Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας
Advertisements

Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Γ.Π.Α. «Δημιουργία.
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
O έλεγχος της διαφήμισης
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
3. Η διαδικασία σχεδιασμού. Κάθε σχέδιο περνάει δύο καταστάσεις που το καθορίζουν. Α) την δημιουργική διαδικασία Β) την διαδικασία λύσης του προβλήματος.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ικανότητες και δεξιότητες.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
project: οψεις της ψυχολογιας
Bάσεις σχεδιασμού (μια πολύ μικρή εισαγωγή).
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πληροφοριακές ανάγκες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Τα Ψηφιακά μέσα, η Κινούμενη εικόνα και η Εκπαιδευτική Διαδικασία Χειμερινό Εξάμηνο
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
TEI ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΙΛΚΙΣ ΤΜΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ H ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΟΔΑΣ ( FASHION ILLUSTRATION ) ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κοινωνιοδυναμική Συμβουλευτική (ΚΣ) για τη Σταδιοδρομία.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Ένα εισαγωγικό ταξίδι στον κόσμο της τέχνης..  Η τέχνη, ως δημιούργημα του ανθρώπου, είτε υπηρετεί τη θρησκεία, τις πεποιθήσεις, τα ιδανικά είτε εξυπηρετεί.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Ερμηνευτική προσέγγιση
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Τυπογραφία ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
A A.1 ΤΙΤΛΟΣ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΣΚΟΠΟΣ:
Τυπογραφία ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Σημειολογία και σχεδιασμός
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

«η σπανιότητα δίνει την καλλιτεχνική ταυτότητα» «από τότε που το έργο τέχνης εμπορικοποιείται, δεν μπορεί πια να του αποδοθεί η έννοια του έργου τέχνης» Μπρεχτ «η σπανιότητα δίνει την καλλιτεχνική ταυτότητα» Raymonde Moulin

Τέχνη και design Σε ποιον απευθύνονται > Παραδοσιακά οι πίνακες ζωγραφικής απευθύνονται σε περιορισμένο αριθμό θεατών > Εφαρμογές γραφιστικής απευθύνονται συνήθως στο πλατύ κοινό περνώντας άμεσα μηνύματα, χωρίς σύνθετες εγκεφαλικές διεργασίες από την πλευρά του κοινού. Η ουσιαστική διαφορά η επικοινωνία.

«ένας σχεδιαστής περνάει τον περισσότερο χρόνο του προσπαθώντας να λύσει τα προβλήματα άλλων. Ένας καλλιτέχνης νοιάζεται να λύσει μόνο το δικό του πρόβλημα» Alan Fletcher

Εκτυπωτικές τέχνες, διαφημιστική αφίσα, εικονογράφηση, σελιδοποίηση, γραμματοσειρές

Απόπειρα ερμηνείας όρου O όρος «graphic design», (γραφιστική)  William Addison Dwiggings Design (σχεδίαση)= καλλιτεχνική δημιουργία με συγκεκριμένο σκοπό

Μεταφέρουν το πνεύμα μιας εποχής (Zeitgeist) Κοινωνικό φαινόμενο, άρρηκτα συνδεδεμένο με επιστήμες, τέχνες, ηθική κτλ.

Background Από τα προϊστορικά χρόνια ο άνθρωπος ψάχνει τρόπους για να δώσει οπτική μορφή στις σκέψεις του. Στόχος η επικοινωνία Πομπός και δέκτης

Πριν βιομηχ. Επανάσταση, η ομορφιά συνδεόταν με λειτουργικότητα Βιομ. Εποχή χάσμα ανάμεσα στην υλική ζωή και στις αισθητικές και πνευματικές ανάγκες Εφαρμοσμένες τέχνες προσφέρουν τρόπους για την αποκατάσταση Ολότητα αναγκών και πνεύματος

Σκοπός 1. Διαμόρφωση οπτικής επικοινωνίας στη μαζική αγορά 1. Διαμόρφωση οπτικής επικοινωνίας στη μαζική αγορά 2. Απλοποίηση και σχηματοποίηση σύνθετων πληροφοριών 3. Συγκροτημένο αισθητικά οπτικό περιβάλλον

Οπτική γλώσσα σχεδιασμού Σχέδιο αντιληπτό από τα οπτικά στοιχεία και αρχές οργάνωσης της φόρμας Οπτικά στοιχεία διαφορετικά σε κάθε μορφή σχεδιασμού Η σύνθεσή τους δημιουργεί την οπτική γλώσσα (π.χ. ομιλία και γραφή)

Η οπτική γλώσσα συντoνίζει: 1. το αισθητικό κομμάτι και 2. κάποιο χρηστικό σκοπό… δηλ. την οπτική επικοινωνία

οπτική επικοινωνία Συνδέεται άρρηκτα με τη δομή της φόρμας, τον τρόπο που οργανώνεται η μορφή και το περιεχόμενο. Σε συνδυασμό με την προσωπική ματιά του δημιουργού και ένα ευρύτερο πεδίο γνώσεων.

Maldonado: «σχεδιάζω τη μορφή σημαίνει συντονίζω, ενοποιώ και αρθρώνω εκείνους τους παράγοντες που συμμετέχουν στη συστηματική διεργασία της μορφής των προιόντων.»

Σχεδίαση και ανθρώπινες ανάγκες Καλλιτεχνική δημιουργία με συγκεκριμένο προορισμό Έμφαση στην αναγκαιότητα και στις πρακτικές χρήσεις. Ιεράρχηση ανθρώπινων αναγκών Επιτυχημένη σχεδίαση είναι η καλύτερη δυνατή οπτική έκφραση της ουσίας κάποιου πράγματος

οπτική αντίληψη Η οπτική γλώσσα καθορίζεται από την οπτική αντίληψη, τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε ένα οπτικό ερέθισμα. Rudolf Arnheim «Το ανθρώπινο μυαλό δεν μπορεί να αναγκασθεί να αναπαράγει ακριβή αντίγραφα πραγμάτων...» (Άρα διευκολυνόμαστε στην επικοινωνία με σήματα που αποδίδουν γενικά χαρακτηριστικά και όχι λεπτομέρεια)