Κατασκευή ανιχνευτή θέσης αντικειμένου με Arduino

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Smart House Project
Advertisements

Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών
Πλακέτα ARDUINO.
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Με το LEGO Mindstorms NXT
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
Επιμέλεια: Δημ. Ραπτάκης - Μηχανολόγος ΠΕ12 ΤΕΕ Ψαχνών
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
τεε αυτοματισμοι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ (Διδασκαλία & Εργαστήριο)
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Τσιρογιάννης Νίκος-Μαργαρίτης Βασίλης
«Αrduino:Προγραμματισμός στην πράξη»
Πτυχιακή Εργασία των: Στάγκου Ευάγγελου (2110) Μπακατάρη Ιωάννη (1660)
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Μερικες ιδεες ... Α.Αλεξοπουλος, P.G.Verdini, Z. Szillasi, Α.Τσιρου
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Αυτόνομοι Πράκτορες Χειμ. Εξάμηνο ΚΙΝΗΣΗ ΕΞΑΠΟΔΟΥ ΡΟΜΠΟΤ ● ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ● ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ● ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ● ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ – ΛΥΣΕΙΣ ● ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Τίτλος: Υλοποίηση ασύρματου δικτύου αισθητήρων με μικροελεγκτή Παππά Βασιλική Α.Ε.Μ 3146.
ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λέσβου Θέματα: NFC στο σχολείο
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
MSc Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Μαρία ΤΣΑΚΙΡΗ, 2ο ΤΕΕ Ευόσμου
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 1 ΕΠΑΛ ΝΙΚΑΙΑΣ
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Διαγράμματα που χρησιμοποιούνται στα Κέντρα Πληροφορικής
Κατασκευή κονσόλας μπάσκετ με Arduino (B’ τετράμηνο)
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Κείμενο.
Καθηγητής: Καλόμοιρος Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΤΜΗΜΑ Η/Υ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Επιβλέπων: Αναπλ. Καθηγητής Κωνσταντίνος Σ. Χειλάς
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
PRO BOT.
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατασκευή ανιχνευτή θέσης αντικειμένου με Arduino

Γιατί ασχοληθήκαμε; Εκμεταλλευτήκαμε τον εξοπλισμό που διαθέτει το Εργαστηριακό Κέντρο Τρίπολης για την υλοποίηση του μαθήματος της Ρομποτικής Συνεργαστήκαμε στα πλαίσια των μαθημάτων Ρομποτική (ΓΗΝ) και Βασικά Θέματα Πληροφορικής (ΒΠΛ) “Παίξαμε” λίγο…

… και έτοιμος ο “Άγρυπνος Φρουρός”…

Τα σχέδια….

Αποτελείται από: Μικροελεγκτή Arduino UNO

Σερβοκινητήρα Tower Pro SG90 9g Micro Servo

Αισθητήρα υπερήχων HC – SR04 Καλώδια – αγωγούς Breadboard (για να μην κολλάμε με τις κολλήσεις) Ένα Η/Υ για να ελέγχουμε τη λειτουργία και να βλέπουμε τα αποτελέσματα

Το λογισμικό Arduino IDE χρησιμοποιήθηκε: Για να καθορίσει την κίνηση του σερβοκινητήρα Για το σχεδιασμό του περιβάλλοντος απεικόνισης Για την απεικόνιση των αποτελεσμάτων της σάρωσης

Τρόπος Λειτουργίας Ο σερβοκινητήρας κινείται και περιστρέφει τον αισθητήρα υπερήχων, σαρώνοντας την περιοχή Το αποτέλεσμα της σάρωσης εμφανίζεται στην οθόνη του Η/Υ

Αν βρει αντικείμενο μέσα στην περιοχή εμβέλειάς του, εμφανίζει ένδειξη με κόκκινο χρώμα, το μήνυμα “In Range” και αναγράφει θέση και απόσταση

Αν βρει αντικείμενο έξω από την περιοχή εμβέλειάς του, εμφανίζει ένδειξη με κόκκινο χρώμα και το μήνυμα “Out of Range”

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας …