά σας με τη σειρά πού συνέβησαν.

 Στην Έκθεση σας για τα κόμικς, θέλετε πρώτα πρώτα να δείξετε τι πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι, για να λύσουν το πρόβλημα πού παρουσιάστηκε με τη διάδοση των βιβλίων αυτών.  Προτού όμως η λύση τού προβλήματος πάρει οποιοδήποτε νόημα, ο αναγνώστης σας θα πρέπει να γνωρίζει ποιό είναι το πρόβλημα και πώς δημιουργήθηκε ό θόρυβος γύρω από αυτό. Αν δε δώσετε λοιπόν στον αναγνώστη σας, πρώτα τις διάφορες απόψεις των κριτικών, δε θα φανούν σημαντικά τα δεδομένα της έρευνας.

 Αν δείτε το ζήτημα κάτω από αυτό το πρίσμα, η σειρά που πρέπει να πάρουν τα θέματα έρχεται μόνη της :  1. Γιατί τόσος θόρυβος γύρω από τα κόμικς ;  2. Οι μαρτυρίες εναντίον των κόμικς ( πρώτα αυτές, γιατί έχουν μεγαλύτερη αξία ).  3. Μαρτυρίες υπέρ των κόμικς.  4. Τα δεδομένα των ερευνών.  5. ' Η λύση του προβλήματος.

Πολύς θόρυβος γύρω από τα κόμικς Α. Συναρπαστικά, φτηνά και άφθονα με μεγάλη ζήτηση. Διαβάζονται από νέους και ενήλικες ( αναφέρετε στατιστικά στοιχεία ). Β. Δριμύτατες επιθέσεις από τούς κριτικούς. Άλλοι τα υπερασπίζονται. Ποιοί έχουν δίκαιο ; Μαρτυρίες εναντίον των κόμικς Α. Καταστρέφουν το καλό γούστο. Β. Η γλώσσα συχνά άτεχνη, η πλοκή φτωχή και σχεδόν ή ίδια σε όλα - επομένως όχι καλά από άποψη κοινωνική και παιδαγωγική. Γ. Ο τρόμος, το έγκλημα, ή αποκτήνωση υπερτονίζονται. Δεν έχουν το απαραίτητο χιούμορ. Δ. Συντελούν στην εγκληματικότητα των νέων. δ ( νουν κίνητρα και πρότυπα για το έγκλημα. Ε. Το χειρότερο από όλα - οι αναγνώστες εξοικειώνονται με το έγκλημα..

Μαρτυρίες υπέρ των κόμικς Α. Διασκεδάζουν και συγκινούν τούς αναγνώστες. Β. Προσφέρουν φυγή από τη μονοτονία της ζωής. Γ. Δείχνουν ότι το έγκλημα δε δικαιώνεται. Ο νόμος και η τάξη νικούν στο τέλος. Δ. Μάς εξασκούν στο διάβασμα, πλουτίζουν το λεξιλόγιό μας. Ε. Έχουν χρησιμοποιηθεί στην Αμερική για παιδευτικούς σκοπούς. Τα δεδομένα των ερευνών Α. Δεν είναι όλα τα κόμικς απορριπτέα. Μερικά, έστω και ελάχιστα, είναι καλά. Β. Δεν μάς τραβούν όλα τα είδη το ίδιο. Γ. Η αναλογία χώρου στο χιούμορ και το έγκλημα είναι ίδια.

Η λύση τού προβλήματος Α. Δεν πρέπει να καταδικάζονται όλα τα κόμικς. Να γίνεται διάκριση ανάμεσα στα καλά και τα κακά. Β. Να διαδίδονται άλλα βιβλία καλά, εξίσου συναρπαστικά. Γ. Γονείς, δάσκαλοι, νομικοί, ψυχολόγοι, εκδότες μπορούν να ανεβάσουν την ποιότητα και να καταπολεμήσουν τα εγκληματικά στοιχεία που περιέχουν.