Και τι είναι τελικά είναι τελικά αυτά τα Μ.Μ.Ε;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
Η επιστήμη του Web.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
Μια διαγραμματική παρουσίαση ΤΠΕ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Διάρθρωση της παρουσίασης 1 Ορισμοί εννοιών 2 Οφέλη του διαδικτύου & των ΤΠΕ 3 Κίνδυνοι από τη χρήση του.
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Ποιοι κίνδυνοι απειλούν την ελευθερία του σύγχρονου ανθρώπου ; Η εθνική μας ανεξαρτησία απειλείται από τις ποικίλες εξαρτήσεις Η πνευματική.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Και τι είναι τελικά είναι τελικά αυτά τα Μ.Μ.Ε; Μ.Μ.Ε. Μ.Μ.Ε: Τύπος Ραδιόφωνο Τηλεόραση Διαδίκτυο Και τι είναι τελικά είναι τελικά αυτά τα Μ.Μ.Ε; Είναι τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα με τα οποία μεταδίδονται πληροφορίες, ειδήσεις, γνώσεις και γενικά ποικίλα ερεθίσματα και μηνύματα , τα οποία απευθύνονται ταυτόχρονα σε απεριόριστο αριθμό ατόμων ανεξάρτητα από το μορφωτικό επίπεδο ή την κοινωνική τάξη στην οποία ανήκουν.

Προσφορά: ΤΟΜΕΙΣ: Ενημέρωση:  Πολιτική :  Θέματα καθημερινής ειδησεογραφίας Πολιτικά ζητήματα, οικονομικές εξελίξεις Τα πολιτιστικά κοινωνικά γεγονότα Πολιτικοποιούν το άτομο, ευαισθητοποιώντας σχετικά με κοινωνικά-πολιτικά προβλήματα Διευκόλυνση στη διακίνηση ιδεών Ασκούν κριτική στα πολιτικά δρώμενα Ελέγχουν την εξουσία αποτρέποντάς την από ασυδοσίες και παρεκκλίσεις Υπερασπίζουν και διεκδικούν, για λογαριασμό των πολιτών, τα δικαιώματά τους Προωθούν την ειρήνη και τη συναδέλφωση των πολιτών Διαμορφώνουν την εθνική συνείδηση ΤΟΜΕΙΣ: Ενημέρωση:  Πολιτική :  Γενικότερα ευνοούν τον πλουραλισμό και το διάλογο προβάλλοντας διάφορες απόψεις.

Προβληματίζουν ,οξύνουν την κρίση ,διευρύνουν το πνεύμα και αναπτύσσουν την φαντασία Οδηγούν στην αυτογνωσία στον αυτοπροσδιορισμό αλλά στην ετερογνωσία Απαλλάσσουν από προλήψεις και δεισιδαιμονίες Προβάλλονται εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται κυρίως σε μαθητές Συμβάλλουν στην ηθικοποίηση του ατόμου γιατί προβάλλουν ηθικά πρότυπα, δημιουργούν ανθρωπιστικό ρεύμα και ευαισθητοποιούν το κοινό σε θέματα ανθρωπιάς Προωθούν ηθικές αξίες, όπως την ειλικρίνεια, ανιδιοτέλεια, τη συνέπεια , τη δικαιοσύνη , την τήρηση του μέτρου και συμβάλλει με αυτόν τον τρόπο στην αποβολή την ζήλειας , του φθόνου , του ατομισμού ,του υλικού ευδαιμονισμού και την εκμετάλλευσης του συνανθρώπου Πνευματικός  Ηθικός 

Κοινωνικοποιούν το άτομο διότι υποδεικνύουν τρόπους κοινωνικής συμπεριφοράς και προωθούν τους αναγκαίους όρους της κοινωνικής ζωής όπως είναι ο διάλογος, η συνεργασία , η διαλλακτικότητα , η αναγνώριση της προσφοράς των άλλων και η προώθηση κοινωνικού συμφέροντος έναντι του ατομικού. Με αυτόν τον τρόπο αποβάλλεται ο φανατισμός , ο δογματισμός και η αντιπαλότητα μέσα στην κοινωνία. Συντελούν στην κοινωνική χειραφέτηση γιατί συμβάλλουν στην αποβολή το κοινωνικού ρατσισμού Καταγγέλλουν κοινωνικές ατασθαλίες Διαμορφώνουν κοινή γνώμη Ευαισθητοποιούν σε θέματα κοινωνικά , διαμορφώνουν στα άτομα κοινωνική συνείδηση και τα παροτρύνουν να συμμετέχουν στην επίλυση των κοινωνικών προβλημάτων . Κοινωνικός 

Εθνικός  Πανανθρώπινος  Συμβάλλουν στην διαμόρφωση εθνικής συνείδησης και οριοθετούν στη σωστή του διάσταση την έννοια του πατριωτισμού . Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται τα φαινόμενα του ακραίου εθνικισμού και η κάθε μορφής ρατσισμού. Συμβάλλουν στη συναδέλφωση των λαών γιατί προωθούν τον υγιή διεθνισμό . Οι άνθρωποι ενημερώνονται για τα προβλήματα των συνανθρώπων τους σε ολόκληρο τον κόσμο και ευαισθητοποιούνται σχετικά με αυτά Εθνικός  Πανανθρώπινος 

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ: ΠΟΙΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ; Πλεονεκτηματα τυπου Μεινεκτηματα τυπου Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέσα είναι γραπτός, δε ρέει, δε φεύγει και αν δεν προλάβει κάποιος να αφομοιώσει την πληροφορία, την ξαναδιαβάζει. Ο τύπος πλεονεκτεί στην ποικιλία του περιεχομένου. Μειονεκτεί όμως ως προς την παραστατικότητα και την πειστικότητα. Ο τύπος θεωρείται λιγότερο αντικειμενικός σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα.

Ραδιόφωνο ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Είναι εύχρηστο και μπορεί κανείς να το ακούει, κάνοντας ταυτόχρονα και άλλα πράγματα.Πλεονέκτημα θεωρείται και το ότι επιτρέπει την ενεργοποιήση της φαντασίας του ακροατή Σε σύγκριση ωστόσο με την τηλεόραση, το ραδιόφωνο δεν έχει τις εκπληκτικές δυνατότητες της εικόνας. Ο λόγος δεν είναι τόσο πειστικός.

Τηλεόραση ΠΛΕΟΝΕΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Έχει αμεσότητα , παραστατικότητα, η εικόνα συνδυάζει κίνηση και χρώμα, δημιουργεί έλξη και πειστικότητα. Η τηλεόραση καθηλώνει τον τηλεθεατή, τον μαγνητίζει και τον χειραγωγεί. Η καθήλωση τον παθητικοποιεί, αδρανοποιεί.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Αρνητικες συνεπειες ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Θετικεσ συνεπειεσ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Υλικός Τομέας: Αρνητικό είναι η ενίσχυση του καταναλωτισμού. Ο βομβαρδισμός, (πλύση εγκεφάλου) του τηλεθεατή από διαφημίσεις καλλιεργεί την τάση ευδαιμονισμού υπηρετώντας τα συμφέροντα των διαφόρων επιχειρήσεων Κοινωνικοπολιτικός Τομέας: Στα αρνητικά καταλογίζονται η εξάπλωση της βίας και της εγκληματικότητας μέσα από την προβολή σκηνών βίας, καθώς και η πολιτική χειραγώγηση του ατόμου και η αύξηση της κοινωνικής αποξένωσης αφού τα άτομα απορροφούνται μπροστά στον τηλεοπτικό δέκτη. Υλικός Τομέας: Θετικό φαινόμενο είναι η διαφήμιση, καθώς συνιστά μοχλό ανάπτυξης τομέων της οικονομίας, όπως η βιοτεχνία, η βιομηχανία, το εμπόριο και η ναυτιλία. Κοινωνικοπολιτικός Τομέας: Στα θετικά περιλαμβάνονται η συμμετοχή στην πολιτική ζωή, καθώς ο πολίτης παρακολουθεί την πολιτική ζωή, ενημερώνεται, κρίνει και την σχολιάζει. Βοηθά στην παγκόσμια συναδέλφωση και συνεργασία.

Πνευματικός-καλλιτεχνικός Τομέας: Τα θετικά συνοψίζονται αρχικά στην ύπαρξη της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, την ενίσχυση του κριτικού πνεύματος και την προβολή μεγάλων πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων. Ηθικός-Ψυχολογικός Τομέας: Θετικό θεωρείται η ψυχαγωγία, ηθικοποιεί και διαπαιδαγωγεί τους δέκτες. Πνευματικός-Καλλιτεχνικός Τομέας: Αρνητικά θεωρούνται η πνευματική οκνηρία και νωθρότητα, αφού ο άνθρωπος υιοθετεί την τυποποιημένη πληροφόρηση, αποστρέφεται από το διάβασμα και επιδεινώνεται η γλωσσική ένδεια. Ηθικός-Ψυχολογικός Τομέας: Αρνητικά είναι η απομόνωση, ο βιασμός του ψυχισμού και της φαντασίας ενώ παράλληλα υποσκάπτει τα ήθη και συντελεί στην διαφθορά.

Διαδίκτυο πλεονεκτήματα μειονεκτηματα Εύκολη και γρήγορή πρόσβαση σε τεράστιο όγκο δεδομένων Ενημέρωση και πληροφόρηση για θέματα της καθημερινότητας Δυνατότητα για γρήγορη και οικονομική επικοινωνία με ανθρώπους που διαμένουν χιλιόμετρα μακριά Προσιτή και οικονομική ψυχαγωγία Τηλεεκπαίδευση Χρησιμοποιείται στην επιστήμη και στην τεχνολογία Τόνωση αγοράς και οικονομίας Η ιδιωτική ζωή του ατόμου μπαίνει σε κίνδυνο Ανθεί το ηλεκτρονικό έγκλημα Κίνδυνος παραπλάνησης, εξαπάτησης και ηθικής διαφθοράς του νέου Πρόβλημα εγκυρότητας και αξιοπιστίας των πληροφοριών Απειλή για τη δημοκρατία γιατί ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αντλεί μόνο την πληροφορία που θέλει και να αγνοεί την αντίθετη άποψη Το άτομο παθητικοποιείται από τη πολύωρη έκθεση Κίνδυνος κοινωνικής απομόνωσης από την κατάχρηση και την κατανάλωση όλου του ελεύθερου χρόνου του χρήστη σε μη ψυχωφελείς δραστηριότητες