ΚρυφΗ ΔιαφΗμιση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση στην εφαρμογή Ομάδων Ανταπόκρισης.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Στρατηγική Προώθησης.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Προώθηση / Επικοινωνία
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Περιεχόμενα Πρόλογος (σελίδα 4) Η Διαφήμιση (σελίδα 6)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Χρύσα Παπαλεξοπούλου.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 18 : ΠΡΟΒΟΛΗ IΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΚΟΥΡΟΓΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΕΛΛΗ ΜΑΡΙΑ ΧΡΥΣΑΝΤΖΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΛΚΟΟΛ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Στρατηγική Προώθησης.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Β
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ο σκοπός της και οι επιπτώσεις της στην καθημερινή μας ζωή
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚρυφΗ ΔιαφΗμιση

Διαφήμιση είναι διαδικασία κατά την οποία ένα προϊόν ή μια υπηρεσία γίνεται γνωστό ή επηρεάζει το καταναλωτικό κοινό επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Η διαφήμιση ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ. Τεράστια ποσά ξοδεύονται ετησίως από τις εταιρίες για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων τους.

Συχνά ο διαφημιζόμενος προτιμά το προϊόν του να προβληθεί από μια διασημότητα (π.χ. γνωστό ηθοποιό ή τραγουδιστή ή μοντέλο ή δημόσιο πρόσωπο) που πληρώνεται για να διαφημίσει ένα προϊόν -όπως π.χ. ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ είχε πληρωθεί για να διαφημίσει πίτσα. Αυτού του τύπου η διαφήμιση στηρίζεται στο γεγονός ότι το οικείο πρόσωπο (π.χ. ένας ηθοποιός γνωστός από σίριαλ ή ένας γνωστός δημοσιογράφος) καθιστά το προϊόν πιο συμπαθές στο κοινό.

Αυτός ο τρόπος ταύτισης του προϊόντος με κάποια διάσημη προσωπικότητα παρουσιάζει πάντως το μειονέκτημα των απρόβλεπτων εξελίξεων -για παράδειγμα η Kellogs είχε συμβόλαιο με τον Ολυμπιονίκη κολυμβητή Michael Phelps, αλλά την διέκοψε όταν εκείνος φωτογραφήθηκε να καπνίζει μαριχουάνα.

Διαφημιστικά µέσα Τηλεόραση: Θεωρείται η πρωταγωνίστρια στην αποδοτική διαφήμιση και γι' αυτό η τηλεοπτική διαφήμιση είναι και η πιο ακριβοπληρωμένη. Η διάρκειά της είναι συνήθως γύρω στα 30 δευτερόλεπτα. Η τιμή ρυθμίζεται ανάλογα με την ώρα προβολής της διαφήμισης (άλλη τιμή στις 3 η ώρα τη νύχτα και άλλη στις 9 το βράδυ), από το σημείο (στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος ενός προγράμματος), το πρόγραμμα αυτό καθαυτό (άλλη τιμή για ένα πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και άλλη τιμή για έναν μέτριου ενδιαφέροντος αγώνα) και με άλλες παραμέτρους. H μουσική και το κείμενο έχουν ιδιαίτερη σημασία να εντυπώνονται ώστε όταν κάποιος ακούει τη μουσική να θυμάται το προϊόν. Επίσης η επανάληψη στην καθημερινή ζωή μιας έξυπνης ατάκας που πρωτοακούστηκε στην τηλεόραση ή που εκεί εδραιώθηκε ταυτιζόμενη με ένα συγκεκριμένο προϊόν, θεωρείται επιτυχία για το διαφημιζόμενο. Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση ήταν αυτή των ρολογιών χειρός Bulova. Μεταδόθηκε στις ΗΠΑ την 1η Ιουλίου 1941 πριν από ένα ματς μπέιζμπολ μεταξύ των Brooklyn Dodgers και των Philadelphia Phillies και είχε διάρκεια 20 δευτερολέπτων.

Διαφημιστικά µέσα Ραδιόφωνο: Όπως και η τηλεοπτική διαφήμιση, πληρώνεται και αυτή ανάλογα με την ζώνη στην οποία θα ακουστεί και με τη διάρκεια -συνήθως από 15 έως 60/70 δευτερόλεπτα. Αν και στηρίζεται μόνον στον ήχο, αυτό μερικές φορές αποτελεί και το ατού του συγκεκριμένου μέσου: καθώς δηλαδή ο ακροατής μπορεί μόνον να ακούσει και όχι να δει ή να διαβάσει τις ραδιοφωνικές πληροφορίες, λειτουργεί απολύτως ακουστικά και οι άλλες αισθήσεις ατονούν.

Κινηματογράφος Πρόσωπα Τύπος (Εφημερίδες, Περιοδικά, κ.α) Αφίσες Διαδίκτυο Φυλλάδια Κινητά τηλέφωνα

Οχήματα Στέγες ή τοίχοι οικημάτων Αεροπανό Μικροαντικείμενα που χαρίζονται με αγορές (μαγνητάκια, στικάκια, αναπτήρες κ.λπ.) Αντικείμενα που το κοινό χρησιμοποιεί συχνά (π.χ. διαφημιστικά μηνύματα τυπωμένα επάνω σε αποδείξεις αγορών ή στις σακούλες αγοράς). Σημεία που το κοινό βλέπει αναγκαστικά (π.χ. στις φανέλες ομάδων ποδοσφαίρου ή στα πλάγια των γηπέδων, που είναι ορατά διαρκώς σχεδόν σε όλες τις φάσεις ενός ποδοσφαιρικού αγώνα που προβάλλεται από την τηλεόραση). Άνθρωποι με μπλουζάκια ή πλακάτ με το όνομα του διαφημιζόμενου προϊόντος Ντελάληδες: Άτομα που περιφέρονται με αυτοκίνητα και διαφημίζουν Πολύ συχνά το προϊόν προβάλλεται ανάλογα με τη θέση του -π.χ. με τη σειρά που εμφανίζεται σε τηλεοπτικά μηνύματα ή με τη θέση του στα ράφια του σούπερ μάρκετ.

Άμεση και έμμεση διαφήμιση Η έμμεση διαφήμιση προβάλλει ένα προϊόν χωρίς να φαίνεται ότι το κείμενο ή το τηλεοπτικό ρεπορτάζ αποτελεί πληρωμένη διαφήμιση. Αυτές οι διαφημίσεις συμβαίνουν γιατί το προϊόν είναι πάντα εκεί, ή στο παρασκήνιο, χωρίς να είναι φανερό. Αυτό λέγεται τοποθέτηση προϊόντος και συμβαίνει όταν κάποια προϊόντα ή τοποθεσίες εμφανίζονται επανειλημμένα στην τηλεόραση ή στο σινεμά.

Για παράδειγμα ένα ρεπορτάζ για τα θετικά αποτελέσματα ενός φαρμάκου μπορεί να αποτελεί αυθόρμητη πρωτοβουλία του δημοσιογράφου να παρουσιάσει μια ιατρική έρευνα (σε συμφωνία με το κανάλι ή την εφημερίδα ή το περιοδικό στο οποίο εργάζεται), αλλά μπορεί και να αποτελεί έμμεση διαφήμιση, δηλαδή να έχει παραγγείλει το ρεπορτάζ μια φαρμακοβιομηχανία ώστε να προβληθεί έμμεσα το προϊόν της χωρίς να φαίνεται ότι πρόκειται για διαφημιστική καταχώριση.

Διαφήμιση προϊόντων μπορεί να γίνει από ηθοποιούς του κινηματογράφου σε μια ταινία όπου πρωταγωνιστούν ή καθώς φωτογραφίζονται για τη συνέντευξή τους σε ένα έντυπο μεγάλης κυκλοφορίας: Φορούν επιδεικτικά ένα συγκεκριμένο ρολόι Φωτογραφίζονται δίπλα σε ένα από τα αυτοκίνητά τους. Στις συνεντεύξεις αμείβεται από τον επιχειρηματία μόνον ο ηθοποιός, ενώ στις ταινίες παίρνει χρήματα και η εταιρία παραγωγής.

Άλλες μορφές έμμεσης διαφήμισης Διαγωνισμοί που γίνονται με θέμα ένα προϊόν όπου το έπαθλο είναι ένα χρηματικό ποσό ή ένα ταξίδι κ.λπ. Δωρεάν διάθεση προϊόντος σε δείγμα Προσφορές π.χ. στα 2 μπουκάλια παίρνετε ένα τρίτο δωρεάν.

Οι πειρατές της Καραϊβικής είναι παραγωγή της εταιρείας Disney και έχουν αναφορά στην μασκότ της τον Μίκυ.

Στο σήμα του γαλλικού ποδηλατικού γύρου φαίνεται στο OUR και τον πορτοκαλί κύκλο που σχηματίζουν ένα ποδήλατο.

Άλλο παράδειγμα που βασίζεται σε οφθαλμαπάτη είναι το σήμα του Spartan Golf club που κρύβει διπλό μήνυμα. Βλέπετε: 1. έναν άνθρωπο να παίζει γκολφ που είναι η βασική υπηρεσία της εταιρείας 2. ένα πρόσωπο που φοράει μια περικεφαλαία και το οποίο αναφέρεται στο όνομα του κλαμπ.

Στη διαφήμιση μιας εταιρείας κοσμημάτων φαίνονται δύο πρόσωπα, μια γυναίκα με μια αλυσίδα στο λαιμό της και ένα παγώνι. Ο σκοπός είναι να δείξει ότι η γυναίκα είναι μοναδική και αναδεικνύει το κόσμημα χρησιμοποιώντας το παγώνι που είναι γνωστό για τη φιλαρέσκειά του.

Ανάμεσα στα δύο Τ της λέξης υπάρχει ένα μπολ με σάλτσα που προσπαθεί να πείσει τον πελάτη να την καταναλώσει.

Εδώ φαίνεται ότι το φύλλο του μαρουλιού μετατρέπεται σε ένα χαρτονόμισμα δολαρίου. Ο σκοπός ήταν οι πρώτοι 1000 που θα το παρατηρήσουν θα συμμετέχουν σε ένα διαγωνισμό. Αν βέβαια το δει κάποιος, πράγμα δύσκολο. Ο σκοπός όμως της εταιρείας ήταν να συνδέσει τις πολύ φθηνές τιμές με τα προϊόντα της.

Η θρυλική σειρά the Simpsons είναι γεμάτη κρυφά μηνύματα και αναφορές Η θρυλική σειρά the Simpsons είναι γεμάτη κρυφά μηνύματα και αναφορές. Όταν οι δημιουργοί της θελησαν να διαφημίσουν μια νέα σειρά τους την Futurama, έδωσαν ένα διακριτικό σήμα στο ακροατήριο ώστε να βεβαιωθούν ότι θα δούν το νέο αυτό TV Show. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία, πριν από τις λέξεις “Watch Futurama” τοποθετήθηκαν μεταξύ του ονόματος και του επωνύμου του παραγωγού David Cohen.

Επίσης σε άλλη σκηνή βλέπετε έναν χαρακτήρα να φοράει ένα Futurama T-shirt.

Αυτό είναι ένα παράδειγμα διαφήμισης με ένα κρυφό μήνυμα που η εταιρεία αργότερα εξήγησε την πρόθεσή της. Δημιούργησε πανικό γιατί πολλοί άνθρωποι βρήκαν μήνυμα που είχε τυπωθεί στην εσωτερική πλευρά του καπακιού που έλεγε: «Βοήθεια, είμαι παγιδευμένος στο εργοστάσιο.» Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι στα κοινωνικά δίκτυα σήμαναν συναγερμό για κάποιον εργάτη που ήταν σε κίνδυνο. Παρόλα αυτά ήταν μια υποσυνείδητη διαφημιστική εκστρατεία. Η πρόθεση δεν ήταν να δημιουργήσει άγχος αλλά να φέρει χαμόγελο στα πρόσωπα των ανθρώπων. Αλλά αυτό δεν λειτούργησε όπως περίμεναν.

Στην περίπτωση της Toblerone, το σήμα της μας πηγαίνει στις Άλπεις που είναι η περιοχή που παράγεται η σοκολάτα. Παρόλο που η εικόνα του βουνού που θέλουν να μας δείξουν είναι το Cervino, η πέμπτη κορυφή των Άλπεων Αλλά πως μας δείχνει η εταιρεία την προέλευσή της; Αν δείτε την εικόνα θα διακρίνετε τη σιλουέτα μιας αρκούδας που είναι το ζώο που συνδέει την Toblerone με τη Βέρνη, την πόλη στην οποία εδρεύει.

Η Samsung προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα και χωρίς να φαίνεται ότι όλα ήταν σκηνοθετημένα η selfie που η Ellen Degeneres τράβηξε στην τελετή των Oscars 2014 ήταν ένα τεράστιο καλωσόρισμα της φίρμας. Ήταν ο βασικός χορηγός αυτών των βραβείων αλλά διαβεβαιώνουν ότι ποτέ δεν σχεδίασαν ότι η παρουσιάστρια θα συγκέντρωνε τα πιο δημοφιλή πρόσωπα του Hollywood σε μια φωτογραφία