ΟΜΑΔΑ 2 - 27/09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Serious Games Μάθημα: Ηλεκτρονική Υγεία Ονόματα: Χριστιάνα Αλκιβιάδου
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Εκπαιδευτικό μάθημα Αναζητηςη ςτη βαςη δεδομενων CINAHL
Πλατφόρμα διαχείρισης ψηφιακού πορτοφολιού για smartphones.
Πανόπουλος Κώστας Διευθυντής Ανάπτυξης Εφαρμογών.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σεμινάριο Διαφημιστικών Μέσων Ιούνιος ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Πώς θα προσεγγίσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τον καταναλωτή?
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Προώθηση / Επικοινωνία
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Κρατικές ενισχύσεις – Προτεινόμενες Βελτιώσεις στο υφιστάμενο μοντέλο διαχείρισης. Αθανάσιος Κακούδης Υπεύθυνος ΕΦΕΠΑΕ για Εξωστρέφεια Ι & ΙΙ, Υπεύθυνος.
Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &
ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ KA1 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ιωάννα Αναγνωστοπούλου Υπεύθυνη Σχεδίων ΚΑ1/ΕΕΚ.
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες, κύριοι
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
Εισαγωγικό σημείωμα Αγαπητές κυρίες, κύριοι
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης & Χρέωσης της «Ηλεκτρονικής» Διαφήμισης

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ 1.Η εργασία της υπο-ομάδας 2 αφορά στη διαφήμιση - μέσω διαφόρων πρακτικών- στο διαδίκτυο και στο . 2.Σκοπός της υπο-ομάδας είναι: α) η αποτύπωση της υφιστάμενης διαδικασίας και των εμπλεκομένων στην αγορά αυτή β) η αποτύπωση των προβλημάτων και των ευκαιριών που παρουσιάζονται γ) η εξαγωγή συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της διαδικασίας

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 1.Προσωπικές συνεντεύξεις με ανθρώπους του χώρου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό 2.Εξέταση Case Studies και σχετικών ερευνών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με ιδιαίτερη έμφαση σε αποτελέσματα των επιτροπών του ΙΑΒ & OPA και άλλων σχετικών οργανισμών.

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΣΤΑΔΙΑ 1.Αποτύπωση της υφιστάμενης διαδικασίας - 28/09/ Αποτύπωση των προβλημάτων και των ευκαιριών που παρουσιάζονται- Οκτώβριος Εξαγωγή συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της διαδικασίας - Νοέμβριος 2004

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Παίκτες στην αγορά: -Διαφημιζόμενοι (π.χ. Heineken) –> Δαπανούν ένα κονδύλι ώστε να επικοινωνήσουν μέσω διαφήμισης με τον τελικό καταναλωτή -Διαφημιστικές Εταιρείες (π.χ. Spot Thompson) –> Δημιουργούν το offline διαφημιστικό υλικό. Μερικές έχουν και τμήμα Online Διαφήμισης -New Media Agencies (π.χ. yellownetroad) -> Δημιουργούν το online Διαφημιστικό υλικό. Έπικοινωνούν απευθείας με το διαφημιζόμενο ή μέσω της διαφημιστικής του εταιρείας.

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Παίκτες στην αγορά: -Media Shops (π.χ. yellownetroad) -> Αγοράζουν διαφημιστικό χώρο είτε κατόπιν συνεννόησης με διαφημιστικές εταιρείες ή απευθείας με το διαφημιζόμενο. -Εταιρείες Τεχνολογικής υποστήριξης/Adservers (π.χ. Phaistosnetworks) -> Κάνουν το trafficking του δημιουργικού υλικού κατόπιν ανάθεσης από τα Media Shops -Internet Sites (π.χ. In.gr) -> Αποδέκτες του διαφημιστικού υλικού το οποίο τοποθετούν στις σελίδες τους ή στα newsletters τους. (Είτε μέσω των adservers των εταιρειών τεχνολογικής υποστήριξης ή χρησιμοποιώντας δικό τους adserver)

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Παίκτες στην αγορά: -Εταιρείες Ερευνών & Μέτρησης (π.χ. Focus & AGB) -> Διεξάγουν έρευνες online ή ofline (syndicated ή ad-hoc) σχετικά με το διαδίκτυο -Διάφοροι Μη Κυβερνητικοί Οργανισμοί (π.χ. IAB) -> Θεσπίζουν προτεινόμενους τρόπους λειτουργίας της αγοράς -Διάφοροι Κυβερνητικοί Οργανισμοί (π.χ. ΥΠΑΝ) -> Προσπάθειες για τη θεσμοθέτηση κανόνων με σκοπό την ανάπτυξη της αγοράς -Καταναλωτές/Επισκέπτες Sites/Παραλήπτες s -> Τελικοί Αποδέκτες της διαφήμισης

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Έρευνα: -Το κομμάτι της έρευνας (πρωτογενούς ή δευτερογενούς) στην Ελλάδα σχετικά με την Online Διαφήμιση είναι σε νηπιακή κατάσταση -Τα βασικά στοιχεία που ενδιαφέρουν και αποτελούν απαραίτητο κομμάτι για τη σωστή διεξαγωγή της Online Διαφήμισης είναι:  Δημογραφικά και άλλα στοιχεία των επισκεπτών ενός site  Page Impressions/Κατηγορία ενός Site  Unique Viewers/Κατηγορία ενός Site - Τα στοιχεία αυτά δίνονται σήμερα κατά κόρον από τα ίδια τα sites

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Έρευνα: - Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή εταιρεία αντίστοιχη της AGB στο κομμάτι της τηλεόρασης ή της cosmscore & Nielsen που υπάρχουν για το Internet στο εξωτερικό -Υπάρχουν εταιρείες ερευνών που διεξάγουν κατά καιρούς γενικές έρευνες για τη χρήση στο Internet σε μερικές εκ των οποίων υπάρχουν και ερωτήσεις που αφορούν στην Online Διαφήμιση και στην επισκεψιμότητα σε συγκεκριμένα Sites (π.χ. Focus & GFK) -Έρευνες διεξάγονται επίσης από κυβερνητικούς οργανισμούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς π.χ. (ebusiness forum, IAB)

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Έρευνα: -Ερωτήσεις σχετικές με το Internet εμφανίζονται πλέον σε εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τα Media Shops στη στόχευση του κοινού (π.χ. TGI) -Αρκετά media shops διεξάγουν ad-hoc έρευνες πριν τη διενέργεια μεγάλων διαφημιστικών καμπανιών οι οποίες περιλαμβάνουν και το Internet -Η καλύτερη πηγή πληροφόρησης βρίσκεται στα απολογιστικά στοιχεία που έχουν συλλέξει τα Media Shops και σε βάθος χρόνου δίνουν μια κατατοπιστική εικόνα για τις συνήθειες των χρηστών ως προς την Online διαφήμιση καθώς και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε site. Τα στοχεία αυτά χρησιμοποιούνται συνδυαστικά με άλλες έρευνες.

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χρέωση: -Βασικά μοντέλα χρέωσης της Online Διαφήμισης είναι: -Τιμολόγηση βάσει Αριθμού Εμφανίσεων Δημιουργικού -Τιμολόγηση βάσει διαφημιστικού χωροχρόνου -Τιμολόγηση βάσει Clicks (search engines αλλά και sites) -Τιμολόγηση βάσει τελικών Registrations ή Αγορών -Τιμολόγηση ανά παραλήπτη που έχει λάβει το ( )

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Καταγραφή & Αξιολόγηση: -Η καταγραφή των αποτελεσμάτων της διαφήμισης γίνεται βάσει των απολογιστικών στοιχείων τα οποία καταγράφονται στους adservers που χρησιμοποιούνται για το trafficking των δημιουργικών: -Εμφανίσεις διαφημιστικού υλικού -Διακριτοί Χρήστες που έχουν εκτεθεί στο κάθε διαφημιστικό υλικό -Αριθμός συνολικών clicks από το διαφημιστικό υλικό -Μερικά Media Shops καταγράφουν επιπλέον στοιχεία παρακολουθώντας τη συμπεριφορά του χρήστη και μετά το click στο δημιουργικό υλικό (π.χ. Registrations, Αγορές κτλ) -Σπάνια γίνονται έρευνες με το τέλος των διαφημιστικών καμπανιών για το awareness effect & την επίδρασή τους στους καταναλωτές