ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Κλεάνθης Συρακούλης ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ (Υ103)
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 4.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗΣ Κεφάλαιο 1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΡΘΩΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΔΙΑΡΘΩΣΗ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γκζα Αναστασία Α. Μ
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Παραδείγματα – Project cost Mgmt
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ Project Cost Mgmt
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
ΕΚΡΕΜΜΕΣ.
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Συμφωνία επί της ασφαλιστικής αξίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ Κλεάνθης Συρακούλης

ΣΚΟΠΟΣ Κατανόηση αναγκαιότητας σχεδιασμού του τρόπου παρακολούθησης της προόδου του έργου κατά την υλοποίηση, Κατανόηση της επίδρασης των διαφορετικών μεθόδων στην παραγωγή εκτιμήσεων για την πρόοδο του φυσικού αντικειμένου του έργου, Δυνατότητα χρήσης των μεθόδων εκτίμησης της προόδου.

ΜΑΘΗΜΑ 10 - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Η λογική, Όροι – Κλειδιά, Τι κάνουμε στο σχεδιασμό, Πως το υλοποιούμε στην πράξη, Παραγωγή εκτιμήσεων για τη διάρκεια, Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

Παρακολούθηση & Έλεγχος της πορείας του Έργου Είναι διαδικασίες οι οποίες: γίνονται στη φάση υλοποίησης του έργου έχουν όμως προετοιμαστεί από τη φάση σχεδιασμού

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΒΑΣΗΣ (Baseline Schedule) Προετοιμάζεται πριν την έναρξη του έργου (μέθοδος PERT/CPM) και χρησιμοποιείται για να συγκριθεί η απόδοση του έργου. Από τη στιγμή που θα γίνει αποδεκτό από τον κύριο του έργου αποτελεί μέρος της σύμβασης του έργου.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ (Updated Schedule) Περιλαμβάνει την πραγματική εικόνα του έργου, δηλαδή τους χρόνους υλοποίησης και το ποσοστό της εργασίας που ολοκληρώθηκε — σε σχέση με τον προγραμματισμό του και απεικονίζει τις όποιες αλλαγές αποφασίστηκε να γίνουν στη μελλοντική εργασία.

Τι είναι το Data Date? Ως data date θεωρούμε την ημερομηνία κατά την οποία γίνεται η αναφορά για την εξέλιξη του έργου. Ονομάζεται επίσης και as-of date αλλά και ημερομηνία κατάστασης (status date).

Στη φάση σχεδιασμού… Ξεκαθαρίζουμε … πως θα μετρηθεί το ποσοστό υλοποίησης της κάθε δραστηριότητας πως θα μετρηθεί το ποσοστό υλοποίησης του έργου σε ποιες χρονικές στιγμές θα γίνεται η μέτρηση με ποιο τρόπο θα γίνεται η αναφορά μέτρησης

ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Η μέτρηση της προόδου του έργου είναι το πιο ενδιαφέρον βήμα στην επικαιροποίηση του χρονοδιαγράμματος καθώς σχετίζεται πέρα από την κατάσταση που βρίσκεται χρονικά το έργο και με τις πληρωμές που πρέπει να γίνουν. Πρακτικά είναι ο υπολογισμός ή η εκτίμηση του ποσοστού στο οποίο ολοκληρώθηκαν οι εργασίες που απαιτούνται για την υλοποίηση κάθε μιας δραστηριότητας.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ 1. Μονάδες που ολοκληρώθηκαν (Units completed) 2. Λόγος κόστους ή χρόνου (Cost or time ratio) 3. Έναρξη – Λήξη (Start-finish) 4. Η άποψη του επιβλέποντα (Supervisor’s opinion)

ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ (UNITS COMPLETED) 1/2 Στη μέθοδο αυτή θεωρούμε ότι, Ποσοστό ολοκλήρωσης = (Μονάδες που ολοκληρώθηκαν)/ (Σύνολο μονάδων)

ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ (UNITS COMPLETED) 2/2 Η μέθοδος ταιριάζει για δραστηριότητες με μικρούς, διακριτούς και επαναληπτικούς παράγοντες, όπως πχ η τοποθέτηση των blocks σε ένα λιμενοβραχίονα, η εκσκαφή, η τοποθέτηση καλωδιώσεων, η τοποθέτηση μοκέτας κοκ. σε τέτοιες δραστηριότητες τόσο ο τύπος της εργασίας όσο και ο ρυθμός εκτέλεσης παραμένουν σταθερά σε όλη τη δραστηριότητα. Το ποσοστό ολοκλήρωσης υπολογίζεται με απλή διαίρεση, πχ αν θα πρέπει να μπουν στο λιμενοβραχίονα 4000 blocks και στην ημερομηνία αναφοράς έχουν τοποθετηθεί τα 1200 το ποσοστό ολοκλήρωσης είναι 1200/ 4000 Χ 100 = 30%.

ΛΟΓΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ή ΧΡΟΝΟΥ (COST or TIME RATIO) 1/2 Το ποσοστό ολοκλήρωσης υπολογίζεται αν διαιρέσουμε το χρόνο που έχει αφιερωθεί στη δραστηριότητα μέχρι εκείνη τη στιγμή με το σύνολο του χρόνου που προγραμματίζαμε (ανάλογα και για το κόστος). Εναλλακτικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το λόγο των εργατοωρών (πραγματικές εργατοώρες που διατεθήκαν προς τις προϋπολογισμένες προς διάθεση εργατοώρες).

ΛΟΓΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ή ΧΡΟΝΟΥ (COST or TIME RATIO) 2/2 Η μέθοδος εφαρμόζεται σε δραστηριότητες συνεχείς και ομοιόμορφες, όπως πχ οι δραστηριότητες του επιθεωρητή ασφαλείας και του διαχειριστή έργου. Για παράδειγμα, μια δραστηριότητα του project management σε ένα έργο σχεδιάστηκε ότι θα διαρκέσει 12 μήνες και ότι θα κοστίσει 80.000€. Μετά από 2 μήνες το ποσοστό ολοκλήρωσης θα είναι 2/12 Χ 100 = 16.7% ή αν έχουμε δαπανήσει 20.000€ θα είναι 20.000/80.000 Χ 100 = 25%.

ΕΝΑΡΞΗ - ΛΗΞΗ (START - FINISH) Είναι κατάλληλη σε δραστηριότητες με πολύ μικρή διάρκεια. Η αξιολόγηση της προόδου τους είναι συνήθως είτε: δεν ξεκίνησε ακόμη (0%), είτε ξεκίνησε αλλά δεν ολοκληρώθηκε (ένα αυθαίρετο ποσοστό, 40% ή 50%) ή ολοκληρώθηκε (100%).

Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΑ (SUPERVISORS’s OPINION) Είναι η πιο υποκειμενική μέθοδος και χρησιμοποιείται όταν καμία από τις άλλες δεν μπορεί να εφαρμοστεί, όπως για παράδειγμα ο συντονισμός μιας μηχανής. Ενίοτε ο ανάδοχος επιλέγει τη μέθοδο αυτή για να εξασφαλίσει πληρωμές πριν την ώρα τους.

ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Μετά από την εκτίμηση του ποσοστού ολοκλήρωσης της κάθε δραστηριότητας, το επόμενο ερώτημα είναι πως θα εκτιμήσουμε το ποσοστό ολοκλήρωσης ολόκληρου του έργου. Και στο ερώτημα αυτό η απάντηση δεν είναι απολύτως ξεκάθαρη. Οι περισσότερες από τις χρησιμοποιούμενες μεθόδους είναι ίδιες με αυτές που χρησιμοποιήσαμε στην εκτίμηση των δραστηριοτήτων.

ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ (UNITS COMPLETED) Αν και η μέθοδος αποδίδει στην εκτίμηση του ποσοστού ολοκλήρωσης της κάθε δραστηριότητας, δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί με επιτυχία σε όλο το έργο καθώς δεν υπάρχουν απλές, κοινές σε όλες τις δραστηριότητες, μονάδες για να μετρηθούν.

ΚΟΣΤΟΣ / ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (COST / BUDGET) Κατά βάση πρόκειται για δύο μεθόδους που αν χρησιμοποιηθούν προσφέρουν καλές δυνατότητες συγκρίσεις: Κόστος στο Baseline/ προϋπολογισμός: Ποσοστό ολοκλήρωσης = (κόστος που είχε προϋπολογιστεί μέχρι την ημερομηνία αναφοράς)/ (προϋπολογισμός στο Baseline) Πραγματικό Κόστος/ Προϋπολογισμός: Ποσοστό ολοκλήρωσης = (πραγματικό κόστος στην ημερομηνία αναφοράς) /(εκτιμώμενο κόστος στην ολοκλήρωση)

ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ (MAN- HOURS) Είναι παρόμοια με την προηγούμενη εκτός από το ότι χρησιμοποιούμε τις εργατοώρες στην εξίσωση. Εργατοώρες στο Baseline: Ποσοστό ολοκλήρωσης = (Εργατοώρες που είχαν προϋπολογιστεί μέχρι την ημερομηνία αναφοράς) /(Εργατοώρες στο Baseline) Πραγματικές εργατοώρες: Ποσοστό ολοκλήρωσης = (Πραγματικές εργατοώρες που δαπανήθηκαν μέχρι την ημερομηνία αναφοράς) / (Εκτιμώμενες εργατοώρες μέχρι την ολοκλήρωση)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ (DURATION) Διάρκεια στο Baseline: Ποσοστό ολοκλήρωσης = (Data Date - BL Start Date)/Total BL Duration όπου BL Start Date είναι η ημερομηνία έναρξης σύμφωνα με το baseline. Πραγματική διάρκεια: Ποσοστό ολοκλήρωσης = Πραγματική διάρκεια / Εκτιμώμενη διάρκεια στην ολοκλήρωση όπου Εκτιμώμενη διάρκεια στην ολοκλήρωση = πραγματική διάρκεια + Υπολειπόμενη διάρκεια.

ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΡΓΑΤΟΗΜΕΡΑΣ (WORKDAY UNIT) 1/2 Η μέθοδος στηρίζεται στην υπόθεση ότι οι δραστηριότητες έχουν βαρύτητα για το έργο ανάλογη με τη διάρκειά τους. Σε ένα απλό παράδειγμα ας δούμε ένα έργο με 3 δραστηριότητες (A, B και C), κάθε μια εκ των οποίων έχει διάρκεια 4 ημερών.

ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΡΓΑΤΟΗΜΕΡΑΣ (WORKDAY UNIT) 2/2 Η A είναι προαπαιτούμενη τόσο της B όσο και της C. Τώρα, 4 ημέρες από την έναρξη του έργου η A έχει ολοκληρωθεί ενώ οι B και C δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα. Στην περίπτωση αυτή, κάθε δραστηριότητα έχει βαρύτητα 4 μονάδων, ενώ το έργο 12 μονάδων. Οι μονάδες που ολοκληρώθηκαν είναι 4. Ποσοστό ολοκλήρωσης = (πραγματικές μονάδες) / (συνολικές μονάδες) = 4/12 = 33%

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Συνολικό κόστος πρώτης/δεύτερης δραστηριότητας = Έστω ένα έργο με 3 δραστηριότητες: Οι δύο πρώτες εκτελούνται παράλληλα. Κάθε μια αφορά την εγκατάσταση μιας εσωτερικής ξύλινης πόρτας, η οποία κοστίζει 200€ η μια. Για την κάθε πόρτα απαιτούνται 2 εργατοώρες ενός τεχνίτη. Η τρίτη δραστηριότητα αφορά στην εγκατάσταση μιας εξωτερικής διακοσμητικής χειροποίητης πόρτας κόστους 2200 € και απαιτεί 3 εργατοώρες από 3 τεχνίτες. Αν η εργατοώρα κοστίζει 40€ έχουμε: Συνολικό κόστος πρώτης/δεύτερης δραστηριότητας = 200 + 2 Χ 40 = 280€ η μία Συνολικό κόστος τρίτης δραστηριότητας = 2200 + 3 Χ 3 Χ 40 = 2560€ Συνολικό κόστος έργου = 2 Χ 280 + 2560 = 3120€ Συνολικές εργατοώρες = 2 + 2 + 3 Χ 3 = 13 εργατοώρες Συνολική διάρκεια = 2 + 3 = 5 ώρες

Ας υποθέσουμε ότι στη χρονική στιγμή αναφοράς έχουν ολοκληρωθεί οι δύο πρώτες δραστηριότητες και η τρίτη δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, το ερώτημα είναι ποιο θα είναι το ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου. 2 5 Δ1 Δ2 Δ3

Εφαρμόζοντας όλες τις μεθόδους τα αποτελέσματα θα είναι: Εφαρμόζοντας όλες τις μεθόδους τα αποτελέσματα θα είναι: 1. Μονάδες που ολοκληρώθηκαν (Units completed): Η μέθοδος υποθέτει ότι κάθε πόρτα είναι μια ‘‘μονάδα’’ και ότι όλες οι μονάδες έχουν την ίδια βαρύτητα στον υπολογισμό του ποσοστού ολοκλήρωσης του έργου. Ποσοστό ολοκλήρωσης = (Μονάδες που ολοκληρώθηκαν)/(Σύνολο μονάδων) = 2 πόρτες/3 πόρτες = 66.7%

2. Κόστος/ προϋπολογισμός (Cost/Budget): Ποσοστό ολοκλήρωσης = (πραγματικό κόστος στην ημερομηνία αναφοράς) /(εκτιμώμενο κόστος στην ολοκλήρωση) = 560€ /3120€ = 17.9% 3. Εργατοώρες (Man-hours): Ποσοστό ολοκλήρωσης = (Πραγματικές εργατοώρες που δαπανήθηκαν μέχρι την ημερομηνία αναφοράς) / (Εκτιμώμενες εργατοώρες μέχρι την ολοκλήρωση) = 4/13 = 30.8%

5. Μονάδες εργατοημέρας (Workday Unit): 4. Διάρκεια (Duration): Ποσοστό ολοκλήρωσης = Πραγματική διάρκεια / Εκτιμώμενη διάρκεια στη ολοκλήρωση = 2ώρες/5 ώρες = 40% 5. Μονάδες εργατοημέρας (Workday Unit): (πραγματικές μονάδες) / (συνολικές μονάδες) = 4/7 = 57%

Στη φάση της υλοποίησης…. Έχουμε στη διάθεσή μας την αθροιστική κατανομή των δαπανών σύμφωνα με το σχεδιασμό (Planned Value ή PV) Για κάθε χρονική στιγμή της πραγματικής εξέλιξης του έργου (Actual Time ή AT, Actual Duration ή AD) καταγράφουμε το πραγματικό αθροιστικό κόστος (Actual Cost ή AC) Υπολογίζουμε για κάθε χρονική στιγμή την αξία που έχουμε ενσωματώσει στο έργο που υλοποιήθηκε (Earned Value ή EV) με στοιχεία χρόνου από το πραγματικό έργο και δαπανών από το σχεδιασμό.

Στη φάση της υλοποίησης…. Επιχειρούμε την πρόγνωση της διάρκειας του έργου με τη χρήση των μεθόδων Planned Value (Anbari,2003) Earned Duration (Jacob & Kane,2004) Earned Schedule (Lipke,2003) και με βάση τρία διαφορετικά σενάρια PF (performance factors): PF=1 (η διάρκεια της υπολειπόμενης εργασίας σύμφωνα με το σχεδιασμό ) PF=SPI (η διάρκεια της υπολειπόμενης εργασίας σύμφωνα με τον SPI ) PF=SCI (η διάρκεια της υπολειπόμενης εργασίας σύμφωνα με τον SCI )