Beta Version.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Advertisements

Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ Φαινόμενο ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ Κινητήρας Γεννήτρια.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εισαγωγή 1. Επιστημονική εργασία 2  Η επιστημονική εργασία περιλαμβάνει τη συγκέντρωση, παρουσίαση, ανάλυση και ερμηνεία δεδομέμων.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΟΡΩΝ… Computer science or computing science (CS) is the study of the theoretical foundations of information and computation It.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
1 Πληροφορική Ι Ενότητα 4 : Πράξεις με bits Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Αποστολία Παγγέ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Πνιγμονή Πνιγμός είναι μια μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού. Τα συνηθέστερα αίτια πνιγμού στη χώρα μας είναι από.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Καταχώριση απουσιών στο myschool
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
Programme for International Student Assessment 2018
Ενημερωτική Συνάντηση Γονέων Μαθητών Α΄ Λυκείου Θέατρο Χωρέμη
Φορέας Διαπιστευμένος για την Διενέργεια Ελέγχων
Programme for International Student Assessment 2018
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Programme for International Student Assessment 2018
أثر بعض استراتيجيات حل المشكلات الرياضية وتكوينها
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΥΓΡΑΜΜΑ: 3rd Edition VICTOR J. KATZ
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Σχολή Διοίκησης &Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Ανατομια καρδιασ προβατου
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ / ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Πρόσβαση στην αγορά εργασίας και ισότητα ευκαιριών
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Ανοιχτά Δεδομένα στην Ελλάδα: από το Παρόν στο Μέλλον
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Beta Version

(Learner centered Learning) LcL (Learner centered Learning) ένα διαδικτυακό μαθησιακό περιβάλλον https://lcl.di.uoa.gr/

Στόχος Η υποστήριξη της μάθησης Η ενεργητική μάθηση μέσω της εκπόνησης δραστηριοτήτων Η υποστήριξη του μαθητή μέσω … της Ανατροφοδότησης του Μοντέλου μαθητή

Θεματική Ενότητα/Έννοια LcL: Μάθηση δομικό στοιχείο αποτελούν οι Δραστηριότητες Θεματική Ενότητα/Έννοια Δραστηριότητα 1 Δραστηριότητα n Ερώτημα 1 Ερώτημα n

LcL: Δραστηριότητες Προαπαιτούμενης Γνώσης Μάθησης Τελικής Αξιολόγησης Διερεύνηση προϋπάρχουσας γνώσης Εξοικείωση με τις έννοιες Προαπαιτούμενης Γνώσης Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης, αναστοχασμού, αυτορρύθμισης Μάθησης Επίτευξη προσδοσκώμενων αποτελεσμάτων Συνολική οικοδόμηση γνώσης Βελτίωση της γνώσης για τη συγκεκριμένη έννοια Τελικής Αξιολόγησης

Μονάδες Ανατροφοδότησης LcL: Ανατροφοδότηση Πληροφοριακή Ανατροφοδότηση πληροφορεί για ορθότητα απαντήσεων Διδακτική Ανατροφοδότηση καθοδηγεί τον εκπαιδευόμενο Μονάδες Ανατροφοδότησης Σε επίπεδο Δραστηριότητας Σε επίπεδο Ερωτήσεων

LcL: γνωστικά αντικείμενα Υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας στο πλαίσιο οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου Μάθημα: «Εισαγωγή στην πληροφορική & στις τηλεπικοινωνίες» Δραστηριότητες καλύπτουν τις θεματικές ενότητες: Αποθήκευση Δεδομένων Χειρισμός Δεδομένων Λειτουργικά Συστήματα Δίκτυα και Διαδίκτυο Ασφάλεια Τεχνολογία Λογισμικού Σχεδιασμός Αλγορίθμων Γλώσσες Προγραμματισμού Αφαίρεση Δεδομένων Βάσεις Δεδομένων Τεχνητή Νοημοσύνη

LcL: Μάθημα: «Εισαγωγή στην πληροφορική & στις τηλεπικοινωνίες» Αποθήκευση Δεδομένων Χειρισμός Δεδομένων Λειτουργικά Συστήματα Δίκτυα και Διαδίκτυο Ασφάλεια Τεχνολογία Λογισμικού Θεωρία και Μοντέλα Υπολογισμού «Η επιστήμη των υπολογιστών – Μια ολοκληρωμένη παρουσίαση» (J. Glenn Brookshear, 8η Αμερικανική έκδοση, Εκδόσεις Κλειδάριθμος) «Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών» (Behrouz A. Forouzan Εκδόσεις Κλειδάριθμος) «Computer Science – An Overview» (J. Glenn Brookshear, ninth edition, Pearson International Edition, Μεταγενέστερη και πιο ολοκληρωμένη της ελληνικής μετάφρασης της 8ης που αναφέρθηκε παραπάνω).

LcL: Αρχική σελίδα Αλλαγή γλώσσας En/Gr Προβλήματα Σχόλια βελτίωσης

LcL: Εγγραφή χρήστη 1. Συμπλήρωση φόρμας εγγραφής 3. Email επιβεβαίωσης 2. Επιβεβαίωση επιτυχούς εγγραφής

LcL: Εγγραφή στο μάθημα Αναθέσεις Μοντέλο μαθητή Εγγραφή

LcL: Η Σελίδα Μου

LcL: Εκπόνηση δραστηριοτήτων Βοήθεια

LcL: Εκπόνηση δραστηριοτήτων ΧΩΡΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Έννοιες

LcL: Εκπόνηση δραστηριοτήτων

LcL: Εκπόνηση δραστηριοτήτων Ερωτήσεις Κλειστού τύπου (Αιτιολόγηση απάντησης) Πολλαπλής επιλογής – Μονής απάντησης Πολλαπλής επιλογής – Πολλών απαντήσεων Συμπλήρωσης κενών Αντιστοίχισης με ή χωρίς αιτιολόγηση Ανοικτού τύπου

LcL: Εκπόνηση δραστηριοτήτων Περιορισμοί Πλήθος εκτελέσεων δραστηριότητας Πλήθος θέασης των ερωτήσεων Διάρκεια εκτέλεσης (min) των ερωτήσεων Χρονική διάρκεια (ημέρες) για την εκπόνηση της δραστηριότητας

LcL: Εκπόνηση δραστηριοτήτων Διόρθωση Άμεσα για ορισμένους τύπους ερωτήσεων, π.χ. πολλαπλής επιλογής Σε μεταγενέστερο χρόνο, διόρθωση από τον καθηγητή

LcL: Ανατροφοδότηση Ορθή απάντηση, ορισμός, παράδειγμα, δραστηριότητα, εικόνα, υποστηρικτικό υλικό, κ.α. Επίπεδο: δραστηριότητας, ερώτησης Ορατότητα: πάντα, μετά από μία τουλάχιστον εκτέλεση της ερώτησης, μετά τη λήξη της δραστηριότητας Άμεση με επιστροφή των λάθος απαντήσεων Μεταγενέστερα με σχόλια καθηγητή

LcL: Πλαίσιο αξιοποίησης στα πλαίσια του μαθήματος Εκπόνηση δραστηριοτήτων Αναφορά λειτουργικών προβλημάτων Ανατροφοδότηση – σχόλια μέσω της συζήτησης του eclass Αξιολόγηση μέσω ερωτηματολογίου σε ηλεκτρονική μορφή Bonus: 0 - 2 μοναδΕΣ

LcL: Εκπόνηση δραστηριοτήτων eClass (ανακοινώσεις) Εγγραφή χρηστών Δραστηριότητα/ες προς εκπόνηση Καταληκτική ημερομηνία (αυστηρή) Ύλη μαθήματος Σημειώσεις Διαφάνειες Βιβλίο Διαδίκτυο

LcL: Αναφορά λειτουργικών προβλημάτων

LcL: Αναφορά λειτουργικών προβλημάτων

LcL: Αναφορά λειτουργικών προβλημάτων