ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 4ου Ε.Κ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Σχ.Έτους:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗΣ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Η δημιουργία εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων από τα ίδια τα παιδιά στο Τμήμα Ένταξης ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ Υ π. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ΜΑΡΙΤΑ.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Κατερίνα Τζαβάρα Εκπαιδευτικός-Συγγραφέας
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
ΣΔΕ ΝΑΟΥΣΑΣ Σχέδιο Δράσης Β’ Τετραμήνου Μελοποιημένη ποίηση.
4o Δ. Σ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – Ε 1 ΄ ΤΑΞΗ ΤΣΟΥΜΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Το θέατρο στην Ευρώπη.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Οδηγίες διδασκαλίας για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία στο Λύκειο, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και του εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Βενετία.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Εργαστήριο Μελέτης Γλώσσας & Λογοτεχνίας στην Εκπαίδευση
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 4ου Ε.Κ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Σχ.Έτους: 2017-18 Θέμα: « Δράσεις Φιλαναγνωσίας και Φανταστικά Ταξίδια στο χώρο του βιβλίου» Τμήμα: Γ’βρεφονηπιοκομίας 3ο ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασοπούλου Ειρήνη Χρήστου Χριστίνα

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ η όξυνση της κριτικής και δημιουργικής σκέψης,  η αναζωογόνηση κι ο εμπλουτισμός της φαντασίας και της εφευρετικότητας,  η ανάπτυξη της αισθητικής καλλιέργειας  και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητριών Γενικότερα,   η καλλιέργεια της γλωσσικής έκφρασης μ’ έμμεσο-βιωματικό τρόπο, ώστε να ενισχυθεί η ικανότητα των μαθητριών στην κατανόηση κειμένων, στην έκφραση απόψεων και ιδεών, συμβάλλοντας στην συγκρότηση μιας πολυδιάστατης και δημιουργικής προσωπικότητας.

ΔΡΑΣΕΙΣ Ανάγνωση μύθων του Αισώπου μέσα στην τάξη Επίσκεψη και παρακολούθηση θεατρικής παράστασης Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης στο Θέατρο Ακροπόλ με τίτλο: «Αλεπού Αισώπου» Οι μαθητές γνώρισαν την κοινωνική και παιδευτική σημασία των μύθων που απορρέει από το αλλήγορικό τους περιεχόμενο και από την φιλοσοφική τους διάσταση. Αντιλήφθηκαν τον παραδοσιακό λαϊκό βίο και την κοινωνική ιστορία μας. Γνώρισαν την τέχνη του θεάτρου και την δραματοποίηση ενός μύθου παίρνοντας την μορφή θεατρικής παράστασης.

Φωτογραφίες από την παράσταση Αλεπού Αισώπου

Φωτογραφίες από την παράσταση Αλεπού Αισώπου

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος «Δράσεις φιλαναγνωσίας και φανταστικά ταξίδια στον κόσμο του βιβλίου», το τμήμα Γ’βρεφ συμμετέχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, «Ας παίξουμε με τις αφίσες». Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα γέννησης του γνωστού συγγραφέα Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Ο εορτασμός καθιερώθηκε το 1966 από την ΙΒΒΥ (International Board on Books for Young People). Eυχαριστούμε την Κ.Δερματά για το εκπαιδευτικό υλικό

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ας παίξουμε με τις αφίσες» Κύκλος Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου Ανάγνωση μηνυμάτων της ΙΒΒΥ για τις 2 Απριλίου από συγγραφείς διαφόρων χωρών όπως Βραζιλία, Ισπανία, Ουγγαρία, Αυστρία, Φινλανδία, Μεξικό. Έκθεση στην τάξη των εικόνων-αφισών. Λύσεις γρίφων. Δημιουργική γραφή – Οι μαθήτριες έγραψαν τα δικά τους συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν από την παρατήρηση των αφισών. Η μαθήτρια Σοφού Μαρία διαβάζει το μήνυμα της Διεθνούς Οργάνωσης Βιβλίων για τη νεότητα, της Ουγγαρέζας συγγραφέα Εva Zanikovsky με τίτλο: «Τα βιβλία έχουν τα πάντα».

Αφίσες για την Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2 Απριλίου από τον Κύκλο Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου

Ανάγνωση ιστοριών και δραματοποίησή τους παίρνοντας την μορφή παράστασης κουκλοθεάτρου

23 Απριλίου: Ημέρα Βιβλίου Η Ένωση Ελληνικού Βιβλίου, σε συνεργασία με την Εταιρεία Συγγραφέων και τον Κύκλο Παιδικού Βιβλίου γιορτάζει την ημέρα αυτή ως ημέρα φιλαναγνωσίας. Από 21 Απριλίου εως 31 Μαίου, οι φίλοι του βιβλίου μπορούν να στηρίξουν μία ή περισσότερες σχολικές βιβλιοθήκες , επιλέγοντας και αγοράζοντας τα βιβλία που εκείνοι θεωρούν κατάλληλα.

Λειτουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης στον χώρο του εργαστηρίου βρεφονηπιοκομίας Μερικά από τα βιβλία της βιβλιοθήκης μας είναι: ΦΩΤΗΣ ΣΙΜΑΤΟΣ, BESAME MUCHO PAULO COELHO, BAΛΚΥΡΙΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΙΡΑ ΛΟΜΠΕ, Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΤΗ ΜΗΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΟΥΜΑΣ, ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΛΙΤΣΑ ΨΑΡΑΥΤΗ, ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ ΛΟΤΗ ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ-ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ,ΣΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΟ ΔΑΣΟΣ

Κατασκευή εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας

ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΙΛΙΟΥ

Ανάγνωση κλασσικού παραμυθιού με τίτλο : «Η Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων» του Carl Lewis Αποφθέγματα παραμυθιού: Δεν μπορώ να πάω πίσω στο χθες, γιατί ήμουν κάποιος άλλος. Πάντα να λες την αλήθεια και να σκέφτεσαι προτού μιλήσεις. Είναι κακής ποιότητας μνήμη αυτή που δουλεύει μόνο προς τα πίσω. Ένα από τα μυστικά της ζωής είναι πως ό,τι αξίζει να κάνουμε είναι αυτά που κάνουμε για τους άλλους.

Η Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων -Παρακολούθηση κινηματογραφικής ταινίας -Παρακολούθηση κινουμένων σχεδίων

Παρακολούθηση της κινηματογραφικής ταινίας Παρακολούθηση της κινηματογραφικής ταινίας

Τι μας έμαθε η Αλίκη στην Χώρα των Θαυμάτων Διαβάζει η μαθήτρια Γκλιάου Δήμητρα

Φιλοτέχνηση αφισών

Φιλοτέχνηση αφισών

Φιλοτέχνηση αφισών

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

Η συμβολή της μουσικής και της ποιήσης στην προώθηση της φιλαναγνωσίας Οι σύγχρονες προτάσεις διδασκαλίας της Λογοτεχνίας στο σχολείο δίνουν έμφαση στην διδασκαλία της μελοποιημένης ποίησης καθώς η ένωση μουσικής-λόγου σαν διδακτικό εργαλείο επιδρά θετικά και βελτιώνει, όχι μόνο την πνευματική αλλά και την ψυχοσωματική και συναισθηματική ανάπτυξη του μαθητή. Βασικός στόχος κάθε εκπαιδευτικού σχεδιασμού είναι η αυθόρμητη γνωριμία και προσέγγιση του έργου των σπουδαίων Ελλήνων δημιουργών από τους μαθητές και η δημιουργική αξιοποίησή του μέσα στη σχολική καθημερινότητα με απώτερο σκοπό την παραγωγή πρωτότυπου πολιτιστικού έργου από τους μαθητές.

ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΟΙΗΣΗ Πολλοί μεγάλοι Έλληνες ποιητές έφτασαν στα αυτιά του κοινού μέσω της μουσικής. Οι μελοποιήσεις των ποιημάτων τους αποτελούν μερικά από τα ωραιότερα τραγούδια, που εξέφρασαν τους πόθους, τις χαρές και τις λύπες, τους έρωτες και τα πάθη του λαού. Πολλές φορές γνωρίζουμε ένα τραγούδι, χωρίς να γνωρίζουμε οτι είναι ένα μελοποιημένο ποιήμα.

ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ Οι Μοιραίοι, του ποιητή Κώστα Βάρναλη σε μουσική σύνθεση Μίκη Θεοδωράκη. Η μπαλάντα του κυρ-Μέντιου, του ποιητή Κώστα Βάρναλη σε μουσική σύνθεση Λουκά Θάνου. Του μικρού Βοριά, του ποιητή Οδυσσέα Ελύτη σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη. Σπασμένο Καράβι, του ποιητή Γιάννη Σκαρίμπα σε μουσική σύνθεση Γιάννη Σπανού.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μέσα από την πραγματοποίηση του προγράμματος της φιλαναγνωσίας επιτεύχθηκαν οι παρακάτω στόχοι: • καλλιέργεια αναγνωστικής απόλαυσης • καλλιέργεια δεξιότητας αναδιήγησης ιστοριών, συναισθημάτων ή καταστάσεων • ανάπτυξη συνεργατικής ικανότητας • ανάπτυξη επικοινωνιακής ικανότητας • ανάπτυξη αφηγηματικής ικανότητας • εξοικείωση με τη λειτουργία ομάδων • δημιουργία κλίματος συντροφικότητας και δημιουργικότητας μέσα στην τάξη, η οποία σταματά να αποτελεί ένα άθροισμα μεμονωμένων μαθητών αλλά γίνεται μια «κοινότητα αναγνωστών».

Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας Ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας! Το πρόγραμμα παρουσίασαν η μαθήτρια Γεωργία Τσούρα Ευχαριστούμε τις μαθήτριες του τμήματος Γ ΄Βρεφ. για την συμβολή τους στην υλοποίηση του προγράμματος