ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Advertisements

Εκπαιδευτικά υλικά.
7 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης και εξελιγμένης φωτογραφίας απαι΄τούν σοβαρές σπουδές διαφορετικά η απόκτηση φωτογραφικής εμπειρίας.
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Λεξεις και πλανα ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ
Θόδωρος Αγγελόπουλος (Αθήνα, 27 Απριλίου Ιανουαρίου 2012) Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός κινηματογράφου. Έχει τιμηθεί με.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 3 – Μετά παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Τα υλικά και οι τεχνικές της Φωτογραφίας
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Λαογραφία: Σύγχρονες όψεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΘ Μαθητές Α & Β Λυκείου
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ : Καλλιτέχνες Εις Την 6η ΜΕΛΟΙ ΟΜΑΔΑΣ : Μαριαλένα Βουρλούμη.
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
PICTURE START ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΣΕΡΡΩΝ Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Διερευνητική εργασία Α’ Τετραμήνου Σκηνοθεσία. Σκηνοθέτης ονομάζεται το πρόσωπο που κατευθύνει την παραγωγή ενός οπτικοακουστικού έργου, συνηθέστερα μιας.
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Ο κινηματογράφος  έβδομη τέχνη
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/9 ΑΝΑΘΕΣΗ ΡΟΛΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός,
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα είδη των ταινιών 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Άλλοι Έλληνες ηθοποιοί- Σκηνοθέτες και Μουσική Επένδυση ταινιών
Εφαρμογές συστημάτων ήχου & εικόνας (Κεφάλαιο 18) Τηλέφωνο 1 Προσωπική επικοινωνία: Ανταλλαγή νέων – ορισμός συναντήσεων – προώθηση σχέσεων Τηλεαπαντητικές.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Κινηματογραφοσ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ-ΚΙΝΗΜΑΤΑ-ΝΕΟΙ Ομάδα 2η: Ιπτάμενοι Κουρσάροι
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Τεχνικές κινηματογράφου
Στάδια υλοποίησης μίας ταινίας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετράμηνο 2012-13

Οι βασικοί συντελεστές για τη δημιουργία μιας ταινίας είναι : Το κινηματογραφικό συνεργείο. Ο σεναριογράφος. Ο σκηνογράφος. Οι ηθοποιοί.

Το κινηματογραφικό συνεργείο Απαρτίζεται κατά κύριο λόγο από: Α) Τον σκηνοθέτη. Β) Τον ηχολήπτη. Γ) Τον εικονολήπτη. Δ) Τον διευθυντή φωτογραφίας. Ε) Τον μοντέρ. ΣΤ) Τον μπούμαν. Ζ) Τον σκρίπτ. Η) Την μακιγιέρ. Θ) Την κομμώτρια. Ι) Την ενδυματολόγο.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Σκηνοθέτης ονομάζεται το πρόσωπο που κατευθύνει την παραγωγή ενός οπτικοακουστικού έργου, συνηθέστερα μιας κινηματογραφικής ταινίας, ενός τηλεοπτικού προγράμματος ή μιας θεατρικής παράστασης. Ένας σκηνοθέτης οραματίζεται την πραγμάτωση ενός σεναρίου, ελέγχει τις καλλιτεχνικές πτυχές του έργου και κατευθύνει το τεχνικό συνεργείο και τους ηθοποιούς προς την κατεύθυνση που ο ίδιος φαντάστηκε.

ΜΕΓΑΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ Τσάρλι Τσάπλιν Ίνγκμαρ Μέργκμαν Μικελάντζελο Αντονιόνι Φεντερίκο Φελίνι Λουίς Μπονιουέλ Άλφρεντ Χίτσκοκ Τώρτζ Λούκας Μπράιαν ντε Πάλμα Ακίρα Κουροσάβα Φράνσις Φορντ Κόπολα Μάρτιν Σκορτσέζε Στίβεν Σπίλμπεργκ Κουεντίν Ταραντίνο

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ Γρηγόρης Γρηγορίου Γιώργος Λαζαρίδης Ορέστης Λάσκος ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ Γρηγόρης Γρηγορίου Γιώργος Λαζαρίδης Ορέστης Λάσκος Γιώργος Τζαβέλας Αλέξης Δαμιανός Θεόδωρος Αγγελόπουλος Ντίνος Κατσουρίδης Βασίλης Γεωργιάδης Μιχάλης Κακογιάννης Γιάννης Δαλιανίδης Ντίνος Δημόπουλος Νίκος Κούνδουρος Παντελής Βούλγαρης

Ο ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ O ηχολήπτης ή μηχανικός/τεχνικός ήχου (audio, sound ή recording engineer) είναι εξειδικευμένος στη χρήση εξοπλισμού εγγραφής, μίξης και αναπαραγωγής ήχου. Το πεδίο εφαρμογής καλύπτει πολλούς καλλιτεχνικούς και επαγγελματικούς τομείς, όπως της ηλεκτρονικής, της ακουστικής, της ψυχοακουστικής και της μουσικής.

Ο ΕΙΚΟΝΟΛΗΠΤΗΣ Ο εικονολήπτης είναι ο τεχνικός που έχει ως καθήκοντα του τις ακόλουθες δραστηριότητες: 1)Το χειρισμό της κάμερας σύμφωνα με τις οδηγίες του σκηνοθέτη ή του διευθυντή φωτογραφίας σχετικά με το είδος του μεγέθους του πλάνου, τη γωνία λήψης, του διαφράγματος του φακού, της ταχύτητας και των λοιπών τεχνικών παραμέτρων που είναι απαραίτητες για την καταγραφή οπτικού υλικού. 2Το φωτισμό του χώρου που καταγράφεται από κάμερα ,όταν δεν υπάρχει ειδικός τεχνικός να επιμεληθεί τα σχετικά. 3) Την εκτέλεση των εντολών του σκηνοθέτη σχετικά με το χειρισμό της κάμερας.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Η ομάδα φωτογραφίας με επικεφαλής τον διευθυντή φωτογραφίας, ο οποίος είναι ειδικός στις φωτογραφικές διαδικασίες, στο φωτισμό και στο χειρισμό της κάμερας συσκέπτεται μαζί με τον σκηνοθέτη πάνω στο πώς θα φωτιστεί και θα κινηματογραφηθεί η κάθε σκηνή.

Ο ΜΟΝΤΕΡ Ο μοντέρ, σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη επιμελείται το μοντάζ, που είναι η τέχνη της επιλογής και σύνδεσης των εικόνων και των πλάνων στο στάδιο της επεξεργασίας της ταινίας.

Ο ΜΠΟΥΜΑΝ Χειρίζεται ένα μακρύ κοντάρι που φέρει στην άκρη του ένα ευαίσθητο κατευθυντικό μικρόφωνο και χρησιμοποιείται στην κινηματογραφική και τηλεοπτική παραγωγή για να συλλαμβάνει τις ομιλίες των ηθοποιών

Ο ΣΚΡΙΠΤ Το Σκριπτ είναι μια τεχνική κινηματογραφική ειδικότητα. Στα Ελληνικά μεταφράζεται ως Γραμματέας Γυρίσματος και είναι υπεύθυνος για την κινηματογραφική συνέπεια μεταξύ χώρου, χρόνου, αντικειμένων, θέσεων και κινήσεων προσώπων, αντικειμένων και μηχανής λήψης, ανάμεσα στα πλάνα των σκηνών του σεναρίου. Στο γύρισμα, το Σκρίπτ είναι κοντά στον σκηνοθέτη και συνεννοείται μαζί του σχετικά με το τι έχει συμβεί στην εξέλιξη της ιστορία του σεναρίου, τι προηγήθηκε και τι έπεται σε σχέση με την σκηνή που γυρίζεται.

Ο ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ Σεναριογράφος λέγεται αυτός που γράφει το σενάριο ενός κινηματογραφικού έργου. Ο σεναριογράφος όχι μόνο γράφει την υπόθεση άλλα είναι αυτός που επινοεί και τους πρωταγωνιστές του έργου.

Ο ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ Σκηνογραφία είναι ένας όρος που αποτελείται από δύο ελληνικές λέξεις, “σκηνή” και “γραφή”. Είναι η τεχνική και η τέχνη του να δημιουργείς και να πραγματοποιείς μια σκηνή, το περιβάλλον μέσα στο οποίο εκτυλίσσονται τα αναπαριστώμενα γεγονότα. Κατ’ επέκταση και το ίδιο το περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούν οι δημιουργοί.

ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ

Κάποιοι που μας αρέσουν!

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ( 1920 – 1994 )

ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗΣ ( 1898 – 1960 )

ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ( 1934 – 1996 )

ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ( 1913 – 1985 )

ΝΙΚΟΣ ΡΙΖΟΣ ( 1924 – 1999 )

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Λαμβάνοντας υπόψη όλες τις πληροφορίες που έχουμε συλλέξει και τις γνώσεις που έχουμε αποκτήσει, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι το γύρισμα μίας κινηματογραφικής ταινίας δεν είναι καθόλου εύκολο. Πρέπει να υπάρχει απόλυτος επαγγελματισμός και συγχρονισμός μεταξύ των συντελεστών μιας ταινίας καθώς και αμοιβαίος σεβασμός προς τους συναδέλφους. Υπάρχει αλληλεξάρτηση μεταξύ των συντελεστών. Όλοι αποτελούν μια αλυσίδα, ένα μηχανισμό που δουλεύει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Την εργασία επιμελήθηκαν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου: Μανώλης Δασκαλέλης Παναγιώτα Ηλιοπούλου Μαρία Καλούδη Αθανασία Πάντου Δήμητρα Πάντου