Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ένας δρόμος μια ιστορία
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Υπεύθυνη Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Δομή Παρουσίασης Εισαγωγή Γνωριμία με το βιβλίο Βιολογίας Α’ Γυμνασίου
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Αρχαιεσ ελληνικεσ εφευρεσεισ
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Πολιτισμική Διαμεσολάβηση στο Σχολικό Πλαίσιο
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Παχυσαρκία.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Οι Δροσουλίτες της Κρήτης!
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Εργασία στο Project.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου: 1η εβδομάδα Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου: Ολοκλήρωση στο βέλτιστο χρόνο Μικρότερο δυνατό κόστος Ποιότητα προκαθορισμένου επιπέδου Για την επίτευξη των στόχων απαιτείται: Ορθολογικός σχεδιασμός Οικονομικός προγραμματισμός Αποτελεσματική διοίκηση και οργάνωση Επίτευξη μεγαλύτερης δυνατής παραγωγικότητας ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας Νίκος Μπλάνας

Βασικές Εννοιες Παραγωγικοί συντελεστές: κεφάλαιο, εργασία, έδαφος Η οργάνωση και διοίκηση των έργων είναι ένα εξελισσόμενο λειτουργικό σύστημα με σκοπό την επίτευξη των στόχων των έργων αλλά και των στόχων του κατασκευαστή. Η οργάνωση και διοίκηση των έργων αποτελεί καθοριστικό συντελεστή επιτυχίας αυτών, απαιτώντας ποιότητα προγραμματισμού και οργάνωσης, λόγω του μεγέθους των έργων και της πολυπλοκότητας των παραγόντων σε όλες τις φάσεις σχεδιασμού και εκτέλεσης. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Η ευθύνη της διαχείρισης των έργων μπορεί να ανατεθεί, ανάλογα με το μέγεθος του έργου, σε ένα στέλεχος ή μια ομάδα στελεχών, που θα έχει την απαραίτητη κατάρτιση, εμπειρία και εκπαίδευση. Ο σχεδιασμός, η οργάνωση και η εκτέλεση των κάθε φύσης έργων με την χρήση επιστημονικών μεθόδων και σύγχρονων τεχνικών είναι αποτέλεσμα του αυξανόμενου επιχειρηματικού ανταγωνισμού των εθνικών οικονομιών και της στενότητας των διαθέσιμων οικονομικών πόρων. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Όλα τα έργα (κατασκευαστικά ή όχι) χαρακτηρίζονται από τα ίδια προβλήματα στη φάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης. Οι διαφορές μπορεί να είναι ποσοτικές ή να ανάγονται στην έμφαση που δίνεται σε κάθε συντελεστή. Π.χ. σε ένα τεχνικό έργο, μεγάλη σημασία έχει ο εξοπλισμός και τα υλικά. Σε ένα έργο πληροφορικής το κύριο βάρος αφορά την σύνταξη μελετών. Και γενικά στην ανθρώπινη εργασία. Ένα μικρό έργο διοικείται από ένα άτομο, ένα μεγάλο από ομάδα ατόμων. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Επιστημονικές μέθοδοι διαχείρισης έργων: Χρονικός προγραμματισμός Οικονομικός προγραμματισμός Επιστημονική διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού Διαχείριση κινδύνου Διασφάλιση ποιότητας ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Έργο (project) είναι ένα σύνολο αλληλένδετων ενεργειών ή δραστηριοτήτων, οι οποίες εκτελούνται με συγκεκριμένο σειρά και αποβλέπουν στην επίτευξη συγκεκριμένου σκοπού. Κάθε έργο εκτελείται με συγκεκριμένα μέσα και έχει συγκεκριμένα όρια προϋπολογισμού και χρόνου υλοποίησης του. Οι ανθρώπινες δραστηριότητες σχεδόν σε όλες τους τομείς εκδηλώνονται και υλοποιούνται υπό μορφή «έργων». ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Βασικά Χαρακτηριστικά ενός έργου: Έχει αρχή και τέλος. Η αρχή μπορεί να είναι η γέννηση της ιδέας και το τέλος η συμπλήρωση των στόχων του έργου. Αποβλέπει στην επίτευξη κάποιου σκοπού. Η ολοκλήρωση απαιτεί χρόνο, χρήμα και πόρους. Περιέχει στοιχεία επιχειρηματικού κινδύνου. Κάθε έργο είναι μοναδικό, δεν επαναλαμβάνεται ποτέ ακριβώς το ίδιο. Διαθέτει οικονομικό προϋπολογισμό ή προϋπολογισμό κόστους. Ικανοποιεί συγκεκριμένες προδιαγραφές. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Π.χ. κατασκευή φράγματος Κατασκευή αυτοκινητόδρομου, Συνήθως, η έννοια «έργο» ταυτίζεται με το τεχνικό έργο. (κατασκευαστικός τομέας). Όμως ολοένα και περισσότερες εταιρίες θεωρούν τις εργασίες τους «έργα» και τις οργανώνουν ανάλογα, δηλαδή χρησιμοποιούν τεχνικές διαχείρισης έργου. Π.χ. κατασκευή φράγματος Κατασκευή αυτοκινητόδρομου, Κατασκευή σχολείου Κατασκευή σκάφους, Υλοποίηση συστήματος πληροφορικής Οργάνωση Ολυμπιακών αγώνων παρακολούθηση – υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων έργων ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Ιδιοκτήτης (ιδέα, ανάγκη) Μελετητής Σύμβουλος (Σχεδιασμός, μελέτη) κατασκευαστής (υλοποίηση του έργου ιδιοκτήτης (χρήση, λειτουργία) ΣΧΗΜΑ 1: οι σχέσεις των παραγόντων ενός έργου ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Σημείο χωρίς επιστροφή Καθορισμός Ορισμός Σημείο χωρίς επιστροφή Προετοιμασία Εκτέλεση Έναρξη Πλήρης λειτουργία Συμμετοχή του διευθυντού του έργου ΣΧΗΜΑ 2: Ανάπτυξη ενός έργου ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Συντελεστές παραγωγής Μετατροπή των συντελεστών παραγωγής Παράδοση του έργου ΣΧΗΜΑ 3:μετατροπή των συντελεστών παραγωγής ενός έργου. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Περιορισμοί που τίθενται από τον ιδιοκτήτη του έργου: Χρονική διάρκεια κατασκευής του έργου Κόστος κατασκευής του έργου Ποιότητα του τελικού έργου Η ικανοποίηση των τριών περιορισμών αποτελούν και τα κριτήρια αξιολόγησης της επιτυχούς κατασκευής ενός έργου. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

ΣΧΗΜΑ 4:περιορισμοί – παράμετροι επιτυχούς κατασκευής ενός έργου Βέλτιστη επιλογή χρόνος κόστος ποιότητα ΣΧΗΜΑ 4:περιορισμοί – παράμετροι επιτυχούς κατασκευής ενός έργου ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Έναρξη (Σύλληψη ιδέας και προσδιορισμός των στόχων) Σχεδίαση Στη διαδικασία υλοποίησης ενός έργου ο κύκλος ζωής είναι ένα βασικό εργαλείο. Περιέχει φάσεις ή/και μηχανισμούς ελέγχου, ενώ αποτελεί μια απεικόνιση της σειράς των απαιτούμενων εργασιών κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου. Ένας τυπικός κύκλος ζωής έργου έχει 4 φάσεις: Έναρξη (Σύλληψη ιδέας και προσδιορισμός των στόχων) Σχεδίαση Υλοποίηση (Ανάθεση και Κατασκευή) Έλεγχος - κλείσιμο του έργου. (Λειτουργία – Συντήρηση) ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Η ένταση χρησιμοποίησης συντελεστών παραγωγής κατά την διάρκεια του κύκλου ζωής ενός έργου δεν είναι σταθερή, αλλά μεταβάλλεται με το χρόνο. Στα πρώτα στάδια του κύκλου ζωής, όταν το έργο μελετάται, μόνο μια μικρή ομάδα μελετητών ασχολείται με αυτό, συνεπώς η ένταση είναι μικρή. Όταν αρχίζει η υλοποίηση του, η συμμετοχή ανθρώπων και μηχανημάτων στο έργο αυξάνεται, επιταχύνεται ο ρυθμός εκτέλεσης του έργου, και φθάνουμε σε ένα στάδιο υψηλής έντασης των συντελεστών παραγωγής. Στη συνέχεια, και ενώ το έργο βαίνει προς την περαίωση του, η συμμετοχή των συντελεστών παραγωγής περιορίζεται, έως ότου φθάσουμε στο τέλος, οπότε η συμμετοχή τους μηδενίζεται. . ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Σχεδίαση Κατασκευή Επίπεδο χρήσης Παραγωγικών συντελεστών Χρόνος Επιτάχυνση Επιβράδυνση Διακύμανση χρήσης παραγωγικών συντελεστών στον κύκλο ζωής των έργων ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Ένα άλλο χαρακτηριστικό των έργων είναι η επιρροή των παραγόντων παραγωγής στην τελική διαμόρφωση του έργου, περιορίζεται με την εξέλιξη του χρόνου υλοποίησης του. Μία απλουστευμένη παράσταση της σχέσης αυτής εμφανίζεται στο επόμενο σχήμα. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας

Διακύμανση επιρροής των παραγόντων παραγωγής Μεγάλη επιρροή 100% Αθροιστικό Κόστος Μεγάλο κόστος Δυνατότητα Επιρροής Σύλληψη Σχεδίαση Μικρή επιρροή Κατασκευή Μικρό κόστος Λειτουργία 0% Διακύμανση επιρροής των παραγόντων παραγωγής στην τελική μορφή ενός έργου. ΔΔΕ 1η Νίκος Μπλάνας