1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Από το πρόβλημα των νομισμάτων, στην εξίσωση του Pell
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ Η/Υ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Καθηγητής Παναγιώτης
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Διδακτική της Πληροφορικής
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Logo Κεφάλαιο 6.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ Β2 α
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
Αυτόνομοι Πράκτορες Εργασία Εξαμήνου Πανούσης Κωνσταντίνος Παναγιώτης ΑΜ: Nao Balance Χειμερινό εξάμηνο
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
Λόγος εμβαδών Όμοια τρίγωνα Όμοια πολύγωνα Τρίγωνα με Α = Α΄
Τεστ ΟΠΤΙΚΗΣ - ΚΥΜΑΤΩΝ. Καμπύλες ακτίνες: να σχεδιαστούν μέτωπα Στο διπλανό σχήμα δείχνονται οι ακτίνες που ξεκινούν από ένα σημείο (αρχή αξόνων). Με.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Στοιχεία Σχεδίασης Γραφικών
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Εξάσκηση στα Γεωμετρικά Σχήματα Δημιουργήθηκε από την Πασχαλίνα Γκρούγια κάντε κλικ για συνέχεια.
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
Ο χάρτης του χαμένου θησαυρού…
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΣΕ ΠΡΙΣΜΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διάλεξη 11: Ανώτερης τάξης σχήματα στη μόνιμη συναγωγή
1.3 Ιδιότητες ενός Αλγορίθμου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
H ENNOIA ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ Γιώργος Ψυχάρης.
Σχεδιάζουμε γεωμετρικά σχήματα...
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ: Σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων με την χρήση των εντολών σχεδίασης του 1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του. Παρουσίαση εντολών: -

ΕΓΧΕΙΡ ΙΔΙΟ ΕΝΤΟΛΩΝ / π.χ. χρήση 100 βήματα / π.χ. χρήση 100 βήματα Η μορφή μετακινείται κατά 100 εικονοστοιχία/κουκίδες προς τα εμπρός. ΕΝΤΟΛΩΝ / π.χ. χρήση 45 μοίρες Η μορφή στρίβει αριστερά κατά 45 μοίρες. / π.χ. χρήση 90 μοίρες Η μορφή στρίβει δεξιά κατά 90 μοίρες. Η μορφή κατά την μετακίνηση της με τις παραπάνω εντολές δεν αφήνει ίχνος. Η μορφή κατά την μετακίνηση της με τις παραπάνω εντολές αφήνει ίχνος και σχηματίζονται γεωμετρικά σχήματα. Καθαρίζει την οθόνη από τα σχήματα και επαναφέρει την μορφή στην αρχική της θέση.

Πρώτη χρήση των εντολών σχεδίασης που είδαμε προηγουμένως. Ακολουθήστε τις εντολές για να δείτε τα σχήματα 1 έως 6 να σχηματίζονται και την γάτα να παίρνει την κατάλληλη θέση.

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ. Χαρακτηρίστε την δέσμη εντολών για δοσμένο γεωμετρικό σχήμα και δεδομένη μετακίνηση της μορφής.

Σχεδιασμός τετραγώνου με την χρήση των εντολών σχεδίασης.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Σχεδιασμός παραλλαγών γεωμετρικού σχήματος από διαφορετικές ομάδες.

Παραλλαγές γεωμετρικού σχήματος προς σχεδίαση με χρήση των εντολών σχεδίασης. ΟΜΑΔΑ 1 ΟΜΑΔΑ 2 ΟΜΑΔΑ 3 ΟΜΑΔΑ 4 ΟΜΑΔΑ5 ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ 7

ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Σχεδίαση τριγώνου (ή παραλλαγής του σχήματος) με την χρήση των εντολών σχεδίασης της Logo.

Σχεδίαση ρόμβου με χρήση δοσμένων εντολών.

ΤΕΛΟΣ Ευχαριστώ!!!! Πανουσόπουλος Νίκος ΠΕ19

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: