Ελληνικά στο Clemton Park PS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
Advertisements

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Οι σχολικές μας δραστηριότητες του Οκτωβρίου 2014 Our School Activities- October 2014.
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
Adverbs of frequency Angela Xidias.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPLORATORY MATERIALS Mystery/Lost series English QuestsGenre-based.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
321. Perathoraki Chryssoula & Mandilara Cristiana.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ενημέρωση για eTwinning
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Modern Greek Lessons 34, 35.
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ενημέρωση για eTwinning
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
1st Second Chance School of Trikala Vasilis Gougas ( Vice Director of 1 st Second Chance School ) 1 st Second Chance School.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνικά στο Clemton Park PS

Η Ιστορία της Ελληνικής γλώσσας στο σχολείο του Clemton Park. Η Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο του Clemton Park. Languages are highly valued at our school Η Ιστορία της Ελληνικής γλώσσας στο σχολείο του Clemton Park. The history of Modern Greek at Clemton Park public school Το πρόγραμμα της εκμάθησης των ξένων γλωσσών στο σχολείο The languages program and how it is embedded in our school Tο διδακτικό προσωπικό In 2018 the allocation for language teachers at Clemton Park

Το πρόγραμμα της εκμάθησης των Ελληνικων At Clemton Park Public School, the students have the opportunity to study one of two languages: Greek or Italian. Στα Νήπια οι γονείς επιλέγουν μια ξένη γλώσσα In Kindergarten, at the beginning of the year, the parents choose which language they want their child to study. Οι μαθητές κάνουν 2 ωρες την εβδομάδα ελληνικα. The students are allocated two hours a week of language lessons. Αρκετοί μαθητές παρακολουθούν μαθήματα στο απογευματινό σχολείο της Ελληνικής Ορθόδοξης Κοινότητας στο σχολείο μας.

Language specialist teachers at Clemton Park P.S Οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο μας ειναι: Mrs Α.Skribias Mrs S.Spanos Mrs A. Spanos-Vasiliou Mrs E. Papayiannopoulou

Οι Ελληνικές τάξεις χωρίζονται σε τρία διαφορετικά επίπεδα, Αρχάριο,Μεσαίο και Προχωρημένο In the Greek program, the classes are levelled into advanced, intermediate and beginners. The students are assessed prior to being placed into the appropriate class.

Μέθοδοι διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης /ξένης γλώσσας Teaching methodology at CPPS Η διδασκαλια της Δεύτερης/ ξένης γλώσσας θεωρείται περισσότερο αποτελεσματική, όταν διδάσκεται μέσα σε ένα αυθεντικό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου οι μαθητές εκτίθονται σε γλωσσικά ερεθίσματα που τους είναι κατανοητά και τα θεωρούν ενδιαφέροντα. Students enjoy learning Greek by creating art and writing and presenting plays, songs and dance. ( Anna Skribias) Η πρόσεγγιση της γλωσσικής διδασκαλίας, όταν συνδυάζεται με τη διδασκαλία των γλωσσικών αντικειμένων που διδάσκονται στο σχολείο, θεωρείται πιο αποτελεσματική από την αυτόνομη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος. Relating the language learning with the scope and sequence of our school, ie: Multicultural public speaking, Greek public speaking( (Angela Vasiliou)

The students have many opportunities to participate in extra activities outside of the classroom which enhances and develops their love of their language and culture. Student’s learning is reinforced by language outings, Εκδρομές. Students from stage 2 and stage 3 have the opportunity to take part in the Greek language of Attainment competition, Ο Διαγωνισμος Ελληνομάθειας. Other notable achievements in language learning at Clemton Park is the NSW Minster’s Award for excellence in Greek and the Athena and Phevos awards. Greek classes are also experimenting with learning through the Connected Classroom. In Education week students perform Greek traditional songs and dances.

COMMUNITY LANGUAGES LANGUAGE ACHIEVEMENTS: Every year students from years 3-6   “Greek Advance Class” take part in the Certificate of Attainment in Greek Examinations which is recognised internationally.                We had a great honour to have a visit from the Greek Consulate General in Sydney Dr. Stavros Kyrimis. By Stamatia Spanos

ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ LANGUAGE LEARNING Γνωρίζουμε ότι τα παιδιά αν βρεθούν σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές της μητρικής γλώσσας μπορούν με μεγάλη ευκολία να μεταφέρουν τις δεξιότητες που ανέπτυξαν μη συνειδητά κατά την διάρκεια της κατάκτησης της μητρικής γλώσσας και να κατακτήσουν μια δεύτερη ή ξένη γλώσσα με τον ίδιο τρόπο. 

2. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ  ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ CPPS TEACHING LANGUAGE- CHARACTERISTICS Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού της  γλώσσας σε μικρές ηλικίες θα μπορούσε να συγκριθεί με αυτόν του γονιού στη φάση της φυσικής γλωσσικής κατάκτησης. Οι γονείς επικοινωνούν με τα παιδιά τους και οι δάσκαλοι μπορούν να κάνουν το ίδιο.  Η γλώσσα που χρησιμοποιεί ο/η εκπαιδευτικός  όταν μιλά στα παιδιά έχει τα χαρακτηριστικά της γλώσσας του γονιού ενός μικρού παιδιού. Και οι δυο χρησιμοποιούν μικρές και απλές προτάσεις, μιλούν αργά, επιλέγουν προσεκτικά τις κατάλληλες λέξεις και αρκετά συχνά υιοθετούν υψηλότερο τόνο από ότι συνήθως, προσαρμόζουν δηλαδή, τη γλώσσα τους στο επίπεδο γλώσσας του παιδιού 

 Εκτός από τις δραστηριότητες που σχεδιάζουμε με στόχο την ανάπτυξη της δεξιότητας της κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου η ίδια η τάξη μας προσφέρει άπειρες ευκαιρίες για χρήση της γλώσσας  Τέτοιες ευκαιρίες είναι πάρα πολλές, π.χ. μπορεί να είναι ο τρόπος που χαιρετάμε όταν πηγαίνουμε σε ένα χώρο ή όταν φεύγουμε, τα γενέθλια ή η γιορτή ενός παιδιού, ο καιρός, κάποιο γεγονός, μια είδηση, κάτι που είδαν τα παιδιά στην τηλεόραση, τι κάναμε χθες, το Σαββατοκύριακο, τι θα κάνουμε αύριο και γενικά οτιδήποτε συμβαίνει μέσα στην τάξη και ενδιαφέρει τα παιδιά.  Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά εκτίθενται σε φυσικό, καθημερινό λόγο. Οτιδήποτε λέει ο/η εκπαιδευτικός στην τάξη, εφόσον βέβαια λέγεται στην ελληνική γλώσσα, μπορεί να αναπτύξει τις δεξιότητες της κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου και ο ίδιος ο δάσκαλος/α αποτελεί για τους μικρούς μαθητές το μοντέλο.

3. ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ LEARNING FRAMES Στόχος μας δεν είναι να προτείνουμε μια συγκεκριμένη προσέγγιση μαθησης της ελληνικης αλλά είναι καλό να τις γνωρίζουμε και όταν σχεδιάζουμε το μάθημα μας να χρησιμοποιούμε αυτή που ταιριάζει περισσότερο στους δικούς μας μαθητές και σε μας, φυσικά ή να συνδυάζουμε ιδέες από διάφορες προσεγγίσεις και πηγές ανάλογα με το διδακτικό στόχο, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των παιδιών.   Program and units include differentiation Eg. Lesson 3 –Xmas unit

3.1 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ( songs) Τα τραγούδια σε συνδυασμό με κίνηση και εικόνα  ώστε να απευθύνονται σε όλους τους μαθησιακούς τύπους, κιναισθητικούς, ακουστικούς,  απτικούς και οπτικούς  ασκούν τη μνήμη επειδή έχουν πολλές επαναλήψεις λέξεων και φράσεων περιέχουν φυσικό, αυθεντικό λόγο ασκούν την προφορά, τον τονισμό και τον επιτονισμό αποτελούν πλήρες κείμενο με νόημα από τα πρώτα κιόλας μαθήματα δίνουν τη δυνατότητα συμμετοχής ακόμη και στα συνεσταλμένα παιδιά  είναι κατάλληλα για τη νοητική ηλικία και τα ενδιαφέροντα των παιδιών κάνουν τη μάθηση της ξένης γλώσσας ευχάριστη και ενδιαφέρουσα αποτελούν πηγή διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησηs Η Αννα Σκρίμπια θα μιλησει με περισσότερη λεπτομερεια για τα καλλιτεχνικά του σχολείου μας

3.2 ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ – ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (Short stories Αποτελούν αυθεντικό υλικό  Προσφέρονται για την ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων Δημιουργούν κίνητρα και είναι ευχάριστα Εμπλουτίζουν και ασκούν τη φαντασία των παιδιών Καλλιεργούν τις γνωστικές στρατηγικές μάθησης π.χ. αν ζητηθεί από τα παιδιά να προβλέψουν τη συνέχεια, να μαντέψουν το τέλος του παραμυθιού κλπ. Καλλιεργούν μεταγνωστικές στρατηγικές με τις κατάλληλες ερωτήσεις, π.χ. σου άρεσε, ναι ή όχι και γιατί, τι έμαθες κ.λ.π. Δίνουν ευκαιρία για σύγκριση ανάμεσα στα παραμύθια διαφόρων λαών και πολιτισμώv.

3.3 ΠΑΙXΝΙΔΙΑ GAMES/ ONLINE ACTIVITIES Αποτελεί φυσική, καθημερινή ενασχόληση των παιδιών Δίνει τη δυνατότητα σε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν  Δίνει ευκαιρίες για συνεργασία προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αλλά δίνει ευκαιρίες και για ανταγωνισμό Δίνει ευκαιρίες για χρήση της γλώσσας σε αυθεντικές περιστάσεις επικοινωνίας Έχει συγκεκριμένο στόχο και πραγματικό αποτέλεσμα και δίνει στα παιδιά την αίσθηση της επίτευξης  δίνει άπειρες ευκαιρίες για την ανάπτυξη διαπολιτισμικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων και της διαπολιτισμικής επικοινωνιακής ικανότητας. 

4. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - SUGGESTIONS καλή προετοιμασία ( good preparation, programs with differentiation) καλή οργάνωση ( organisation)  γνώση των ιδιαιτεροτήτων  της ηλικιακής ομάδας ( know your students) καταλληλότητα διδακτικού υλικού ως προς το περιεχόμενο, τη γλώσσα, το επίπεδο δυσκολίας, τα ενδιαφέροντα, και τις ανάγκες των παιδιών ( useful sites and apps) διδακτικό υλικό ( e books and online blogs, websites )κατάλληλο για το γνωστικό και νοητικό επίπεδο των μαθητών ποικιλία δραστηριοτήτων μέσα στο ίδιο το μάθημα επειδή το χρονικό διάστημα της προσοχής των παιδιών είναι σύντομο. ( variety of teaching techniques) επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της  γλώσσας / Professional learning

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ CONCLUSION Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας  δεν είναι μια απλή υπόθεση. Είναι μια πολύ σοβαρή δουλειά, με πολλές ευθύνες για μας τους εκπαιδευτικούς. Δεν διδάσκουμε μόνο την γλώσσα στα παιδιά, δεν διδάσκουμε απλώς λέξεις. Διδάσκουμε επικοινωνία, πολιτισμό, στάσεις, αξίες και συμπεριφορές επειδή όλα αυτά εμπεριέχονται στη γλώσσα που μιλάμε, στην κάθε λέξη που λέμε. Διδάσκουμε στα  παιδιά πως να επικοινωνούν, πώς να μαθαίνουν, πως να συμβιώνουν. By Angela Spanos - Vasiliou

ANNA SKRIBIAS Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ