Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια εργασία για την ευρωπαϊκή χώρα Εσθονία στο μάθημα της Γεωγραφίας.
Advertisements

Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Σχολικό εγχειρίδιο Γ΄ Γυμνασίου: σ. 92–93 Διδακτικός χρόνος: Δύο (2) διδακτικές περίοδοι Επιμέλεια: Ελένη Κτίστη, ΕΜΕ Άννα-Μαρία Κοπάτου, Σύμβουλος.
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
Μόλι Γκούσκου, Β3 Εργασία γεωγραφίας για την Αλβανία.
YASENKA SIMITCHIEVA ΤΖΙΟΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.  Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους η περιοχή του Χάσκοβο κατοικήθηκε αρχικά πριν από επτά χιλιάδες χρόνια.
ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. Ο γερμανός μετεωρολόγος Άλφρεντ Βέγκενερ παρατήρησε ότι ο ώμος της Ν. Αμερικής ταίριαζε απόλυτα με τη μασχάλη της Κ.Δ. Αφρικής.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος Φυσικοί και Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Ενότητα 12: Το πρόβλημα της Ερημοποίησης στην Ελλάδα Θεοχάρης Μενέλαος.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΔΑΣΟΚΟΜΙΑ ΠΟΛΕΩΝ Ενότητα 5: Κοινωνικά και οικονομικά οφέλη Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα, Ανοιχτά.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Βιολογία Α΄ λυκείου Κεφ.3ο ΠΑΥΛΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΚΩΣΤΑ- ΒΙΟΛΟΓΟΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗΣ
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ Μάριος Καρέλης.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
Νορβηγία Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας
Ηλιακό Σύστημα.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Ατμοσφαιρικές διαταράξεις
Ηλιακό Σύστημα.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
Μερικές δυνάμεις στη φύση
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
TO ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
Ηλίας Ε2,3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος
Ηλιακό Σύστημα.
Οι Πλανήτες Εργασία: Πλανήτες
Μαθήτρια: ΑΘΗΝΑ ΚΟΥΡΤΗ Β2 Υπεύθυνη καθ. : ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΛΑΜΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
Άνθρωπος και Περιβάλλον
γαλλια ΚΑΙΛΙΝΜΕΙ ΒΙΛΛΑΝΟΥΕΒΑ ΜΑΚΑΣΙΛ Έ ΤΑΞΗ
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
Διαχρονικές αλλαγές στο πρότυπο της αλιευτικής παραγωγής των κυριότερων ειδών των Λ/Θ του Αμβρακικού κόλπου Μουτόπουλος Δ.Κ., Ράμφος Α., Σπάλα Κ., Κουτσικόπουλος.
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
ΚΡΟΑΤΙΑ Γιώργος Τσιτογιάννης.
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
Έλξη Μια ιδιότητα της μάζας.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
τμημα Τεχνολογιασ αλιειασ & υδατοκαλλιεργειων
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το νερό καλύπτει τα 4/5 του πλανήτη
الاهتزازات والموجــات
مديريت مالي 1 رشته هاي حسابداري و مديريت
אורך, היקף, שטח ונפח.
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Υδάτινος κόσμος Η διαχείριση του νερού
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το νερό καλύπτει τα 4/5 του πλανήτη
Η Θράκη  είναι μια ιστορική και γεωγραφική περιοχή των Βαλκανίων στη νοτιοανατολική Ευρώπη. Σήμερα η ονομασία Θράκη υποδηλώνει διεθνώς την περιοχή που.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δομή και λειτουργία Καρδιακός Μυς
Οδηγική Συμπεριφορά των Ελλήνων
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
στο Χιονοδρομικό κέντρο της Ροδόπης!
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018 Έρευνα πεδίου Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018 Και βέβαια, τι περιβαλλοντικό θα ήταν αυτό, αν δεν είχαμε και έρευνα πεδίου. Υπήρχαν 3 σπήλαια υποψηφια: το σπήλαιο Αλιστράτης Σερρών το οποίο αν και εγκεκριμένο για περιβαλλοντικά προγράμματα, ήταν πολύ μακρυα, το σπήλαιο του Δυρού που αποκλείστηκε όμως καθώς η επίσκεψη του απαιτούσε χρήση βάρκας και τρίτο και τυχερό, το σπήλαιο περάματος ιωαννίνων! Θα σας περιγράψουμε αναλυτικά το κομμάτι αυτής της επίσκεψης, καθώς αποτελεί τον ταξιδιωτικό οδηγό και τη ταξιδιωτική πρότασή μας για επίσκεψη από σπηλαιολάτρες

ΝΟΜΟΙ: Αττικής – Κορινθίας – Αχαΐας Αιτωλοακαρνανίας – Άρτας Ιωαννίνων – Τρικάλων – Καρδίτσας Φθιώτιδας – Βοιωτίας Οι διαδρομές με προορισμό τα ιωάννινα είναι πολλές και προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία από τοπία και εμπειρίες για τον ταξιδιώτη

ΠΟΤΑΜΟΙ: Ασωπός – ΒουραΪκός Αχελώος – Άραχθος – Λούρος Βοϊδομάτης – Πηνειός – Φαρσαλιώτης Σπερχειός – Κηφισός Μπορεί να απολαύσει ατέλειωτες φυσικές ομορφιές περνόντας από τους πολλούς ποταμούς, και θαυμάζοντας γραφικά γεφύρια, υπέροχη βλάστηση, πανίδα ιδιαίτερη.

ΟΡΗ / ΟΡΟΣΕΙΡΕΣ: Γεράνεια όρη – όρος Κυλλήνη Αροάνια όρη – ΠαναχαΪκό όρος Όρος Αράκυνθος – Τόμαρος Μιτσικέλι – Λάκμος – Μετέωρα Οροσειρά Τύμφης – όρος Όρθυς Καλλίδρομο – Πάρνηθα Και να μην ξεχνάμε βέβαια τα βουνά που ανάλογα με την εποχή του χρόνου μπορούν να εντυπωσιάσουν τον επισκέπτη με εικονες συγκλονιστικές

ΛΙΜΝΕΣ: Λυσιμαχία – Τριχωνίδα – Αμφιλοχία Λούρου – Παμβώτιδα – Υλίκη Εξίσου σημαντικές και οι λίμνες. Εμείς ήδη ξέραμε ότι το σπήλαιο του Περάματος οφείλει την ύπαρξή του στη λίμπη Παμβώτιδα, της οποίας τα νερά υποχώρησαν μεσα σε χιλιάδες χρόνια, αποκαλύπτοντας τους διαδρόμους που είχε λαξεύσει το νερό...

ΔΙΩΡΥΓΑ: Kορίνθου Δεν πρόσφέρει μόνο η φύση όμως θέαμα! Ο άνθρωπος όταν θέλει μεγαλουργεί και αυτός. Έτσι ο ταξιδιώτης μπορεί να φτάσει στα Ιωάννινα περνώντας τη Διώρυγα της Κορίνθου (και όχι Ισθμό όπως συνηθίζουμε να λέμε... τι μαθαίνει κανεις στην περιβαλλοντική, ε;;;)

ΓΕΦΥΡΑ: Ρίου–Αντιρρίου Και την εντυπωσιακή γέφυρα Ρίου – Αντιρίου! Σημίωση: τα διόδια τα πληρώνεις αφού περάσεις τη γέφυρα, να το θυμάστε αυτό!

ΣΠΗΛΑΙΟ: Περάματος Ιωαννίνων Και έτσι φτάνουμε στο Σπήλαιο! Όπως διαπιστώσαμε και μόνοι μας είναι ένα σπήλαιο μοναδικής ομορφιά αλλά δεν είναι μόνο η ομορφια του που το κάνει μοναδικό. Όπως μας ενημέρωσαν οι ειδικοί από τους οποίοιυς πήραμε συνέντευση, ύπαρχουν σε αυτο΄19 διαφορετικά είδη σταλαγμιτών και σταλακτιτών! Η υγρασία στο σπήλαιο φτάνει το 100% και η θερμοκρασία είναι γύρω στους 18 βαθμούς, όπως διαπιστώσαμε και με τις δικές μας μετρησεις. Οι συνθήκες αυτές είναι σημαντικές για να συνεχίστεί η δημιουργία σταλαγμιτών και σταλακτιτών. Επίσης μέσα σε αυτό ζουν νυχτερίδες και διαφορα αραχνοειδή.

ΧΑΡΑΔΡΑ: Bίκου Επίσης δεν θα ξεχάσουμε να προτίνουμε στον ταξιδιώτη να επισκευτεί το Γεωπάρκο Βίκου – Αώου, το οποίο συμπεριλήφθηκε στην εκδρομή μας για να το επισκευτεί η δεύτερη περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας, η οποία θα σας δείξει αργότερα τι έκανε εκεί...

ΜΟΥΣΕΙΟ: Βρέλλη Τέλος, ο επισκεύπτης όσο βρίσκεται στα Ιωάννινα δεν πρέπει να παραλείψει να επισκευθεί το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων, το κάστρο, τον τάφο του Αλή Πασά και το τζαμί, το νησάκι της λίμνης, το αρχαιολογικό μουσείο, να θαυμάσει τα έργα αργυροχοϊας και να γεφθεί υπέροχα φαγητά και γλυκά Σύμφωνα με τα ερωτηματολόγια που συμπληρώσαμε από ντόπιους αλλά φοιτητές ή απλά εργαζόμενους στα Ιωάννινα, η οικονομική ζωή της πόλης σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με το σπήλαιο και γύρω από αυτό έχουν αναπτυχθεί ξενοδοχεία, καταστήματα, εστιατόρια και γενικά ένα δίκτυο από επισκέψιμους χώρους που θα γεμίσουν το πρόγραμμα του επισκέπτη με τρόπο ευχάριστο αλλά και ψυχαγωγικό.

ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ : Αγίου Στεφάνου–Μετέωρα Στην επιστροφή μην παραλείψετε να επισκευθείτε την καλαμπάκα και τα επιβλητικά μετέωρα! Η μονή Αγίου Στεφάνου είναι εύκολα προσβάσιμη και θα σας γεμίσει κατάνυξη ακόμα και αν δεν το έχετε πολύ με τη θρησκεία

ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ (km) Αθήνα – Ρίο : 200 km Ρίο – Ιωάννινα : 210 km Συνοψίζοντας, ας είστε προετοιμασμένοι για πολλά χιλιόμετρα θεαματικών διαδρομών! Και επειδή μια είκονα ίσον 1000 λέξεις, ας δούμε ένα βίντεο που σίγουρα οι λέξεις που του αντιστοιχούν, μπορούν να γεμίσουν βιβλία ολόκληρα!