Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Αναδυόμενη Κατασκευή και Ολοκλήρωση Συστημάτων
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
Κωστας Σουλδατος Θεμα εργασιας: Μηχανικος αυτοκινητων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
Αρχή.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
6ο ΕΠΑ.Λ ΑΘΗΝΩΝ Αυτοκίνητο, η ιστορική του εξέλιξη, οι εφαρμογές και χρήσεις του σήμερα Οι διδάσκοντες: Σακερλής Δημοσθένης Γιαννακουδάκης Ζαχαρίας Λαγουδάκος.
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Eiffel Tower Έλενα Γεωργιάδου Έλενα Γεωργιάδου.
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ Θηβών & Π. Ράλλη, Αιγάλεω Τηλ. 210 –
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΜΙΡΑΝΤΑ ΝΕΣΤΟΡΑ Α3 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
20 ΣΤΑΔΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
Μεταφορές Παπαδοπούλου Άννα.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
ΣΧΟΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ή ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
EΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Ηλιακά αυτοκίνητα Αλεξέας Γιάννης Βερτζώνης Νίκος ΤΜΗΜΑ:Γ1.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Καθαριότητα στην καθημερινή μας ζωή Εργασία στο μαθημα της Χημειας Καθαριότητα στην καθημερινή μας ζωή Παρθενίου Γεσθημανή Στεμπάρι Φλάβια Γκινάι Λούσυ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Ηλεκτρικός Κινητήρας Βαγγέλης Ηλιάδης.
5A ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
ΟΜΑΔΑ 7 Ελένη Παπαδοπούλου Κώστας Οικονόμου
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Μεταφορές και Επικοινωνία
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.

Η Ιστορία του λεωφορείου Ιστορική εξέλιξη: Το πρώτο λεωφορείο ήταν πιθανότατα μία ιππήλατη άμαξα, που πραγματοποιούσε διαδρομές στο Παρίσι το 1662. Πέρασαν περίπου δύο αιώνες μέχρι να εμφανιστεί το πρώτο αυτοκινούμενο λεωφορείο στο Λονδίνο το 1830, το οποίο μάλλον ήταν ατμοκίνητο.

Στα τέλη του 19ου αιώνα άρχισαν να κατασκευάζονται οχήματα τέτοιου τύπου με βενζινοκινητήρα στην Γερμανία το 1895. Το σχήμα των λεωφορείων άρχισε να παγιώνεται κατά το πρώτο μισό του 20ου αιώνα.

Κατηγορίες λεωφορείων Υπάρχουν λεωφορεία πολλών ειδών και τύπων, ανάλογα με την χρήση και την τεχνολογία. Κάθε λεωφορείο αντιστοιχεί σε μια κατηγορία ανά κριτήριο, για όλα τα παρακάτω κριτήρια:

Ως προς τη χρήση Αστικό: Είναι λεωφορεία που συνδέοντας διαφορετικές περιοχές της ίδιας αστικής περιοχής και έχει θέσεις για καθήμενους και όρθιους. Υπεραστικό: Είναι λεωφορεία που εκτελούν τακτικά δρομολόγια σε αραιές στάσεις και έχουν θέσεις μόνο για καθήμενους.

Εσωτερικό αστικού λεωφορείου

Υπεραστικό: Είναι λεωφορεία, που ανήκουν σε υπηρεσίες, οργανισμούς ή εταιρίες, για να μεταφέρουν το προσωπικό τους. Εκπαιδευτικό:  Είναι λεωφορεία, που ανήκουν σε σχολές οδηγών, για να εκπαιδεύουν πρακτικά τους υποψήφιους οδηγούς για δίπλωμα κατηγορίας Δ.

Ως προς την τεχνολογία κίνησης: Θερμικό:  Είναι λεωφορεία, που διαθέτουν μηχανή εσωτερικής καύσης. Ηλεκτρικό:  Είναι λεωφορεία ηλεκτροκίνητα, δηλαδή διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα που ηλεκτροδοτείται από εναέριο δίκτυο ηλεκτροφόρων καλωδίων υψηλής τάσεως.

Ηλεκτρικό λεωφορείο

Ως προς το ύψος Λεωφορείο χαμηλού δαπέδου: Είναι λεωφορεία, με έναν όροφο επιβατών, που το ολικό ύψος του αμαξώματος του, χωρίς να προσμετρούνται λειτουργικές και διακοσμητικές προεξοχές. Υπερυψωμένο: Είναι λεωφορεία, με έναν όροφο επιβατών, που το ολικό ύψος του αμαξώματος του, χωρίς να προσμετρούνται λειτουργικές και διακοσμητικές προεξοχές.

Διώροφο: Είναι λεωφορεία ειδικά διαμορφωμένα, για να μεταφέρουν επιβάτες σε δυο ορόφους. Η μετάβαση από των έναν όροφο στον άλλο πραγματοποιείται μέσω εσωτερικής σκάλας.

Διώροφο λεωφορείο

Ως προς το μήκος και την ευελιξία Συμπαγές. Λεωφορείο Μίνι Μπάς . Μικρό λεωφορείο . Λεωφορείο Μίντι Μπάς. Λεωφορείο πλήρους μήκους. Διαξονικό λεωφορείο. Τριαξονικό. Αρθρωτό λεωφορείο. Λεωφορείο ρυμουλκούμενο

Ως προς την καθοδήγηση στην τροχιά: Καθοδηγούμενο λεωφορείο . Μη καθοδηγούμενο λεωφορείο

Συνοπτική περιγραφή Το λεωφορείο είναι όχημα με κινητήρα που διαθέτει τουλάχιστον τέσσερις τροχούς. Τα κύρια μέρη ενός λεωφορείου είναι τα εξής: Ο κινητήρας: που παράγει την κινητήρια δύναμη Το πλαίσιο: που αποτελεί τη φέρουσα κατασκευή του οχήματος Το αμάξωμα : που χρησιμεύει για να εξασφαλίσει την ασφάλεια

Υλικά κατασκευής: 1 κομμάτι φελιζόλ. 1 κοπίδι. 1 ανεξίτηλο μαρκαδόρο. 4 καπάκια για τις ρόδες. 1 χαρτόνι κόκκινο. 4 ξυλάκια. 1 κόλλα.

Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CF%89%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%BF