Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1920s ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Advertisements

Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο και ειδικότητα.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
Το περιεχόμενο μιας κοινωνιολογίας της ανώτατης εκπαίδευσης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης Φοιτήτρια: Παναγιώτα Βαρδιοπούλου ΑΕΜ: 3109 Διδάσκουσα.
Εναλλακτική διδακτική προσέγγιση για την ενότητα «Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση» του μαθήματος Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων με προσανατολισμό.
Κέρματα της Ισπανίας Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας Κωνσταντίνα Μυλωνά.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 5: Συμπαράγωγα Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
1 ο Π. Δ. Σ. Π. Τ. Δ. Ε - Α. Π. Θ. Μπασάκης Αντώνης Στ ’2.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο.
Λήψη αποφάσεων στην Εκπαίδευση Ελευθερία Αργυροπούλου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Κρήτης Πανεπιστήμιο Κύπρου, Οκτώβριος 2015.
Το νέο τοπίο στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και ο ρόλος του ΔΕΔΔΗΕ
ΟΜΑΔΑ 1 Γ1 (2).
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Χαρτα τησ Βενετιασ - Ο Χάρτης της Βενετίας για την Αποκατάσταση και Συντήρηση Μνημείων και Μνημειακών Συνόλων (ή Χάρτα της Βενετίας) καταρτίστηκε κατά.
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ Μάριος Καρέλης.
Τι είναι η «γλωσσική στροφή» στη θεωρία;
Πολιτιστικός Σχεδιασμός σε Περιφερειακό Επίπεδο
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση στα χρόνια της Κρίσης:
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ,ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ,ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
Βρισκόμαστε στο Εθνικό Πάρκο Canaima της Βενεζουέλας
«Γιατί ξένος δεν είσαι, ξένος νοιώθεις…» :
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Μαλτα Αρέθα Ναταλία Β1 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κων/να Μαλάμου
Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD
Φιόνα Τρίμι – Ελένη Ερμίδη
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Βασίλης Μακράκης Πανεπιστήμιο Κρήτης ΠΤΔΕ UNESCO Chair ICT in ESD
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Αρχαιολογική ματιά στην Ελλάδα
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (CLLD/LEADER)
Κροατία.
Ειδικά ζητήματα της Αθωνικής Χερσονήσου
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
ملاحظات إحصائية د. سعيد بن علي بن عبدالله الحضرمي
Γ1.6 Τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι…
«Φυσικοθεραπεία - Η πρόκληση της αποδέσμευσης από τον αναπνευστήρα»
ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ή ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ;
Μνημεία της Βόρειας Ευρώπης
Δάση & Ξυλεία.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη *UNESCO Chair ICT in ESD DeCoRe plus: Μετασχηματίζοντας τον Αναπαραγωγικό Ρόλο της Εκπαίδευσης και του Εκπαιδευτικού Βασίλης Μακράκης* & Νέλλη Κωστούλα-Μακράκη Πανεπιστήμιο Κρήτης ΠΤΔΕ *UNESCO Chair ICT in ESD

CLIMASP Consortium

Προβληματισμοί Στην πολύχρονη εμπειρία μας εκπαιδεύοντας τους αυριανούς εκπαιδευτικούς διαπιστώνουμε ότι μεταφέρουν μια αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα η οποία, αν και πολλές φορές, δημιουργεί κάποια αποπροσανατολιστικά διλήμματα, δεν δημιουργούνται οι απαιτούμενες συνθήκες για αλλαγή παραδείγματος.

Υπάρχουν, δηλαδή, σοβαρά προβλήματα που αφορούν στην 1: Κατανόηση του αναλυτικού προγράμματος ως διαδικασία και πράξη. 2: ‘Ελλειψη ικανότητας κριτικής ανάλυσης και αποκωδικοποίησης των νοημάτων, των κενών, των αποσιωπήσεων και των υπόρρητων παραδοχών στο περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων.

3: ‘Ελλειψη ικανότητας ανάδειξης, συνειδητοποίησης και κριτικού στοχασμού των προσωπικών τους θεωριών. 4: Έλλειψη ικανότητας αμφισβήτησης και αντιπαράθεσης με την κατασκευασμένη γνώση του αναλυτικού προγράμματος. 5: ‘Eλλειψη ικανότητας μάθησης για τον μετασχηματισμό του ατόμου και της κοινωνίας.

Κύριο ζητούμενο δεν είναι μόνο η κατανόηση και η ερμηνεία του νοήματος που εμπεριέχει το αναλυτικό πρόγραμμα, αλλά και η αναζήτηση του γνωσιακού ενδιαφέροντος σε σχέση με το ρόλο της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού, του διδακτικού και μαθησιακού "παραδείγματος", της παιδαγωγικής και της έρευνας.

Οι θεωρητικές μας αναζητήσεις Κριτική κοινωνική θεωρία Κριτικός εγγραμματισμός Κριτική παιδαγωγική και μετασχηματίζουσα μάθηση προσανατολισμένη στην εκπαίδευση για την αειφόρο/βιώσιμη ανάπτυξη ή εναλλακτικά στην εκπαίδευση για την αειφορική/βιώσιμη δικαιοσύνη.

DeCoRe plus Model Βήμα 1. Διαγνωστική αξιολόγηση : Προβληματισμός σχετικά με : α) ποιοι είμαστε; β) τι είναι αυτό που έχουμε ( υπάρχουσα γνώση ); γ) που θέλουμε να πάμε; και δ) γιατί θέλουμε να πάμε εκεί;. Βήμα 2. Αποδόμηση: Αναλύοντας κριτικά τη λειτουργία των προσωπικών προοπτικών/συνηθειών/θεωριών/πρακτικών/αξιών και της επιλεγόμενης διδακτικής/μαθησιακής ενότητας. Βήμα 3. Δόμηση: Συγκέντρωση των διδακτικών/μαθησιακών πόρων , δημιουργώντας καινοτομικές ιδέες και την κατασκευή νοημάτων και γνώσης. Βήμα 4. Αναδόμηση: Ενσωμάτωση της νέας κατασκευασμένης γνώσης σύμφωνα με το ανακατασκευασμένο πλαίσιο αναφοράς. Βήμα 5. Εφαρμογή: Υλοποίηση της αναδομημένης γνώσης (διδακτικής ενότητας) υποστηριζόμενη από τις ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας). Βήμα 6. Αθροιστική αξιολόγηση: Αξιολόγηση σχετικά με το τι έχουμε μάθει και τι έχει αλλάξει.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ