Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Στρατηγική Προώθησης.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Προσωπικές Πωλήσεις.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.
O έλεγχος της διαφήμισης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Η εταιρία μας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στη δημιουργία, τον σχεδιασμό και την παραγωγή της εκτύπωσης διαφημιστικής κορδέλας περιτυλίγματος.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 2η Τουριστική Διαφήμιση.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Στρατηγική Προώθησης.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ομφάκινον Ομφάκινον.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Στα διάφορα επαγγέλματα
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ MARKETING (INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS) Cannes 2016 winner campaigns Glade https://www.youtube.com/watch?v=wzO_vEdemyA&t=1s Uni-Noodle https://www.youtube.com/watch?v=qgs6fuc2PBk Hermes 2015 case study Aegean https://www.youtube.com/watch?v=tvn2Qt9q5Eo&list=PLm784Tg8mTq9twNaa5qyIpxNVYUcWDDRV Cannes 2016 winner campaigns Glade https://www.youtube.com/watch?v=wzO_vEdemyA&t=1s Uni-Noodle https://www.youtube.com/watch?v=qgs6fuc2PBk Hermes 2015 case study Aegean https://www.youtube.com/watch?v=tvn2Qt9q5Eo&list=PLm784Tg8mTq9twNaa5qyIpxNVYUcWDDRV

ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΕΜ Μετακίνηση δαπανών από διαφήμιση σε προώθηση πωλήσεων Χρήση πιο στοχευμένων, χαμηλοτέρου κόστους μέσων επικοινωνίας Μεταβίβαση δύναμης από παραγωγούς σε εμπόρους επιβάλλει την προώθηση πωλήσεων Ραγδαία ανάπτυξη του database marketing φέρνει στην επιφάνεια νέες μορφές επικοινωνίας Απαιτήσεις για πιο μετρήσιμες μορφές επικοινωνίας & εξάρτηση αμοιβής διαφημιστικής εταιρείας από το αποτέλεσμα Ραγδαία άνοδος του διαδικτύου το καθιστά απαραίτητο στοιχείο του επικοινωνιακού μίγματος

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ MARKETING ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΜΕΣΟ MARKETING ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ MARKETING ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΔΗΜ ΣΧΕΣΕΙΣ / ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΟΕΜ : Δεκαετία ’80 Διαφήμιση : Κάθε πληρωμένη μορφή μη προσωπικής επικοινωνίας που είναι σχετική με ένα οργανισμό, ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια ιδέα που προέρχεται από ένα συγκεκριμένο χορηγό Αμεσο Marketing : Επικοινωνία με το ακροατήριο με στόχο την άμεση απόκριση, η μια συναλλαγή Διαδραστικό / Διαδικτυακό Marketing : Προσωπική, διαδραστική επικοινωνία (Internet …, κινητά τηλέφωνα, διαδραστική tv, CD-ROM, περίπτερα πληροφοριών, κλπ) Προώθηση Πωλήσεων : Οι δραστηριότητες marketing που παρέχουν πρόσθετη αξία ή κίνητρα στην ομάδα πωλήσεων, στους διανομείς, ή στον τελικό καταναλωτή, και οι οποίες μπορούν να υποκινήσουν πωλήσεις. Δημοσιότητα / Δημόσιες Σχέσεις : Δημοσιότητα : Μη προσωπική επικοινωνία που αφορά ένα οργανισμό, ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια ιδέα όχι άμεσα πληρωμένη ή προβαλλόμενη, από συγκεκριμένη προσδιορισμένη χορήγηση (Τεχνικές : Ειδήσεις, συνεντεύξεις τύπου, ειδικά άρθρα, φωτογραφίες, ταινίεςβιντεοταινίες) Δημόσιες Σχέσεις : Ο σχεδιασμός και συστηματική διανομή πληροφοριών, με στόχο την δημόσια κατανόηση και αποδοχή Προσωπική Πώληση : Είδος διαπροσωπικής επικοινωνίας όπου ένας πωλητής προσπαθεί να βοηθήσει και / ή να πείσει πιθανούς αγοραστές να αγοράσουν το προϊόν μιας επιχείρησης ή να ακολουθήσουν μια ιδέα

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ MARKETING (συντελεστές) Διαφημιζόμενος (πελάτης) Διαφημιστική Εταιρεία Μέσα Επικοινωνίας Επικοινωνία Marketing Εξειδικευμένοι διαφημιστικοί οργανισμοί Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων Δευτερεύουσες Υπηρεσίες