Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of… Δεκέμβριος 2005.
Το Υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς ), προκήρυξε πρόγραμμα με στόχο την ένταξη των νέων στην αγορά.
Alexander Moore.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (9η)
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΙΙ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Εβδομαδιαίο ένθετο περιοδικό μαγειρικής από.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
«ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
Σεμινάριο Διαφημιστικών Μέσων Ιούνιος ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Πώς θα προσεγγίσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τον καταναλωτή?
Ποιες είναι οι αξίες κάθε εργαζόμενου στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση : την περίοδο της κρίσης
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 4η
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ασκήσεις - Εφαρμογές Διάλεξη 6η
Οποιαδήποτε ζωοτεχνική μονάδα, είναι σε θέση να υπολογίσει εβδομάδες πριν την παράδοση του προϊόντος. Ο σαλιγκαροτρόφος των άλλων μεθόδων.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ – ΟΓΚΟΥ – ΚΕΡΔΟΥΣ (ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ)
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 2η Τουριστική Διαφήμιση.
Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης Μελέτη Περίπτωσης Οι πωλήσεις του μηνός Δεκεμβρίου για την εταιρία «ΘΗΤΑ Α.Ε. ήταν € ενώ οι πωλήσεις.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
IShow.gr Marketing Plan Δεκέμβριος Σύνοψη Το marketing plan μας περιλαμβάνει Το marketing plan μας περιλαμβάνει –Websites με υψηλή επισκεψιμότητα.
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
Διαφημιστική εκστρατεία
Ιούλιος 2017.
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Η Επικοινωνία Α΄.
Media Planning.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Ασκήσεις: Οικονομικά των φυσικών Πόρων και του Περιβάλλοντος
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Προετοιμασία Προϋπολογισμού
Σύνθετα Λογιστικά Γεγονότα: Παράδειγμα
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
: Τίτλος εργασίας: « Εργαλείο εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017.
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Η μέθοδος της συνεισφοράς
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μεταβλητή – Άμεση - Οριακή κοστολόγηση
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21% του κοινού σποτ εκπομπή 3 = 14% του κοινού ΣΥΝΟΛΟ = 53% του κοινού

Παράδειγμα (συνέχεια) Και τα 3 σποτ πέτυχαν συνολικά 53% κάλυψη στο κοινό-στόχος (GRPs) (όπου τα άτομα έχουν εκτεθεί από 1-3 φορές). Η καθαρή κάλυψη είναι 28% (στοιχείο AGB). Η μέση συχνότητα ή Οpportunity-To-See (OTS) είναι ο λόγος Μέση Συχνότητα = GRPs / Καθαρή κάλυψη = 53/28 = 1,9 δηλαδή κατά μέσο όρο κάθε άτομο που εκτέθηκε στη διαφήμιση την είδε 1,9 φορές.

Παράδειγμα (συνέχεια) Οι τιμές των 3 σποτ είναι : σποτ εκπομπή 1 = 8.000 € σποτ εκπομπή 2 = 14.000 € σποτ εκπομπή 3 = 9.000 € Το κόστος ανά μονάδα αποτελεσματικότητος είναι : σποτ εκπομπή 1 = 8.000 € / 18 GRP = 444 € / GRP σποτ εκπομπή 2 = 14.000 € / 21 GRP = 666 € / GRP σποτ εκπομπή 3 = 9.000 € /14 GRP = 642 € / GRP Σε περίπτωση επιλογής το σποτ στην εκπομπή 1 είναι προτιμώτερο από άποψη κόστους / ωφέλειας

ΑΣΚΗΣΗ : Στόχοι επιχείρησης / Στόχοι Marketing/ Στόχοι διαφήμισης Προϊόν : FORD MONDEO Κοινό-Στόχος : ΑΝΔΡΕΣ 45-64 Στόχοι Επιχείρησης Αύξηση κερδοφορίας 20% : Αύξηση πωλήσεων 15% Μείωση κόστους 5% Στόχοι Marketing Αύξηση γνώσης (awareness) : +25% (σύνολο 80%) Στόχος προτίμησης (preference): 15% υποψηφίων αγοραστών Στόχοι διαφήμισης Στόχος κάλυψης (reach) : 75% Στόχος συχνότητας (frequency) (3+) : 40%

MEDIA PLAN : Κυριακάτικες εφημερίδες Αξιολόγηση κυριακάτικων εφημερίδων Πλάνο 3μήνου ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ % 45-64 ΑΝΔΡΕΣ Κόστος Ολοσέλιδη Κόστος / GRP ΒΗΜΑ 16 8,500 531 ΕΘΝΟΣ 12 7,600 633 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 19 9,500 500 ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 4 6,100 1,525 ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 23 7,500 326 ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 8 6,200 775 DOCUMENTO 10 6,700 670 FREE SUNDAY 5,800 725 REAL NEWS 20 7,300 365 ΜΑΡ ΑΠΡ ΜΑΪ 3μηνο ΒΗΜΑ 16 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 19 ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 23 DOCUMENTO 10 FREE SUNDAY 8 REAL NEWS   20 GRPs πλάνου 58 96 60 214 Κόστος Πλάνου 25,500 45,300 29,500 100,300 Καθ. Κάλυψη 56 73 57 81 Μέση Συχνότητα 1.04 1.32 1.05 2.64