Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ
Advertisements

 To form the future optative active:  Find the future active/middle tense stem.
Unit 11 - Prohibitions. Prohibitions are negative commands.
Διασύνδεση συστημάτων
7/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Assignments.
Μέτρηση απόδοσης διαδικασιών αποθήκευσης μιας βιομηχανικής μονάδας 1 Δημήτρης Φωλίνας, 1 Διονύσης Τσιριγώτης, 2 Ιωάννης Μανίκας 1ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΡΑΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ (RFID) – ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΤΙΚΕΤΑΣ RFID, ΧΡΗΣΗ ΡΑΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ (RADIO.
Βασικές αρχές Μοριακής Βιολογίας Burton E. Tropp Jones & Bartlett Learning 2014 Aκαδημαϊκές Εκδόσεις 2015 Κεφάλαιο 15: Γονιδιακή αποσιώπηση μέσω μικρών.
Β αλκανικό Τ ουρνουά Γ υναικείου Π οδοσφαίρου Αλεξανδρούπολη 3,4,5/ Στάδιο ΄΄Φώτης Κοσμάς’’ Θέλουμε τη στήριξη σου… Αυτός ο Θεσμός πρέπει να παραμείνει.
Αποκατάσταση Δυσλειτουργιών Σύγκλεισης Ενότητα 6: Αποκατάσταση σύγκλεισης με Κινητές Προσθέσεις Δρ. Παναγιώτα Τσόλκα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Οδοντικής.
Παπαμιχαήλ Δημήτρης MSc, BSc, RD Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Τηλ : Διατροφή και Αθλητισμός.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Διάλεξη 3 η (2014– 15) Θεωρητικά Μοντέλα Ανάπτυξης Καινοτομίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ Συγχρηματοδοτούμενο.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης 4η Περίπτωση: Παραδοσιακοί χοροί Άγγελος Κωνσταντινίδης, ΑΕΜ: 908.
Σταύρος Ιωαννίδης Πάντειο Πανεπιστήμιο και Παρατηρητήτιο Επιχειρηματικότητας ΙΟΒΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΜΣ Περιβαλλοντική & Οικολογική Μηχανική Μέθοδοι Έρευνας Πέμπτη 10 Μαίου 2012 Ηρακλής Πολατίδης, Δίας Χαραλαμπόπουλος.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
ETISMAR PARTNERS ΕΟΜΜΕΧ : Ε.Σπυροπούλου Τηλ. : , Fax.: Ε-mail: http// ΕΑΝΤ Α.Ε. : Π.Στολάκης.
ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.
Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης Διδάσκουσα: Ιωάννα Πεπελάση Μάθημα: Οικονομική Ιστορία της Ελλάδος 28/05/2015.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ NQM
Ενότητα 7 : Ντετερμινιστικά Πεπερασμένα Αυτόματα, Κανονικές Πράξεις
Φυσικές Διεργασίες Ι Ενότητα 3: Ponchon-Savarit Χριστάκης Παρασκευά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ"
Όραμα-Αποστολή Αναγκαιότητα ή Πολυτέλεια
Τοξικότητα των θρεπτικών συστατικών
Θεωρία.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του ΤΕΙ Λάρισας
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 3: Μικροάρδευση – Ορισμός και τύποι
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
20/5/2015 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αίθουσα Συνεδρίων
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΦΩΝΗΤΙΚΗ - 1η Διάλεξη - Ανθή Χαϊδά (Δεκέμβριος 2016)
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Λογιστική και Ελεγκτική"
Αρδευτική Μηχανική Εργαστήριο Ε2: Έδαφος και Νερό Το έδαφος
Ενότητα 1 : Σύνολα & Σχέσεις (1/2) Αλέξανδρος Τζάλλας
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό
Τεχνολογία γ΄ γυμνασίου
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Πτυχιακή Εργασία Καυκαλούδη Ευθυμία Μουσκεφτάρα Δήμητρα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ (ΠΕΣΥΠ) ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ Εργασία στο Μάθημα: «Οργανωτική Ψυχολογία, διαχείριση.
ESA 2010 vs ESA 95 Τμήμα Εσωτερικής Οικονομίας Τμήμα Οικονομετρικών Προβλέψεων (Γιάννης Παπαδογεώργης και Ζαχαρίας Μπραγουδάκης) Διεύθυνση Οικονομικής.
Σχεδίαση Μεικτών VLSI Κυκλωμάτων
Ψαλιδιστής αποτελούμενος από θυρίστορ με παραμετρικά στοιχεία Rd=0,01Ω, Us=1V, τροφοδοτεί ωμικό φορτίο με αντίσταση R=1,99Ω. Η πηγή συνεχούς ρεύματος στην.
Σεμινάριο Επιμόρφωσης Δικαστών και Εισαγγελέων
ΟΜΑΔΕΣ & ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
I loosen indicative active 1st person singular
Επανεκκίνηση και Φορολογία
17 Ιανουαρίου 2018 Όγδοη σειρά ασκήσεων.
Η Δευτεροβάθμια Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα κατά τη μετάβαση στην «κοινωνία της γνώσης» Στ. Πάγκαλος Σχολικός Σύμβουλος Δ.Τ.Ε.Ε., Διπλ.
Σχέδιο Ασφάλειας Νερού για τις ΔΕΥΑ Βασικές έννοιες- Βήματα υλοποίησης
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ Χειμερινό Εξάμηνο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΜΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ
ΟΙ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΥΓΡΑΜΜΑ: 3rd Edition VICTOR J. KATZ
Φάσματα περιστροφής πολυατομικών μορίων
Ρευστά, Πίεση, Άνωση Το φαινόμενο της Πλεύσης-Βύθισης και οι παράγοντες που το επηρεάζουν ΕΦΕΙΑ 8ο μάθημα.
Πηγή συνεχούς ρεύματος τροφοδοτεί ωμικό φορτίο μέσω διακόπτη συνεχούς ρεύματος αποτελούμενο από θυρίστορ με παραμετρικά στοιχεία Us = 1 V και Rd =0,03.
xBSM meeting, problems with C-line CA
Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Insulated Gate Field Effect Transistor (IGFT)
Από 26 Φεβρουαρίου ως 28 Μαΐου 4 Μαρτίου 24 Φεβρουαρίου –
Περιφέρεια.
GRK 101 GRK 101.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А. ПАРДАЕВ БАХТИЁР “ЮҚОРИ МАЛАКАЛИ ЮНОН-РИМ КУРАШЧИЛАРИНИНГ МУСОБАҚА ДАВРИДА МАШҒУЛОТ ЮКЛАМАЛАРИНИ ОПТИМАЛЛАШТИРИШ УСЛУБИЯТИ” Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.

Мавзунинг долзарблиги Мавзунинг долзарблиги. Юнон-рим кураши ҳозирги кунда ривожланган спорт туридир ва шу билан бирга жуда кўп илмий изланишлар олиб борилган. Олимларимиз томонидан тадқиқотлар ўтказилиб илмий-назарий база бойитилган. Лекин бу амалга оширилган ишлар айрим объектлардаги муаммолар бўйича талаб даражасида эмаслиги кўзга ташланиб қолмоқда. Мусобақа қоидаларининг хар Олимпиада уйинларидан кейинги ўзгаришлари курашчиларга юқори талабларни қўйлмоқда. Бу эса янги ва янги талабларни курашчилар олдига қўяди. Яъни, беллашувни юқори суръатда, техник харакатларни тезкорлик билан рақибдан олдин бажаришда курашчининг спорт тайёргарлигига замонавий талабларни вужудга келтиради. Мусобақаларнинг кўплиги спортчининг организмига катта нагрузка берилиши ва унга нисбатан ўз вақтида тикланиш воситаларини фойдаланиш ҳозириги кундаги долзарб хисобланмоқда. Бу муаммоларни мураббийлар йиллик циклнинг мусобақа даврида ҳал қилишининг янги услубларини қидириш зарур.

Ишнинг мақсади. Юқори малакали юнон-рим курашчиларининг мусобақа даврида машғулот юкламаларини оптималлаштириш ва уни қўллашнинг самарали услубларини ўрганиш. Тадқиқотнинг илмий янгилиги. Юнон-рим кураши билан шуғулланувчи спортчиларга йиллик циклнинг мусобақа даврида юкламаларни тўлқинсмон услуби билан оптималлаштириш эвазига мусобақа фаолиятига ижобий таъсирини кўрсатиш. Бунда аэроб, анаэроб ва аралаш турдаги иш тартибига асосий эътибор қаратилади. Тадқиқот гипотезаси. Юқори малакали юнон-рим курашичиларига мусобақа даврида аэроб, анаэроб ва аралаш турдаги иш тартибини тўлқинсмон услубда оптималлаштириш ўз вақтида организмни тиклаш ва кейинги мусобақа босқичларига барча тайргарлик томонлари ва мусобақа фаолиятига ижобий таъсир этади.

Тадқиқотнинг вазифалари. 1. Юнон-рим курашчиларининг мусобақа давридаги ўқув-машғулот жараёнининг юкламалар даражасини ўрганиш. 2. Юнон-рим курашчиларининг мусобақа давридаги ўқув-машғулот жараёнининг юкламаларини оптималлаштириш йўлларини қидириш ва услубини ишлаб чиқиш. 3. Ишлаб чиқарилган юнон-рим курашчиларининг мусобақа давридаги ўқув-машғулот жараёнининг юкламаларини оптималлаштириш услубиятини тадқиқотда қўллаш ва натижаларни муҳокама этиш. Тадқиқот услублари. 1. Мавзуга оид илмий-услубий адабиётларда берилган маълумотларни тахлил қилиш асосида масаланинг ҳолатини ёритиш. 2. Юнон-рим курашчиларининг спорт тайргарлик даражасини аниқлаш мақсадида педагогик назорат тестларидан фойдаланиш: 1. 10 марта қўлини икки қўл билан ушлаб белдан ошириб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 2. 10 марта қўлидан тортиб партерга ўтказиш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 3. 10 марта қўл ва бўйнидан ушлаб белдан ошириб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 4. 10 марта қўл остидан шўнғиб партерга ўтказиш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 5. 10 марта қўлини бўйинга ўраб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 6. 10 марта қўлини калитсмон ушлаб мусобақа билан тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 7. 10 марта белини ушлаб айлантириб тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 8. 10 марта белини тескари ушлаб ағдариб тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 9. 1500 метрга югуриш (секунд). 10.Ўз вазнига тенг шерикни елкаларга олиб ўтириб-туриш (марта).

Январ-май ойларидаги машғулотларнинг мажмуасини юкламалар зонасида тақсимланиш жадвали №1жадвал Юклама зоналари ЮҚТ пулси Январ-май ойларидаги юклама (минут хисобида) 1-микроцикл 2-микроцикл 3-микроцикл 1 2 3 4 5 6 7 8 Аэроб зона -120 -130 20 30 -140 -150 2х5 4х5 Аэроб-анаэроб зона -155 2х4 - -160 4х2 -165 3х2 -170 Анаэроб зона -175 -180 2х2 -185 -190 +190 Машғулот вақти (3240 минут) 135

I-разрядли ва спорт усталигига номзод юнон-курашчиларнинг педагогик назорат тест кўрсатгичлари (тадқиқотдан олдин)№2 жадвал гуруҳлар кўрсаткичлар 10 марта қўлини икки қўл билан ушлаб белдан ошириб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўлидан тортиб партерга ўтказиш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўл ва бўйнидан ушлаб белдан ошириб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўл остидан шўнғиб партерга ўтказиш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўлини бўйинга ўраб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўлини калитсмон ушлаб мусобақа билан тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта белини ушлаб айлантириб тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта белини тескари ушлаб ағдариб тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 1500 метрга югуриш (секунд). Ўз вазнига тенг шерикни елкаларга олиб ўтириб-туриш (марта). Назорат х 12,3 11,9 12,4 12,2 12,8 13,7 10,9 11,6 364,5 17,5 δ 0,13 0,11 0,19 0,22 0,21 0,25 0,12 0,17 6,11 0,65 V 1,05 0,92 1,53 1,80 1,64 1,82 1,10 1,46 1,67 3,71 Тадқиқот 11,8 12,5 12,1 12,7 13,8 10,8 11,7 367,8 17,8 0,15 0,18 0,23 5,19 0,71 1,20 1,01 1,44 1,73 1,81 1,66 1,28 1,41 0,39

I -разрядли ва спорт усталигига номзод юнон-курашчиларнинг педагогик назорат тест кўрсатгичлари (тадқиқотдан кейин)№3 жадвал гуруҳлар кўрсаткичлар 10 марта қўлини икки қўл билан ушлаб белдан ошириб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўлидан тортиб партерга ўтказиш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўл ва бўйнидан ушлаб белдан ошириб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўл остидан шўнғиб партерга ўтказиш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўлини бўйинга ўраб ташлаш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта қўлини калитсмон ушлаб мусобақа билан тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта белини ушлаб айлантириб тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 10 марта белини тескари ушлаб ағдариб тўнтариш усулини тезкор амалга ошириш (секунд). 1500 метрга югуриш (секунд). Ўз вазнига тенг шерикни елкаларга олиб ўтириб-туриш (марта). Назорат х 12,3 11,9 12,4 12,2 12,8 13,7 10,9 11,6 364,5 17,5 δ 0,13 0,11 0,19 0,22 0,21 0,25 0,12 0,17 6,11 0,65 V 1,05 0,92 1,53 1,80 1,64 1,82 1,10 1,46 1,67 3,71 Тадқиқот 11,8 12,5 12,1 12,7 13,8 10,8 11,7 367,8 17,8 0,15 0,18 0,23 5,19 0,71 1,20 1,01 1,44 1,73 1,81 1,66 1,28 1,41 0,39

Назорат гуруҳида Руфье-Диксон тести бўйича кўрсатгичлар №4 жадвал Назорат гуруҳида Руфье-Диксон тести бўйича кўрсатгичлар №4 жадвал № Ф.И.Ш. 28 январ 11 апрел 23май P P2 P3 RD 1 А-в 67 112 72 5,1 69 110 75 5,4 64 111 68 4,3 2 Аб-в 66 70 4,6 108 78 65 3 С-в 71 74 5,3 73 80 6,3 107 4,8 4 Р-в 105 5,5 82 6,8 5 М-в 106 76 4,9 109 3,9 6 П-в 79 5,8 83 6,6 4,4 7 У-в 104 77 4,2 8 Б-в 96 85 6,5 98 9 Е-в 5,7 3,2 10 Ғ-в 3,4 62 63 2,1 68,9 105,4 74,6 70,7 109,3 78,8 5,9 66,9 105,2 68,7 4,1

Тадқиқот гуруҳида Руфье-Диксон тести бўйича кўрсатгичлар №5 жадвал Тадқиқот гуруҳида Руфье-Диксон тести бўйича кўрсатгичлар №5 жадвал № Ф.И.Ш. 28 январ 11 апрел 23май P P2 P3 RD 1 А-в 66 110 73 4,9 68 109 76 5,3 67 102 3,7 2 Ва-в 112 71 5 69 74 101 3,4 3 В-в 70 75 5,4 111 83 6,8 97 4 Б-в 108 77 5,6 114 86 7,7 Д-в 107 78 6,4 65 99 3,1 6 Со-в 5,5 6,6 64 96 2,6 7 Ш-в 81 8,5 3,8 8 Я-в 5,8 106 85 6,5 72 4,1 9 Х-в 5,7 98 3,6 10 З-в 82 6,2 5,1 103 х 69,8 77,4 71,5 110,2 79,2 6,1 67,3 99,6 69,1

ЭЪТИБОРИНГИЗ УЧУН РАҲМАТ