 XΡΗΣΤΟΣ Ο Χρήστος σπουδάζει μακριά απτο σπίτι του,στη Σύρο.Είναι ένας συνειδιτοποιημένος φοιτητής με οικολογικές αναζητήσεις.Παρά τη μέτρια οικονομική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Εκστρατεία ενημέρωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
Οι εργαζόμενοι με χαρτιά στα χέρια τους δίνουν την εντύπωση σκληρά εργαζόμενων υπαλλήλων που πηγαίνουν σε σημαντικά meeting. Όσοι περιφέρονται στον εργασιακό.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
OMAΔΑ 8 STUDIO 3-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗΣ ΦΩΚΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Δράσεις του Κ.Μ.Σ. του Δημ.Σχολείου Δευτεράς κατά τη σχολική χρονιά Μαθητικές Εκλογές Ανακοίνωση-Ενημέρωση όλων των τάξεων Εκλογές Α΄τετραμήνου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ : ΑΝΝΥ, ΕΛΕΝΑ, ΚΩΝ / ΝΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΤΑΞΗ Ε ’1.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης- Έντυπος τύπος Ένας σύντομος τρόπος ενημέρωσης.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Έχεις οικολογική συνείδηση;
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
ΣΟΡΑΓΙΑ ΛΕΥΤΕΡΗ Ε’1 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Στάθης και Γιώργος.
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Α΄Δημοτικό Τσερίου
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Πολλοί άνθρωποι που είναι φτωχοί κλέβουν μαγαζιά και σπίτια για να μαζέψουν χρήματα για τα οικονομικά τους προβλήματα!
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ανακύκλωση και Αειφόρος κατανάλωση
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ ΛΑΟΥΡΑ.
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 XΡΗΣΤΟΣ Ο Χρήστος σπουδάζει μακριά απτο σπίτι του,στη Σύρο.Είναι ένας συνειδιτοποιημένος φοιτητής με οικολογικές αναζητήσεις.Παρά τη μέτρια οικονομική του κατάσταση πολλές φορές προτιμάει να διαθέτει ποσά σε οργανώσεις για τα ζώα και το περιβάλλον.Προτιμάει φυσικά να γνωρίζει ότι τα χρήματα που διαθέτει θα χρησομοποιηθούν όντως για τη σωτηρία των οικοσυστημάτων γι’αυτό κάνει εκτενή ερευνα είτε διαδικτυακά είτε μέσω ενημερωτικών φυλλαδίων.Τα καλοκαίρια πάει στην Αλλόνησο,στο εξοχικό του και παράλληλα βοηθάει εθελοντικά στο θαλάσσιο πάρκο της ΜΟΜ.Έχει μία μεγαλη συλλογή από μικρά προιόντα ή μπλουζακια κλπ διάφορων οργανώσεων. Θέλει ότι αγοράζει να είναι φιλικό προς το περιβάλλον(απο τετράδια μέχρι απορρυπαντικά) Έχει προσπαθήσει να δημιουργήσει μία ομάδα στη σχολή του σχετικά με τη διάσωση των απειλούμενων ειδών χωρίς μεγάλη επιτυχία. ΗΛΙΚΙΑ: 22 ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΡΟ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ:ΑΚΤ ΙΒΙΣΜΟΣ,ΕΝΗΜΕΡΩΣ Η ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ,ΕΘ ΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ.

ΗΛΙΚΙΑ :17 ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ Γ.Ε.Λ ΣΥΡΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ:ΣΙΝΕ ΜΑ,ΚΑΦΕΣ,ΦΙΛΟΙ,ΜΑ ΘΗΜΑΤΑ,Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΗΣ • ΑΘΑΝΑΣΙΑ Η Αθανασία μένει από τότε που γεννήθηκε στη Σύρο.Είναι μαθήτρια λυκείου.Στόχο έχει να περάσει στη σχολή που την ενδιαφέρει και να φύγει απτο νησί και τα προβλήματά του.Έχει άλλα δύο αδέρφια μικρότερα και ένα σκύλο.Ο μπαμπάς της είναι ψαράς και η μαμά της εκπαιδευτικός.Κάνουν ανακύκλωση οικογενειακά στα σκουπίδια και το έχουν σαν τρόπο ζωής.Η ίδια είναι πολύ φιλόζωη αφού απο μικρή πήγαινε με το μπαμπά της για ψάρεμα και είχε δει από κοντά δελφίνια και φώκιες. Αν και σχετικά ευαισθητοποιημένη σχετικά με τα ζώα και το περιβάλλον δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τα τοπικά προβλήματα.

ΗΛΙΚΙΑ:14 ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ 2 ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΥΡΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ:ΠΟΔΟ ΣΦΑΙΡΟ,ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΗΛΕ ΚΤΡΟΝΙΚΑ,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ • ΣΤΕΛΙΟΣ Ο μικρός Στέλιος μετακόμισε πριν ένα χρόνο στη Σύρο από την Αθήνα με τους γονείς του και τον μεγαλύτερο αδερφό του.Ξετρελαίνεται να συλλέγει πληροφορίες απτο Ιντερνετ και να παίζει διαδυκτιακά παιχνίδια.Ο ίδιος δεν έχει καμία οικολογική συνείδηση,όπως συμβαίνει και με την υπόλοιπη οικογένεια του.Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχει ενημερωθεί ποτέ περί των ΜΚΟ,δεν γνωρίζει καν τι είναι και τι υποστηρίζουν. Καθε μέρα περπατάει για να πάει στο σχολείο του.Εχτές του ‘’έπιασε’’ το μάτι μία αφίσα έξω απτο σχολείο με πολύ έντονα χρώματα και έναν ποδοσφαιριστή.Αν και η αφίσα δεν είχε τελικά καμία σχεση με το ποδόσφαιρο ο Στέλιος την διάβασε με ενδιαφέρον.