“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Στρατηγική Προώθησης.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
INNOVATIVE ACTIONS UNDER THE ERDF REGIONAL PROGRAMME OF INNOVATIVE ACTIONS ENtrepreneurship Through Innovation in Epirus “ENTI”
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Λάζαρος Πολυμενάκος, καθηγητής ΑΙΤ Ηρακλής Καπρίτσας, telia.co.gr
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
1 Εξατομίκευση στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Βασιλακάκη Ευγενία
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
TRUST MODELS FOR P2P E-COMMERCE ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΜ: ΑΘΗΝΑ, 12/10/2006 ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
 Κύριο αντικείμενο της μελέτης είναι ο καθορισμός της μεθοδολογίας, των προτύπων (standards) και των διαδικασιών (procedures) για τις πρώτες και πιο.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Τιμές Μεταφοράς.
Στρατηγική Προώθησης.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ηλεκτρονικά Περιοδικά
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής Διπλωματική Εργασία “Recommendation systems” Βασιλείου Ευαγγελία (Α.Μ. 10448) Καζαντζάκη Ελένη (Α.Μ. 10441) Επιβλέπων Καθηγητής Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής

Πίνακας Περιεχομένων 1/2 Πίνακας Περιεχομένων 1/2 Ηλεκτρονικό Εμπόριο-Μορφές Πλεονεκτήματα Ηλεκτρονικών Αγορών Τεχνολογίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ε-Marketing (Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα) Ο Ρόλος της Ασφάλειας Στις Εφαρμογές Του Η/Ε Προδιαγραφές Ηλεκτρονικού Καταστήματος Personalization (Προσωπικοποίηση) Συστήματα Που Εμφανίζουν Γνωρίσματα Προσωπικοποίησης Λόγοι Μη Υιοθέτησης Του Personalization Aπό Tους Xρήστες

Πίνακας Περιεχομένων 2/2 Πίνακας Περιεχομένων 2/2 Recommendation Systems (Συστήματα Σύστασης) Recommendation Algorithms Collaborative Filtering Cluster Models Μέθοδοι Βασισμένες Στην Αναζήτηση Item-To-Item Collaborative Filtering Σύγκριση Των Αλγορίθμων Συμπέρασμα Αλγορίθμων Σύστασης Ηλεκτρονικό Κατάστημα CDStore

Ηλεκτρονικό Εμπόριο-Μορφές Εσωτερικό εμπόριο (π.χ. επικοινωνία μεταξύ ομάδων εργασίας) Συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (Business-to-Business - B2B)   Συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (Business-to-Consumer - B2C)

Πλεονεκτήματα Ηλεκτρονικών Αγορών Συμβάλουν στην διαφάνεια της αγοράς Απλοποίηση διεθνούς επιχειρηματικότητας Μείωση του κόστους του marketing Εξάλειψη χρονικών και γεωγραφικών περιορισμών Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος

Τεχνολογίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (E-mail) Ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (EDI) Ηλεκτρονική μεταφορά κεφαλαίων (EFT) Ηλεκτρονικοί κατάλογοι (E-cat) Διαχείριση ροής εργασίας (Workflow Management)

Ε-Marketing (Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα) Άμεση επικοινωνία με τους πελάτες On line συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τους προμηθευτές Χαμηλότερο κόστος προϊόντος και μικρότερος χρόνος παράδοσης Μειώνεται η επικοινωνία ανθρώπου με άνθρωπο Η μεγάλη ευκολία πρόσβασης και επομένως η μικρή δυνατότητα ασφάλειας Έλλειψη πλήρους νομοθετικής κάλυψης Συνεχή φροντίδα για τη διατήρηση της ηλεκτρονική σελίδα

Προδιαγραφές Ηλεκτρονικού Καταστήματος (1/2) Ευχρηστία εφαρμογών (π.χ απλά και φυσικά παράθυρα διαλόγου, βοήθεια) Υποστήριξη πελατών (π.χ παροχή πληροφοριών επικοινωνίας) Εμπιστοσύνη (π.χ πολιτική ασφαλείας) Πλοήγηση στα προϊόντα του site (π.χ ευκολία αναζήτησης)

Προδιαγραφές Ηλεκτρονικού Καταστήματος (2/2) Πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα (π.χ προσφορά πλήθους προϊόντων, διαθεσιμότητα) Πραγματοποίηση αγορών (π.χ εναλλακτικές μέθοδοι παραγγελίας) Απαιτήσεις καταναλωτών

Personalization (Προσωπικοποίηση) Προσωπικοποίηση είναι οι τρόποι με τους οποίους πληροφορία και υπηρεσίες προσαρμόζονται με σκοπό να ταιριάζουν στις μοναδικές και συγκεκριμένες ανάγκες ενός ατόμου ή μιας κοινότητας

Συστήματα Που Εμφανίζουν Γνωρίσματα Προσωπικοποίησης(1/2) Ο μεγαλύτερος αριθμός συστημάτων που εμφανίζουν γνωρίσματα προσωπικοποίησης σήμερα, ανήκει σε μια από τις ακόλουθες κατηγορίες: Manual Decision Rule Systems (κανόνες βασισμένοι σε δημογραφικά στοιχεία χρηστών) Content-Based Systems (βασίζονται στον εντοπισμό ομοιοτήτων ανάμεσα στα προφίλ των χρηστών)

Συστήματα Που Εμφανίζουν Γνωρίσματα Προσωπικοποίησης(2/2) Collaborative filtering Systems (δέχονται πληροφορίες με τη μορφή προτιμήσεων και βαθμολογιών ενός χρήστη) Web Usage Mining Systems (τρέχουν μια σειρά από αλγορίθμους data mining πάνω σε δεδομένα που προέρχονται από δικτυακούς τόπους που επισκέφτηκε ένας χρήστης )

Λόγοι Μη Υιοθέτησης Του Personalization Από Τούς Χρήστες Υπερεξειδικεύει την πληροφορία που λαμβάνουμε αποκαλύπτει πολλά προσωπικά μας στοιχεία σε τρίτους Δεν προσαρμόζεται αυτόματα στις αλλαγές των προτιμήσεών μας Λειτουργεί μόνο αν γνωρίζουμε τι είναι εκείνο που θέλουμε

Recommendation Systems (Συστήματα Σύστασης) Τα recommendation systems (RS) προτείνουν προϊόντα στους πελάτες και τους παρέχουν επαρκή πληροφόρηση ώστε να αποφασίσουν ποια προϊόντα επιθυμούν να αγοράσουν με κύριο γνώμονα την προσωπικότητα τους.

Recommendation Algorithms Collaborative Filtering Cluster Models Μέθοδοι Βασισμένες Στην Αναζήτηση Item-To-Item Collaborative Filtering

Collaborative Filtering MovieLens (σύστημα σύστασης κινηματογραφικών ταινιών) Ringo (σύστημα σύστασης μουσικής) Firefly και Gustos (συστήματα σύστασης προϊόντων) Amazon.com

Cluster Models Τα Cluster Models ομαδοποιούν πολυάριθμους πελάτες σε τμήματα, αντιστοιχούν κάθε χρήστη σε ένα τμήμα, και έπειτα θεωρούν όλους τους πελάτες του τμήματος παρόμοιους πελάτες για τον σκοπό της σύστασης.

Μέθοδοι Βασισμένες Στην Αναζήτηση Οι βασισμένες στην αναζήτηση μέθοδοι μεταχειρίζονται το πρόβλημα με τις συστάσεις ως αναζήτηση σχετικών αντικειμένων, λαμβάνοντας υπόψη τα αγορασμένα αντικείμενα του χρήστη, ο αλγόριθμος κατασκευάζει μια ερώτηση αναζήτησης προκειμένου να βρει άλλα δημοφιλή στοιχεία με παρόμοιες λέξεις κλειδιά ή με παρόμοια θέματα.

Item-To-Item Collaborative Filtering

Σύγκριση Των Αλγορίθμων (1/2) Collaborative filtering: κάνει ελάχιστο ή καθόλου offline υπολογισμός, και ο online υπολογισμός εξαρτάται από τον αριθμό των πελατών και των αντικείμενων των καταλόγων. Cluster models: μπορεί να εκτελέσει ένα μεγάλο μέρος του υπολογισμού offline, αλλά η ποιότητα σύστασης σε μεγάλο αριθμό χρηστών είναι σχετικά πενιχρή.

Σύγκριση Των Αλγορίθμων (2/2) Βασισμένα στην αναζήτηση πρότυπα: κατασκευάζουν τη λέξη κλειδί, την κατηγορία, και τις ενδείξεις των συντακτών offline, αλλά αποτυγχάνουν να παρέχουν κατάλληλες συστάσεις. Ιtem-to-item collaborative filtering: δημιουργεί τους ακριβείς πίνακες για παρόμοια στοιχεία offline. Τα online συστατικά, εξαρτώνται μόνο από το μέγεθος των τίτλων που ο χρήστης έχει αγοράσει ή έχει εκτιμήσει.

Συμπέρασμα Αλγορίθμων Σύστασης Στο μέλλον, αναμένουμε τη λιανική βιομηχανία να εφαρμόσει ευρύτερα τους αλγορίθμους σύστασης γιατί παρέχουν μια αποτελεσματική μορφή οροθετημένου μάρκετινγκ με τη δημιουργία μιας εξατομικευμένης εμπειρίας αγορών για κάθε πελάτη. Ένας καλός αλγόριθμο σύστασης είναι εξελικτικός αναφορικά με μια πολύ μεγάλη βάση πελατών σε συνδυασμό με έναν μεγάλο κατάλογο προϊόντων, απαιτεί μόνο κλάσματα δευτερολέπτου επεξεργασίας για να παραχθούν οι online συστάσεις με ακρίβεια.

Ηλεκτρονικό Κατάστημα CDStore Παράδειγμα Recommendation Systems (Συστήματος Σύστασης)

ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ