Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΝΤΡΕΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Μ1Α2
Κατασκευή με μακαρόνια, φακές και οδοντογλυφίδες by Astropeleki
Adverbs of place (Words of position) Τοπικά επιρρήματα
ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη.
ΠΟΙΗΜΑ Ένα όμορφο πρωινό αποφάσισα και εγώ τα παπούτσια μου να βγάλω για να μοιάσω σε κάποιον άλλο, ένα παιδί πολύ μικρό που δεν έχει παπούτσια να βάλει,
Η Γεωμετρία της Γενικής θεωρίας
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
Ο κύκλος του νερού Νικολέττα Τσαγγαρίδου
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
Ο αυτοστεφανούμενος νέος
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Εντολή Visual Styles. Με την εντολή Visual styles καθορίζουμε πώς θα φαίνονται οι επιφάνειες και οι ακμές των αντικειμένων σε ένα σχέδιο, όσον αφορά τη.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
7.2 ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: ΕΙΔΩΛΑ
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Test διάθλαση, φακοί.
Δυνάμεις: ασκήσεις στατικής
Ασκήσεις φακών. FF Μικρή λάμπα η ακτίνα από τη λάμπα δεν περνά από την κυρία εστία, όμως περνά η προέκταση της Είδωλο λάμπας (φανταστικό)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Τεστ κύματα. Συντονισμός 1.Αν το χέρι μας ταλαντώνεται με χαμηλή συχνότητα, ποιο από όλα τα εκκρεμή έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να ταλαντώνεται πιο έντονα;
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
Πώς βλέπουμε.
Σκηνή από ρολό χαρτί Χάρτινες επίπεδες κούκλες
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Βασικά στοιχεία Τηλεσκοπίου Ενίσχυση Φωτός Μεγέθυνση Γ. Νικολιδάκης.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΛΕΙΨΗ Το πιο μεγαλειώδες θέαμα στη φύση 17/3/2015ΕΚΦΕ Νέας Ιωνίας.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ Κουκούλης Πάρης. Τα μέρη του ματιού βολβόςΟ βολβός του ματιού κινείται από μύες Βολβός.
1o Γυμνάσιο Ασπροπύργου Γιώργος Παυλικάκης
Ερωτηματολόγιο Φύλλο Εργασίας
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμων παρασκευασμάτων ανθρωπίνων ιστών.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΙΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Σημείωση: οι ερωτήσεις του φύλλου εργασίας είναι εκτός ύλης, ενώ δεν ισχύει το ίδιο για την εργαστηριακή άσκηση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Βασικές Συμβουλές Φωτογραφίας
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Όταν το χαρτονάκι είναι κοντά στο βιβλίο, βλέπω τα γράμματα μεγαλύτερα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis Στον τοίχο που βρίσκεται πίσω από το χέρι μου σχηματίζεται σκιά. Όσο πλησιάζω το φακό προς το χέρι μου, τόσο μεγαλύτερη είναι η σκιά που σχηματίζεται στον τοίχο. Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis Όταν πλησιάζω την κιμωλία στο κερί, η σκιά της μεγαλώνει, ενώ, όταν πλησιάζω την κιμωλία στο χαρτόνι, η σκιά της μικραίνει. Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis 1. Πότε είναι μεγαλύτερη η σκιά; Όσο πιο κοντά βρίσκεται ένα αντικείμενο στη φωτεινή πηγή τόσο μεγαλύτερη είναι η σκιά του. Οι σκιές του δένδρου και του παιδιού είναι σχεδιασμένες προς τα δεξιά, ενώ στην πραγματικότητα σχηματίζονται προς τα αριστερά. Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis

Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis Πρέπει να βάλω τη λάμπα αριστερά του τετραδίου μου, για να μην πέφτει η σκιά του χεριού μου στο σημείο όπου γράφω. Για να φαίνονται μεγαλύτερες οι φιγούρες, πρέπει να πλησιάσω τα χέρια μου στη φωτεινή πηγή. Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis