H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Advertisements

Συσκευές Εξόδου Συσκευές Εισόδου
Μονάδες Μέτρησης στους Η/Υ & Προσδιορισμός Αρχείων και Φακέλων
Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
2η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2013 θέμα: “Μουσική γνωστική ανάπτυξη μέσα από το βίωμα” Δρ Γιώτα.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ MedISys MedISys Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα υγείας Τεχνολογία αιχμής Κάλυψη του θεσμικού.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
29/10/20071 Το Εσωτερικό του Υπολογιστή Αθανασόπουλος Νικόλαος.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Επιπλέον διάβασμα. Taylor, A. (1998) “ προσαρμογή στις αλλαγές των καιρών ”, fortune. Chan Kim, W. and Mauborgne, R. (2002) “Charting your company’s future”,
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΕΛΙΣΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ.
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εθνικές μειονότητες & εθνικότητα
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Εγκατάσταση του Λογισμικού σε Windows 95/98/NT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Λειτουργικά Συστήματα και Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Επαναφορά Συστήματος σε προηγούμενη κατάσταση λειτουργίας (σημείο επαναφοράς) Αντίγραφο.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Το υλικό του υπολογιστή
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Αλέξανδρος Δεσποτόπουλος
Το υλικό του Υπολογιστή
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥΣΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ ΤΖΙΑΤΖΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΨΟΥΡΟΥΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
22ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ φιλική ενέργεια παντός καιρού
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Γ2.1 Η Λειτουργική Σχέση του Υλικού και του Λογισμικού
Εισαγωγή στην Ψηφιακή Τεχνολογία
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
بسم الله الرحمن الرحيم.
Το Υλικό του Υπολογιστή
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ Ασκληπιείο Επιδαύρου Θέατρο - Στάδιο 5 – 6 & 7 Σεπτεμβρίου 2003 Μέτρο Β1: Ενίσχυση πρωτοβουλιών Πολιτισμού

Συνοπτική παρουσίαση σχεδίων Το σχέδιο αποσκοπούσε στην ευαισθητοποίηση, την ενημέρωση και την εμπλοκή της μαθητικής κοινότητας σε θέματα που άπτονται του ολυμπιακού ιδεώδους. Σχολεία της Α/βάθμιας και της Β/βάθμιας Εκπαίδευσης συνεργάστηκαν προκειμένου οι μαθητές μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων να προσεγγίσουν το πνεύμα και το τελετουργικό των Αρχαίων Ασκληπιείων.

Ειδικοί Στόχοι Κυρίαρχος στόχος ήταν ενημέρωση της μαθητικής κοινότητας για τα Ολυμπιακά Αγωνίσματα στην Αρχαία Ελλάδα και την εξέλιξή τους στο πέρασμα του χρόνου Ειδικοί Στόχοι Καλλιέργεια οικουμενικών αξιών στο πνεύμα του Ολυμπιακού Ιδεώδους Ανάπτυξη επιστημονικού τρόπου Επαύξηση της συνεργατικής μάθησης Ανάπτυξη πλαισίου Διαθεματικής εκπαίδευσης Επαφή με τεχνολογίες αιχμής Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

Συνοπτική παρουσίαση σχεδίου Κατά την αρχαιότητα τα Μεγάλα ή Επιφανέστατα Ασκληπιεία αποτελούσαν αθλητικές διοργανώσεις πανελλήνιας εμβέλειας που πλαισιώνονται από πολιτιστικά δρώμενα κατά το πρότυπο των Ολυμπίων. Το δίκτυο των σχολείων δημιουργήθηκε κατά τέτοιο τρόπο, ώστε κάθε σχολείο που συμμετέχει να αντιπροσωπεύει μια περιοχή στην οποία κατά τους αρχαίους χρόνους υπήρχαν Ασκληπιεία.

Συνοπτική παρουσίαση σχεδίου Στο πλαίσιο αυτό μαθητές από 16 σχολεία προετοιμάστηκαν με βάση τις αρχές του μαθήματος της Ολυμπιακής παιδείας, ώστε να συμμετάσχουν σε ένα τετραήμερο εκδηλώσεων που θα περιελάμβανε : θεατρικούς αγώνες αθλητικούς αγώνες ημερίδες αγώνες αντιλογίας

Δημοτικό Σχολείο Ασκληπιείου Δημοτικό Αρχαίας Επιδαύρου Συμμετέχοντα σχολεία Νομός Αργολίδας Δημοτικό Σχολείο Ασκληπιείου Δημοτικό Αρχαίας Επιδαύρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Κρανιδίου 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρανιδίου 2ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπλίου Νομός Αττικής Ελληνογερμανική Αγωγή 2ο Ενιαίο Λύκειο Αργυρούπολης Θεσσαλία 60 Ενιαίο Λύκειο Λάρισας Μακεδονία Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσ/νίκης

Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσ/νίκης Μακεδονία Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσ/νίκης Συμμετέχοντα σχολεία Νομός Σερρών Μουσικό Γυμνάσιο / Ενιαίο Λύκειο Σερρών Νομός Έβρου 3ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης 1ο Δημοτικό Σχολείο Φερών 20 Γυμνάσιο Κομοτηνής Νομός Καβάλας Δημοτικό Σχολείο Παναγιάς Θάσου Κρήτη 9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου 1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Επαυξημένη πραγματικότητα, εφαρμογή ARCHEOGUIDE Χρήση νέων τεχνολογιών Επαυξημένη πραγματικότητα, εφαρμογή ARCHEOGUIDE

Οι Υποστηρικτές της Δράσης Ελληνική Τηλεόραση Δήμος Ασκληπιείου Η βίωση των Αρχαίων Ασκληπιείων Τ.Ε.Δ.Κ. Αργολίδας Δήμος Κρανιδίου Νομαρχία Αργολίδας

Χρονοδιάγραμμα δραστηριοτήτων Συνάντηση των δασκάλων και των εμπλεκομένων καθηγητών ειδικότητας ανά τάξη Δραστηριότητες και ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων Συλλογή υλικού ( τμηματικά – τελικά ) Συνάντηση των δασκάλων και των εμπλεκομένων καθηγητών ειδικότητας ανά τάξη (1η εβδομάδα του Μαίου) Έκθεση υλικού – τελική εκδήλωση

Οι δραστηριότητες του προγράμματος Θεωρητικές Πρακτικές δραστηριότητες βίωσης δραστηριότητες προετοιμασίας

Θεωρητικές δραστηριότητες Οι μαθητές δηλαδή κλήθηκαν με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των εξωτερικών συνεργατών του προγράμματος να συλλέξουν πληροφοριακό υλικό και στα δύο προγράμματα αναφορικά με: τα αρχαία ασκληπιεία το τελετουργικό των εκδηλώσεων τη λαμπαδηδρομία τους αθλητικούς αγώνες τους θεατρικούς αγώνες τους αγώνες λόγου

δραστηριότητες προετοιμασίας Πρακτικές δραστηριότητες δραστηριότητες προετοιμασίας Οι μαθητές καλούνται με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών του σχολείου και των γυμναστών του μαθήματος της ολυμπιακής παιδείας να : Προετοιμάσουν θεατρικές παραστάσεις Ασχοληθούν με εικαστικές δημιουργίες Ολυμπιακού, αθλητικού περιεχομένου Κατασκευάσουν επιτραπέζια Ολυμπιακά παιχνίδια Κατασκευάσουν αθλητικά όργανα Μιμηθούν κινήσεις από αρχαία αγωνίσματα Ασκηθούν στο ρητορικό λόγο

Η συμμετοχή του σχολείου μας Λύκειο Συμμετοχή στους αγώνες αντιλογίας συλλογή πληροφοριακού υλικού πραγμάτωση δραστηριότητες προετοιμασίας

Γυμνάσιο Συλλογή πληροφοριακού υλικού για: - το αρχαίο δράμα - το αρχαίο δράμα - το άλμα, το δίσκο, το ακόντιο - θεατρικούς αγώνες με παράσταση των «Ορνίθων» του Αριστοφάνη - αθλητικούς αγώνες (άλμα σε μήκος) δραστηριότητες προετοιμασίας

Αρχαιολογικό – Ιστορικό πληροφοριακό υλικό ΣΤ τάξη Δημοτικό σχολείο Ασκληπιείο Αθηνών Αρχαιολογικό – Ιστορικό πληροφοριακό υλικό Υλικό από Έντυπη & ηλεκτρονική βιβλιογραφία επίσκεψη φωτογραφίες λήψη βίντεο δραστηριότητες προετοιμασίας

Ε τάξη Ολυμπιακό παιχνίδι Επιτραπέζιο Ερωτοαπαντήσεων Δημοτικό σχολείο δραστηριότητες προετοιμασίας

Δ τάξη Αγώνισμα των δρόμων διαχρονικά Θεωρητικό υπόβαθρο Δημοτικό σχολείο Αγώνισμα των δρόμων διαχρονικά Θεωρητικό υπόβαθρο Τα αγωνίσματα σε 4 χρονικές περιόδους 776 π.Χ Ολυμπία ( 2 τμήματα ) 1896 Αθήνα ( 2 τμήματα ) 2000 Σίδνευ ( 1 τμήμα ) 2004 Αθήνα ( 2 τμήματα )

Καλλιτεχνικές δημιουργίες Δ τάξη Δημοτικό σχολείο Θεωρητικό υπόβαθρο Οι κανονισμοί των αγωνισμάτων σ’ αυτές τις χρονικές περιόδους Οι Ολυμπιονίκες των αγωνισμάτων σ’ αυτές τις χρονικές περιόδους Τα Όργανα που χρησιμοποιήθηκαν / ούνται στα αγωνίσματα σ’ αυτές τις χρονικές περιόδους Καλλιτεχνικές δημιουργίες Αποτύπωση εικόνας (ομαδική εργασία)

Γ τάξη Ολυμπιακοί αγώνες και περιβάλλον Καλλιτεχνικές δημιουργίες Δημοτικό σχολείο Γ τάξη Ολυμπιακοί αγώνες και περιβάλλον Δημιουργίες – κολάζ από ανακυκλωμένα (άχρηστα υλικά ) Καλλιτεχνικές δημιουργίες Χαρτοκατασκευές δραστηριότητες προετοιμασίας

Καλλιτεχνικές δημιουργίες Δημοτικό σχολείο Β τάξη Καλλιτεχνικές δημιουργίες Πηλός Πλαστελίνη Ζυμάρι Σύρμα δραστηριότητες προετοιμασίας

Καλλιτεχνικές δημιουργίες Δημοτικό σχολείο Α τάξη Καλλιτεχνικές δημιουργίες Ζωγραφική δραστηριότητες προετοιμασίας

δραστηριότητες βίωσης Πρακτικές δραστηριότητες δραστηριότητες βίωσης Οι μαθητές θα προετοιμάστηκαν, προκειμένου να προσεγγίσουν το τελετουργικό των Αρχαίων Ασκληπιείων.

Οι μαθητές θα συναγωνιστούν σε τρία αρχαία αγωνίσματα: Πρακτικές δραστηριότητες – δραστηριότητες βίωσης Οι θεατρικοί Αγώνες Θεατρικές ομάδες των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα διαγωνιστούν στην παράσταση αρχαίου δράματος. Οι αθλητικοί αγώνες Οι μαθητές θα συναγωνιστούν σε τρία αρχαία αγωνίσματα: - στο δίαυλο δρόμο - στο άλμα σε μήκος - ακόντιο

Πρακτικές δραστηριότητες – δραστηριότητες βίωσης Αγώνες Αντιλογίας Μαθητές από τα Λύκεια που συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα συναγωνιστούν στη διαπραγμάτευση θεμάτων σχετικών με φλέγοντα ζητήματα του σύγχρονου αθλητισμού (όπως η βία, η εμπορευματοποίηση, ο πρωταθλητισμός, τα αναβολικά, ο γιγαντισμός των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων, οι διακρίσεις, ο ρατσισμός, η διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος) και των Ολυμπιακών Αγώνων στα πρότυπα των σωκρατικών διαλόγων και γενικότερα της αρχαίας ρητορικής.

Τα παραδοτέα του προγράμματος Δημιουργία / Φιλοξενία ιστοχώρου Ενημερωτικό φυλλάδιο Αφίσες Έντυπο εκπαιδευτικό υλικό Ενημερωτικό – Εκπαιδευτικό CD-ROM Πρόγραμμα τελικής εκδήλωσης

http://www3.ellinogermaniki.gr/ep/asklipieia/