Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου 2013. 2 Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Runner Delivery Services
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Start Ups Μόδα, ανάγκη ή ευκαιρία
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Greek Geeks Sa Εταιρική παρουσίαση
Υποδιευθυντής Πληροφορικής
T XT M E the next step on e-marketing By. Τι είναι το T XT M E ; Το TxtMe είναι μία δωρεάν on-line κοινότητα. Τα μέλη: Στέλνουν free SMS προς οποιονδήποτε.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Αργυριάδης Θεόφιλος, “Social Media Monitoring by Clip News”
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
/about: προϊόντα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα προμηθευτές εργαζόμενοι 2 οn line καταστήματα 20 εκατ. επισκέπτες 39 Public : Ένα.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κα.ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
WIND Plus – Υπηρεσίες νέας γενιάς Λουκάς Μουρμουρής Marketing Senior Manager, VAS 01/10/2008.
Λειτουργικό Σύστημα Ios
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Επιτροπή Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Εξυπηρέτησης του Πολίτη – Διαφάνειας & Επικοινωνίας Κ.Ε.Δ.Ε.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Επικοινωνία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα και την Ευρώπη Δρ. Μηνάς Καρατζόγλου, Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Πλατφόρμα διαχείρισης ψηφιακού πορτοφολιού για smartphones.
ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ : ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Και θα σας παρουσιάσουμε μια εργασία για τα κινητά του 2012!
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
Μια παρουσιαση Απο Τον Γιωργο Αγιανογλου και Τον Θαναση ζαχαρακη
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου 2013

2 Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο ρόλος των e-Corners στην Ελληνική αγορά

3 Το Internet στην Ελλάδα ενισχύεται διαρκώς… •69% του πληθυσμού ηλικίας – 4,6 εκατομμύρια Έλληνες •74% σε άνδρες •64% σε γυναίκες •78% των χρηστών είναι ηλικίας ετών •Ο μέσος χρήστης Internet «καταναλώνει» online 11,6 ώρες την εβδομάδα •Πρόσβαση στο Internet •87% από το σπίτι, •28% από την εργασία, •26% από το κινητό •26% των χρηστών κάνει αγορές online •20% των χρηστών χρησιμοποιεί Internet Banking •68% των χρηστών χρησιμοποιεί το Internet για κοινωνική δικτύωση *Πηγή : Focus-Bari, Web ID 2012

4 …ενώ η κινητή τηλεφωνία έχει ήδη κατακτήσει την κορυφή •96% του πληθυσμού ηλικίας (6,4 εκατομμύρια Έλληνες) •20% διαθέτει Smartphones – (60% Android, 30% iPhone) •46,7% των χρηστών Mobile Internet «κατεβάζει» και χρησιμοποιεί εφαρμογές (apps) •Ανάλυση κίνησης ιστοσελίδων Internet •7% των επισκέψεων γίνεται από κινητά •8% γίνεται από tablets **Πηγή : Nielsen Mobile Consumer Report 2013

5 …διαμορφώνοντας μια νέα, απαιτητική πραγματικότητα… •Στα 200 χρόνια της ιστορίας της, η Citi πρωτοπορεί και επενδύει στις νέες τεχνολογίες: •Το 1977 εισάγει στην αγορά των ΗΠΑ το πρώτο ΑΤΜ •Το 2010, εγκαινιάζει το πρώτο «έξυπνο κατάστημα» στην Ιαπωνία •To 2011, πρωτοπορεί συνεργαζόμενη με Google & MasterCard για τη δημιουργία του Google Wallet •160 χώρες, πόλεις, 200 εκατομμύρια πελάτες. •e-υπηρεσίες: •e-Banking  Global Banking  Mobile Banking & Apps  Phone Banking  e-Statements  Alerts service  Δίκτυο ATM  Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

6 και την ανάγκη για αντίστοιχες λύσεις…  Στην Ελλάδα, το e-Business δημιουργήθηκε πριν 3 χρόνια, με στρατηγικό στόχο να εμπλουτίσει την e-εμπειρία των πελατών μας E-Statements Citibank Online Citi Mobile Citi Alerts Website & Digital Marketing E-BUSINESS ATMs Εγγεγραμμένοι 1 στους 3 πελάτες μας Εγγεγραμμένοι 1 στους 4 πελάτες μας Εγγεγραμμένοι για κάρτες 1 στους 2 πελάτες μας Χρησιμοποιείται από το 10% των ενεργών πελατών του Citibank Online 2,5 εκατομμύρια επισκέψεις το 2012 στο citibank.gr 5 εκατομμύρια συναλλαγές το 2012 Pay by SMS

7 όπου κι αν βρισκόμαστε…

8 Πώς; Με τη δημιουργία καινοτόμων e-Corners σε 5 καταστήματα πιλοτικά, επανδρωμένα με το κατάλληλο προσωπικό – τους e-Specialists - και εξοπλισμένα με συσκευές τελευταίας τεχνολογίας καθώς και εκπαιδευτικό υλικό. Shop-in-Shop concept. Γιατί; Οι ανάγκες των καταναλωτών για γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Επιπλέον οι πελάτες σήμερα: •είτε είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και τις επιζητούν, •είτε επιθυμούν να εξοικειωθούν αλλά χρειάζονται εκπαίδευση. ΜαρούσιΌθωνος Πειραιάς Βούλα Τσιμισκή Βούλα ακόμη και σε ένα ‘παραδοσιακό’ τραπεζικό κατάστημα…

9 Προώθηση e-Channels •Citibank Online •Citi Mobile •ATMs •IVR Προώθηση e-Services •E-Statements•Direct Debit •Pay by SMS Εκπαίδευση πελατών οι οποίοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, προσαρμοσμένη σε όλα τα επίπεδα γνώσεων. Ενημέρωση των πελατών στις πολλαπλές επιλογές εξυπηρέτησης μέσα από τα κανάλια μας, ανά τύπο συναλλαγής. Προτείνονται λύσεις με βάση τις ανάγκες του πελάτη. •Citi Alerts το οποίο μπορεί να είναι μια νέα πύλη..

10 •iPad για να μπορούν οι πελάτες να μπαίνουν εύκολα και γρήγορα στο Internet •Κατάλληλα για συναλλαγές και εγγραφή στο CBOL •iPhone για να μπορούν οι πελάτες να χρησιμοποιούν το Citi Mobile. •Κατάλληλο για γενικότερη εκπαίδευση σε smartphone •Βιβλιαράκια με παρουσίαση των CBOL, Citi Mobile, ATM, IVR •Αποσπώμενες κάρτες για γρήγορη υπενθύμιση επιλογής καναλιών ανά συναλλαγή iPad iPhone Ενημερωτικό υλικό Μοντέρνες θέσεις εργασίας •Νέος ρόλος e-Specialist: ο expert σε θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής •Καινούριες flat οθόνες •Ασύρματο τηλέφωνο / Γρήγορο Internet •Μοντέρνος πάγκος εργασίας …για περισσότερο & ευκολότερο Banking…

11 από όλους! •Πελάτες: • εκπαιδεύσεις • εγγραφές στις e-Υπηρεσίες •2013 e-volution awards •e-Corners: Πρώτο βραβείο στην κατηγορία Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού •Citi International – Best Practice 2012 (EMEA)

12 Ευχαριστώ!