ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
NEΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Δρ. Τάσος Μενελάου Πρώτος Λειτουργός Εκπαίδευσης
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Οι Σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης» Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Αρχιτεκτόνων Καθηγητής Μιχαήλ.
3ος Τομέας: Τηλεπικοινωνιών και Επεξεργασίας Σήματος
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Ειδικότητα: Σχεδιαστής Δομικών Έργων
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΕΠΑ.Σ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΩΝ C.N.C
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
«Οι Σπουδές στην Αρχιτεκτονική»
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
Συνδεσμολογία Αντιστάσεων
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ENVITEC ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μηχανικές Ιδιότητες των Υλικών
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ENVITEC ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου
Οι σπουδές στην Αρχιτεκτονική
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Εικόνα 4.2: Από το ρόπαλο στο ποντίκι: χρόνια διαφορά
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης.
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ.
Ενημερωση ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ της α΄ταξηΣ
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ Πολλοί ειδικοί επιστήμονες εκφράζουν την άποψη ότι το παιδί θα πρέπει να εξασκείται με την Τεχνολογία από τη νηπιακή ηλικία, γιατί: οι ευκαιρίες, που του προσφέ­ρονται με τη χρήση της, θα το οδηγήσουν στη διανοητι­κή ωριμότητα θα αυξήσουν τη δραστηριότητα του και θα βελτιώσουν την επαγγελματική του αποκατάσταση μελλοντικά.

ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Η τεχνολογία είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ζωής. Το μάθημα της Τεχνολογίας είναι το μέσο που συνδέει το περιεχόμενο των διαφόρων επιστημών με την τεχνολογική εφαρμογή και πράξη.

ΟΙ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ Οι αναπτυγμένες χώρες περιλαμβάνουν προγράμματα τεχνολογικής εκπαίδευσης στα πλαίσια της γενικής εκπαίδευσης από τον 19ο αιώνα. Στη χώρα μας οι άνθρω­ποι τείνουν να αγνοούν την ανάγκη παροχής εκπαίδευ­σης η οποία θα προετοιμάζει πολίτες που θα ζήσουν σε ένα έντονο τεχνολογικό περιβάλλον και επιμένουν στη διατήρηση του κλασικού χαρακτήρα της Κυπριακής Εκπαίδευσης.

ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ Τεχνικοί Οπτικής Ίνας Mobile Applications Developer Μηχανικοί Τεχνητής Νοημοσύνης Βιοκλιματικοί Σχεδιαστές Μηχανικοί Γεωθερμικών Έργων Μηχανικοί Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας Τεχνικοί Αιολικών Εγκαταστάσεων Μηχανικοί Περιβάλλοντος Τεχνικοί Επεξεργασίας Απορριμμάτων Ενεργειακοί Μελετητές Πηγή: -www.e-employ.gr, http://www.ethnos.gr/

Περιβαλλοντικός Αρχιτέκτονας Μηχανικοί Α.Π.Ε. – Πετρελαίου (Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας) Τεχνολόγοι Αρδεύσεων Τεχνολόγοι Ποιότητας Βιοτεχνολόγοι Τοξικολόγοι Χημικοί Μηχανικοί Φαρμακευτικοί Μηχανικοί Πηγή: -www.e-employ.gr, http://www.ethnos.gr/

Β λυκειου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Σχεδιασμός - Επικοινωνία – Σχέδιο Συστήματα και Τεχνολογία Ελέγχου Ρομποτική

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 Έρευνα και Επιχειρηματικότητα Κατασκευαστικά Συστήματα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 Συστήματα Ελέγχου Παραγωγής εργαλειομηχανές (CNC) 3D printing ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Πνευματικά Συστήματα

γ λυκειου Εργονομία Ο άνθρωπος ως σχεδιαστής και καταναλωτής (εργονομικοί και ανθρωπομετρικοί παράμετροι στο βιομηχανικό σχεδιασμό). Σχεδιασμός - Επικοινωνία – Σχέδιο στη σχεδίαση βιομηχανικών προϊόντων . Κατασκευαστικά Συστήματα ΥΛΙΚΑ - ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ Αντοχή υλικών σε εφελκυσμό, θλίψη, στρέψη, κάμψη, διάτμηση, ελαστικότητα, σκληρότητα, ανθεκτικότητα. ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ Τελεστικός Ενισχυτής Ηλεκτρονικά κυκλώματα με τη χρήση τελεστικού ενισχυτή Ηλεκτρονική Μνήμη και Μικροελεγκτές

ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ Αποτελέσματα (μέσος όρος) σε σύγκριση με άλλα μαθήματα 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Νέα Ελληνικά 9,52 9,48 7,97 9,56 8,98 9,94 Μαθηματικά 10,55 9,79 10,32 10,25 9,68 8,39 Μαθηματικά Κ.Κ. 9,9 10,88 10,53 11,71 11,31 8,58 Φυσική 10,74 10,33 10,78 11,87 9,5 Πληροφορική 13,38 13,03 13,21 13,47 13,55 12,98 Τεχνολογία 11,85 11,16 11,26 12,03 10,98

Αποτελέσματα (Μέσος Όρος) Σε Σύγκριση Με Προηγούμενα Χρόνια 2013 2014 2015 2016 2017 2018 M.O. 11,85 10,53 11,16 11,26 12,03 10,96 Υποψήφιοι 497 468 538 477 530 Τυπική Απόκλιση 5,63 5,49 6,03

ΠΕΔΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

ΠΟΙΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΕΣΗ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ;