Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γεώργιος Βενιέρης Σάνδρα Κοέν.
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Ενότητα 1 1 Πρότυπο κόστος. Τι είναι: –Πολύ σωστά και πολύ λεπτομερειακά υπολογισμένο προϋπολογιστικό κόστος Τι εκφράζει: –Στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΜΕΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ.
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Πολυτεχνική Σχολή: Κοσμητεια –Πεπραγμένα Ι Γ Μπάρτζης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
Νικήτας Σγούρος Μεταγλωττιστές Νικήτας Σγούρος
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Οι προοπτικές του αγροτικού τομέα στη Μεσσηνία
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Μαθηση για ολα τα παιδια
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων 301 – Άσκηση Πράξης 10

Κοστοσ (cost) 301 – Άσκηση Πράξης 10

Γενικα για το κοστοσ στο εργο Προσέγγιση Κόστος Top-down Negotiated Bottom-up Άμεσο και Έμμεσο Σταθερό και μεταβλητό Εργατικό και υλικών

Αμεσο κοστοσ εργου Άμεσο κόστος διοίκησης Άμεσο εργατικό κόστος Project manager, project team Άμεσο εργατικό κόστος Αφορά όσους ασχολούνται με μια δραστηριότητα του έργου Άμεσο κόστος υλικών Υλικά για την ολοκλήρωση μιας δραστηριότητας Άμεσο κόστος εξοπλισμού Μηχανήματα και εξοπλισμός για την ολοκλήρωση μιας δραστηριότητας Άμεσο κόστος υπηρεσιών Υπηρεσίες για την ολοκλήρωση μιας δραστηριότητας

Εμμεσο κοστοσ Έμμεσο κόστος διοίκησης Έμμεσο εργατικό κόστος Όσοι εργάζονται συνολικά στη διοίκηση του οργανισμού, έξοδα γραφείων, marketing Έμμεσο εργατικό κόστος Προσωπικό και λειτουργία του οργανισμού, πλην διοίκησης Έμμεσο κόστος υλικών Υλικά για τη λειτουργία του οργανισμού Έμμεσο κόστος εξοπλισμού Εξοπλισμός για τη λειτουργία του οργανισμού Έμμεσο κόστος υπηρεσιών Δαπάνες για εκπαίδευση και ασφάλιση

ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΚΟΣΤΟΣ Το συνολικό κόστος μιας δραστηριότητας είναι το άθροισμα όλων των επιμέρους τύπων κόστους. Κόστος δραστηριότητας (Activity cost) Σταθερό κόστος (fixed cost) : Δεν συνδέεται με τις αναθέσεις των πόρων. Είναι ανεξάρτητο της διάρκειας και του περιεχομένου της δραστηριότητας Μεταβλητό κόστος (variable cost) : Αναφέρεται σε μονάδες χρόνου. Είναι ανεξάρτητο από το κόστος των πόρων που απαιτούνται για τη δραστηριότητα. Κλασσικό παράδειγμα είναι το γενικό κόστος (overhead).

Κοστοσ-2 Κόστος πόρων (Resource cost) Κόστος / Χρήση (Cost per Use) είναι το κόστος χρήσης ενός πόρου για μια χρονική μονάδα. Κάθε φορά που χρησιμοποιείται ο πόρος το κόστος αυξάνει, όταν πρόκειται για ανανεώσιμο πόρο. Όταν έχουμε μη ανανεώσιμο πόρο το Κόστος / Χρήση ο υπολογισμός γίνεται μια φορά. Κόστος / Μονάδα (Cost per Unit) είναι το κόστος που αφορά στο σύνολο των μονάδων (αριθμός πόρων) που απαιτεί η δραστηριότητα.

Κοστοσ-3 Κόστος πόρων (Resource cost) ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΟΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΟΙ ΚΟΣΤΟΣ/ΧΡΗΣΗ ΚΟΣΤΟΣ/ΧΡΗΣΗ * ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΡΟΥΣ ΚΟΣΤΟΣ/ΜΟΝΑΔΑ ΚΟΣΤΟΣ/ΜΟΝΑΔΑ * [ΔΙΑΡΚΕΙΑ * ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΡΟΥΣ] ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ: ΚΟΣΤΟΣ/ΜΟΝΑΔΑ * [ΔΙΑΡΚΕΙΑ * ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΡΟΥΣ] ΣΤΑΘΕΡΟ: ΚΟΣΤΟΣ/ΜΟΝΑΔΑ * ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΡΟΥΣ

Κοστοσ-4 ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ = Σταθερό κόστος δραστηριότητας + Μεταβλητό κόστος δραστηριότητας Χ διάρκεια + Κόστος/Χρήση Χ Απαιτούμενοι πόροι (ανανεώσιμοι) + Κόστος/ Μονάδα Χ Απαιτούμενες Μονάδες (ανανεώσιμοι)+ Κόστος / Χρήση (μη ανανεώσιμοι)+ Κόστος / Μονάδα Χ Απαιτούμενες Μονάδες (μη ανανεώσιμοι)+ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ (COST ESTIMATING) 301 – Άσκηση Πράξης 10

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ ΝΕΡΟ 0,5 L Kinder Bueno Nestle Fitness Κασετίνα