Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δώρα Μέντη «Με λογισμό και μ’ όνειρο». Εφαρμοσμένες ιδέες και δράσεις δημιουργικής γραφής.
Advertisements

Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
Οργανωσιακή Συμπεριφορά Ενότητα 9: Μάθηση & Αυτο-οργάνωση - Οι Οργανώσεις ως Εγκέφαλοι - Μέρος Δ’ Ιωάννης Σαλμόν Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
Εισαγωγή στην Παιδαγωγική ΤΜΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο Διδάσκουσα: Μαρία Δασκολιά Επίκουρη καθηγήτρια Τμήμα Φ.Π.Ψ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τέχνη είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να συναγωνιστούμε την ομορφιά των λουλουδιών, χωρίς ποτέ να το κατορθώνουμε. Μ. Σαγκάλ Η τέχνη είναι ένα ψέμα που μας.
Φιλοσοφία & Κανόνες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Σεμινάριο: (Β06Σ10) Νοημοσύνη και νοητική υστέρηση: Θεωρίες & μέσα αξιολόγησης Διδάσκουσα:
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης H. Gardner, Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century. New York: Basic, 2000.
Νεώτερη Ελληνική Ιστορία Β´ (ΙΙ 31)
Πολυτεχνείο Κρήτης - Αρχιτεκτονική Σχολή εαρινό εξάμηνο Ιστορία & Θεωρία Αρχιτεκτονικής ιι δρ Αμαλία.
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
AΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΡΩΜΗ H Αγγλία είναι μια πολύ αγαπητή χώρα για να πάτε.
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Μικρή επανάληψη.
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ανθρώπινα Δικαιώματα Επιμέλεια: Μοσχούτη Αλεξία Νίκη Τμήμα: Β2
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Κοκοκύρης Λάμπρος, Κιάκη Κατερίνα, Πεταλά Μαρία1
πόσο γρήγορα γίνεται μια αντίδραση;
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Στ’2 ΓιΑννης ΝΑτσης.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Ο Βυθός του Μίλτου Σαχτούρη
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η εποχή των επαναστάσεων
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Μαθήματα στοματικής υγιεινής
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Η δεκαετία του 1970 ήταν κυριολεκτικά η εποχή του
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Д.НАРАНТУЯА (АБТА, ТЭРГҮҮЛЭХ ЗЭРЭГТЭЙ)
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε. Ιωάννα Κομνηνού Αθήνα, 13 Μαρτίου 2010

Gymnázium Martina Hattalu, Trstená Τα σχολεία μας La Concepcion - F.E.C. 1ο Ενιαίο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών Gymnázium Martina Hattalu, Trstená Francesco La Cava 

Το θεωρητικό πλαίσιο Ευρωπαϊκή διάσταση εκπαίδευσης Η Ευρώπη της νεωτερικότητας-μετανεωτερικότητας Πολιτιστικός εκλεκτικισμός του ελληνισμού Ο ελληνικός λόγος ως: - Στοχασμός πάνω στο ανθρώπινο (Φιλοσοφία) - Πολιτική παρέμβαση στην κοινωνία (Δημοκρατία) - Ενεργούμενο πολιτισμού (Αισθητική)

Η δομή του προγράμματος 6 εξάμηνα - 6 θεματικές ενότητες Γλώσσα Λογοτεχνία Τέχνες Πολιτική και θρησκευτική οργάνωση Τεχνολογία Ιστορική θεώρηση

Παιδαγωγικό πλαίσιο (1/6) Εφαρμογή νέων παιδαγωγικών θεωριών [θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης (Gardner), δημιουργική μάθηση (De Bono) κ.ά.] Ένα «νέο αναλυτικό πρόγραμμα» που λειτουργεί παράλληλα και συμπληρωματικά με το παραδοσιακό, υπό την έννοια της ευέλικτης προσέγγισης τού μαθησιακού αγαθού, σύμφωνα με τους στόχους τού επίσημου αναλυτικού προγράμματος.

Παιδαγωγικό πλαίσιο (2/6) Σύνδεση με τα μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος Προσέγγιση: - Διαθεματική (άτομο-σύνολο, αλληλεπίδραση, επικοινωνία, σύστημα…) - Διεπιστημονική (Ιστορία, Γλώσσα, Οικονομία, Θρησκεία, Κοινωνιολογία, Λαογραφία…)

Παιδαγωγικό πλαίσιο (3/6) Προαγωγή της εκμάθησης ξένων γλωσσών αλλά και προβολή και διάδοση της ελληνικής γλώσσας (επίσημη γλώσσα του προγράμματος ήταν η ελληνική, αν και χρησιμοποιήθηκε και η αγγλική και η ιταλική γλώσσα)

Παιδαγωγικό πλαίσιο (4/6) Βασικά χαρακτηριστικά: Ελεύθερη προσέγγιση του μαθησιακού αγαθού Δημιουργική αξιοποίηση των ΝΤ στη μαθησιακή διαδικασία Ανάδειξη πλήθους δεξιοτήτων ανάλογα με το είδος της νοημοσύνης που διαθέτει κάθε μαθητής

Παιδαγωγικό πλαίσιο (5/6) Βασικά χαρακτηριστικά: Ανάλυση σε βάθος του εξεταζόμενου αντικειμένου, κριτική προσέγγιση της πληροφορίας Πρακτικές εφαρμογές, πείραμα, αυτοψία

Παιδαγωγικό πλαίσιο (6/6) Βασικά χαρακτηριστικά: Ομαδική – ατομική εργασία Συνεργατικό και αλληλεπιδραστικό περιβάλλον μάθησης

Το πρόγραμμα (1/5) Γλώσσα - Λογοτεχνία Συλλογή αρχαίων και νέων ελληνικών κειμένων Γραμματική – Συντακτικό Γλωσσικές online ασκήσεις Μελέτες – άρθρα Πρακτικές ασκήσεις

Το πρόγραμμα (2/5) Τέχνες Θέατρο Αρχιτεκτονική Γλυπτική Ζωγραφική Μουσική

Το πρόγραμμα (3/5) Θεσμοί και παραδόσεις Έθιμα, τελετές Μύθοι, λαϊκά παραμύθια Νανουρίσματα Εδέσματα Ενδυμασία Παιχνίδια

Το πρόγραμμα (4/5) Ψηφιακές πηγές Online μουσείο Online σεμινάριο Παρουσιάσεις Παιχνίδια Animation

Το πρόγραμμα (5/5) Διάδοση Παρουσίαση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό Δημοσιεύσεις (εφημερίδες, Διαδίκτυο) Εκπομπές σε ραδιοφωνικούς σταθμούς Ενημέρωση/εμπλοκή της τοπικής και ευρύτερης κοινότητας

Σας ευχαριστούμε !