39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
Advertisements

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ε΄ τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων σας προσκαλεί στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώγοντας σωστά… έρχεται η όρεξη»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
ΕΕΕΕΚ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιστροφή στις υγιεινές διατροφικές μας συνήθειες.» Σχολικό έτος 2012-2013 39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός :Ελένη Σαλογιάννη Συνεργαζόμενοι: Μαρία Αμπλά, Αλέξης Παπαγεωργίου, Ουρανία Σφήκα Τάξη: Γ΄ Τμήμα: -

Οργανώσαμε την τάξη μας σε ομάδες εργασίας ανάλογα με τις προγραμματισμένες εβδομαδιαίες δραστηριότητες γύρω από το πρόγραμμα υγιεινής διατροφής. Χωριστήκαμε σε ομάδες: τους συλλέκτες πληροφοριών (σύμβολο τους το μυαλό ) τους παρουσιαστές θεμάτων (σύμβολο τους το μικρόφωνο ) και τους ακροατές (σύμβολο τους ο καναπές) Ανάλογα με την όρεξη μας και το θέμα οι ομάδες εναλλάσσονταν.

ΝΑ ΄ ΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ…

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Αφορμή για να ασχοληθούμε με το θέμα της υγιεινής διατροφής ήταν η μεγάλη ποσότητα συσκευασμένων φαγητών που «κυκλοφορούσαν» την ώρα του διαλείμματος.

Η Δραση μαΣ… Ξεκινήσαμε το πρόγραμμά με τη σύνταξη και το μοίρασμα ερωτηματολογίων σχετικά με την υγιεινή διατροφή. Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι μας αρέσει να τρώμε και τι όχι τόσο.

ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Συνεχίσαμε το πρόγραμμά μας προσπαθώντας να εξηγήσουμε που πάει όλη αυτή η τροφή και έτσι ανακαλύψαμε το πεπτικό σύστημα.

ΑΦΙΣΕΣ Φτιάξαμε τους δικούς μας ανθρώπους από χαρτί ανάλογα με τις τροφές που κατανάλωναν και τις κατηγοριοποιήσαμε σε υγιεινές και ανθυγιεινές.

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δημιουργήσαμε δικά μας φύλλα εργασίας σχετικά με τη διατροφή και τα συνδέσαμε με διάφορα γραμματικά φαινόμενα π.χ. εξασκηθήκαμε στην προστακτική μέσα από νοστιμότατες συνταγές.

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Αφού ασχοληθήκαμε με το ψωμί και την παρασκευή του και αφού συγκεντρώσαμε όσες περισσότερες συνταγές μπορούσαμε, καλέσαμε όλο το σχολείο για να τους διαβάσουμε «Το πιο γλυκό ψωμί». Τα «πρωτάκια» μας βοήθησαν στην δραματοποίηση.

ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΡΩΙΝΟ Οργανώσαμε υγιεινό πρωινό μέσα στην τάξη μας. Κάθε παιδί έφερε κάτι υγιεινό και το μοιράστηκε με τους συμμαθητές του.

ΔΙΑΒΑΣΜΑ Διαβάσαμε όσα περισσότερα βιβλία μπορούσαμε σχετικά με τη διατροφή.

ΦΡΟΥΤΑ Μας μοίρασαν φρούτα μέσα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με το πρόγραμμα κατανάλωσης φρούτων στα σχολεία . Αφού μιλήσαμε για αυτά… ύστερα τα φάγαμε.

ΓΑΛΑ «ΠΡΩΤΟ» Επισκεφτήκαμε την ελληνική βιομηχανία γάλακτος «Πρώτο» και είδαμε με ποιο τρόπο φτάνει το γάλα στα σπίτια μας.

Μας επισκέφθηκαν… Ειδικός διατροφολόγος από τη Νομαρχία που μας μίλησε για τη Μεσογειακή Διατροφή και τις ομάδες τροφίμων. Ακούσαμε, μάθαμε αλλά και ρωτήσαμε πολλά.

ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ Μας μίλησαν σχετικά με την εθελοντική αιμοδοσία, αλλά και πώς οι τροφές που τρώμε επηρεάζουν ακόμα και το αίμα μας αφού το γεμίζουν με πολύτιμα συστατικά όπως το σίδηρο.

Η παρουσίασή μας… Στις 2 Απριλίου, Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου, παρουσιάσαμε στους μαθητές του σχολείου μας το παραμύθι με τίτλο «Το πιο γλυκό ψωμί». Φτιάξαμε αφίσες με θέμα την υγιεινή και ανθυγιεινή διατροφή.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Τέλος, σε διαγωνισμό αφίσας με τον τίτλο «Τρέφομαι Σωστά … Μεσογειακά!» κερδίσαμε το 3ο βραβείο!!! Συμμετείχαν οι Β΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ τάξεις του σχολείου μας.

Ας αξιολογηθούμε… Μέσα από το πρόγραμμα καταφέραμε: Να διακρίνουμε τις αρνητικές συνέπειες του «γρήγορου φαγητού». Να κατανοήσουμε την επεξεργασία τροφής στον ανθρώπινο οργανισμό. Να γνωρίσουμε τους βασικούς κανόνες υγιεινής διατροφής. Να ασκηθούμε στον τρόπο συλλογής πληροφοριών και να αποκτήσουν γνώση μετά από έρευνα. Να κατανοήσουμε την επεξεργασία τροφής από τον ανθρώπινο οργανισμό.

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ…. Ντο ντομάτα και ντολμάς, Ρε ρεβίθι και κουκί Μι το μήλο να μη λείπει, Φα φασόλια και φακές Σολ σολφέζ και σολομός, Λα λαζάνια και κιμά Σι σαλάτα και χυμός Φτου κι απ’ την αρχή στο ντο! Ντο μι μι, μι σολ σολ, ρε φα φα, λα σι σι Ντο μι μι, μι σολ σολ, ρε φα φα, λα σι σι!

Τέλος με περισσότερες ζωγραφιές!!!