ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Advertisements

Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Φορολογική νομοθεσία ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ Επίτιμος Γενικός Διευθυντής Φορολογίας Υπουργείου Οικονομικών Συγγραφέας φορολογικού δικαίου Διδάκτορας Παντείου.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Προϊοντικές Αποφάσεις Για Υπηρεσίες. Τύποι προϊοντικών αποφάσεων για υπηρεσίες.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Άσκηση Ανατομίας σε πτώμα (δωρητή) Μυοσκελετικό σύστημα (οστά, σύνδεσμοι, αρθρώσεις, μύες) Περιφερικό κυκλοφορικό σύστημα (αρτηρίες, φλέβες) Περιφερικό.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Οργάνωση και Διαχείριση Οδοντιατρείου Συντ. Μαθήματος Αν.Καθηγητής Ι. Τζούτζας Γιώργος Χατζηαργύρης Οδοντίατρος, MSc.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ Δ. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα 1.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
Ενότητα # 8: Τιμολόγηση και Διαχείριση Εσόδων Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Μαθαίνω τις χερσονήσους της Ελλάδας
Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
The Costs of Sovereign Default: Theory and Empirical Evidence
Στρατηγική Μάρκετινγκ – Μείγμα Μάρκετινγκ 1
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Είμαστε η ομάδα survivor σήμερα θα κάνουμε ένα Quiz ιστορίας
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Ένα λαμπρό παρελθόν με αβέβαιο μέλλον
QUIZ.
Παράδειγμα 4.12 Πότε λαμβάνουμε υπόψη τα φαινόμενα γραμμής μετάδοσης Όνομα:Τσιμπούκας Κων/νος ΑΜ:6118 Από το βιβλίο: Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκλώματα Μία.
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
«Ανάπτυξη εφαρμογής για τη διαχείριση μεθόδων αναζήτησης σε οπτικοποιημένο περιβάλλον»  Μπλάγας Χρήστος.
Χέρια που «μιλούν» Χέρια που «ακούνε»
Κεφάλαιο 2 Οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί της Γης.
Γιατί ο τεχνικός της ΔΕΗ φοράει πλαστικά ή λαστιχένια γάντια όταν αγγίζει τα γυμνά καλώδια;
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Επιχειρηματικότητα σε εποχή κρίσης
The quiz show….
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Η ταυτότητα της Ευρώπης – Η θέση της Ευρώπης
ΦΟΡΤΙΣΗ ΜΕ ΤΡΙΒΗ Αρχικά η ράβδος και το ύφασμα είναι ουδέτερα – το φορτίο του καθενός και το συνολικό και των δύο είναι ΜΗΔΕΝ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 1 Σκοπός και λειτουργία νοσοκομείων
Γεια σας παιδιά καλώς ήρθατε
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ … ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ!
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2018 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Υπηρεσίες προσφέρονται από… Ή και συνδυασμό τους…….

Quiz Οι υπηρεσίες μπορεί να είναι υλικές και άϋλες Προσφέρονται μόνο συμπληρωματικά με την αγορά ενός υλικού προϊόντος Ο Πελάτης παίζει ενεργό ρόλο στη διάθεση των υπηρεσιών

Βασικοί στόχοι χρήσης της υπηρεσίας ...χρησιμότητα ή ...απόλαυση!

Τυπολογία υπηρεσιών βάσει διάρκειας ζωής

Χαρακτηριστικά της υπηρεσίας Είναι άυλες Είναι αδιαχώριστες ως προς τον τόπο και το χρόνο της παραγωγής τους και χρήσης τους Ο καταναλωτής αποτελεί μέρος της παραγωγικής διαδικασίας Ο πωλητής αποτελεί μέρος της υπηρεσίας Δεν αποθηκεύονται και δεν διατηρούνται Η πώληση δεν προϋποθέτει μετάβαση κυριότητας αλλά αμοιβή χρήσης Πρώτα πωλούνται και μετά παράγονται Διαφορετικό επίπεδο ποιότητας λόγω της εμπλοκής των ατόμων στην παροχή τους

Άυλες και όχι υλικές Αναφέρατε 3 προϊόντα που συνοδεύονται από υπηρεσίες και 3 υπηρεσίες που έχουν σημαντικά υλικά στοιχεία συνδεδεμένα μαζί τους. Για να μειώσουν την αβεβαιότητα, οι καταναλωτές ψάχνουν για «αποδείξεις της ποιότητας», άρα ο πάροχος πρέπει να «διαχειριστεί την απόδειξη» (manage the evidence – Levitt).

«Υλικές υπηρεσίες»…

Παραγωγή  Κατανάλωση Παράδειγμα ; Τηλεφωνική υπηρεσία Παραγωγή ταυτόχρονα με την κατανάλωση σημαίνει ότι το μάρκετινγκ πρέπει να είναι στενά συνδεδεμένα

Χαρακτηριστικά και στρατηγική Χαρακτηριστικό Επίπτωση στο μάρκετινγκ Στρατηγική ΆΥΛΕΣ Δεν «κατανοούνται» Χρήση υλικών στοιχείων Δεν «επιδεικνύονται» WoM, Φήμη Δύσκολα προστατεύονται Προσωπικές ικανότητες Δύσκολα επικοινωνούνται Φήμη οργανισμού Δύσκολα τιμολογούνται Εξειδικευμένες τεχν.κόστολόγησης Χαρακτηριστικό Επίπτωση στο μάρκετινγκ Στρατηγική ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΣ Πελάτης εμπλέκεται στην παραγωγή Επιλογή & εκπαίδευση του προσώπου επαφής Μη μαζική παραγωγή Διαχείριση πελάτη Δυσκολία ταιριάσματος παραγωγής- ζήτησης Πολλαπλά κανάλια διανομής - πώλησης

Χαρακτηριστικά και στρατηγική Χαρακτηριστικό Επίπτωση στο μάρκετινγκ Στρατηγική ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ Δύσκολα τυποποιούνται Δυνατότητα παραγωγής πολλών διαφορετικών υπηρεσιών Δύσκολος ποιοτικός έλεγχος Προσωποποίηση (customization) Χαρακτηριστικό Επίπτωση στο μάρκετινγκ Στρατηγική ΜΗ ΔΙΑΤΗΡΙΣΙΜΕΣ Όχι αποθέματα Τεχνικές διαχείρισης αυξομειούμενης ζήτησης Πρώτα πωλούνται & μετά παράγονται Επιλογή προσωπικού, σημασία μετά την πώληση

Άσκηση Ταιριάξτε τα παρακάτω : Μη μαζική παραγωγή Όχι αποθέματα Δύσκολη κατανόηση Δύσκολη τυποποίηση Άϋλες Αδιαχώριστες Ανομοιογενείς Μη διατηρήσιμες

Άσκηση Ταιριάξτε τα παρακάτω : Μη μαζική παραγωγή Όχι αποθέματα Δύσκολη κατανόηση Δύσκολη τυποποίηση Άϋλες Αδιαχώριστες Ανομοιογενείς Μη διατηρήσιμες

Δυσκολίες δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις υπηρεσίας Είναι άυλες, άρα ελάχιστη διαφοροποίηση Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου προστασία ευρεσιτεχνίας Ελάχιστοι φραγμοί εισόδου σε ανταγωνιστές Δυσκολία ελέγχου σημείου προσέγγισης με τον πελάτη Δεν αποθηκεύονται και δεν διατηρούνται Η ποιότητα της υπηρεσίας δεν είναι σταθερή Δυσκολία βελτίωσης της παραγωγικότητας και μείωσης τελικού κόστους

Κατηγορίες προϊόντων Προϊόντα εμπειρίας (experience goods): το προϊόν του οποίου η ποιότητα μπορεί να εκτιμηθεί μόνο μετά την κατανάλωση (π.χ. φαγητό σε εστιατόριο) Προϊόντα έρευνας (search goods): η ποιότητα μπορεί να προσδιοριστεί πριν την απόκτηση (π.χ. αυτοκίνητο)

Κατηγορίες προϊόντων Προϊόντα πίστης (credence goods): η ποιότητα είναι δύσκολο να εκτιμηθεί είτε πριν είτε μετά την κατανάλωση (π.χ. ιατρικές υπηρεσίες, εκπαίδευση, βιταμίνες) Προϊόντα Veblen (Veblen goods): προϊόντα που αποκτώνται λόγω κύρους και που η κατανάλωσή τους αυξάνει με την αύξηση της αξίας τους (π.χ. Rolls Royce) Thornstein Veblen – The theory of the Leisure Class 1899

Διάκριση μεταξύ προϊόντων «έρευνας» και «εμπειρίας»

Προφερόμενα χαρακτηριστικά & ευκολία αξιολόγησης

Άσκηση Ταιριάξτε τα παρακάτω : Έπιπλα Προϊόν έρευνας Rolex Συναυλία Φροντιστήριο Θρησκεία Συνεργείο αυτοκινήτων Προϊόν έρευνας Προϊόν εμπειρίας Προϊόν πίστης Προϊόν Veblen

Άσκηση Ταιριάξτε τα παρακάτω : Έπιπλα Προϊόν έρευνας Rolex Συναυλία Φροντιστήριο Θρησκεία Συνεργείο αυτοκινήτων Προϊόν έρευνας Προϊόν εμπειρίας Προϊόν πίστης Προϊόν Veblen

Άρα το Μείγμα μάρκετινγκ... 4 Ps + 1 Product (Προϊόν) Price (Τιμή) Place (Τόπος) Promotion (Προώθηση) Personnel (Προσωπικό) εμπλουτίζεται με... + 2 Physical evidence (Φυσική υπόσταση) Processes (Διαδικασίες)

Μείγμα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Προϊοντικές αποφάσεις για Υπηρεσίες Ποιός είναι ο Κύριος Στόχος ; Να γίνει το προϊόν πιο «ΥΛΙΚΟ»! ....και το πετυχαίνουμε με την δημιουργία «Φυσικών Αποδείξεων» (Physical Evidence) Εξωτερικός χώρος εγκαταστάσεων (parking, σήμανση…) Εσωτερικός χώρος (διακόσμηση, σήμανση, φωτεινότητα, θερμοκρασία...) Χειροπιαστά στοιχεία (φυλλάδια, στολή προσωπικού, έγγραφα...)

Αποφάσεις για την Βασική Υπηρεσία (core service) Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ; Σε ποιά λειτουργικά χαρακτηριστικά θα δώσει έμφαση ; Πόσο μπορεί να τα διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό ; Ποιές διαδικασίες θα σχεδιάσει για την καλύτερη παροχή των υπηρεσιών ;

Αποφάσεις για την ποιότητα Χειροπιαστά στοιχεία (σύγχρονος εξοπλισμός, ελκυστικές εγκαταστάσεις, περιποιημένοι εργαζόμενοι, ελκυστικά φυλλάδια) Αξιοπιστία (παροχή υπηρεσιών εντός χρόνου, χωρίς σφάλματα, ενδιαφέρον επίλυσης προβλημάτων, διατήρηση αρχείων)

Αποφάσεις για την ποιότητα Αίσθημα σιγουριάς (συμπεριφορά των εργαζομένων που αποπνέει σιγουριά, αίσθημα ασφαλείας κατά τις συναλλαγές, ευγένεια, γνώσεις εργαζομένων) Ανταπόκριση (πληροφόρηση σχετικά με το χρόνο παροχής της υπηρεσίας, άμεση και ταχεία εξυπηρέτηση, προθυμία) Ενσυναίσθηση (ξεχωριστό ενδιαφέρον για τις ατομικές ανάγκες, εξυπηρετικές ώρες εργασίας, προσωπικό ενδιαφέρον, λειτουργία με βάση τα συμφέροντα του πελάτη

Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών

Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών - επεξήγηση Το Βασικό Προϊόν (υπηρεσία) καλύπτει την ανάγκη του καταναλωτή, δίνοντάς του το όφελος από τη χρήση της υπηρεσίας που αυτός επιθυμεί. Άλλα χαρακτηριστικά («πρόσθετες υπηρεσίες») που σχετίζονται με την παροχή της βασικής υπηρεσίας, χωρίς όμως απαραίτητα να περιλαμβάνονται στο βασικό όφελος για τον πελάτη, μπορούν να ενισχύσουν την ικανοποίησή του και κατα συνέπεια, την ανταγωνιστικότητα του παρόχου της υπηρεσίας. Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να χωριστούν σε 2 ομάδες, ως ακολούθως :

Ο ρόλος των «πρόσθετων υπηρεσιών» Υπηρεσίες Διευκόλυνσης Υπηρεσίες Μεγέθυνσης Συμβουλές Πληροφόρηση Παραγγελιοληψία Φιλοξενία Χρέωση Ασφάλεια Πληρωμή Ειδικές Υπηρεσίες

Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών - επεξήγηση Η πρώτη ομάδα (υπηρεσίες διευκόλυνσης) κάνει πιο εύκολη την πρόσβαση του πελάτη στην υπηρεσία του παρόχου. Επομένως, ο πάροχος εξασφαλίζει την προτίμηση των πελατών και αυξάνει την ανταγωνιστικότητά του. Η δεύτερη ομάδα (υπηρεσίες μεγέθυνσης) αυξάνουν το «κέρδος» του πελάτη απο τη χρήση της υπηρεσίας, με συνέπεια να αυξάνεται η ικανοποίησή του, πράγμα το οποίο οδηγεί και πάλι στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας του παρόχου.

Παράδειγμα :Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών σε ένα εστιατόριο