Μια διαφορετική άποψη Θα εξηγήσω πώς η σκέψη μου άλλαξε με την πάροδο του χρόνου με την ελπίδα ότι εσεις θα αποφύγετε τα ίδια λάθη η γενιά μου έκανε, έχοντας κατά νου ότι θέση της χώρας δεν σας επιτρέπει την πολυτέλεια για λάθη. Το λέω αυτό διότι, κατά την ταπεινή γνώμη μου, η χώρα δεν έχει ούτε τα χρήματα ούτε τον χρόνο για λάθη.
Η Εποχή της Πληροφορικής Βασικής Ψηφιοποίησης Πληροφορίας Τα νέα συστήματα είναι πελατοκεντρικά. Από φακέλους εγγράφων σε ψηφιακούς Φακέλους 1960 - 1975 Αυτοματοποίησης Συστήματα χρησιμοποιούν Βάσεις Δεδομένων. Τα συστήματα αυξάνουν την παραγωγικότητα του οργανισμού. Η έμφαση ήταν Εσοστρεφής 1975 - 1990 1990 - 2011 Στη δεκαετία του 1980, δυστυχώς, συνεχίζει να αποτελεί μείζον θέμα μέχρι και σήμερα, οι άνθρωποι των επιχειρήσεων άρχισαν να παραπονούνται ότι η Πληροφορική δεν είναι ευθυγραμμισμένη με την επιχείρηση. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου μια σειρά από συμβάντα έλαβαν χώρα τα οποία επηρέασαν τη σκέψη μου. Από την πλευρά της διαχείρισης (management) ξεκίνησε με την έννοια του Michael Porter "Value Chain" και κορυφώθηκε με τον Michael Hammer «Μην αυτοματοποίητε, διαλύστε". Αυτό ήταν η έναρξη της εποχής του BPR. Παράλληλα, από την πλευρά της Πληροφορικής, είχαμε σημαντικές τεχνολογικές και διαδικαστικές αλλαγές. Τα εργαλεία CASE και μεθοδολογίες. John Zachman παρουσίασε το Επιχειρησιακό πλαίσιό του. Όλα τα παραπάνω, με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι τα αυτοματοποιημένα συστήματα δεν υποστήριζαν τους πελάτες μας.
Δεν είναι η τεχνολογία
Είναι η Διαδικασία Απρίλιος Δεκέμβριος Φάση 1 Φάση 2 Φάση 3 Φάση 4 Ιανουάριος Αύγουστος
Είναι οι Ανθρωποι Οι Εργαζόμενοι Οι Πελάτες
Μια εμπειρία στο Τελωνείο Τελωνειακοί ανοίγουν το κουτί για να ελέγξουν το περιεχόμενο και να υπολογίσουν το δασμολόγιο, Στο Κεντρικό Κτίριο τρεις Τελωνειακοί εξέτασαν τα έγγραφα και τα σφράγίσαν, Στο Παράθυρο Λογιστήριο του Κράτους Πληρωσα το δασμολόγιο, Στο Παράθυρο Τράπεζα της Ελλάδα έλαβε ενα αντίγραφο για να πάρω το κουτί.
Οφέλη Για τον Πελάτη Για την κυβέρνηση Μείωση Κόστους Μείωση απώλειας χρόνου Μείωση Επικοινωνίας Πελάτη με δημόσιο υπάλληλο Για την κυβέρνηση Μειωμένη Χρόνου επεξεργασίας Μείωση Κόστους Αύξηση της παραγωγικότητας
“I see things as they are and I say why? I dream of things and I say why not.” (Βλέπω τα πράγματα όπως είναι και το λέω γιατί; Ονειρεύομαι τα πράγματα και το λέω γιατί όχι.) Robert Kennedy U.S. Senator