3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
1 1st INTERNATIONAL MINERAL RESOURCES CONFERENCE April 5, 2011 ''Το Ελληνικό υπέδαφος μπορεί να συμβάλει στην έξοδο από την κρίση'' Βασίλης Νικολετόπουλος.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Αναπτυξιακά προγράμματα
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: Κινητήρια Δύναμη για την Ανάπτυξη της Κρήτης Ο Ρόλος των Κρητών της Διασποράς Νίκος Ε. Σκουλάς.
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ Δρ. ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΙΤΟΣΚΑ ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:Κ.ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
8η ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΙ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ Δεκαετία ογδόντα: ενδογενής ανάπτυξη Κινητοποίηση του ντόπιου δυναμικού μιας περιοχής (τοπικοί πόροι,
Ελάτε να γνωρίσετε το νομό μας και το χωριό μας!
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΕΔ Θεσσαλίας Οικονομική και τουριστική ανάπτυξη στα νησιά των Β. Σποράδων και η συμβολή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Β. Ελλάδα Σκιάθος - 26 Σεπτεμβρίου.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Ορισμός τουρισμού ● Πολλές είναι οι προσπάθειες που έχουν γίνει για να δoθεί ένας επακριβής ορισμός του Τουρισμού. Από τα κύρια χαρακτηριστικά.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ.
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
360funding.gr Μάϊος 2017.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
19ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΟΛΟΓΩΝ
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Η Ελληνική Στρατηγική για τον Τουρισμό
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών Προϊόντων Νομού Χανίων ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ & ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Δημιουργία προορισμού

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Διαφοροποίηση προϊόντος

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Κάθε τόπος έχει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που ανταποκρίνονται σε κάποια από τις μορφές του Τουρισμού Υ παίθρου. Α υτά πρέπει να αναδειχτούν και να καταξιωθούν στην γνώμη των άλλων δημιουργώντας Ταυτότητα.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Το τουριστικό BRAND (ταυτότητα) της Ελλάδας διαχρονικά έχει διαμορφωθεί (μάλλον από μόνο του ) βασισμένο στον ήλιο, την θάλασσα, τις αρχαιότητες και το συρτάκι... Το ίδιο έχει αφεθεί να γίνει και στο BRAND της Κρήτης.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Όμως, ο ήλιος η θάλασσα και οι αρχαιότητες δεν είναι αποκλειστικότητα μας. Σήμερα στην εποχή του INTERNET ο καθένας μπορεί να ανακαλύψει εξωτικές ηλιόλουστες παραλίες (ίσως ελκυστικότερες των Ελληνικών, Κρητικών και Χανιώτικων) σε όλο τον πλανήτη. Το υπάρχον BRANDING ( αν όντως υπάρχει ) δεν παράγει ισχυρότερη διαφοροποίηση για τον τόπο μας στον παγκόσμιο τουριστικό ανταγωνισμό που μεγαλώνει συνεχώς.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Θα μπορούσε ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ στην Ελλάδα να κάνει την διαφορά, ισχυροποιώντας την τουριστική μας ταυτότητα εμπλουτίζοντας και διαφοροποιώντας περαιτέρω τον τουρισμό που προσφέρουμε με εναλλακτικές δράσεις ?

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Για να αναπτυχθούν νέες υποδομές και υπηρεσίες για αυτές τις μορφές τουρισμού χρειάζονται επενδύσεις και εκπαίδευση. Ακόμα και για τον περιπατητικό τουρισμό, απαιτείται η δημιουργία κατάλληλων μονοπατιών, οργανωμένων ή όχι, εύκολης ή δύσκολης πρόσβασης, καθώς και η έκδοση πληροφοριακών φυλλαδίων και χαρτών, έτσι ώστε να βελτιωθεί η πρόσβαση, να σημανθούν τα μονοπάτια και να αναδειχθούν επιλεγμένα σημεία της περιοχής (γεφύρια, φαράγγια, σπήλαια).

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης, χωρίς ίδια επενδυτικά κεφάλαια, χωρίς τραπεζική ή κρατική υποστήριξη, χωρίς ούτε καν νομικό πλαίσιο... ποια θα ήταν μια επιτυχημένη στρατηγική οικονομικής ανάπτυξης για τον τόπο μας?

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Ίσως η σωστή επιλογή να ήταν: - Η ανάδειξης αυτής της δραστηριότητας που κοστίζει λιγότερο. - Που συνδέει τουριστικές αγροτικές και παραγωγικές τοπικές δραστηριότητες. - Που αναγνωρίζεται παγκοσμίως και έχει ήδη αξιόπιστη ταυτότητα.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Το 100% του συνόλου των επισκεπτών που έρχεται εδώ έτσι κι αλλιώς, έχει τουλάχιστον ένα γεύμα κάθε ημέρα διαμονής του. Αυτό το «ένα» γεύμα ισχυροποιεί το ήδη ισχυρό BRAND της Κρητικής Διατροφής. Το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι μια αδιάρρηκτη σχέση μεταξύ του προορισμού και της γαστρονομικής εμπειρίας του επισκέπτη. ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ?

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Το BRAND της Κρητικής Διατροφής η οποία είναι η κορωνίδα της Μεσογειακής Διατροφής έχει παγκόσμια και διαχρονική αξία. Το BRAND της Κρητικής Διατροφής μας ανήκει (μόνο χωροταξικά, επειδή είμαστε Κρητικοί) αλλά εμείς οι σημερινοί Κρητικοί δεν μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε διότι η κουζίνα που παρουσιάζουμε ως Κρητική, σ αυτούς που είναι ήδη πελάτες μας, δεν έχει σχέση με την αυθεντική Κρητική Διατροφή.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Αυτός ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ που ήδη υπάρχει στα Χανιά, στην Κρήτη και σ όλη την Ελλάδα. Δημιουργήθηκε με ιδιωτική πρωτοβουλία χωρίς: - Ενιαία ποιοτικά χαρακτηριστικά. - Χωροταξικό προγραμματισμό, ή - Αναπτυξιακό προσανατολισμό.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Δεν υπήρξε ποτέ νομικό πλαίσιο όπου θα μπορούσε να βασίζεται μια αναπτυξιακή στρατηγική πνοής για ένα τουρισμό υπαίθρου που θα μπορούσε να εμπλουτίσει και να διευρύνει τον Ελληνικό τουρισμό και να δώσει αναπτυξιακή πορεία στην Ελληνική πολυβασανισμένη ύπαιθρο.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Ίσως τώρα να είναι ο ποιο κατάλληλος καιρός να υλοποιηθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος. Είναι στο χέρι μας να παραμερίσουμε και να εξουδετερώσουμε κυβερνητικές αδράνειες, πελατειακές προτιμήσεις και υμέτερα συμφέροντα. Να παραμερίσουμε διαφορές μεταξύ μας, να ενωθούμε όπως τα επιμελητήρια του νησιού και να απαιτήσουμε από την όποια περιφερειακή ή εθνική κυβέρνηση να πράξει έργο, προς αυτό τον στόχο.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ως αναπτυξιακό εργαλείο, ενώνει τον πρωτογενή παραγωγικό τομέα του νησιού με τον τριτογενή του τουρισμού και των υπηρεσιών. Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ χρειάζεται θεσμική περιφρούρηση και διαφύλαξη. Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ως στόχος και αποστολή, ενώνει όλους τους Κρητικούς.

3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, είναι ένα πανίσχυρο BRAND Χρειάζεται να πείσουμε ότι είναι δικό μας. Ευχαριστώ για την υπομονή σας.