Καλωσορίσατε στο σχολείο μας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Προσωπικές δεξιότητες
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Διδακτική Πληροφορικής
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Βιολογία Γυμνασίου.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλωσορίσατε στο σχολείο μας Καλωσορίσατε στο σχολείο μας Θέμα Εκπαίδευση και οικονομική κρίση

Ο κόσμος που ζούμε Ο κόσμος που ζούμε είναι ένας κόσμος που καθημερινά κινείται, μετακινείται, εξελίσσεται. Είναι ένας κόσμος που καθημερινά αλλάζει. Ζούμε σε ένα περιβάλλον όπου η εκρηκτική επανάσταση της επιστήμης και της τεχνολογίας, μας υποχρεώνει να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο που παράγουμε και επικοινωνούμε.

Η σημερινή αγορά Οι μαθητές μας σήμερα πρέπει να αποκτήσουν διαφορετικές δεξιότητες για να αναπτυχθούν στη συνεχώς μεταβαλλόμενη κοινωνία. Οι άνθρωποι που θα βρουν δουλειά σε αυτή την κοινωνία θα είναι αυτοί που θα μπορούν να επιλύουν προβλήματα, που καινοτομούν, που είναι πρωτοπόροι, που είναι έτοιμοι να πάρουν ρίσκο και είναι δημιουργικοί. Πολλοί από τους μαθητές μας θα εργαστούν σε θέσεις εργασίας που δεν υπάρχουν ακόμα. Η τεχνολογία θα εξακολουθεί να αλλάζει τον κόσμο με τρόπους που δεν μπορούμε να φανταστούμε.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση: Με το πρόγραμμα «Νέοι εν Κινήσει» που εγκρίθηκε το 2010, στοχεύει στο να αυξηθεί ο αριθμός των αποφοίτων πανεπιστημίου και να φτάσει στο 40% των εργαζομένων στην ΕΕ μέχρι το 2020.

Κρίση, αβεβαιότητα, επαναπροσδιορισμός Ο κόσμος που ζούμε σήμερα βιώνει μια οικονομική κρίση. Η κρίση πέρα από οικονομική είναι και κρίση κοινωνική. Νέες ιδέες, νέα οράματα αναδεικνύονται. Η κρίση από τη μια πλευρά γεννά αβεβαιότητα και ανασφάλειες και από την άλλη οδηγεί σε ηθικό και ιδεολογικό αποπροσανατολισμό. Μέσα σε αυτό το νέο περιβάλλον, όπως όλοι έτσι και εμείς, στο δικό μας σχολείο, επαναπροσδιορίζουμε τον τρόπο λειτουργίας και διδασκαλίας μας, με στόχο να δημιουργήσουμε ακόμα καλύτερο και πιο φιλικό περιβάλλον για τους μαθητές μας.

Ποιος ο ρόλος της εκπαίδευσης; Μέσα λοιπόν σε αυτές τις νέες συνθήκες, θα ρωτήσει κάποιος: ποιος ο ρόλος της εκπαίδευσης; τι μπορεί να πετύχει η εκπαίδευση; Την απάντηση καλείται να δώσει ο εκπαιδευτικός με την καθημερινή του διδασκαλία, αφού αυτός είναι επιφορτισμένος με την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας. Είναι αυτός που πλάθει τη νέα γενιά για να διαμορφώσει μια άλλη πορεία κοινωνικής προόδου. Ακόμα και αν δεν γνωρίζουμε, γιατί δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε ποια ακριβώς θα είναι η κοινωνία που θα ζήσουνε τα παιδιά μας, είμαστε υποχρεωμένοι να τα εφοδιάσουμε με αξίες και μηνύματα που καλλιεργούν την αλληλεγγύη, τον αλληλοσεβασμό, την κριτική σκέψη και να προδιαθέτουν τις ευνοϊκότερες δυνατές συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον.

Σήμερα η γνώση της αγγλικής γλώσσας δεν είναι μόνο μέσο επικοινωνίας στο παγκόσμιο χωριό. Είναι προϋπόθεση για να κατανοήσουμε τον κόσμο μας και τη θέση μας σε αυτό τον κόσμο, είναι προσόν για την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών μας.

Ο δάσκαλος θα πρέπει να βοηθάει τους μαθητές του να αναπτύξουν τις κλίσεις τους και να αξιοποιούν τις δυνατότητές τους. Όλα τα παιδιά έχουν δυνατότητες να μάθουν, το καθένα με τον δικό του τρόπο και ρυθμό. Εμείς οι καθηγητές πρέπει να βρούμε και να ξεκλειδώσουμε το ιδιαίτερο ταλέντο που διαθέτει ο κάθε μαθητής/τρια ώστε παράλληλα με την ακαδημαϊκή επίδοσή τους να επιβραβεύουμε και τις άλλες ικανότητές τους.

Πρόσωπα γνωστά στην ιστορία της ανθρωπότητας: Ο Αϊνστάιν, ο Edison, o Μονέ, ο Μότσαρτ, ο Bill Gates, ως μαθητές είχαν χαρακτηριστεί άσχετοι, τεμπέληδες, με χαμηλές επιδόσεις. Μετά όμως μπήκαν στο πάνθεον των Αθανάτων. Wolfgang Amadeus Mozart Albert Einstein Claude Monet Steve Jobs Charles Dickens

Χρειαζόμαστε ένα εκπαιδευτικό σύστημα πιο αποτελεσματικό. Χρειαζόμαστε μεθόδους διδασκαλίας που: Ενθαρρύνουν Επιβεβαιώνουν Εμπνέουν Σέβονται τη μοναδικότητα του κάθε μαθητή Εμπεριέχουν τη φρεσκάδα των μηνυμάτων των μαθητών μας

Το εκπαιδευτικό βιβλίο Για να γίνουν όμως όλα αυτά, είναι απαραίτητα και τα κατάλληλα εργαλεία. Και το βασικότερο εργαλείο είναι το βιβλίο. Το εκπαιδευτικό διδακτικό βιβλίο είναι διαφορετικό από το λογοτεχνικό ή το βιβλίο της ποίησης. Ο συγγραφέας ενός λογοτεχνικού βιβλίου γράφει και εκφράζει με τη δική του βιωματική και οπτική γωνία αυτά που θέλει να πει. Το λογοτεχνικό βιβλίο αρέσει ή δεν αρέσει. Ο συγγραφέας διδακτικών εκπαιδευτικών βιβλίων πρέπει να καλύψει τόσο τις γνώσεις που απαιτεί το επίπεδο αλλά και να λάβει υπόψιν του την ηλικία των μαθητών. Η ιεράρχηση της οργάνωσης της γνώσης είναι προϋπόθεση για τη διεργασία κατάκτησής της. Το βιβλίο, αν αξιοποιηθεί σωστά, έχει σημαντική θέση σε όλη τη διεργασία της μάθησης.

Το διδακτικό βιβλίο στα χέρια του καθηγητή με την ανάλογη θεματολογία δύναται να οδηγήσει και να εμπνεύσει τους μαθητές σε δρόμους που διαμορφώνουν παράλληλα με τις ακαδημαϊκές τους γνώσεις (τα skills που απαιτεί κάθε επίπεδο, writing, speaking, listening κ.λπ.) και τις άλλες αξίες της ζωής του, τις ανθρώπινες αξίες και να καλλιεργήσουν την ψυχή τους. Ποιος μπορεί να συμφωνήσει με μία σχολική αίθουσα όπου ο δάσκαλος μιλάει συνεχώς, ο μαθητής παραμένει σιωπηλός και κανείς δεν ακούει; Στο διδακτικό βιβλίο έμφαση δεν πρέπει να δίνουμε στην ποσότητα αλλά στο πώς τα παιδιά θα μάθουν να μαθαίνουν και με ποιο περιεχόμενο.

Στο σχολείο μας διδάσκουμε την αγγλική γλώσσα και χρησιμοποιούμε βιβλία που: προωθούν ανθρώπινες αξίες αναπτύσσουν παράλληλα με τις γλωσσικές δεξιότητες του μαθητή και δεξιότητες ζωής, όπως κριτική σκέψη, αυτονομία, αυτοαξιολόγηση, κ.ά. Χρησιμοποιούμε βιβλία με θέματα που δημιουργούν ενδιαφέρον π.χ. σχολικός εκφοβισμός, περιβάλλον, τεχνολογία, ανεκτικότητα, δικαίωμα στη διαφορετικότητα, κ.ά. Ενθαρρύνουν τους μαθητές μας στο “μαθαίνω πώς να μαθαίνω” και να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία μάθησης. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία στην εκπαίδευση με διαδραστικά e-book και διαδραστικούς πίνακες.

Στην οικογένεια παρατηρούμε επιδράσεις: Η οικονομική κρίση στη χώρα μας έχει επιπτώσεις τόσο στην οικογένεια όσο και στο ίδιο το παιδί. Στην οικογένεια παρατηρούμε επιδράσεις: στην ψυχική και σωματική υγεία των γονέων στη σχέση του γάμου στο περιβάλλον στο σπίτι στις σχέσεις των γονέων με το παιδί

Μεγάλος αριθμός οικογενειών σήμερα, βιώνουν τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης. Τα παιδιά κατανοούν με το δικό τους τρόπο τα προβλήματα που βιώνει η οικογένειά τους. Αντιλαμβάνονται τι σημαίνει ανεργία, περιορισμός ή έλλειψη χρημάτων και βλέπουν τον φόβο για το αύριο στα μάτια των γονιών τους. Και στο δικό μας σχολείο υπάρχουν μαθητές/τριες με μείωση του ενδιαφέροντός τους για τα Αγγλικά και γενικότερα για το σχολείο.

Σε κάθε ΚΞΓ υπάρχουν μαθητές που βιώνουν όλη αυτή την κοινωνική και οικογενειακή κατάσταση, και που εκδηλώνουν τους μύριους φόβους τους με διάφορους τρόπους. Χρέος όλων μας είναι να εντοπίσουμε αυτούς τους μαθητές/τριες και να τους/τις βοηθήσουμε. Καθηγητές και γονείς να συνεργαστούμε και να μιλήσουμε στα παιδιά μας. Γιατί ένα είναι σίγουρο, ότι τα μόνα που δεν φταίνε είναι τα παιδιά!

Τα προβλήματα που παρατηρούνται είναι: δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής αίσθηση ανικανότητας υπερκινητικότητα μειωμένο κίνητρο για μάθηση συναισθηματικό «μούδιασμα» μειωμένες κοινωνικές δεξιότητες και κριτικές ικανότητες θυμός και επιθετική συμπεριφορά αυξημένα ψέματα πονοκέφαλοι και στομαχόπονοι δυσκολία στην αναπνοή

Ένα ευχάριστο και ασφαλές περιβάλλον που θα επιτρέψει στο παιδί να χαμογελάσει είναι ο πρώτος στόχος του σχολείου μας ενώ παράλληλα χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί του. Αποφεύγουμε τις συγκρίσεις και ενισχύουμε τη φυσική επαφή, ένα χάδι στο μάγουλο σημαίνει πάρα πολλά. Δίνουμε υπευθυνότητες στους μαθητές μας για να δημιουργήσουμε αυτόνομα και δυνατά άτομα με αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση, έτοιμα να αντιμετωπίσουν δυσκολίες τόσο μέσα στην τάξη όσο και έξω από την τάξη.

Κάθε μέρα, σε κάθε μάθημα: δίνουμε στους μαθητές επιλογές ενθαρρύνουμε τα επιτεύγματα αλλά και την προσπάθεια τους βοηθάμε τους μαθητές να αντιμετωπίζουν τα προβλήματά τους ορίζουμε «βοηθούς» χωρίζουμε σε ομάδες/ζευγάρια για να μάθουν να συνεργάζονται διδάσκουμε την επίλυση προβλημάτων χωρίς θυμό και επιθετικότητα

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων: δεν δείχνουμε ανυπομονησία, θυμό, ενόχληση δεν χρησιμοποιούμε απειλές δεν βγάζουμε παιδιά από την τάξη χρησιμοποιούμε projects, παιχνίδια, κουίζ, debates, οργάνωση θεατρικών και άλλα πολλά για να αναπτύξουν οι μαθητές μας, μαζί με την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, και τις άλλες αξίες της ζωής τους

Τέτοια κοινωνία οραματιζόμαστε; Τέτοιους μαθητές θέλουμε; Στα Αγγλικά υπάρχει μια λέξη που ακούγεται συχνά, περισσότερο στην Αμερική, η λέξη nerds. Αναφέρεται σε άτομα που έχουν πάρα πολλές ακαδημαϊκές γνώσεις αλλά που δεν πρόλαβαν να αναπτύξουν και τις άλλες αξίες της ζωής, όπως να ακούν, να αισθάνονται, να νοιάζονται τον συνάνθρωπό τους. Τέτοια κοινωνία οραματιζόμαστε; Τέτοιους μαθητές θέλουμε; Στο δικό μας το σχολείο, σίγουρα όχι!

Διδάσκουμε την αγγλική γλώσσα με σταθερό εκπαιδευτικό προσανατολισμό πως οι μαθητές μας δεν είναι μόνο μια καρτέλα βαθμών. Είναι ο Γιάννης, η Μαρία....