Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Difference between Rich and Poor People Η διαφορά μεταξύ Πλουσίων και Φτωχών Ανθρώπων.
Advertisements

Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Some information about our place. Greece is a small country on the south of Europe. The peninsula, where Greece is located, is called Balkan.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
“... because the love of God has been poured out within our hearts through the Holy Spirit who was given to us.” Romans 5:5.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
The Quran on the Gospel Surah 5:68: Say: “O People of the Book! ye have no ground to stand upon unless ye stand fast by the Law, the Gospel, and all the.
First Peter: an overview by Dr. Lorin L. Cranford Day 5 C&L Publications Boiling Springs, NC.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Μάθημα 6ο Κινητοποίηση Προσωπικού
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Τὸ ἆθλον, ἄθλου prize.
Teen thoughts Χριστίνα Γ. Ραφαέλα Γ..
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
GO.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Εντολές Δικτύων Command Line.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
New Testament 2 & Greek 2: An Introduction
Anti-bullying Campaign
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Living with Church Growth
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Σχολική εργασία αγγλικών
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Financial Market Theory
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
3Ω 17 V A3 V3.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Verbs.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Modifiers.
Ευρωπαϊκή ΄Ενωση.
Unit 5: Working with Parents and Others in Early Years
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou

Κάθε χαμόγελο, κάθε γέλιο, κάθε πράξη αγάπης, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το Erasmus +, είναι η πύλη που μας δίνει τη δυνατότητα να περάσουμε και να γνωρίσουμε μία άλλη όψη του κόσμου. Νέους ορίζοντες, νέες κουλτούρες και νέους ανθρώπους. Να συναναστραφούμε με παιδιά που έχουν να πούνε τη δική τους ιστορία. Να γνωρίσουμε πολιτισμούς και να παρουσιάσουμε τον δικό μας. Every smile, every laugh every act of love, can make the difference. Erasmus +, is the gate which gives us the opportunity to meet another side of world. New horizons, new cultures and new people. To co-ordinate with children who tell their own story. To meet civilizations and to show ours too.

Μέσω του προγράμματος, γνωρίζουμε τον αληθινό κόσμο, όχι την όμορφη και χαλαρή ζωή που έχουμε πλάσει στη φαντασία μας. Συνεργαζόμαστε και ανακαλύπτουμε νέες πτυχές των ανθρώπων γύρω μας, αλλά και του εαυτού μας. Και αν όντως καταφέρουμε να συνεργαστούμε και να συνδιαλεχτούμε πάνω στο προσφυγικό θέμα θα ξέρουμε ότι με τον δικό μας όμορφο και ιδιαίτερο τρόπο θα έχουμε βοηθήσει Through the program, we see the reality, not the easy and the nice life we’ve made in our fantasy. We co-operate and we discover new aspects of us and the people around us. And if we manage to co-operate and talk about refugees’ issue we will know that in our beautiful and special way we have helped.

Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουν την έννοια του πρόσφυγα Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουν την έννοια του πρόσφυγα. Όμως όταν φτάνει η στιγμή να το περιγράψουμε, απλά δεν μπορούμε. Γιατί; Επειδή δεν ξέραμε εξ αρχής τι είναι. Και ούτε θα μάθουμε ποτέ. Δεν ήμασταν ποτέ στη θέση τους και οι περισσότεροι από εμάς ποτέ δεν θα είναι. Most of us, know the meaning of the refugee. But when the time is right to describe that meaning, we just can’t. Why? Just because of the fact that we never knew that. And we never going to know that. We have never been in their situation, and most of us never going to be.

Έτσι, το πρόγραμμά μας φέτος, έχει σκοπό, να γνωρίσουμε πράγματα για τους πρόσφυγες και να τους εντάξουμε στην καθημερινότητα μας όσο πιο ομαλά γίνεται. Γιατί οι πρόσφυγες είναι άνθρωποι. So, this year, our program it is intended to make us learn more things about refugees and integrate them smoothly into our daily routine. Because refugees are human beings.

Τον προηγούμενο χρόνο, το κορίτσι εκεί δεν ήτανε τίποτε άλλο παρά ένα παιδί. Της άρεσε να παίζει, να τραγουδά και να γελά μα όταν ο πόλεμος ήρθε ξεχάστηκαν όλα αυτά. Εκείνη τη νύχτα φεύγει μακριά, σπίτι και οικογένεια δεν ξαναείδε πια. Σε λίγες μέρες όλα είχαν αλλάξει, και τα όνειρα του αύριο είχανε πετάξει. Τη φωνάζουμε πρόσφυγα και είναι παιδί, μα θα μπορούσες στη θέση της να είσαι και’ συ. Άσε λοιπόν τις διακρίσεις και τον εγωισμό, και δείξε στο παιδί αυτό, τον μέγιστο σεβασμό.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Με το Erasmus+ αυτή την τριετία, θα ξεπεράσουμε όλες τις κοινωνικές διαφορές που μας χωρίζουν και θα κάνουμε και εμείς ένα βήμα προς την ενότητα της διαφορετικότητας. These three years, with the Erasmus+ project we are going to overcome all these social differences that separate us and we are going to make a step to unity in diversity. Ευχαριστώ για την προσοχή σας. Thanks for your Attention.