Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
TIPS για ασφAλεια στο INSTAGRAM KAI TO FACEBOOK
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1 Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΣΦΕΝΤΟΝΑ» Σχ. έτος 2015-2016 Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1

Ποιοι είμαστε… Είμαστε η Δ1 τάξη του 60ού Δημοτικού Σχολείου Πάτρας. Είμαστε 19 παιδιά, 11 αγόρια και 8 κορίτσια, χωρισμένα σε 4 ομάδες: τα Τιγράκια, τις Σφεντόνες, τα Σαΐνια και τους Πυραύλους

Πώς ξεκίνησαν όλα… Αποφασίσαμε να εκδώσουμε την εφημερίδα «ΣΦΕΝΤΟΝΑ» γιατί μέσα από αυτή θέλαμε να αποκτήσουμε καινούριες εμπειρίες, να γίνουμε πιο κοινωνικοί και τολμηροί, πιο συνεργάσιμοι και ευρηματικοί, πιο δραστήριοι και οργανωτικοί και τέλος, να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας σε όλον τον κόσμο.

Ποιους στόχους βάλαμε; Έκδοση τριών φύλλων εφημερίδας. Μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος επιδιώχθηκε οι μαθητές να διδαχθούν διαφορετικούς τύπους γραφής, να ανακαλύψουν ένα διαφορετικό τρόπο χρήσης των κειμένων που παράγουν μέσα στην τάξη και να παίξουν πολλούς διαφορετικούς ρόλους (δημοσιογράφος, εικονογράφος, φωτογράφος, διαφημιστής, εκδότης, εφημεριδοπώλης)

Το ταξίδι μας… Καθεμία από τις ομάδες της τάξης ασχολήθηκε με συγκεκριμένα θέματα χωρίς βέβαια αυτό να περιορίζει τους μαθητές που επέλεγαν να ασχοληθούν και με κάτι άλλο. Στις σημαίες των ομάδων ήταν αναρτημένα τα θέματα με τα οποία ασχολούνταν.

Η διαδικασία έκδοσης της εφημερίδας ήταν η εξής: Οι μαθητές έψαχναν ή κυνηγούσαν καθημερινώς ειδήσεις ενδιαφέρουσες. Κάθε πρωί στην τάξη η συντακτική ομάδα συγκεντρωνόταν σε έναν πρωινό κύκλο όπου ο κάθε μαθητής πρότεινε την ή τις ειδήσεις που είχε βρει. Η συντακτική ομάδα και η αρχισυντάκτρια (δασκάλα) αποδέχονταν ή απέρριπταν τις ειδήσεις που έρχονταν στον κύκλο.

Οι ειδήσεις που εγκρίνονταν από τη συντακτική ομάδα γράφονταν από τους δημοσιογράφους/μαθητές σε μορφή δημοσιογραφικού άρθρου. Εάν η είδηση προερχόταν από το οικείο περιβάλλον, τραβούσαν και φωτογραφίες. Τα άρθρα έρχονταν στην αντίστοιχη ομάδα και γίνονταν οι διορθώσεις. Ύστερα παραδίδονταν στην αρχισυντάκτρια. Η αρχισυντάκτρια είχε αναλάβει τη σελιδοποίηση και εκτύπωση της εφημερίδας.

Όταν η εφημερίδα ήταν έτοιμη, ερχόταν στην τάξη όπου και γινόταν ανάγνωση των άρθρων από τους δημοσιογράφους/μαθητές και ανάλογη κριτική. Ένα φύλλο μοιραζόταν δωρεάν σε όλους τους μαθητές. Τυπώνονταν όμως αρκετά περισσότερα φύλλα τα οποία οι εφημεριδοπώληδες/ μαθητές αναλάμβαναν να τα πουλούν κυρίως στους γονείς που επισκέπτονταν το σχολείο και στους δασκάλους.

Με αυτή τη διαδικασία τυπώθηκαν κατά το σχολικό έτος 2015-2016 τρία φύλλα της εφημερίδας ΣΦΕΝΤΟΝΑ. Μετά την πώλησή της η εφημερίδα ανέβαινε στο διαδίκτυο και προβαλλόταν και από την ιστοσελίδα του σχολείου στη διεύθυνση http://60dim-patras.ach.sch.gr/efimerida.htm

1Ο φύλλο Η ηλεκτρονική έκδοση βρίσκεται στη διεύθυνση http://issuu 1Ο φύλλο Η ηλεκτρονική έκδοση βρίσκεται στη διεύθυνση http://issuu.com/demetra60/docs/________________5/1?e=3322319/34631361

2Ο φύλλο Η ηλεκτρονική έκδοση βρίσκεται στη διεύθυνση https://issuu 2Ο φύλλο Η ηλεκτρονική έκδοση βρίσκεται στη διεύθυνση https://issuu.com/demetra60/docs/________________4/24?e=3322319/32608463

3Ο φύλλο Η ηλεκτρονική έκδοση βρίσκεται στη διεύθυνση http://issuu 3Ο φύλλο Η ηλεκτρονική έκδοση βρίσκεται στη διεύθυνση http://issuu.com/demetra60/docs/________________6/1

ΕΝΘΕΤΟ Το 3ο περιείχε ένθετο εμπνευσμένο από το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα «Νερό, θείο δώρο» https://issuu.com/demetra60/docs/____________________________________ea34f63b8c8d31/1

Τα έσοδα από την πώληση της εφημερίδας χρησιμοποιήθηκαν ως εξής: ένα μέρος των χρημάτων διατέθηκε για κέρασμα παγωτού στους μαθητές στο τέλος της χρονιάς και τα υπόλοιπα διατέθηκαν σε κοινωφελή σκοπό στο ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ www.tofoteinoasteri.org

Τι πετύχαμε; Μέσα από τη δημιουργία της εφημερίδας οι μαθητές σε γενικές γραμμές: Έμαθαν να αναζητούν και να συγκεντρώνουν πληροφορίες από διαφορετικές πηγές. Έμαθαν να βρίσκουν εκείνη την είδηση που ενδιαφέρει τους αναγνώστες τους. Ήρθαν σε επαφή με διαφορετικά κειμενικά είδη.

Έμαθαν να εξωτερικεύουν τους σκέψεις και τους προβληματισμούς τους. Απέκτησαν γνώσεις σχετικά με τον τύπο, κατανόησαν πώς γίνεται η σύνταξη και η έκδοση ενός εντύπου. Ήρθαν σε επαφή με την κοινωνική πραγματικότητα και τα προβλήματά της. Κανατανόησαν την ανάγκη της συνεχούς ενημέρωσης των ανθρώπων με ενδιαφέρουσες και φρέσκες ειδήσεις.

Έμαθαν να συνεργάζονται και να αναλαμβάνουν ευθύνες. Ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, την αυτοεκτίμηση και την εκτίμηση για τη δουλειά των συμμαθητών τους. Ικανοποιήθηκαν από τη δημοσίευση των κειμένων τους. Ευχαριστήθηκαν από την προώθηση και πώληση του εντύπου τους. Πήραν αποφάσεις σχετικά με τη διαχείριση των εσόδων τους.

Οι γνώμες των μαθητών Μου άρεσαν τα πάντα, γιατί δουλεύαμε σε ομάδα και αυτό μου αρέσει. Μάριος Σ. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν ότι ψάχναμε για τις πιο ενδιαφέρουσες ειδήσεις και τις λέγαμε στον κύκλο. Μου άρεσε επίσης που έγραφα ειδήσεις και αγγελίες που ήταν διασκεδαστικές. Και στο τέλος με τα λεφτά που μαζέψαμε θα πάμε για παγωτό. Αγγελική Εμένα μου άρεσε όταν γράφαμε τις ειδήσεις και τα ζώδια. Γιατί μπορούσαμε να γράψουμε ό,τι θέλουμε και όσο θέλουμε. Εμμανουήλ

Μου άρεσε που λέγαμε τις ειδήσεις μας στον κύκλο, γιατί μάθαινα κάτι περισσότερο. Δεν μου άρεσε όταν έλεγα σε κάποιους γονείς να αγοράσουν την εφημερίδα μας και έλεγαν όχι. Κων/να Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν όλα λέγαμε τις ειδήσεις στον πρωινό κύκλο. Κων/νος Αυτά που μου άρεσαν περισσότερο ήταν τα ζώδια, οι αγγελίες, οι ενδιαφέρουσες ειδήσεις κλπ., γιατί μ’ αυτόν τον τρόπο η εφημερίδα μας γινόταν καλύτερη και γεμάτη με σημαντικές ειδήσεις. Δεν υπάρχει κανένα πράγμα που να μην μου αρέσει. Δήμητρα

Μου άρεσαν πάρα πολύ τα ζώδια και οι αγγελίες γιατί ήταν αστεία Μου άρεσαν πάρα πολύ τα ζώδια και οι αγγελίες γιατί ήταν αστεία. Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν ότι δεν μπορούσα να γράψω όσα άρθρα και ειδήσεις ήθελα. Θένια Μου άρεσαν οι αγγελίες και η αστρολογία. Γράψαμε ειδήσεις αστείες και λυπητερές. Μου άρεσε που με τα λεφτά θα βοηθήσουμε τη φτωχή οικογένεια και θα πάρουμε και παγωτά. Ναταλία Μου άρεσε πιο πολύ από όλα που συνεργαζόμασταν όλοι μαζί. Επίσης που όταν πουλάγαμε την εφημερίδα ψάχναμε τους γονείς και τους δασκάλους. Γιάννης

Στην εφημερίδα μου άρεσαν σχεδόν όλα, γιατί μαθαίναμε όλα τα νέα Στην εφημερίδα μου άρεσαν σχεδόν όλα, γιατί μαθαίναμε όλα τα νέα. Δεν μου άρεσαν οι αγγελίες γιατί δεν είναι αληθινές και στην εφημερίδα πρέπει να είναι όλα αληθινά. Νεκτάριος.