ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Βασικές Συμβουλές Φωτογραφίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

Εκπαιδευτικά υλικά.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ
Πως να επιτυγχάνουμε καλύτερη ποιότητα στα video μας.
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
1 Υγεία και Ασφάλεια - Περιβάλλον. 2 Στόχοι Μαθήματος Τα κύρια σωματικά προβλήματα που σχετίζονται με την χρήση του Η/Υ Κανόνες υγείας και ασφάλειας Χρήση.
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ Εισαγωγή Στόχος είναι να παρουσιαστεί η βασική διαδικασία της χορήγησης πρώτων βοηθειών στα άγρια πουλιά.
1 Αλγόριθμοι Παρακολούθησης Ακτίνας (Ray tracing) Τα μοντέλα τοπικού φωτισμού (π.χ. Phong) δεν ασχολούνται με τον έμμεσο φωτισμό των αντικειμένων. Τα μοντέλα.
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
ΤΟΜΕΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Πηγές Φωτός Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ.Π.Π.
Οι συσκευές του υπολογιστή
Εργασία με παράθυρα.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Test διάθλαση, φακοί.
ΤΟΜΕΣ.
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Τεστ ΟΠΤΙΚΗΣ - ΚΥΜΑΤΩΝ. Καμπύλες ακτίνες: να σχεδιαστούν μέτωπα Στο διπλανό σχήμα δείχνονται οι ακτίνες που ξεκινούν από ένα σημείο (αρχή αξόνων). Με.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Μαγνητικό πεδίο γύρω από ρευματοφόρο αγωγό
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Ειδική Κοσμητολογία (Ε) Ενότητα 4: Μέτρηση της διαδερμικής απώλειας ύδατος μετά την εφαρμογή ακετόνης Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κοσμητολογίας.
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Σωστή χρήση του υπολογιστή
Ειδική Κοσμητολογία (Ε) Ενότητα 2: Απεικόνιση της επιφάνειας του δέρματος με υπεριώδη φωτογραφία - σάρωση Δρ. Αθανασία Βαρβαρέσου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΝΔΟΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΥΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΛΗΣ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
TP4-ENERSOL-TD/PV Διπλής λειτουργίας Ατέρμονα μηχανισμός περιστροφής Οδηγίες εγκατάστασης.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μικροσκοπική παρατήρηση μόνιμων παρασκευασμάτων ανθρωπίνων ιστών.
Πρώτη προσελήνωση στο Φεγγάρι της NASA το 1969 ΑΛΗΘΕΙΑ Η΄ ΨΕΜΑ;
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Βρίσκω το εμβαδό τριγώνου
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
#2_γεωμετρία επιμέλεια_Σύμος Χαραλάμπους
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Ηλιακά ρολόγια Πηγή:
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
Διάφορες συσκευές. Συσκευή αυτόματης μέτρησης Τ.Κ.Ε. (ταχύτητα καθίζησης ερυθρών) Η μέτρηση της ΤΚΕ γίνεται με τη βοήθεια ηλεκτρονικού μηχανήματος, με.
Α' ΤΑΞΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ – ΟΘΟΝΗ
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Βασικές Συμβουλές Φωτογραφίας ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Βασικές Συμβουλές Φωτογραφίας Πλαισίωση, Κανόνας των τριών, Φωτισμός

R R R R Ο Κανόνας των τριών R R R R Ο κανόνας των τριών είναι ένας τρόπος για να μοιραστεί μια εικόνα ώστε τα κύρια στοιχεία μέσα στην εικόνα να παρουσιάζονται με τον μεγαλύτερο δυνατό αντίκτυπο. Η εικόνα μοιράζεται ίσα σε εννέα κουτιά, τοποθετώντας δύο κάθετες και δύο οριζόντιες γραμμές. Πολλές ψηφιακές φωτογραφικές έχουν αυτό το πρότυπο ως επιλογή στην οθόνη για να βοηθήσουν στη χρήση του κανόνα των τριών για να φτιάχνουμε φωτογραφίες. Τα πιο δυνατά κομμάτια του πλαισίου της εικόνας είναι τα τέσσερα σημεία όπου οι γραμμές εφάπτονται. Ύστερα, οι θέσεις πάνω στις ίδιες τις γραμμές έχουν τη μεγαλύτερη σημασία. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τον κανόνα των τριών, σε μια φωτογραφία τοπίου ο ορίζοντας πρέπει να βρίσκεται πάνω στην ψηλότερη ή τη χαμηλότερη γραμμή. Ένα άτομο που στέκεται όρθιο πρέπει να βρίσκεται πάνω σε μία από τις κάθετες γραμμές. Εάν αυτός ή αυτή κοιτάζει από αριστερά στα δεξιά, η αριστερή κάθετος πρέπει να χρησιμοποιηθεί και εάν από δεξιά στα αριστερά, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η δεξιά γραμμή.

Ο Κανόνας των Τριών – Παράδειγμα 1 R ? R S R Οι πλείστοι ερασιτέχνες φωτογράφοι νοιώθουν ότι πρέπει να τοποθετήσουν το αντικείμενο στο κέντρο της φωτογραφίας. Σημειώστε ότι στο αριστερό παράδειγμα, επειδή το αντικείμενο είναι στο κέντρο της φωτογραφίας, υπάρχει μια ανισορροπία που οδηγεί στο νεκρό χώρο όπου έχει τοποθετηθεί το ερωτηματικό στα δεξιά του πλαισίου. Αντίθετα, στο δεξιό παράδειγμα πιο πάνω, σημειώστε τα ακόλουθα: Το πλησιέστερο μάτι του αντικειμένου βρίσκεται στην ένωση μιας κάθετης και μιας οριζόντιας γραμμής πλαισίου. Το αντικείμενο κοιτάζει από δεξιά στα αριστερά οπότε στέκεται γύρω στη δεξιά πλευρά της κάθετης γραμμής πλαισίου. Ο ορίζοντας βρίσκεται πάνω στην ψηλότερη οριζόντια γραμμή.

Ο Κανόνας των Τριών – Παράδειγμα 2 R ? R R S R Σημειώστε ότι στο αριστερό παράδειγμα ο άνθρωπος στη σανίδα είναι τοποθετημένος στη μέση. Επειδή όμως κοιτάζει από αριστερά στα δεξιά, υπάρχει ένας «νεκρός» χώρος όπως υποδεικνύει το ερωτηματικό στα αριστερά του πλαισίου. Αντίθετα, στο δεξιό παράδειγμα, σημειώστε τα ακόλουθα: Ο άνθρωπος, επειδή κοιτάζει από αριστερά στα δεξιά, τοποθετείται κάπου στα αριστερά. Το μπροστινό πόδι του ανθρώπου στην σανίδα βρίσκεται πάνω στην ένωση μιας οριζόντιας και κάθετης γραμμής πλαισίου. Ο ορίζοντας βρίσκεται πάνω στην χαμηλότερη οριζόντια γραμμή πλαισίου. Η κορυφή των συννέφων βρίσκεται πάνω στην ψηλότερη οριζόντια γραμμή.

Φωτογραφίστε μακρυά από την πηγή του φωτός R T Ίσως η σημαντικότερη όψη της φωτογραφίας είναι να πετύχετε το σωστό φωτισμό. Είτε το φώς είναι φυσικό φώς της ημέρας είτε έρχεται από τεχνητές πηγές, όπως μια λάμπα, πρέπει να έρχεται πίσω από την κάμερα ώστε να φωτίζει το αντικείμενο.

Φωτισμός από ψηλά προκαλεί σκιές R T Δυνατός φωτισμός που έρχεται από ψηλά προς το αντικείμενο προκαλεί σκιές, για παράδειγμα, στα μάτια, κάτω από τη μύτη και κάτω από το πηγούνι όταν φωτογραφίζετε ένα άτομο.

«Αντανακλώντας» το διαθέσιμο φώς R T Μια αντανακλαστική επιφάνεια, όπως ένα άσπρο κομμάτι χαρτονιού, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αντανακλάσει το φώς εκεί όπου χρειάζεται.

Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αυτή η έκδοση και τα περιεχόμενα της εκφράζουν τις απόψεις μόνο του συγγραφέα και η Επιτροπή δεν φέρει ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση που θα γίνει με τις πληροφορίες που περιέχονται.