Web 1.0 Από τις μαθήτριες της ομάδας Ανεβαζόλ : Εύα Σουσούνη Ηλιάνα Ζούμα Ολυμπία Αναγνωστοπούλου Βάσω Μανωλιούδη enjoy

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Google docs Google docs forms
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η επιστήμη του Web.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Χαρακτηριστικά και επίδρασή του σε χρήστες
Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
Google docs Google docs forms
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Το Διαδίκτυο - Internet
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Web 1.0 Από τις μαθήτριες της ομάδας Ανεβαζόλ : Εύα Σουσούνη Ηλιάνα Ζούμα Ολυμπία Αναγνωστοπούλου Βάσω Μανωλιούδη enjoy

Τι ειναι ο παγκοςμιος ιςτος; Ο παγκόσμιος ιστός είναι ένα ανοιχτό σύστημα διασυνδεδεμένων πληροφοριών και πολυμεσικού περιεχομένου, που επιτρέπει στους χρήστες του Διαδικτύου να αναζητήσουν πληροφορίες πηγαίνοντας από ένα έγγραφο στο άλλο.

Η δημιουργια του Η τεχνολογία του παγκόσμιου ιστού δημιουργήθηκε το 1989 από τον Βρετανό Τιμ Μπέρνερς Λη, που εκείνη την εποχή εργαζόταν στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Πυρηνικών Ερευνών(CERN) στην Γενεύη της Ελβετίας. Το όνομα που έδωσε στην εφεύρεσή του ο ίδιος ο Lee είναι World Wide Web, όρος γνωστός στους περισσότερους από το "www".Το όραμά του για ένα κόσμο όπου ο καθένας θα μπορούσε να ανταλλάσσει πληροφορίες και ιδέες άμεσα προσβάσιμες από τους υπόλοιπους ήταν ο λόγος που τον οδήγησε στην εφεύρεση του παγκόσμιου ιστού.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ to web 2.0; Το web 2.0 είναι μία φράση που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2004 από την εταιρία Ο’Reilly και χρησιμοποιείται για να περιγράψει την νέα γενιά του Παγκόσμιου Ιστού που βασίζεται στο Web. Η νέα γενιά είναι μία δυναμική διαδικτυακή πλατφόρμα όπου χρήστες χωρίς να έχουν πολλές γνώσεις σε θέματα υπολογιστών και δικτύων μπορούν να δημιουργούν οι ίδιοι το περιεχόμενο, να αλληλεπιδρούν και να συνεργάζονται στο πλαίσιο μιας εικονικής κοινότητας.

Web1.0 Web2.0 ΔιαφορεΣ web1.0 και web2.0 Οι ιστοσελίδες είναι στατικές. Οι χρήστες είναι παθητικοί αναγνώστες της πληροφορίας. Web2.0 Οι ιστοσελίδες είναι δυναμικές. Οι χρήστες γίνονται δημιουργοί της πληροφορίας.

Web 2.0 εφαρμογες-dropbox ti einai ; Υπάρχουν 2GB εώς 16GB δωρεάν αποθηκευτικός χώρος και έχει διαθέσιμη πρόσβαση σε Windows, Mac, Linux, iPhone, iPad, Android και BlackBerry.

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ: Μερικές από τις λειτουργίες του είναι οι εξης: Μερικές από τις λειτουργίες του είναι οι εξης: Η μετακίνηση αρχείων σε διάφορους φακέλους Η δημιουργία καινούργιων φακέλων Η τροποποίηση αρχείων ενώ ταυτόχρονα γίνεται και η αναπαπαραγωγή των ενεργειών στους άλλους συνδεδεμένους υπολογιστές

Πως χρηΣιμοποιειται Στην εκπαιδευΣη; Το dropbox μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές σε πολλά θέματα, όπως: Διαμοιρασμός υλικού μεταξύ των ομάδων ενός μαθήματος π.χ. Project Ανέβασμα εργασιών των μαθητών Δυνατότητα πρόσβασης στο υλικό εκτός του σχολείου

Ομάδα Πύραυλος Άγγελος Τσίτσος Θέμης Γεννούζης Γιώργος Καράγιωργας Ανδριάνα Παπαδιά

Τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στις web 2.0 Εφαρμογές Πλούσια και διαδραστικά interfaces : χρηστών ωστε αντί να φορτώνεται ξανά ολόκληρη η ιστοσελίδα, ανανεώνονται μόνο τα νέα δεδομένα που αλλάζουν. Χρήση ανοικτού λογαριασμού: το οποίο προσφέρεται δωρεάν σε όλους χρήστες Χρήση CSS(γλώσσα υπολογιστή): για να γίνεται διαχωρισμός των δεδομένων πληροφορίας απο τα δεδομένα μορφοποίησης σε μια ιστοσελίδα.

Ελαφρά πρωτόκολλα δικτύου REST και SOAP : για ανάκτηση δεδομένων από τους servers. Χρήση RSS feeds : προσφέρουν τη δυνατότητα στους χρήστες να λαμβάνουν νέες πληροφορίες από διάφορες ιστοσελίδες, τη στιγμή που δημοσιεύονται, χωρίς να χρειάζεται να τις επισκεφθούν.

Web2.0 εφαρμογή BLOG BLOG ένας τύπος ιστοσελίδας, που μοιάζει με ημερολόγιο, όπου κάποιος δημοσιεύει κάποια άρθρα, σαν να έγραφε στο ημερολόγιό του. Η λέξη αυτή προέρχεται από τις λέξεις weB LOG . Το blog το δημιουργεί κάποιος για να γράφει καθημερινά για τα προσωπικά του, για το τι έκανε, που πήγε, κλπ και δεν χρειάζεται να έχει γνώσεις κατασκευής ιστοσελίδων.  

Πλέον τα blogs σήμερα χρησιμοποιούνται ευρέως, μιας και είναι πολύ φιλικά και απλά προς τον επισκέπτη και τις μηχανές αναζήτησης.Ακόμα: ♦ δίνουν τη δυνατότητα στον επισκέπτη να αφήσει σχόλια,  ♦ μπορεί σε αυτό να γράφουν ένα ή περισσότερα άτομα,  ♦ έχουν ποικίλη θεματολογία

Σε αντίθεση με το blog σε ένα forum Οι χρήστες συζητάνε για ένα συγκεκριμένο θέμα Χρειάζεται εγγραφή Τα θέματα είναι χωρισμένα σε κατηγορίες Ο σκοπός του είναι να απαντηθούν ερωτήσεις και να τεθούν θέματα προς συζήτηση

Πώς μπορεί να βοηθήσει ένα blog στην εκπαίδευση; Υπάρχουν blogs για κάθε σχολική βαθμίδα και για κάθε τάξη στα οποία μπορούν οι επισκέπτες να βρουν έτοιμα βιντεομαθήματα που βοηθούν στην κατανόηση της διδακτέας ύλης λυμένες ασκήσεις αλλά και άλυτες για περισσότερη εξάσκηση στα πλαίσια ενός μαθήματος

Team-A2 Μαρουσώ Ζέπη Αναστασία Ζέπη Λένα Τρούνγκου Βίκυ Βλαχαδάμη

Χαρακτηριστικά του Web 2.0 Παραδείγματα Web 2.0 αποτελούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα. Πχ. Facebook,twitter,Instagram…

Τα χαρακτηριστικά είναι τα εξής: Επαναχρησιμοποιημένες υπηρεσίες βρίσκονται στην παγκόσμια πλατφόρμα η οποία αποτελείται από το διαδίκτυο. Αρκεί ένας browser και σύνδεση στο διαδίκτυο για να τρέξει η εφαρμογή. Δεν είναι απαραίτητη η μακροπρόθεσμη γνώση τεχνολογίας για τον προγραμματισμό. Οι ανάγκες των χρηστών συμβάλλουν στην ανανέωση των δεδομένων. Υπάρχει ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των χρηστών.

Εφαρμογή:Wiki-Η ομαδική συγγραφή των χρηστών του διαδικτύου. Το wiki αποτελεί εφαρμογή του web 2.0,στην οποία το περιεχόμενο γράφεται από τους χρήστες. Το πιο μεγάλο wiki είναι η Wikipedia.

Wikipedia Η Wikipedia είναι ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια, στην οποία υπάρχουν άρθρα σε πολλές γλώσσες. Η σύνταξη γίνεται από τους χρήστες της και ο καθένας μπορεί να τροποποιήσει τα ήδη υπάρχοντα άρθρα. Είναι χρήσιμη και η δημοτικότητα της την βάζει στις 10 δημοφιλέστερες ιστοσελίδες παγκοσμίως.

Facebook Facebook ανήκει στην κατηγορία των Social Media, ή αλλιώς των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης Η χρήση του Facebook έχει να κάνει κυρίως με τα νέα φίλων και γνωστών, με την καθημερινή επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και με την ενημέρωση από επιχειρήσεις και σελίδες άλλων ενδιαφερόντων. Κάθε χρήστης άνω των 13 ετών μπορεί να δημιουργήσει το δικό του προφίλ, το οποίο μπορεί στη συνέχεια να το ενημερώσει. Οι λειτουργίες τις οποίες χρησιμοποιούν περισσότερο οι χρήστες βρίσκονται στις δημοσιεύσεις και είναι το like (μου αρέσει), το share (η κοινοποίηση) και τα comments (σχόλια),ενώ υπάρχει και δυνατότητα για ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω του chat.

Το Facebook στην εκπαίδευση Η χρήση των κοινωνικών δικτύων σε εκπαιδευτικό και διδακτικό πλαίσιο μπορεί να θεωρηθεί ως δυνητικά ισχυρή ιδέα μόνο και μόνο επειδή οι μαθητές περνούν πολύ χρόνο σε αυτές τις online δραστηριότητες δικτύωσης. Τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην αλληλεπίδραση,τη συνεργασία, την ενεργό την κατανομή των πόρων, την υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων καθώς η νέα διαδικτυακή εποχή αναδεικνύει καινούργιες μορφές πολιτισμού και μάθησης.

ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:Web2.0-Α΄3 Μαρία Καραβατάκη Καλλιόπη Παπαδοπούλου Αρμέλντο Μούτσα Μαρίνα χαραλαμποπούλου

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Συνεχής αναβάθμιση και αξιοποίηση της πληροφορίας από ένα μεγάλο αριθμό ατόμων Φιλική ατμόσφαιρα και επικοινωνία μεταξύ των χρηστών. Φιλικό περιβάλλον προς τους χρήστες.

Δημόσιος χαρακτήρας του περιεχομένου της πληροφορίας Χρήση εφαρμογών που εξυπηρετούν τα συμφέροντα-ανάγκες των χρηστών Ελεύθερη δημοσιοποίηση δεξιοτήτων, έκφρασης δημιουργικότητας, ευκαιρίες ανάδειξης Δημοκρατικότητα, αίσθηση ένταξης σε κοινότητα, συνεργατικότητα και συνεισφορά

Πλεονεκτηματα από τη χρηση web2.0 στην εκπαιδευση Επικοινωνία μαθητών – εκπαιδευτικών και εκτός τάξης. Το μάθημα γίνεται διαδραστικό ,οπότε αυξάνεται το ενδιαφέρον των μαθητών για τη μαθησιακή διαδικασία. Οι μαθητές μαθαίνουν να συνεργάζονται μεταξύ τους, να αναλύουν την πληροφορία και να παράγουν οι ίδιοι περιεχόμενο.

μειονεκτηματα από τη χρηση web2.0 στην εκπαιδευση Η ανακρίβεια και η παροχή μη έγκυρων πληροφοριών Η ανασφάλεια που δημιουργείται από την υπερπληροφόρηση Αυξημένα φαινόμενα λογοκλοπής εργασιών Οδηγεί σε χαμηλή ποιότητα του περιεχομένου

web2.0 εφαρμογη-twitter

Τι είναι το Twitter; Το Twitter ανήκει στην κατηγορία microblogging και αυτό που το χαρακτηρίζει είναι οι δημοσιεύσεις με όριο τους 140 χαρακτήρες, καθώς επίσης και η προώθηση του δημόσιου διαλόγου. Το Twitter έχει 271 εκατ. ενεργούς χρήστες. Χαρακτηρίζεται ως το μέσο της ατάκας.

ΠωΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΤWITTER ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Το TWITTER μπορεί να βοηθήσει στη επικοινωνία μεταξύ γονιών και καθηγητών και μαθητών, όπως και στη επικοινωνία μεταξύ των μαθητών για ανταλλαγή απόψεων ή υλικού ενός συγκεκριμένου μαθήματος.

εΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ