Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ευρωπαϊκού Πρότυπου»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ευρωπαϊκού Πρότυπου» Το ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον στη σύγχρονη σχολική τάξη: Εκπαιδευτικές Εφαρμογές στο Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ευρωπαϊκού Πρότυπου»

Διαδραστικός Πίνακας Παιδαγωγικές εφαρμογές

Γαλλικά Για τη διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας μέσω διαδραστικού πίνακα διαθέτουμε: ψηφιακό υλικό που βασίζεται στο βιβλίο που διδάσκεται το τμήμα και το οποίο έχει δοθεί και στους μαθητές έπειτα απο δική μας πρωτοβουλία. ιστοσελίδες, όπως π.χ.www.tv5.fr Το πρώτο δίνει στα παιδιά τη δυνατότητα να συνεχίσουν και στο σπίτι την εξάσκηση της γλώσσας έχοντας έτσι τα απαραίτητα ακουστικά ερεθίσματα που οδηγουν στην καλύτερη κατανόηση της (ιδιαίτερα στα γαλλικά που είναι μια γλώσσα με περιορισμένα ακούσματα). Είναι σημαντικό επισης να τονίσουμε ότι αυτή η μορφή εργασίας ενισχύει την εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία και καθιστα πιο ελκυστική την ενασχόληση με το μάθημα. Η χρήση του ίντερνετ μέσα στο μάθημα βοηθάει την καλύτερη κατανόηση του πολιτισμού (της χώρας, αφού φέρνει σε έπαφη τα παιδιά με αυθεντικές καταστάσεις της καθημερινότητας στη Γαλλία...)

Αγγλικά Το βιβλίο δίνεται και σε ψηφιακή μορφή με πρωτοβουλία της καθηγήτριας Αγγλικών Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδραστικές ασκήσεις, να κάνουν ασκήσεις ακρόασης, να δουν ντοκιμαντέρ ή σκήνες απο τη ζωή στην Αγγλία ή ΗΠΑ, να παίξουν παιχνίδια, και να μάθουν γραμματική. Παράλληλα γίνεται αφομοίωση όσων έχουν διδαχτεί στη τάξη και εξασκούνται στο σπίτι Ιστοσελίδες, όπως youtube.com, discovery channel, usa today Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με καθημερινές καταστάσεις απο τη ζωή στην Αγγλία και στις ΗΠΑ.

Φυσική αγωγή Η γυμναστική είναι ένα μάθημα διασκέδασης, ευχαρίστησης, παιχνιδιού και ξεκούρασης από τα μαθήματα. Η ιδιαιτερότητα αυτή του μαθήματος κάνει κανένα παιδί να μην θέλει την ώρα της γυμναστικής να είναι μέσα σε μια τάξη. Παρόλα αυτά έχουμε καταφέρει σ’ένα βαθμό να εντάξουμε την τεχνολογία στο μάθημα μας. Το υλικό που υπάρχει για το μάθημα μας πέρα από τα βιβλία του Υπουργείου Παιδείας όσον αφόρα τον ψηφιακό κόσμο ξεκινάει από ντοκιμαντέρ, παιδικά cartoon που έχουν θέμα τον αθλητισμό π.χ. Αστερίξ και Οβελίξ - οι Ολυμπιακοί Αγώνες αλλά και βιντεάκια που μπορεί να έχει θέμα την τεχνική - τους κανόνες ασφαλείας ενός αθλήματος. Αφορμή για τη χρήση αυτών των μέσων για το μάθημα μας ήταν: Η ένταξη του μαθήματος κολύμβησης την ώρα της γυμναστικής. Μέσα από βιντεάκια που παρακολούθησαν τα παιδιά μπόρεσαν να καταλάβουν την σημασία των κανόνων που έχουμε θέσει όταν βρισκόμαστε μέσα στην πισίνα π.χ. τι σημαίνει ο βατήρας, η λαβή που υπάρχει μπροστά από το βατήρα, τα σημαιάκια, το διαχωριστικό ανάμεσα στους διαδρόμους, η σωστή αναπνοή κ.α.

Φυσική αγωγή Οι ανταγωνισμοί που υπάρχουν ανάμεσα στα παιδιά «εγώ είμαι ο καλύτερος», «αυτός δε ξέρει». Για το θέμα αυτό παρακολούθησαν ντοκιμαντέρ με κορυφαίους Ολυμπιονίκες που οι αντίπαλοι τους, ο κόσμος τους θεωρούσε αουτσάιντερ και δεν τους έδιναν καμία σημασία ακόμα και την ώρα του τελικού. Αλλά αυτοί πίστευαν τόσο στον εαυτό τους που κατάφεραν και να πάρουν μετάλλιο αλλά και να γίνουν Ολυμπιονίκες. Η εξέλιξη που υπάρχει στα αθλήματα που ξεκινάει από τον ρουχισμό, τα μέσα που χρησιμοποιούνται για κάθε άθλημα π.χ. μπάλα, ακόντιο, σφαίρα, τις τεχνικές και τη βελτίωση των γηπέδων. Η χρήση ψηφιακών μέσων μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε το μάθημα της γυμναστικής όχι μόνο από τη πλευρά της εκμάθησης ενός αθλήματος αλλά και από τη πλευρά της προετοιμασίας - της ψυχολογίας ενός αθλητή. Τέλος μας δίνει την ευκαιρία να προσεγγίσουμε αθλήματα που είναι δύσκολο να διδαχθούν μέσα στο σχολείο. *το υλικό που έχουμε δείξει είναι η συλλογή με τους Ο.Α που εχεις στην τάξη σου,το cartoon Αστεριξ κ Οβελιξ και βιντεάκια από το youtube π.χ. http://www.youtube.com/watch?v=mpGq5KeBOvI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=9xtMuK_82Y0 http://www.youtube.com/watch?v=94xxls5iWdY&feature=related

Α΄ δημοτικού Χρήση ως πίνακα για καταγραφή πληροφοριών Πρόσβαση στα βιβλία των μαθητών μέσω internet (site Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) Χρήση εγκαταστημένων λογισμικών Αποθήκευση σημειώσεων που καταγράφονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος Προσανατολισμό στο χώρο (τόσο στον πίνακα όσο και πάνω στο πληκτρολόγιο) Αναζήτηση εικόνων και βίντεο σχετικά με τη θεματολογία του μαθήματος Παρουσίαση υλικού σύμφωνα με τη θεματολογία του μαθήματος Ανάγνωση κειμένων μέσα από ιστοσελίδες διαδικτυακών τόπων Χρήση ιστοσελίδας για τραγούδια με τους αντίστοιχους στίχους (ακουστική και οπτική λειτουργία) Προβολή DVD Αναπαραγωγή μουσικής (CDs) Ομαδικά παιχνίδια Ζωγραφική Χρήση των αριθμών του πληκτρολογίου με σκοπό την εκμάθηση της ακολουθίας των αριθμών

Α΄ δημοτικού Η παρουσίαση θα γίνει στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, στην ανάγνωση. 1. χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ABC, θα γίνουν παιχνίδια με συλλαβές. Σκοπός θα είναι η όσο το δυνατόν ταχύτερη ανάγνωσή τους (δικός μας στόχος  η αυτοματοποίηση της ανάγνωσης) 2. αφού παίξουν όλα τα παιδιά από ένα γύρο (τουλάχιστον), θα ανοίξουμε το βιβλίο της ανάγνωσης από το site του ΠΙ και θα γίνει ανάγνωση από εκεί.

Δραστηριότητες Ανάγνωσης

Δραστηριότητες Ανάγνωσης

Δραστηριότητες Ανάγνωσης

Β΄ δημοτικού ΓΛΩΣΣΑ Λογισμικό Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Λογισμικά που κυκλοφορούν στο εμπόριο π.χ. εκδ. Μεταίχμιο Ελεύθερο λογισμικό στο διαδίκτυο π.χ. http://online.eduportal.gr/ Μικρά video με ιστορίες και παραμύθια από you tube π.χ. http://www.youtube.com/watch?v=jYE2QprF5_s (μύθοι Αισώπου) Cd με μελοποιημένα ποιήματα που περιέχονται στα σχολικά βιβλία π.χ. Μουσικοπαιχνι-δίσματα (ανθολόγιο Α’-Β’ Δημοτικού) ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ελεύθερο λογισμικό στο διαδίκτυο π.χ. http://www.prasinipriza.com/index.html Μικρά video από you tube π.χ. http://www.youtube.com/user/palilisvasilis#p/u/5/oDjEYq0s5ok (άβακας, πέρα-σμα εκατοντάδας) Cd με τραγούδια π.χ. Ιωαννίδης Τάσος - χάχανα & λάχανα - η προπαίδεια σε τραγούδια

Β΄δημοτικού ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Μικρά video από you tube με θέματα σχετικά με την ύλη του βιβλίου. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω διευθύνσεις: http://www.youtube.com/watch?v=NBqTczl34vw (Προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες στην καθημερινότητά τους). http://www.youtube.com/watch?v=j1PzFMtDOdM (Η καταστροφή στην Πάρνηθα – Συνέπειες για το οικοσύστημα της περιοχής). Λογισμικό Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Επίσης η χρήση του πίνακα γίνεται σε οποιαδήποτε στιγμή που συνάδει: α) με το διδακτικό πλαίσιο, για αναζήτηση πληροφοριών, εικόνων, τραγουδιών κλπ. (π.χ. ένας μαθητής είχε φέρει πληροφορίες για τις σαύρες στα πλαίσια σχετικής εργασίας για τα ερπετά. Μέσα από την παρουσίαση που έκανε δημιουργήθηκαν πρόσθετα ερωτήματα και απορίες από τους μαθητές που λύθηκαν άμεσα με τη χρήση του πίνακα και την αναζήτηση πληροφοριών από το διαδίκτυο http://anagogi.blogspot.com/2009/05/blog-post_2407.html) β) με κάποια δραστηριότητα που έχει προηγηθεί ή πρόκειται να γίνει (π.χ. πριν τη επίσκεψη που πραγματοποίησε το σχολείο μας στο θωρηκτό «Αβέρωφ» οι μαθητές είδαν στον πίνακα εικό-νες, video και διάβασαν πληροφορίες για την ιστορία του θωρηκτού ή μετά την επίσκεψη στο λό-φο του Φιλοπάππου οι μαθητές είδαν στον πίνακα ιστοσελίδες με αναφορές σχετικές με το λόφο και χάρτη με την περιοχή που βρίσκεται ο λόφος σε σχέση με το σχολείο μας http://www.ploigos.gr)

Γ΄/ Δ΄δημοτικού Χρήση ως πίνακα για καταγραφή πληροφοριών Πρόσβαση στα βιβλία των μαθητών μέσω internet (site Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) Χρήση εγκαταστημένων λογισμικών Αποθήκευση σημειώσεων που καταγράφονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ορθογραφία λέξεων (ηλεκτρονικό λεξικό) Προσανατολισμόs στο χώρο κυρίως πάνω στο πληκτρολόγιο Αναζήτηση εικόνων και βίντεο σχετικά με τη θεματολογία του μαθήματος Παρουσίαση υλικού σύμφωνα με τη θεματολογία του μαθήματος Ανάγνωση κειμένων μέσα από ιστοσελίδες του δικτυακού τόπου Χρήση χαρτών Χρήση ιστοσελίδας για τραγούδια με τους αντίστοιχους στίχους (ακουστική και οπτική λειτουργία) Προβολή DVD Αναπαραγωγή μουσικής (CDs) Ομαδικά παιχνίδια Ζωγραφική

Γ΄/ Δ΄δημοτικού Μελέτη Περιβάλλοντος  Η ανάδειξη της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στη Γ΄ τάξη θα γίνει στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος: Ενότητα 8 - κεφάλαιο 2 (σελ.136-138). Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο έχει γίνει ξανά αναφορά στο παρελθόν και οι μαθητές παρουσίασαν έντονο ενδιαφέρον, για αυτό θέλησα να ανταποκριθώ στο κάλεσμά τους για διείσδυση σε θέματα που αφορούν τον τρόπο επικοινωνίας κυρίως παιδιών τυφλών και κωφών. Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη προσέγγιση του συστήματος Braille είναι καθοριστική. Επίσης, μέσω βίντεοπροβολής οι μαθητές παρατήρησαν τις κινήσεις του ελληνικού δακτυλικού αλφάβητου. Στόχοι μαθήματος: Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι σε άτομα που για διάφορους λόγους αντιμετωπίζουν προβλήματα επικοινωνίας. Να εκτιμήσουν την ανάγκη συνεχούς επαφής μεταξύ όλων των ανθρώπων του κόσμου. Να έρθουν σε επαφή και να γνωρίσουν τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των τυφλών και των κωφών ανθρώπων.

Γ΄/ Δ΄δημοτικού Χρήση διαδραστικού πίνακα στο κεφάλαιο 8: Χρήση του διαδικτύου για την εύρεση πληροφοριών και εικόνων. Άμεση πρόσβαση σε ένα πλήθος ψηφιακών πηγών. Δυνατότητα προβολής ιστοσελίδων και βίντεο από το διαδίκτυο. Παρουσίαση κάθε εκπαιδευτικής πηγής με έναν ιδιαίτερα ελκυστικό τρόπο. Περισσότερες ευκαιρίες για συμμετοχή όλης της τάξης, συνεργασία,συζήτηση και ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.   Εργαλεία: βιβλίο μαθητή, βιβλίο Κ.Ε.Α.Τ. Γλώσσα Δ΄ Δημοτικού, φύλλα εργασίας με τη γραφή Braille.

Σύστημα Braille

Σύστημα Braille

Σύστημα Braille

Ε΄/ Στ΄δημοτικού www.saferinternet.gr www.google.com/earth/index.html http://www.edutv.gr/ http://www.greeklanguage.gr/ http://www.ekebi.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=138 http://www.opencalendar.gr http://mindstorms.lego.com/en-us/Default.aspx http://scratch.mit.edu/