ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ Μάιος 2012 Α. Κουτσουδάκης 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Τί είναι η δεύτερη τρύπα πάνω από την εξαγωγή του APU στα 737 Next Generation. Σε τί χρησιμεύει?
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Ημερίδα: «Ανταγωνιστικές τιμές από συστήματα ΦΒ: Έξυπνος συμψηφισμός για προώθηση της ΦΒ τεχνολογίας και η σημασία ανάπτυξης δυναμικών διατιμήσεων για.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
1 Τελικός UEFA Champions League 2007 Μάιος 2007 Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Καφέ αρκούδα                                                     Για κάποιους πολιτισμούς η αρκούδα είναι σύμβολο αναγέννησης και παρθενογένεσης, γιατί.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ
Mε τί τύπους αεροσκαφών ερχόταν συνήθως στην Αθήνα η ΜΕΑ την δεκαετία του 70 και 80? ΕΡΩΤΗΣΗ 1.
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΗΣ Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν όλοι οι εισαγωγείς μπαταριών Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
«ΜΙΝΙ ΒΟΛΕΙ: Παράγοντας βιωσιμότητας, ανάπτυξης, αθλητικής αριστείας» GMAIL. COM.
ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Βάγια Κλάδου & Μαρία Τσακαλάκη.
Μέρος Α: Προσανατολισμοί - Μαθήματα Τάξη γενικής παιδείας 35 ώρες εβδομαδιαίως.
Τυρί-Φέτα Η φέτα και γενικότερα το τυρί είναι ένα πολύ διαδεδομένο προϊόν στην χώρα μας και μαζί με το ελαιόλαδο αποτελούν βασικά προϊόντα της διατροφής.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Λεωνίδας Κραλίδης 8/12/2013 1ο Πρότυπο Πειρ. Θεσ/νίκης
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Οι πιο εντυπωσιακές γέφυρες του κόσμου Ανάμεσα τους και ένα ελληνικό γεφύρι.
Η Οικονομική Κρίση και η Διεθνής Οικονομική Συνεργασία και Ολοκλήρωση Διαλέξεις για το Μάθημα Διεθνής Οικονομική Συνεργασία και Ολοκλήρωση Δημήτρης Κατσίκας.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Λίγα λόγια για τη Αγγλία Πρωτεύουσα νόμισμα κλπ. Εικόνες Επομένη χωρά
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
Τα Σύμβολα της Ενωμένης Ευρώπης
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Μονογραφία Επαγγέλματος Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας
ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ - ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΛΥΚΟΣ.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Αεροπλάνα Φώτης Λυμπέρης
Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
Κεφάλαιο 26 Ο κατακόρυφος διαμελισμός της Ευρώπης.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Β. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 19ο ΑΙΩΝΑ
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
-MENU- Χώρες Μεσογείου Μάλτα Ισπανία Γαλλία Ελλάδα Ιταλία.
Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Χρίστος Τομάζος Στ΄2
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ Μάιος 2012 Α. Κουτσουδάκης 1

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Τι εννοούμε όταν λέμε ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ • Ο ICAO και όλοι οι Διεθνείς Οργανισμοί ορίζουν αυτές τις δραστηριότητες με αρνητικό τρόπο. Περιλαμβάνουν οτιδήποτε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ εμπορικές αερομεταφορές προσώπων και πραγμάτων 2

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Μεταξύ των άλλων ο όρος ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ περιλαμβάνει • Αεροπορική εκπαίδευση, αεροφωτογράφιση, ψεκασμοί γεωργικών καλλιεργειών, αστυνόμευση, πυρόσβεση, έρευνα και διάσωση και πολλές άλλες δραστηριότητες 3

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Σήμερα η Γεν Αεροπορία και οι Αεροπορικές εργασίες είναι πρακτικά άγνωστες στη χώρα μας • Στην περιοχή Αττικής και μόνον, υπάρχουν σήμερα περισσότερα από σκάφη αναψυχής, αξίας ίσης ή μεγαλύτερης από την αξία ενός αεροσκάφους Γεν Αεροπορίας. • Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν σήμερα μόνον 450 αεροσκάφη Γεν Αεροπορίας και αεροπορικών εργασιών 4

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Σήμερα στην Ενωμένη Ευρώπη υπάρχουν περισσότερα από ελαφρά αεροπλάνα και περισσότεροι από πιλότοι. • Σε χώρες αναλόγου μεγέθους όπως η Ελλάδα υπάρχουν σήμερα • Στο Βέλγιο ελαφρά αεροπλάνα • Στην Αυστρία • Στην Ελβετία

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ Τι περιμένουμε να συμβεί ΑΥΡΙΟ Τι θα υπάρχει στην Ελλάδα το έτος 2020 ; Όλοι βέβαια έχουμε ακούσει γα το όνειρο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού. Όπου αεροπορικά, όλη η Ευρώπη θα είναι μία και μόνη χώρα. Όπου η πτήση από την Αθήνα στη Νάπολη ή στη Σόφια δεν θα διαφέρει από την πτήση από την Αθήνα στη Πάρο Τι θα συμβεί στην Ελλάδα, σε λίγα χρόνια από σήμερα, όταν αυτό το όνειρο γίνει πραγματικότητα 6

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Σήμερα, η μόνη χώρα στον κόσμο, που από πλευράς μεγέθους, πληθυσμού, οικονομικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, μπορεί να συγκριθεί με την Ενωμένη Ευρώπη είναι οι ΗΠΑ. Και η χώρα αυτή είχε ενιαίο ουρανό από την αρχή της αεροπορίας • Σε τι διαφέρει η Γεν Αεροπορία και οι αεροπορικές εργασίες στις ΗΠΑ, που είχαν ενιαίο ουρανό, από την Ενωμένη Ευρώπη του ΣΗΜΕΡΑ 7

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Συγκρίνοντας την ΓΑ και τις ΑΕ στις ΗΠΑ και στην Εν Ευρώπη ΣΗΜΕΡΑ βλέπουμε ότι • Σήμερα υπάρχουν στις ΗΠΑ περίπου 4 φορές περισσότερα αεροσκάφη, ώρες πτήσεις, εγκαταστάσεις κατασκευής και συντήρησης αεροσκαφών από ότι στην Εν Ευρώπη • Βλέπουμε επίσης ότι το κέντρο Βάρους της Γεν Αεροπορίας στις ΗΠΑ είναι μετακινημένο προς Νότο, προς τις πολιτείες του καλού καιρού (Florida, Texas, Arizona, California). Διότι ο καλός καιρός είναι αναγκαίος για την αρχική εκπαίδευση χειριστών 8

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Τι θα δούμε στην Ευρώπη, και στην Ελλάδα τα επόμενα λίγα χρόνια (πριν από το 2020) όταν θα έχει ολοκληρωθεί ο Ενιαίος Ευρωπαϊκός Ουρανός • Θα δούμε μία μεγάλη αύξηση της δραστηριότητας της ΓΑ και των ΑΕ • Θα δούμε μία μετακίνηση του κέντρου βάρους αυτής της δραστηριότητος, από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, όπου είναι σήμερα, προς τις χώρες της Μεσογείου (Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα) • Ειδικά στην Ελλάδα, η αύξηση της αεροπορικής και της οικονομικής δραστηριότητας θα είναι κατακόρυφη και εντυπωσιακή 9

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Η πρώτη εντυπωσιακή επίπτωση από τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό είναι στην αεροπορική εκπαίδευση • Σήμερα, στην Ευρώπη εκδίδονται κάθε χρόνο πτυχία frozen ATPL. Περισσότερο από το 60 % των μαθητών αυτών, ολοκληρώνει μέρος ή το σύνολο της πτητικής εκπαίδευσης ΕΚΤΟΣ Ευρώπης, κυρίως στις ΗΠΑ. Για λόγους καλυτέρων καιρικών συνθηκών Όλοι αυτοί θα μπορούσαν να εκπαιδευτούν στις Ευρωπαϊκές χώρες της Μεσογείου 10

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Οι καλές καιρικές συνθήκες είναι βασική προϋπόθεση για την αρχική εκπαίδευση νέων χειριστών. • Στην Αγγλία είναι αδύνατον να γίνει εκπαίδευση χειριστών σχεδόν 6 μήνες το χρόνο. Το ίδιο ισχύει στην Γερμανία, Αυστρία, Πολωνία • Βορειότερα, στις Σκανδιναβικές χώρες, δεν μπορεί να γίνει εκπαίδευση 8 μήνες το χρόνο. • Γι αυτό η British Airways έκλεισε το σχολείο που είχε στο Prestwick Σκωτίας και ήταν το αρχαιότερο σχολείο χειριστών στον κόσμο, και άνοιξε στο Herez της Ισπανίας, κοντά στο Γιβλαρτάρ • Η Lufthansa χωρίς να κλείσει το σχολείο που διατηρεί στην Arizona στις ΗΠΑ, άνοιξε καινούργιο στο Zadar της Κροατίας. 11

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Αν η Ελλάδα… • Μπορούσε να προσελκύσει το 10 % της Ευρωπαϊκής πελατείας, θα είχε περίπου μαθητές το χρόνο και ένα έσοδο 140 εκατομ Ευρώ ετησίως • Μπορούσε να προσελκύσει το 30 % της Ευρωπαϊκής πελατείας θα είχε ένα έσοδο 500 εκατομ Ευρώ το χρόνο. • Έσοδο που οφείλεται στην αξιοποίηση των καλών καιρικών συνθηκών και δεν κινδυνεύει από τον κινέζικο ανταγωνισμό 12

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • ΣΗΜΕΡΑ η Ελλάδα… • Το 2011 είχε περισσότερους από 150 ξένους μαθητές σε όλες τις Ελληνικές Σχολές χειριστών. • Για το 2012 υπάρχει αυτή τη στιγμή ενδιαφέρον για περισσότερους από 350 μαθητές • Για το 2013 υπάρχουν βάσιμες ελπίδες για περισσότερους από 700 μαθητές 13

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα αποτελέσματα αυτά και οι προοπτικές αυτές, οφείλονται στο σκληρό αγώνα των Ελληνικών ιδιωτικών σχολών, απέναντι σε οξύτατο διεθνή ανταγωνισμό • Χωρίς καμία υποστήριξη από την πολιτεία ή από την ΥΠΑ 14

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Η αναμενόμενη έκρηξη δραστηριότητας των Ελληνικών ιδιωτικών Σχολών εκπαίδευσης θα ανεβάσει στα ύψη τους αριθμούς των ωρών πτήσης. Αυτό θα προκαλέσει τη δημιουργία μεγάλων και καλά εξοπλισμένων κέντρων συντήρησης. Θα εμφανιστούν μεγάλες αποθήκες ανταλλακτικών Και κάπου στο βάθος του χρόνου, θα δημιουργηθούν κέντρα συναρμολόγησης ελαφρών αεροπλάνων Όλα αυτά θα τα δούμε όλοι εμείς, που είμαστε σήμερα σ αυτήν την αίθουσα, πιθανόν πριν από το

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στην ΕΛΛΑΔΑ • Τι πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι ότι …. • Αν όλοι οι εμπλεκόμενοι, εργαστούν και αν συνεργαστούν σωστά και αποτελεσματικά, τα καλά αποτελέσματα θα έρθουν συντομότερα • Αν, αντί να συνεργαστούμε, αναλωθούμε σε συνδικαλιστικές και σε προσωπικού χαρακτήρα προστριβές, τα καλά αποτελέσματα θα έρθουν αργότερα. • ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΜΩΣ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η Florida ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 16