Προσωπικά δεδομένα και Διαδίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Διαδικτυακός εκφοβισμός
INTERNET Ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου Οι αποστάσεις έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Τα ταξίδια σε μακρινούς τόπους γίνονται άμεσα απ το “ανοιχτό.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Η νέα Πύλη eTwinning Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Quiz για το διαδίκτυο !.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πάμε για surfing με ασφάλεια;. Το διαδίκτυο είναι ένα σύνολο από εκατομμύρια υπολογιστές που βρίσκονται διασκορπισμένοι σε όλο τον πλανήτη και επικοινωνούν.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΛΛΟΥ Πρόκειται για παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Αυτό από μόνο του αρκεί για να κινηθεί κάποιος.
Google docs Google docs forms
Εκπαίδευση και Διασκέδαση
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… Σκέψου πριν κάνεις «κλικ»
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης 04/11/2011 Ημερίδες Ασφαλούς Πλοήγησης CYBER CRIME UNIT.
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταθείτε στο ύψος σας παρά … αδιάφορα στον κυβερνοεκφοβισμό Το φαινόμενο Cyberbullying.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Google docs Google docs forms
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσωπικά δεδομένα και Διαδίκτυο Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Κ. Μουλίνος kmoulinos@dpa.gr

Σκοπός παρουσίασης Είναι Δεν οδηγός για εκπαιδευτές στην προστασία δεδομένων στο διαδίκτυο για νέους παρουσίαση του έργου της Αρχής στο σχετικό θέμα πηγή προβληματισμού πηγή χρήσιμων συνδέσμων για το σχετικό θέμα αφορά τεχνολογίες εμβαθύνει στις απειλές ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο καλύπτει όλα τα θέματα προστασίας δεδομένων αναφέρεται στο νομικό πλαίσιο Προϋποθέτει βασικές γνώσεις του ακροατηρίου για τους κινδύνους της ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο

Τι είναι προσωπικά δεδομένα; Προσωπικά δεδομένα είναι κάθε πληροφορία που σε χαρακτηρίζει, όπως για παράδειγμα: το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου, τα ενδιαφέροντά σου, οι επιδόσεις σου στο σχολείο, οι φωτογραφίες σου, …  Η ιδιωτική σου ζωή είναι πολύτιμη! Γι’ αυτό πρέπει να μπορείς να επιλέγεις ποιες πληροφορίες δίνεις στους άλλους και ποιες κρατάς μόνο για τον εαυτό σου.

Ενότητες Μαθαίνω για τα προσωπικά μου δεδομένα Σκέφτομαι πριν δημοσιεύσω Γνωρίζω με ποιον μιλώ «Δικτυώνομαι» με ασφάλεια

Δομή ενότητας Γενική περιγραφή Οι αριθμοί μιλούν Συμβουλές Κουίζ Βίντεο Εργαλεία Πώς μπορεί να βοηθήσει η Αρχή

Στόχοι Κατανόηση της έννοιας των προσωπικών δεδομένων Ενημέρωση για δικαιώματα Πρακτικές συμβουλές Κοινωνικά δίκτυα Ιστολόγια (blogs) Φόρα chat

Προτεινόμενη δομή Τι είναι προσωπικά δεδομένα; Παραδείγματα χρήσης Κίνδυνοι από παραβίαση Πρακτικές συμβουλές

Προτάσεις για συζήτηση Οι μαθητές να σκεφτούν καθημερινές συνήθειες περιγράψουν την αντίληψή τους περί προσωπικών δεδομένων αναφέρουν σχετικά περιστατικά από προσωπική εμπειρία σκεφτούν ποσό ανώνυμοι θεωρούν ότι είναι σκεφτούν αν ακολουθούν κάποια από τις πρακτικές συμβουλές

Παράδειγμα χρήσης Σκέψου ένα 24ωρο… Κώστας 7:15 Διαβάζεις το e-mail σου – ο πάροχος ηλεκτρονικών επικοινωνιών καταγράφει την ώρα που μπήκες στο λογαριασμό σου, τον αποστολέα του μηνύματoς, καθώς και την ώρα που σου έστειλε το μήνυμα. 7:30 «Κατεβάζεις» ένα τραγούδι στο iPod – η εταιρεία που σου πουλάει το τραγούδι καταγράφει το e-mail σου και τις μουσικές σου προτιμήσεις. 7:50 Η μητέρα σου σε πάει με το αυτοκίνητο στο σχολείο – το αυτοκίνητο διαθέτει συσκευή GPS που καταγράφει τη διαδρομή σας από το σπίτι στο σχολείο. Σε κάποια σημεία της διαδρομής υπάρχουν κάμερες ρύθμισης της κυκλοφορίας και ελέγχου παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. 10:10 Μπαίνεις στην τάξη – στο απουσιολόγιο του τμήματός σου καταγράφονται οι απόντες για κάθε διδακτική ώρα. Ο σχολικός σου φάκελος περιλαμβάνει τους βαθμούς και τις αξιολογήσεις που σε αφορούν. 12:00 Ο κολλητός σου σε τραβάει μια φωτογραφία με το κινητό – η φωτογραφία είναι αστεία και λέει πως μπορεί αργότερα να την ανεβάσει στο facebook. 15:00 Σερφάρεις στο διαδίκτυο από το σπίτι – ο browser που χρησιμοποιείς καταγράφει τις σελίδες που επισκέπτεσαι. Κάποιες σελίδες εγκαθιστούν στον υπολογιστή σου μικρά αρχεία (cookies) ώστε να μπορούν να σε αναγνωρίζουν όταν θα τις ξαναεπισκεπτείς. 15:15 Κλικάρεις μια διαφήμιση που έχει ενδιαφέρον – η διαφημιστική εταιρεία καταγράφει τις προτιμήσεις σου ώστε να μπορεί να σου στέλνει προσφορές για προϊόντα που σε ενδιαφέρουν. 15:30 Στέλνεις μια ηλεκτρονική κάρτα σε έναν φίλο που έχει γενέθλια – για την αποστολή της κάρτας πρέπει να συμπληρώσεις μια φόρμα με διάφορα προσωπικά σου στοιχεία και το email σου. 16:00 Ψάχνεις στοιχεία για την έκθεση που πρέπει να παραδώσεις αύριο – στο google καταγράφονται όλες οι αναζητήσεις που πραγματοποιείς, μαζί με τη χρονική στιγμή της αναζήτησης και τη διεύθυνση δικτύου (ΙΡ) με την οποία ο υπολογιστής σου συνδέεται, μέσω του παρόχου, στο διαδίκτυο. 18:00 Πηγαίνεις στο γυμναστήριο – στην είσοδο υπάρχει κάμερα που καταγράφει όσους μπαίνουν και βγαίνουν. Στην υποδοχή «περνάς» την κάρτα μέλους σου από το ειδικό μηχάνημα που τη σκανάρει και εμφανίζει τα στοιχεία σου στην οθόνη. 19:00 Ακούς τα φωνητικά σου μηνύματα στο κινητό – το τηλέφωνο σου καταγράφει όλους όσους σε κάλεσαν, τους αριθμούς τηλεφώνου τους και τις ώρες κλήσης. 22:00 Μπαίνεις στο Facebook – διαβάζεις τι έκαναν σήμερα οι φίλοι σου και γράφεις τα δικά σου νέα. Βλέπεις ότι έχεις γίνει tagged στην σημερινή φωτογραφία που ήδη ανέβασε ο κολλητός σου και κάποιοι έχουν ήδη βάλει σχόλια. Αποδέχεσαι τα friend requests για δύο νέους φίλους, παρόλο που τον έναν δεν το ξέρεις πολύ καλά. Κώστας

Εργαλεία Κουίζ Online τεστ για υποκλοπή ταυτότητας Επίδειξη βίντεο http://browserspy.dk ΙP Address Geolocation

Στόχοι Επιλεκτικότητα στην δημοσίευση Δυνατότητες διαδικτύου για αθέμιτη χρήση προσωπικών δεδομένων Πρακτικές συμβουλές περιορισμού κινδύνων

Προτεινόμενη δομή Δυσκολία διαγραφής Ευθύνες ανάρτησης των δεδομένων Παραδείγματα ( «Οι αριθμοί μιλούν…» και «Έχει συμβεί») Πρακτικές συμβουλές

Προτάσεις για συζήτηση Οι μαθητές να αναφέρουν προσωπικές εμπειρίες Ανάρτηση υλικού χωρίς την συγκατάθεση Ανάρτηση υλικού που δεν θα ήθελαν να δουν οι γονείς τους Να σκεφτούν και να αναπτύξουν Μελλοντικά προβλήματα από την ανάρτηση

Ομαδική δραστηριότητα Οι μαθητές να φτιάξουν οδηγίες σχετικά με τη νομιμότητα της ανάρτησης Πιθανοί λόγοι για τους οποίους κάποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση Αναζήτηση στο διαδίκτυο με βάση το ονοματεπώνυμο

Στόχοι Δυνατότητες διαδικτύου για απόκρυψη ταυτότητας Πρακτικές συμβουλές περιορισμού κινδύνων Ανίχνευση phishing μηνυμάτων

Προτεινόμενη δομή Υποκλοπή ταυτότητας Phishing Κακόβουλο λογισμικό Διαδικτυακά παιγνίδια Παραδείγματα ( «Οι αριθμοί μιλούν…») Πρακτικές συμβουλές

Προτάσεις για συζήτηση Πληροφορία που δεν θα έβαζαν ποτέ στο προφίλ τους Συνομιλία με άγνωστους στο διαδίκτυο Συνάντηση με ανθρώπους που γνωρίστηκαν στο διαδίκτυο; Περιπτώσεις που οι ίδιοι απέκρυψαν την ταυτότητά τους; Συζήτηση για διαδικτυακά παιγνίδια Προστασία υπολογιστή από κακόβουλο λογισμικό

Στόχοι Κατανόηση των κινδύνων κοινωνικής δικτύωσης Πρακτικές συμβουλές Ρυθμίσεις απορρήτου Αναφορά περιστατικού παραβίασης προφίλ

Προτεινόμενη δομή Τι είναι κοινωνική δικτύωση; Κίνδυνοι Πρακτικές συμβουλές Ρυθμίσεις απορρήτου και αναφορά παραβίασης λογαριασμού στο Facebook http://www.facebook.com/help/search/?q=report+fake+profile

Προτάσεις για συζήτηση Οι μαθητές να διατυπώσουν απόψεις για την κοινωνική δικτύωση Κίνδυνοι Κανόνες ηθικής αναφέρουν προσωπικές εμπειρίες σκεφτούν τι θα έκαναν αν έβλεπαν προσβλητικές για αυτούς πληροφορίες στο Facebook; Δημοσκόπηση στην τάξη Πόσοι είναι μέλη; Μόνο στο Facebook; Γνωρίζουν άλλα παρόμοια δίκτυα;

Εργαλεία Επίδειξη ρυθμίσεων απορρήτου στο Facebook Online τεστ Επίδειξη βίντεο και κόμικ

Χρήσιμο ενημερωτικό υλικό 28 Ιανουαρίου: Ευρωπαϊκή Ημέρα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Νέος δικτυακός τόπος της Αρχής σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο: http://www.dpa.gr/pls/portal/docs/page/apdpx/yrc/dpa_youth.html Βίντεο (http://www.dubestemmer.no/en/) http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,96295,33_96308:33_99050&_dad=portal&_schema=PORTAL Χρήσιμες συνδέσεις για προστασία δεδομένων και νέους (Ελλάδα και εξωτερικό) ENISA website Υλικό (posters, screen savers κλπ), http://www.enisa.europa.eu/act/ar/material Δημοσιεύσεις (http://www.enisa.europa.eu/act/ar/deliverables ) 4 εκπαιδευτικές ενότητες: Μαθαίνω για τα προσωπικά μου δεδομένα Σκέφτομαι πριν δημοσιεύσω Γνωρίζω με ποιον μιλώ «Δικτυώνομαι» με ασφάλεια Με συμβουλές, κουίζ, βίντεο

Κουίζ: παράδειγμα 3.Σε καλούν να λάβεις μέρος σε ένα διαγωνισμό για να κερδίσεις ένα ταξίδι στην Καραϊβική. Τι κάνεις: α) Μπαίνεις στο διαγωνισμό και παρέχεις όλα τα προσωπικά στοιχεία που σου ζητάνε στη φόρμα συμμετοχής. (Σκέφτεσαι ότι κάτι πρέπει να δώσεις κι εσύ για να κερδίσεις ένα δωρεάν ταξίδι) β) Ρίχνεις μια ματιά στις πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που έχει η φόρμα και αν είναι εντάξει μπαίνεις στο διαγωνισμό. (Ξέρεις πως πάντα πρέπει να προσέχεις για την προστασία της ιδιωτικότητάς σου). γ) Διαβάζεις με λεπτομέρεια τις πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στη φόρμα και μόνο αν τις βρεις ικανοποιητικές συμπληρώνεις τη φόρμα, παρέχοντας όσο το δυνατόν λιγότερο προσωπικά δεδομένα. (Ποτέ δεν πρέπει να έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη όταν πρόκειται για την ιδιωτική σου ζωή). 4.Ο φίλος σου δεν έχει πιστωτική κάρτα και θέλει να δανειστεί τη δική σου για να αγοράσει κάτι από το Ίντερνετ. Θα του έστελνες με email τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας; α) Ναι. (Ποιος νοιάζεται για την «υποκλοπή ταυτότητας»; Καλή τύχη σε όσους θεωρούν ότι μπορούν να γίνουν εκατομμυριούχοι με τα στοιχεία της άδειας κάρτας σου...) β) Ίσως. (Γενικά προσπαθείς να κρυπτογραφείς τα emails με σημαντική πληροφορία ή να δίνεις απόρρητα στοιχεία μέσω τηλεφώνου, αλλά καμιά φορά μπορεί αυτό να μην είναι δυνατό). γ) Ποτέ. (Δεν εμπιστεύεσαι το email, καθώς ξέρεις πως δεν είναι τόσο δύσκολο για τους hackers να το υποκλέψουν).

Πώς μπορεί να βοηθήσει η Αρχή; Θέλεις να σβηστεί κάποια πληροφορία για σένα από το διαδίκτυο; Προσπάθησε πρώτα να απευθυνθείς στο πρόσωπο που δημοσίευσε την πληροφορία. Αν δεν ικανοποιηθείς, τότε προσπάθησε να απευθυνθείς στον πάροχο της υπηρεσίας μέσω της οποίας έγινε η δημοσίευση (δηλ. σε αυτόν που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα). Διαπίστωσες ότι κάποιος έχει υποκλέψει το προφίλ σου ή έχει δημιουργήσει ένα ψεύτικο προφίλ με τα στοιχεία σου; Ενημέρωσε αμέσως τους φίλους σου και ανάφερε αμέσως το περιστατικό στην Υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης (υπάρχει ειδική υπηρεσία για το Facebook). Αν το πρόβλημα παραμένει μπορείς να επικοινωνήσεις με την Αρχή για να σε βοηθήσει. Επίσης, μπορείς να αναφέρεις το περιστατικό στην αστυνομία (Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος) για περαιτέρω ενέργειες.

Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Στοιχεία επικοινωνίας: Ταχυδρομική Διεύθυνση: Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα Τηλεφωνικό Κέντρο: +30 210 6475600 Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο:  contact@dpa.gr