Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης The After Sales Case 20/11/2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ(SPAMING)
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Στρατηγική Προώθησης.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης The After Sales Case 20/11/2011

Κάθε οικονομική μονάδα Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης

επιστρατεύει Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης

Με προφανή σκοπό… Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης

Και μετά τι???? Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης «Η σχέση ανάμεσα στην επιχείρηση και τον καταναλωτή λήγει με την πώληση του προϊόντος» Η άποψη αυτή, έπαψε να ισχύει μόλις οι επιχειρήσεις συνειδητοποίησαν πως οι άριστες σχέσεις τους με τους πελάτες, είναι αναγκαίες για την εμπορική επιτυχία

Γιατί???? Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Διαρκώς εντεινόμενος ανταγωνισμός μεταξύ εταιρειών, δεν αφήνει περιθώρια δημιουργίας δεσπόζουσας θέσης για μακρύ χρονικό διάστημα Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βρίσκονται συνεχώς σε εγρήγορση για την εξεύρεση νέων ευκαιριών και να αναπροσαρμόζουν το στρατηγικό τους σχεδιασμό σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα (Hamel and Prahalad, 1994)

Γιατί???? Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να «ενοχλούν» συνεχώς τους καταναλωτές προκειμένου να δημιουργήσουν ένα προσωρινό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (D’ Aveni, 1994) Σε ένα τέτοιο επιχειρηματικό περιβάλλον είναι πολύ πιο σημαντικό για οποιαδήποτε εταιρεία να κρατάει τους ήδη υφιστάμενους πελάτες της από το να κερδίζει καινούργιους (Longman, 1997)

Γιατί???? Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους σε ποσοστό από 25%-85% εφόσον μειώσουν τις απώλειες των πελατών τους κατά 5% (Norton, 1994) Σύμφωνα με τον Kotler, το κόστος προσέλκυσης νέου πελάτη είναι πενταπλάσιο από το κόστος για να διατηρηθεί ικανοποιημένος ένας ήδη υπάρχων

Γιατί???? Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Η σχέση ανάμεσα στην παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση είναι ευθέως ανάλογη της δημιουργίας αφοσιωμένων πελατών. Kristensen et al., 1992 Zeithaml et al., 1996, McColl-Kennedy and Schneider, 2000

Ικανοποίηση Πελατών Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Είναι η αντίδραση του καταναλωτή στη διαδικασία αξιολόγησης, η οποία εξετάζει τις ασυμφωνίες μεταξύ προγενέστερων προσδοκιών και του πραγματικού επιπέδου απόδοσης του προϊόντος, όπως γίνεται αντιληπτό από τον καταναλωτή μετά τη χρήση του (Tse and Wilton, 1988)

Ικανοποίηση Πελατών Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Υπάρχουν δεκάδες ορισμοί της Ικανοποίησης Πελατών Διαδικασία αξιολόγησης, η οποία εξετάζει εάν η συγκεκριμένη επιλογή είναι συμβατή με τις προγενέστερες πεποιθήσεις του πελάτη (Engel and Blackwell, 1982) Ικανοποίηση είναι μια διαδικασία αξιολόγησης, η οποία βασίζεται στο κατά πόσο η συγκεκριμένη εμπειρία ήταν τόσο καλή όσο ο πελάτης πίστευε ότι θα είναι (Hunt, 1977)

Ικανοποίηση Πελατών Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης (Σχεδόν) Όλοι έχουν ως βάση την ικανοποίηση των προσδοκιών του καταναλωτή – πελάτη Και με αφετηρία αυτό, δεκάδες ερευνητές πιστεύουν πως σε γενικές γραμμές υπάρχουν τρεις τύποι καταναλωτών

Ικανοποίηση Πελατών Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Ενθουσιασμένοι όταν το παρεχόμενο προϊόν ή υπηρεσία υπερβαίνει τις προσδοκίες τους Ικανοποιημένοι όταν ταυτίζεται με τις προσδοκίες τους Δυσαρεστημένοι όταν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις αρχικές τους προσδοκίες

Ενθουσιασμένοι Πελάτες Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Επιχειρήσεις που έχουν εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών απολαμβάνουν υψηλότερες οικονομικές απολαβές (Aaker and Jacobson,1994; Bolton,1998) Οι ενθουσιασμένοι πελάτες είναι έξι φορές πιθανότερο να ξαναγοράσουν προϊόν της ίδιας μάρκας από ότι οι απλώς ικανοποιημένοι (Jones and Sasser, 1995). και η Δημιουργία πιστών πελατών (Anderson and Sullivan, 1993; Boulding et al., 1993) οδηγεί σε βελτιωμένα μελλοντικά έσοδα, (Fornell, 1992; Bolton,1998)

Word of Mouth (Marketing) Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης αποτελούν διαφήμιση για την εταιρεία αφού διαδίδουν την ικανοποίησή τους στον ευρύτερο κύκλο τους. Το Word of Mouth Marketing το οποίο σύμφωνα με τους Grewal, R., et al (2003) είναι πολύ πιο αποδοτικό από την πληρωμένη διαφήμιση, αφού ο λήπτης του μηνύματος θεωρεί πως αυτό που ακούει είναι αντικειμενικά αληθές.

Word of Mouth (Marketing) Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης αποτελούν διαφήμιση για την εταιρεία αφού διαδίδουν την ικανοποίησή τους στον ευρύτερο κύκλο τους. Στις ΗΠΑ, το 26% αγόρασε κάτι έπειτα από φιλική προτροπή το Το 15% επειδή το είδε στην τηλεόραση, 14% επειδή το είδε σε website. Το 76% των βρετανών καταναλωτών δήλωσαν πως οι συστάσεις φίλων, τους έκαναν να αισθάνονται πιο σίγουροι για την αγορά ενός προϊόντος σε αντίθεση με το 15% πουδήλωσε ότι πείστηκαν από διαφημίσεις. Το 71% των καταναλωτών, το 86% των κατασκευαστών και το 93% των εμπόρων, πιστεύουν ότι το WOMM παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην αγορά αυτοκινήτου.

Word of Mouth (Marketing) Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης αποτελούν δυσφήμιση για την εταιρεία αφού διαδίδουν την δυσαρέσκειά τους στον ευρύτερο κύκλο τους. Εάν ο ικανοποιημένος πελάτης μεταφέρει την εμπειρία του σε 1 φίλο του, Ο δυσαρεστημένος πελάτης τη μεταφέρει σε 4 Εξαιρετικό παράδειγμα στο βιβλίο: «Τι θα έκανε η Google» εάν «κυβερνούσε» τον κόσμο, του Τζεφ Τζάρβις, από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο.

Dell Hell Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης … Dell γιατί ήταν λιγότερο ακριβό και γιατί η Dell φημιζόταν για την καλή εξυπηρέτηση των πελατών της. Για να είμαι σίγουρος, πλήρωσα επιπλέον χρήματα προκειμένου να έχω και κατ’ οίκον υπηρεσίες… …Παρότι είχα πληρώσει για κατ’ οίκον έλεγχο του υπολογιστή, έπρεπε τελικά να στέλνω το μηχάνημα στην εταιρεία, μόνο και μόνο για να ανακαλύψω, όταν το έπαιρνα πίσω, ότι κάτι καινούργιο δεν πήγαινε καλά… …Ιούνιο του 2005, μέσα στην απελπισία και τη σύγχυσή μου, πήγα στο μπλογκ μου κι έκανα μια ανάρτηση με τον τίτλο: «Dell sucks»…

Dell Sucks Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Εκείνο τον καιρό, οι ζωτικές ενδείξεις της Dell άρχισαν να καταρρέουν. Οι δείκτες Ικανοποίησης των πελατών έπεφταν κατακόρυφα. Από την ημέρα που άρχισε αυτή η ιστορία, η τιμή της μετοχής της έχασε τη μισή αξία της. Σύντομα, οι αναρτήσεις του μπλογκ μου άρχισαν να διαδίδονται με γεωμετρική πρόοδο, φτάνοντας να εμφανίζονται στην πολύτιμη πρώτη σελίδα στα αποτελέσματα των αναζητήσεων του Google για την Dell, μόνο μερικές γραμμές κάτω από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας. Η συζήτηση που αφορούσε την ανάρτηση στο μπλογκ μου άρχισε να ζημιώνει το εμπορικό σήμα της Dell.

You Dell’d it Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Η ικανοποίηση των πελατών σας πέφτει κατακόρυφα, το μερίδιό σας στην αγορά συρρικνώνεται, και η τιμή της μετοχής σας κατακρημνίζεται. Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω γιατί συμβαίνει αυτό από τη σκοπιά ενός καταναλωτή... Το συμπέρασμά μου είναι ότι μπορεί ένα εκπτωτικό κουπόνι να με έκανε να αγοράσω έναν υπολογιστή Dell, αλλά το προϊόν σας ήταν σκάρτο και η εξυπηρέτηση των πελατών σας φριχτή. Όλα αυτά τα πληκτρολογώ από ένα Apple PowerBook. Επίσης έχω αγοράσει άλλους δύο υπολογιστές Apple για το σπίτι. Αλλά δεν χάσατε απλώς τρεις πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών κι εμένα από πελάτη. Σήμερα, όταν χάνεις έναν πελάτη, δεν χάνεις απλώς έναν πελάτη, αλλά διακινδυνεύεις να χάσεις και τους φίλους του. Και εξαιτίας του Διαδικτύου, των μπλογκ και της βαθμολόγησης των προϊόντων από καταναλωτές, οι πελάτες σας έχουν πάρα πολλούς φίλους σε ολόκληρο τον πλανήτη.

You Dell’d it Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Η ικανοποίηση των πελατών σας πέφτει κατακόρυφα, το μερίδιό σας στην αγορά συρρικνώνεται, και η τιμή της μετοχής σας κατακρημνίζεται. Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω γιατί συμβαίνει αυτό από τη σκοπιά ενός καταναλωτή... Το συμπέρασμά μου είναι ότι μπορεί ένα εκπτωτικό κουπόνι να με έκανε να αγοράσω έναν υπολογιστή Dell, αλλά το προϊόν σας ήταν σκάρτο και η εξυπηρέτηση των πελατών σας φριχτή. Όλα αυτά τα πληκτρολογώ από ένα Apple PowerBook. Επίσης έχω αγοράσει άλλους δύο υπολογιστές Apple για το σπίτι. Αλλά δεν χάσατε απλώς τρεις πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών κι εμένα από πελάτη. Σήμερα, όταν χάνεις έναν πελάτη, δεν χάνεις απλώς έναν πελάτη, αλλά διακινδυνεύεις να χάσεις και τους φίλους του. Και εξαιτίας του Διαδικτύου, των μπλογκ και της βαθμολόγησης των προϊόντων από καταναλωτές, οι πελάτες σας έχουν πάρα πολλούς φίλους σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Ικανοποίηση Δυσαρεστημένων Πελατών Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Η επικοινωνία με τους πελάτες μετά την αγορά του προϊόντος ή την παροχή της υπηρεσίας είναι θεμελιώδους σημασίας ώστε να αποσαφηνιστεί ποιοι είναι ικανοποιημένοι, ενθουσιασμένοι και δυσαρεστημένοι. Τηλεφωνικά, με mail ή έντυπο ερωτηματολόγιο. Έχει χαμηλό κόστος, υψηλά οφέλη και δημιουργεί θετικότατες εντυπώσεις στον καταναλωτή. Κανείς δεν αγοράζει κάτι για να επιβεβαιώσει ότι έκανε λάθος… Ο δυσαρεστημένος πελέτης μπορεί να ικανοποιηθεί: Α) Εάν κάποιος εκπρόσωπος της εταιρείας ακούσει το πρόβλημά του Β) Ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του Γ) Τον «αποζημιώσει» Και όλα αυτά σε εύλογο χρονικό διάστημα

Τακτική επικοινωνία με τους υφιστάμενους πελάτες Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Οι νέες τεχνολογίες μας έχουν δώσει απεριόριστες δυνατότητεςεπικοινωνίας με ελάχιστο κόστος. Ο πιο διαδεδομένος τρόπος μετά την τηλεφωνική επικοινωνία. Δυνατότητα παροχής απεριόριστης ενημέρωσης με πολύ χαμηλό κόστος. Social Media: Facebook, twitter Άμεση ενημέρωση με κοινοποίηση σε χιλιάδες φίλους και followers Δημιουργήστε εταιρική σελίδα στο Facebook, λογαριασμό στο Twitter και στο Google+ Προσθέστε τους πελάτες σας και μείνετε διαρκώς σε επαφή.

Δημόσιες σχέσεις, ένα εργαλείο για την επιχειρηματική και εμπορική ανάπτυξη Γιάννης Σκλαβάκης Σας ευχαριστώ πολύ